VVV - Heerenveen live op EL1quote:Dinsdag 20 september
Montfoort - Sparta Rotterdam (17.00 uur). Scheidsrechter: Otto. Assistent-scheidsrechters: Vandeursen en De Wit.
VVV-Venlo - sc Heerenveen (18.45 uur). Scheidsrechter: Wegereef. Assistent-scheidsrechters: Meenhuis en Jansen. Vierde official: Van den Hurk.
Feyenoord - AGOVV (19.45 uur). Scheidsrechter: Liesveld. Assistent-scheidsrechters: Schiphorst en Strijker. Vierde official: Bax.
Cambuur Leeuwarden - FC Zwolle (20.00 uur). Scheidsrechter: Wiedemeijer. Assistent-scheidsrechters: Goossens en Geutjes.
Bennekom - Roda JC (20.00 uur). Scheidsrechter: Honig. Assistent-scheidsrechters: Diks en Lapar.
Harkemase Boys - Willem II (20.00 uur). Scheidsrechter: Janssen. Assistent-scheidsrechters: Bexkens en Buijk.
IJsselmeervogels - FC Dordrecht (20.00 uur). Scheidsrechter: Bekebrede. Assistent-scheidsrechters: De Vries en Dobre.
Go Ahead Eagles - Helmond Sport (20.00 uur). Scheidsrechter: Blom. Assistent-scheidsrechters: Siebert en Langkamp.
Fortuna Sittard - N.E.C. (20.00 uur). Scheidsrechter: Ketting. Assistent-scheidsrechters: Mulder en Schuitemaker.
WKE - FC Den Bosch (20.00 uur). Scheidsrechter: Sanders. Assistent-scheidsrechters: Kleinjan en Steinhauser.
Sparta Nijkerk - Staphorst (20.00 uur). Scheidsrechter: Dieperink. Assistent-scheidsrechters: Steur en Willems.
Zwaluwen’30 - GVVV (20.00 uur). Scheidsrechter: Wijbenga. Assistent-scheidsrechters: Terol en Vijftigschild.
EVV - FC Oss (20.00 uur). Scheidsrechter: Gerritsen. Assistent-scheidsrechters: Bluemink en Balder.
Excelsior’31 - Excelsior (20.00 uur). Scheidsrechter: Kamphuis. Assistent-scheidsrechters: Hoekstra en Van Zuilen.
ARC - MVV (20.00 uur). Scheidsrechter: Van den Heuvel. Assistent-scheidsrechters: Van der Heijden en Stuifzand.
Vitesse - NAC Breda (20.45 uur). Scheidsrechter: Van Boekel. Assistent-scheidsrechters: Droste en Slot. Vierde official: Van de Graaf.
Woensdag 21 september
Scheveningen - ADO Den Haag (17.00 uur). Scheidsrechter: Van Hulten. Assistent-scheidsrechters: Boonman en Van Dongen.
VVSB - PSV (17.00 uur). Scheidsrechter: Higler. Assistent-scheidsrechters: Schenkels en Grosveld.
HBS - FC Lisse (17.00 uur). Scheidsrechter: Pérez. Assistent-scheidsrechters: Zoutendijk en Van Galen.
Noordwijk - Ajax (18.45 uur). Scheidsrechter: Bossen. Assistent-scheidsrechters: De Vree en Hoksbergen. Vierde official: Van der Lip.
Zwaluwen - FC Twente (20.00 uur). Scheidsrechter: Van Sichem. Assistent-scheidsrechters: Inia en Polman.
sc Genemuiden - HSC’21 (20.00 uur). Scheidsrechter: Martens. Assistent-scheidsrechters: Boland en Huisman.
Argon - Almere City FC (20.00 uur). Scheidsrechter: Van den Kerkhof. Assistent-scheidsrechters: Brondijk en Hubers.
JVC Cuijk - Heracles Almelo (20.00 uur). Scheidsrechter: Nijhuis. Assistent-scheidsrechters: Van Roekel en Janson.
De Treffers - HHC (20.00 uur). Scheidsrechter: Oostrom. Assistent-scheidsrechters: Jaspers en Vermeer.
UNA/Brinvast - FC Volendam (20.00 uur). Scheidsrechter: Abbink. Assistent-scheidsrechters: De Nas en De Smalen.
Berkum - sc Veendam (20.00 uur). Scheidsrechter: Boot. Assistent-scheidsrechters: Nanninga en Zwagemaker.
Barendrecht - RKC Waalwijk (20.00 uur). Scheidsrechter: Heida. Assistent-scheidsrechters: Zijlstra en Matthijssen.
FC Eindhoven - FC Emmen (20.00 uur). Scheidsrechter: Van de Graaf. Assistent-scheidsrechters: Olde Olthof en Rutgers.
De Graafschap - FC Utrecht (20.45 uur). Scheidsrechter: Kuipers. Assistent-scheidsrechters: Zeinstra en Simons. Vierde official: Otto.
Donderdag 22 september
Achilles’29 - Telstar (20.00 uur). Scheidsrechter: Mulder. Assistent-scheidsrechters: Meints en Van der Werff.
AZ - FC Groningen (20.45 uur). Scheidsrechter: Braamhaar. Assistent-scheidsrechters: Lobbert en Gerritsen. Vierde official: Lindhout.
wedstrijdje van mwahquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:15 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
In ieder geval een gedeelte. Morgenavond De Graafschap - FCU.
Ik kijk graag naar Vitesse, RKC, Ajax, AZ, PSV.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:22 schreef Wereldpijn het volgende:
Nouja, FCU boeit mij en vorig jaar was het ook vrij spectaculair in Doetinchem voor de beker. Tot strafschoppen aan toe. Altijd een vervelende uitwedstrijd.
Noordwijk - Ajax lijkt me dan wel weer een straf om te moeten kijken.
volgens mij staat nu Martinus op de plaats van Assaidi. Kan de opstellingen nu niet zo snel vindenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:44 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand de opstelling van Heerenveen?
VVV met 3e keeper op goal ivm blessure Gentenaar.
Assaidi er niet bij bij Heerenveen begreep ik.
Klopt. Assaidi krijgt vanavond rust.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgens mij staat nu Martinus op de plaats van Assaidi. Kan de opstellingen nu niet zo snel vinden
twitter:BasvVeenendaal twitterde op dinsdag 20-09-2011 om 18:53:53#Assaidi is volgens Jans niet vermoeid, maar geblesseerd. Zo vertelde de trainer voor aanvang bij #EredivisieLive #vvvhee reageer retweet
Pas op donderdag op Veronica.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:57 schreef Jaytonism het volgende:
Erg jammer dat er geen samenvattingen worden uitgezonden, op de openbare netten.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:54 schreef TheGreatHooD het volgende:
Op de bank. Volgens mij last van een blessure.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Feyenoord: Lamprou; D. Fernández, De Vrij, Vlaar, Martins Indi; El Ahmadi, Bakkal, Mokotjo; Cabral, G. Fernandez en Cissé.
Wisselspelers: Mulder, Ramsteijn, Clasie, Van Haaren, Schaken en Achahbar
Feyenoord is er nog niet...quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
lekker 3 Rotterdamse ploegen door !!
Eerst even de winst veilig stellen, ook al is het maar AGOVV.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:14 schreef Cara het volgende:
Hopen dat ik Achabar nog even aan het werk mag zien.
Gooi hem maar gelijk in de spits Ipv Cisse met Fernandez op links.
Blijft immers de beker, je weet nooit wat er gebeuren gaatquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eerst even de winst veilig stellen, ook al is het maar AGOVV.
Famous last wordsquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:18 schreef Mercurial het volgende:
AGOVV is wel heel erg matig. Dit mag niet meer fout gaan.
Ja, bizar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:25 schreef Hamilcar het volgende:
Whaddafook, El Ahmadi die WEER van afstand scoort. Koeman wondertrainer.
Koeman zorgde er niet voor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:25 schreef Hamilcar het volgende:
Whaddafook, El Ahmadi die WEER van afstand scoort. Koeman wondertrainer.
Ik hoop echt dat er iemand is die ooit een compilatie van al zijn afstandschoten gaat maken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:26 schreef Cara het volgende:
Ja hoor Ali weet zn schoten wel te drukken.
Als hij tegenwoordig aanzit voor een schot blijf ik gewoon naar mn scherm staren
Aan het einde van het seizoen zijn er wel broodlullen jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er iemand is die ooit een compilatie van al zijn afstandschoten gaat maken.
Had jij dan verwacht dat ze alles gaan geven?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:28 schreef Mercurial het volgende:
Mokotjo speelt wel heel wisselvallig.
Als het goed gaat komt dat door Van Gastel en Bronkhorst en als het slecht gaat ligt het aan Koeman?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koeman zorgde er niet voor.
Mister Jean Paul en Mister Gio
Waarom niet. Ze maken toch geen kans tegen AZ.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had jij dan verwacht dat ze alles gaan geven?
Iemand die normaal bankzit wel wat meerquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had jij dan verwacht dat ze alles gaan geven?
Toch het standaard verhaal van voetbal. In goede tijden is het team verantwoordelijk, in slechte de trainerquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:29 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Als het goed gaat komt dat door Van Gastel en Bronkhorst en als het slecht gaat ligt het aan Koeman?
De afstandschoten van Karimquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:29 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Als het goed gaat komt dat door Van Gastel en Bronkhorst en als het slecht gaat ligt het aan Koeman?
Okayquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom niet. Ze maken toch geen kans tegen AZ.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als Feyenoord zondag de enige ongeslagen ploeg in de competitie is
Oh in dat geval 6 - 0 voor AZ.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:32 schreef Hamilcar het volgende:
Het is gelukkig AZ - Feyenoord en niet Feyenoord - AZ komend weekend.
Feyenoord is wel de enige ploeg in de eredivisie die dit seizoen nog niet verloren heeft.. Ajax verloor al tegen Twente & zal dat dit weekend weer doenquote:
Geluk is ook een verrassingquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Fortuna heeft gewoon gelukZit m ook wel in de naam, vind je niet?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ssst, ik probeerde me eruit te lullen
Geen idee eigenlijk, let niet zo op wat er buiten het veld gebeurtquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:53 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, loopt achahbar nog steeds warm?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
AGOVV heeft eerst wat troost nodig
Rene zal er goed van slapenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:55 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord. Man man, 7 wedstrijden gezien dit jaar, 5 gewonnen en 2 gelijk
. Heerlijk man, niks mis mee.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:55 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord. Man man, 7 wedstrijden gezien dit jaar, 5 gewonnen en 2 gelijk
. Heerlijk man, niks mis mee.
Toekomst in Financien ziet er ook goed uit dus eigenlijk niets te klagen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:56 schreef RvLaak het volgende:
[..], je zou je haast afvragen waar die onvrede van 't afgelopen weekend vandaan komt
Dat tuig heeft altijd wel een reden om te rellenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toekomst in Financien ziet er ook goed uit dus eigenlijk niets te klagen.
Idd, begint een beetje op Suarez te lijkenquote:
interview met Dick van Well zeker niet gelezen haha.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toekomst in Financien ziet er ook goed uit dus eigenlijk niets te klagen.
Ik call hem alvast: grootste talent sinds Van Persie, binnen vijf jaar speelt hij bij een Europese topclub.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, dat kon nog wel eens een hele belangrijke speler worden voor Feyenoord.
Slechte BSB imitatie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik call hem alvast: grootste talent sinds Van Persie, binnen vijf jaar speelt hij bij een Europese topclub.²
Hoop eerlijk gezegd dat hij blijftquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik call hem alvast: grootste talent sinds Van Persie, binnen vijf jaar speelt hij bij een Europese topclub.²
Geniaal.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:15 schreef TheGreatHooD het volgende:
HAHAHA
Guidetti is lekker aan het slapen.
Krijg je als het publiek bijna net zo stil is als tijdens de uit-finale voor de bekerquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:15 schreef TheGreatHooD het volgende:
HAHAHA
Ik verzoek een gifjequote:Op dinsdag 20 september 2011 21:15 schreef TheGreatHooD het volgende:
HAHAHA
En zie hier de toegevoegde waarde van Twitter aan de hedendaagse samenlevingquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:18 schreef napoleonfour het volgende:
Guidetti heeft ook net weer spareribs gegeten als wij zijn vrouw mogen geloven.
1x in het jaar naar Beer is meer dan genoeg voor mij. Je zal maar om de dag gaan terwijl er ook een geweldig Japans restaurant naast het Luxor zitquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:18 schreef napoleonfour het volgende:
Guidetti heeft ook net weer spareribs gegeten als wij zijn vrouw mogen geloven.
japans voor onze zweed? Neejoh, dan gaat ie nog liever naar het Ikea Family Restaurantquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:20 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
1x in het jaar naar Beer is meer dan genoeg voor mij. Je zal maar om de dag gaan terwijl er ook een geweldig Japans restaurant naast het Luxor zit
Hij leeft op Vapiano's.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
japans voor onze zweed? Neejoh, dan gaat ie nog liever naar het Ikea Family Restaurant
Dat voedsel is echt niet te vreten, maar je betaalt er dan ook niks voor. Echte Zweedse balletjes en aardappelpuree met brun saus is $$$quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
japans voor onze zweed? Neejoh, dan gaat ie nog liever naar het Ikea Family Restaurant
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:26 schreef TheGreatHooD het volgende:
WTF, het is zo stil dat iemand maar ff muziek op ze telefoon heeft aangezet
Waarom denk je dat de Zweed ondertussen droomt van de spareribs?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:26 schreef TheGreatHooD het volgende:
WTF, het is zo stil dat iemand maar ff muziek op ze telefoon heeft aangezet
Op het veld was het niets?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:38 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
In de kleedkamers waarsch. wel.
Ik heb alleen de laatste 20 minuten van de 1e helft gezien en Vitesse had geen kansen. Nac wat halve kansjes.quote:
Ik val net in op EL1, rode kaart?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:39 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Ik heb alleen de laatste 20 minuten van de 1e helft gezien en Vitesse had geen kansen. Nac wat halve kansjes.
Chanturia had z'n 2e gele kaart kunnen krijgen. Een smerig elleboogje van een speler van Nac was ook minstens geel.. Misschien hadden ze het daar over?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik val net in op EL1, rode kaart?
Kan, kreeg het niet helemaal mee. Maar de beelden die ik van die Chanturia zagquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:42 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Chanturia had z'n 2e gele kaart kunnen krijgen. Een smerig elleboogje van een speler van Nac was ook minstens geel.. Misschien hadden ze het daar over?
Allemaal wel erg overdreven gedrag, idd. Natuurlijk wel een groot talent.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan, kreeg het niet helemaal mee. Maar de beelden die ik van die Chanturia zag, wat een stuk verdriet
Tja, doet mij teveel denken aan Schwalbezquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:45 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Allemaal wel erg overdreven gedrag, idd. Natuurlijk wel een groot talent.
Altijd heerlijk; verlengen in de beker.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:53 schreef GSbrder het volgende:
NEC 2-2 laatste minuut blessuretijd. Het is immers ook het grote Fortuna Sittard
Ik hoor ze hier in Tilburg janken heerlijk zon studentenhuis.quote:
beter op Sparta vanavond, hadden een notering van 1,35quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:09 schreef Snuf. het volgende:
Morgen geld inzetten op Eindhoven, moet een makkie zijn
Had vandaag eerlijk gezegd weinig tijd om er naar te kijken enzoquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
beter op Sparta vanavond, hadden een notering van 1,35
Alleen Guidetti mag dat.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:19 schreef Caland het volgende:
Iedereen met die kuthartjes tegenwoordig![]()
Da's John toch?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:24 schreef Paul-89 het volgende:
Piet ga snel naar huis jongen, de koi's hebben honger.
niets mis met Arnhem, maar Vitesse bestaat niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat wil je horen, een audio-replay van de penalties?
Hoezo niet? Omdat ze een buitenlandse eigenaar hebben? Da's wel erg simpel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets mis met Arnhem, maar Vitesse bestaat niet meer.
Nou... Er is wel ietsje meer aan de hand.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:36 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Hoezo niet? Omdat ze een buitenlandse eigenaar hebben? Da's wel erg simpel.
Namelijk:quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou... Er is wel ietsje meer aan de hand.
Niets simpels aan, dat soort gasten maken het voetbal kapot. Kijk naar Man City, ooit een leuke club, nu de meest intens gehaatte club in de UK, en terecht. Niets met een club te maken, speeltje van een verveelde rus.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:36 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Hoezo niet? Omdat ze een buitenlandse eigenaar hebben? Da's wel erg simpel.
Ja goed, het is geen ideale situatie maar als het dit of failliet was geweest (en dat was zo), dan ben ik toch blij dat mijn club nog bestaat. En gelukkig staat er nog aardig wat jeugd in, wat er over 5 of 10 jaar is zien we dan wel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets simpels aan, dat soort gasten maken het voetbal kapot. Kijk naar Man City, ooit een leuke club, nu de meest intens gehaatte club in de UK, en terecht. Niets met een club te maken, speeltje van een verveelde rus.
Als het zo doorgaat is voetbal met 10 jaar echt volkomen in handen van een paar russen......
Vitesse bestaat dus niet meer.
Geld is er ineens, spelers worden van heinde en verre aangetrokken wat zorgt voor een legertje huurlingen en ze hebben ineens sprongen kunnen maken die niet-passend bij de club lijken te zijn. Kijk naar de bezoekersaantallen, kijk naar de sfeer die de club uitademt, het zou toch een schande zijn als zo’n speeltje landskampioen wordt?quote:
Sfeer is juist wel redelijk en de bezoekers komen niet zomaar terug na 10 jaar waarin we waardeloos voetbal te zien gekregen hebben en totaal niet serieus genomen werden door een kip-zonder-kop directie. We hebben dit seizoen 3 huurlingen geloof ik (Kalas, Dávila, Annan) en spelen al wedstrijden lang met 6 of 7 Nederlanders in de basis. Dat kampioensgebabbel zit inderdaad niemand op te wachten maar dat komt uit diezelfde kip-zonder-kop directie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geld is er ineens, spelers worden van heinde en verre aangetrokken wat zorgt voor een legertje huurlingen en ze hebben ineens sprongen kunnen maken die niet-passend bij de club lijken te zijn. Kijk naar de bezoekersaantallen, kijk naar de sfeer die de club uitademt, het zou toch een schande zijn als zo’n speeltje landskampioen wordt?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik als Ajacied heb bergen respect voor wat FC Twente heeft geflikt (al ben ik er sportief gezien niet blij mee) maar zo'n kutrus die niets te doen heeft en een buitenlandse competitie naar de tering helpt mag van mij per direct onder de middenstip gestopt worden.
Maar hopen dat ie het binnenkort zat is en alsnog de stekker eruit trekt...
En waarom zou je daar willen komen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:47 schreef Elvislives het volgende:
Beleid van FC Twente is inderdaad hoe iedereen het liever had gezien maar als je Marc van Hintum als TD hebt of Koeman die als trainer de aankopen bepaalt, kom je daar nooit.
Echt joh Perezquote:Voor het zelfde geld had hij ook de winnende kunnen maken... als Vitesse had gemist
Sowieso analisten, meeste is echt open deuren intrappen of er volkomen naast zittenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt joh Perezbedankt voor dit inzicht.
City is van een Arabier, zoals Backburn.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets simpels aan, dat soort gasten maken het voetbal kapot. Kijk naar Man City, ooit een leuke club, nu de meest intens gehaatte club in de UK, en terecht. Niets met een club te maken, speeltje van een verveelde rus.
Als het zo doorgaat is voetbal met 10 jaar echt volkomen in handen van een paar russen......
Vitesse bestaat dus niet meer.
OK, same diff, tuig it isquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
City is van een Arabier, zoals Backburn.
Ik vond het eigenlijk wel een vrije trap.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:08 schreef Xummon het volgende:
pffff kunt scheids heeft Fortuna genaaid, bij die vrije trap in de laatste minuut
Niet teveel naar een filister als Leo Driessen luisteren.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:08 schreef Xummon het volgende:
pffff kunt scheids heeft Fortuna genaaid, bij die vrije trap in de laatste minuut
hahaquote:Op woensdag 21 september 2011 17:34 schreef Wereldpijn het volgende:
Jullie vergeten even dat wereldvedette Sjaak Polak bij Scheveningen speelt en dus ook heeft gescoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |