Ik kan het ook niet helpen dat jij niet op hebt zitten letten bij vaderlandse geschiedenis op school.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een kleutersite. Mijn god is dit je bron dat NL het 'altijd heeft moeten hebben van immigratie'?
Dat is gewoon een leugen. Onderbouw nu eens dat wij het 'altijd hebben moeten hebben van immigratie'. Vooral aangezien de immigratie vd afgelopen decennia ons alleen geld heeft gekost volgens het SCP.
En daarom moet NL maar alles en iedereen opvangen die ons alleen maar geld kosten?quote:Op donderdag 15 september 2011 11:14 schreef De_Nuance het volgende:
De meeste mensen zoeken geluk in het leven.
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:07 schreef 3-voud het volgende:
Opmerkelijk.
De wat rechtse mensen krijgen van de linksen van alles in de schoenen geschoven op basis van dikke duim. Blijkbaar is fatsoenlijk discussiëren over dit onderwerp de linksen te zwaar om hun onfatsoen te onderdrukken.
Oh daar durf ik wel een wedstrijdje met je over aan te gaan. Onderbouw het nu eens in een paar zinnen. Kom op.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat jij niet op hebt zitten letten bij vaderlandse geschiedenis op school.
Huh?quote:Op donderdag 15 september 2011 11:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat jij niet op hebt zitten letten bij vaderlandse geschiedenis op school.
Goede comeback. Mooi ook dat je mij daadwerkelijk denkt te kennen. Gast, jij weet niet wie ik ben en ik weet niet wie jij bent. Toch flik jij altijd hetzelfde kunstje. Jij meent te kunnen bepalen wat ik denk en als mijn antwoord jou niet bevalt, dan beschuldig je mij van draaien.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mooie draai koos. Helaas prikt iedereen er doorheen.
Maar de wet wel. Morgen wordt het voorgesteld. Ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar goed, ik kap er weer mee. Nutteloze verspilling van mijn tijd dit. Het is toch de ene groep tegen de andere groep die fundamenteel anders tegen deze zaken aankijken en dat verandert toch niet, dus fuck it.
Vind het ook wel triest dat de linksen zich vrij snel tot persoonlijke aanvallen moeten verlagen. Als een soort waas die ze voor de ogen krijgen.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar goed, ik kap er weer mee. Nutteloze verspilling van mijn tijd dit. Het is toch de ene groep tegen de andere groep die fundamenteel anders tegen deze zaken aankijken en dat verandert toch niet, dus fuck it.
Dat maak jij ervanquote:Op donderdag 15 september 2011 11:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh leuk zeg iemand stiekum voor fascist uitmaken. Gaap.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En daarom moet NL maar alles en iedereen opvangen die ons alleen maar geld kosten?
Alsof men is geïnteresseerd in feiten.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:22 schreef remlof het volgende:
Hier de cijfers van de "massa-immigratie" van moslims van 1995-2009, bron CBS:
[ afbeelding ]
Nee nee, dat is allemaal onzin. Wellicht dat er in 2008 maar 2000 mensen uit Marokko deze kant opkwamen. Maar die 13.000 Polen en die 12.000 Duitsers zijn waarschijnlijk allemaal moslims!quote:Op donderdag 15 september 2011 11:22 schreef remlof het volgende:
Hier de cijfers van de "massa-immigratie" van moslims van 1995-2009, bron CBS:
[ afbeelding ]
Marokko is dan ook de enigste uit die gearceerde rijtjes. Misschien moet je eens kijken wat daar de reden van is.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee nee, dat is allemaal onzin. Wellicht dat er in 2008 maar 2000 mensen uit Marokko deze kant opkwamen. Maar die 13.000 Polen en die 12.000 Duitsers zijn waarschijnlijk allemaal moslims!
Ik ben het hele rijtje langsgegaan. Maar uit geen enkel islamitisch land zijn extreem veel immigranten afkomstig.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Marokko is dan ook de enigste uit die gearceerde rijtjes. Misschien moet je eens kijken wat daar de reden van is.
Wat mij trouwens wel opvalt is dat je zo goed als geen Noord-Afrikanen ziet in Oost-Europa. Als ze echt vluchteling zijn, waarom gaan ze daar niet heen? Oja, wacht daar valt natuurlijk geen gratis geld te vangen.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Marokko is dan ook de enigste uit die gearceerde rijtjes. Misschien moet je eens kijken wat daar de reden van is.
Ben je werkelijk zo dom? Dit is echt een domme vraag namelijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:34 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Wat mij trouwens wel opvalt is dat je zo goed als geen Noord-Afrikanen ziet in Oost-Europa. Als ze echt vluchteling zijn, waarom gaan ze daar niet heen? Oja, wacht daar valt natuurlijk geen gratis geld te vangen.
Optellende overtreffen ze wel die 4.000 van die kerel van jouw bezochte presentatie.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben het hele rijtje langsgegaan. Maar uit geen enkel islamitisch land zijn extreem veel immigranten afkomstig.
En geen werk.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:34 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Wat mij trouwens wel opvalt is dat je zo goed als geen Noord-Afrikanen ziet in Oost-Europa. Als ze echt vluchteling zijn, waarom gaan ze daar niet heen? Oja, wacht daar valt natuurlijk geen gratis geld te vangen.
Die 4000 sloeg enkel op Marokkanen.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Optellende overtreffen ze wel die 4.000 van die kerel van jouw bezochte presentatie.
Die zat dus flink uit de duim te zuigen.
Als je de toestand van o.a. de infrastructuur, gebouwen etc kijkt zou er genoeg werk moeten zijn.quote:
Dat hebben we hier ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |