abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101963725

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_101963727
Whoa, kut lapo
pi_101963729
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:23 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik heb nog veel ongeloofwaardige dingen (helaas?) voorbij zien komen in mijn leven, waarom geloven jullie dingen niet alleen omdat je ze niet iedere zaterdag in je lokale stamkroeg voorbij ziet komen.

Ga eens een nacht stappen in staphorst, vervolgens een nacht in vegas. Ik denk dat je aardig wat verschil merkt.
Tuurlijk staphorst of las vegas is wel een verschil.
Waar zou jij liever zijn?
Denk niet in staphorst want jou manier is zo snel mogelijk seks hebben.
er zijn ook mensen (en dat zijn zowel vrouwen als mannen) die dat helemaal niet willen.
Do what you love, love what you do!
pi_101963736
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:24 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Mocht je willen.
Als een meid verliefd op je is doet ze vanalles en denkt ze niet meer nuchter na.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_101963744
quote:
11s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:25 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ontken het maar
Ik ontken het niet, het werkt gewoonweg niet zo voor mij.
  donderdag 15 september 2011 @ 00:26:30 #6
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101963759
Een haai die je op zijn rug legt? Wat is dat nou weer voor metafoor :')
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_101963771
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sarcasme hoop ik?
Wat denk je zelf? :P

Trouwens, wie heeft die naaktfoto's van Scarlet gezien? Ik weet niet zeker of ik haar wel zou doen, hoor. Wat jullie?
pi_101963781
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als een meid verliefd op je is doet ze vanalles en denkt ze niet meer nuchter na.
Misschien meiden die jij gehad hebt, ik laat me niet zo compleet gebruiken door een wildvreemde, zelfs niet als ik überhaupt al verliefd op hem zou kunnen zijn in zo'n korte tijd. Wat al vrij onwaarschijnlijk is voor mij.
pi_101963783
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:26 schreef Mpj het volgende:

[..]

Trouwens, wie heeft die naaktfoto's van Scarlet gezien? Ik weet niet zeker of ik haar wel zou doen, hoor. Wat jullie?
link?
  donderdag 15 september 2011 @ 00:27:40 #10
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101963806
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:27 schreef kree het volgende:

[..]

link?
+1
pi_101963823
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:26 schreef Newbie114 het volgende:
Een haai die je op zijn rug legt? Wat is dat nou weer voor metafoor :')
Als je een haai op zijn rug legt, dan blijft het stil op zijn plek en kan je er alles mee doen. Met een kip ofzo was het ook zo dacht ik ?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_101963830
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:25 schreef kree het volgende:

[..]

Tuurlijk staphorst of las vegas is wel een verschil.
Gelukkig wel ja :)

quote:
Waar zou jij liever zijn?
Plaatsen als staphorst kom ik liever niet maar het is nou ook niet dat ik de rest van mijn leven in nevada zou willen verblijven.
quote:
Denk niet in staphorst want jou manier is zo snel mogelijk seks hebben.
Wie zegt dat dat "mijn manier" is?

quote:
er zijn ook mensen (en dat zijn zowel vrouwen als mannen) die dat helemaal niet willen.
Hangt totaal van de situatie & tegenspeler af denk ik zo.
pi_101963839
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:23 schreef Flepke het volgende:

[..]

Golddigger.
Geld betekent succesvol.

Uiterlijk betekent...goeie genen? Het zegt weinig over de persoon zelf.

En ik ben hier puur theoretisch. Ik zeg niet dat ik geld of een goeie baan verkies over uiterlijk. Maar ik bemerk hier toch wel enige hypocrisie.
pi_101963850
Snel kijken. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101963858
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:27 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Misschien meiden die jij gehad hebt, ik laat me niet zo compleet gebruiken door een wildvreemde, zelfs niet als ik überhaupt al verliefd op hem zou kunnen zijn in zo'n korte tijd. Wat al vrij onwaarschijnlijk is voor mij.
Het is niet gebruiken, want het is dan wederzijds. Onwaarschijnlijk zeker, maar niet onmogelijk.
pi_101963877
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:28 schreef Flepke het volgende:

[..]

Gelukkig wel ja :)

[..]

Plaatsen als staphorst kom ik liever niet maar het is nou ook niet dat ik de rest van mijn leven in nevada zou willen verblijven.

[..]

Wie zegt dat dat "mijn manier" is?

[..]

Hangt totaal van de situatie & tegenspeler af denk ik zo.
Euhm jou manier zoals je die gister vertelde was zo snel mogelijk fysiek contact en seks hebben en aan de hand daarvan een relatie te beginnen......

Of wordt ik nou dement.
pi_101963892
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je een haai op zijn rug legt, dan blijft het stil op zijn plek en kan je er alles mee doen. Met een kip ofzo was het ook zo dacht ik ?
Dat is met een hond zo. Volgens mij.
pi_101963898
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is niet gebruiken, want het is dan wederzijds. Onwaarschijnlijk zeker, maar niet onmogelijk.
Als iemand mij binnen 30 minuten wil neuken zal het nooit wederzijds gebeuren. Dus ja, onmogelijk om dat bij mij voor elkaar te krijgen. Misschien ben ik dan wat rationeler dan de gemiddelde vrouw, wie weet, maar ik laat me sowieso nooit compleet door mijn gevoelens leiden.
pi_101963919
quote:
11s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:25 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ontken het maar
Mijn indruk van iemand die op zo'n manier vrouwen benadert in de eerste 30 minuten is niet al te best dus daar ga ik het bed sowieso niet mee delen.
  donderdag 15 september 2011 @ 00:30:31 #20
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101963920
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:28 schreef Mpj het volgende:

SPOILER
Geefbaar. Maar waar moet ik deze van kennen?
pi_101963922
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:29 schreef kree het volgende:

[..]

Euhm jou manier zoals je die gister vertelde was zo snel mogelijk fysiek contact en seks hebben en aan de hand daarvan een relatie te beginnen......

Of wordt ik nou dement.
Ik zeg dat de meeste kans van slagen bied, zolang je de dame in kwestie maar geen schuldgevoel geeft.
pi_101963942
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:26 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik zou haar zelfs doen. :+ Mooie vrouw.
pi_101963945
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:28 schreef Mpj het volgende:

SPOILER
Te wazig om er een goed oordeel over te geven.
Kan d'r ogen niet goed zien en daar kijk ik ook naar.
pi_101963948
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:29 schreef Mpj het volgende:

[..]

Zou kunnen
pi_101963965
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:30 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Geefbaar. Maar waar moet ik deze van kennen?
O+

SPOILER
pi_101963967
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:29 schreef Mpj het volgende:

[..]

:{ ;(
  donderdag 15 september 2011 @ 00:32:11 #27
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101963972
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een haai zwemt :') die zwemt wel weer recht hoor :P
En een haai op het droge gaat dood.

Er zijn bij die haaimetafoor 2 mogelijkheden.

1 je wilt de haai doodmaken
2 je wilt de haai verkrachten ('kun je er alles meedoen')

Dus, WTF?
pi_101963997
quote:
13s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:32 schreef Flepke het volgende:

[..]

:{ ;(
Neuh, das echt zo. Als 'n hond dat doet geeft ie zich over aan ''de baas''.
pi_101964009
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:32 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Een haai zwemt :') die zwemt wel weer recht hoor :P
En een haai op het droge gaat dood.

Er zijn bij die haaimetafoor 2 mogelijkheden.

1 je wilt de haai doodmaken
2 je wilt de haai verkrachten ('kun je er alles meedoen')

Dus, WTF?
Als je een haai op zijn rug draait is het wel zo dat hij soms bewegingsloos raakt, maar men weet niet waarom dat zo is. Tonische immobiliteit heet het.
  donderdag 15 september 2011 @ 00:33:27 #30
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101964015
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:32 schreef Mpj het volgende:

[..]

O+

SPOILER
Wie is dat en waarom verft ze haar haren?
pi_101964024
quote:

[..]

GADVERREDAME ZEG
pi_101964036
quote:

[..]

Heb je de Dog Whisperer gekeken toevallig?
pi_101964046
Over dat uitgaan trouwens.. Ik hoef echt niet naar de grote clubs enzo.. Het café in t dorp vind ik juist super gezellig als ik met vrienden ben.

Sowieso ben ik een dorpsmens :P
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  donderdag 15 september 2011 @ 00:34:16 #34
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101964047
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:33 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als je een haai op zijn rug draait is het wel zo dat hij soms bewegingsloos raakt, maar men weet niet waarom dat zo is. Tonische immobiliteit heet het.
Gaaf! Die haai begint ineens keihard te chillen :)
pi_101964048
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:30 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik zeg dat de meeste kans van slagen bied, zolang je de dame in kwestie maar geen schuldgevoel geeft.
Nou effe voor mijn idee dan, dat lijkt me toch niet de manier.
Misschien wil ik dan wel helemaal niet slagen om zo een relatie te beginnen..

Heb ik gister ook gezegd, het is toch ook normaal om met elkaar eerst een band op te bouwen voordat je seks hebt?

Jij beweert dat de beste manier is, iemand ontmoeten, seks hebben en aan de hand daarvan verder gaan.

Nouja misschien lezen er nog vrouwen mee die er wat over kunnen zeggen.
pi_101964057
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:33 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Volgens mij doet hij hele andere dingen met zijn honden samen dan gezellig tv kijken :|W
pi_101964061
quote:

[..]

O+

SPOILER
Niet mijn type, zie ik gelijk al.
pi_101964063
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:30 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als iemand mij binnen 30 minuten wil neuken zal het nooit wederzijds gebeuren. Dus ja, onmogelijk om dat bij mij voor elkaar te krijgen. Misschien ben ik dan wat rationeler dan de gemiddelde vrouw, wie weet, maar ik laat me sowieso nooit compleet door mijn gevoelens leiden.
Diegene komt niet met de gedachte "ik wil haar binnen 30 minuten neuken". Diegene komt met een totaal lege gedachte, is gek op je, jij ook op hem, de gevoelens worden sterker en sterker totdat je zelfs je eigen naam bijna vergeet.

Seks is een logisch gevolg dat zeer snel kan komen of pas later. Het is in je hoofd dat je dan het stempel "slet" ziet, maar als die aantrekkingskracht sterk genoeg is, is er geen houden aan. Logisch redeneren zal je in zo'n situatie ook niet doen, vooral niet als je echt in het moment leeft inplaats van over de toekomst denkt of wat anderen misschien over je denken.
pi_101964076
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:34 schreef kree het volgende:

[..]

Heb ik gister ook gezegd, het is toch ook normaal om met elkaar eerst een band op te bouwen voordat je seks hebt?

Jij beweert dat de beste manier is, iemand ontmoeten, seks hebben en aan de hand daarvan verder gaan.

Ik ben een vrouw en binnen 30 minuten seks met mij proberen te hebben werkt niet in je voordeel.
pi_101964078
quote:

[..]

Wel eens gekeken, moet ik bekennen. _O-
  donderdag 15 september 2011 @ 00:36:03 #41
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101964102
Wut? Bijna je naam vergeten? Noem me naïef maar dat moet wel de grootste bullshit zijn die ik ooit gelezen heb. Inclusief de PUA-boekjes.
pi_101964105
quote:
13s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:34 schreef Flepke het volgende:

[..]

Volgens mij doet hij hele andere dingen met zijn honden samen dan gezellig tv kijken :|W
Wat ben jij voor viezerik? Waar denk jij aan?
  donderdag 15 september 2011 @ 00:36:50 #43
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101964129
quote:
13s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:34 schreef Flepke het volgende:

[..]

Doe nou niet...
pi_101964135
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Diegene komt niet met de gedachte "ik wil haar binnen 30 minuten neuken". Diegene komt met een totaal lege gedachte, is gek op je, jij ook op hem, de gevoelens worden sterker en sterker totdat je zelfs je eigen naam bijna vergeet.

Seks is een logisch gevolg dat zeer snel kan komen of pas later. Het is in je hoofd dat je dan het stempel "slet" ziet, maar als die aantrekkingskracht sterk genoeg is, is er geen houden aan. Logisch redeneren zal je in zo'n situatie ook niet doen, vooral niet als je echt in het moment leeft inplaats van over de toekomst denkt of wat anderen misschien over je denken.
Dat denk jij, maar mijn gevoelens zijn nooit zo controlerend sterk, al helemaal niet zo extreem dat ik mijn eigen naam vergeet. En dan doe ik het niet eens niet om niet als slet gezien te worden, maar omdat ik er geen behoefte aan heb met een wildvreemde te neuken. Sowieso wordt ik niet even binnen 30 minuten compleet extreem verliefd op iemand, dus het wordt hem gewoon niet, nooit niet.
pi_101964144
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:34 schreef kree het volgende:

[..]

Omdat je een band op wilt bouwen heb je juist seks.
quote:
Sexual intercourse typically plays a powerful role in human bonding, often being used solely for pleasure and leading to stronger emotional bonds.[3] Non-penetrative sex (for example, non-penetrative cunnilingus) has been referred to as "outercourse",[4][5][6][7] but may also be among the sexual acts contributing to human bonding and considered intercourse.
pi_101964157
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:37 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat denk jij, maar mijn gevoelens zijn nooit zo controlerend sterk, al helemaal niet zo extreem dat ik mijn eigen naam vergeet. En dan doe ik het niet eens niet om niet als slet gezien te worden, maar omdat ik er geen behoefte aan heb met een wildvreemde te neuken. Sowieso wordt ik niet even binnen 30 minuten compleet extreem verliefd op iemand, dus het wordt hem gewoon niet, nooit niet.
Totdat je iemand tegen komt die aantrekkelijker is dan iemand die je ooit ontmoet hebt. Zeg nooit nooit.
  donderdag 15 september 2011 @ 00:38:20 #47
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101964172
...

Ooit gehoord van platonische liefde?
pi_101964181
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jouw gedachte is anders als die van Flepke.
(ook al lijken jullie hetzelfde te denken)

Natuurlijk kan het van seks komen, misschien de eerste avond al.
Wat het verschil is, is dat jij zegt dat het gevoel er moet zijn (tussen beide dus)

En Flepke gaat uit van het idee dat je zelf je best moet doen om zo snel mogelijk seks moet hebben om daarmee een relatie op te bouwen.
  donderdag 15 september 2011 @ 00:39:35 #49
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101964206
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:38 schreef kree het volgende:

[..]

Wat het verschil is, is dat jij zegt dat het gevoel er moet zijn (tussen beide dus)

En Flepke gaat uit van het idee dat je zelf je best moet doen om zo snel mogelijk seks moet hebben om daarmee een relatie op te bouwen.
Deze man _O_
pi_101964210
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Totdat je iemand tegen komt die aantrekkelijker is dan iemand die je ooit ontmoet hebt. Zeg nooit nooit.
Waarom denk jij te weten hoe ik in elkaar steek op dit gebied? Je hebt daar namelijk overduidelijk geen idee van. Nee het gaat nooit gebeuren, ik heb al vaker enorme aantrekkinskracht gevoeld met iemand, overigens nadat ik hem al wat langer kende en nooit binnen 30 minuten, maar ook dan kan ik prima aan de rem trekken en niet verder met hem gaan dan enkel wat flirten.

Je kijkt teveel tv/porno lijkt het zo.
pi_101964217
quote:

[..]

Seks zonder gevoel is of verkrachting óf een bagger relatie.

quote:
Seks versterkt de band tussen mensen, lijkt me vrij logisch dat je dat zo snel mogelijk wilt?
pi_101964218
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zou haar zelfs doen. :+ Mooie vrouw.
:+ Niet verwacht van jou.
pi_101964229
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:39 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Waarom denk jij te weten hoe ik in elkaar steek op dit gebied? Je hebt daar namelijk overduidelijk geen idee van. Nee het gaat nooit gebeuren, ik heb al vaker enorme aantrekkinskracht gevoeld met iemand, overigens nadat ik hem al wat langer kende en nooit binnen 30 minuten, maar ook dan kan ik prima aan de rem trekken en niet verder met hem gaan dan enkel wat flirten.

Óf jij bent natuurlijk een uitzondering op de regel, is dat al eens in je opgekomen?
  donderdag 15 september 2011 @ 00:40:42 #54
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101964230
Wil er iemand met mij chatten ik voel me beetje eenzaam :{
pi_101964232
quote:

[..]

Flepke heeft ook gelijk, namelijk dankzij de seks kan ze ook verliefd op je worden. Maar het is niet de enige manier, je kunt ook al fysiek zijn zonder seks.
pi_101964255
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:40 schreef Flepke het volgende:

[..]

Óf jij bent natuurlijk een uitzondering op de regel, is dat al eens in je opgekomen?
Beweer ik ergens dan dat dit voor alle vrouwen geld? Ik spreek niet voor niets steeds voor mezelf hè. Alleen van mezelf weet ik zeker dat het zo zit en hoe het voor mij werkt, dus ik denk niet te kunnen praten voor andere vrouwen. Dat moeten ze zelf uitmaken.
pi_101964260
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:39 schreef Flepke het volgende:

[..]

Seks zonder gevoel is of verkrachting óf een bagger relatie.

[..]

Seks versterkt de band tussen mensen, lijkt me vrij logisch dat je dat zo snel mogelijk wilt?
Ja maar dan moet zij dat ook wel willen natuurlijk.
Ik ga niet als ik met een meid spreek, de hele avond proberen om maar seks te hebben.
Ik wil haar leren kennen en als er de klik is en we willen het allebei prima.

Maar dat is toch iets compleet anders als wat jij zegt.
pi_101964263
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:40 schreef Flepke het volgende:

[..]

Sorry, maar ik denk wel dat jij 'n nerd bent.
pi_101964269
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:39 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Zeg nooit nooit. Zeg dan: Het is onwaarschijnlijk dat ik zoiets zou doen.

Er zijn genoeg mensen die alsnog dingen doen waarvan ze het niet verwacht hadden.
pi_101964270
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:42 schreef Mpj het volgende:

[..]

Sorry, maar ik denk wel dat jij 'n nerd bent.
pi_101964282
Dat is vriendelijk bedoeld. Niks mis met nerds.
pi_101964304
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:43 schreef Mpj het volgende:
Dat is vriendelijk bedoeld. Niks mis met nerds.
Inderdaad, vandaar dat plaatje.
Eerste keer dat ik zo'n compliment krijg van een man, ik voel me gevleid.
pi_101964307
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zeg nooit nooit. Zeg dan: Het is onwaarschijnlijk dat ik zoiets zou doen.

Er zijn genoeg mensen die alsnog dingen doen waarvan ze het niet verwacht hadden.
Ik zeg wel nooit, mocht het ooit zo gaan zoals jij nu beweert zal ik het hier komen posten. Ik kan je alleen nu alvast verklappen dat het nooit zo zal gaan want zo ben ik niet en ik heb geen behoefte aan seks met vreemden, al helemaal niet zo kort na een ontmoeting al.
pi_101964310
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Flepke heeft ook gelijk, namelijk dankzij de seks kan ze ook verliefd op je worden. Maar het is niet de enige manier, je kunt ook al fysiek zijn zonder seks.
Dat is dus wat ik gister al zij, dat is niet mijn manier en ook van een hele hoop anderen niet.
Prima als mensen het zo willen.

Maar dat gaat er bij Flepke niet in want dan komt ie weer met verhalen dat wat hij zegt het beste is.
pi_101964326
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:44 schreef Flepke het volgende:

[..]

Inderdaad, vandaar dat plaatje.
Eerste keer dat ik zo'n compliment krijg van een man, ik voel me gevleid.
Vies ben je wel. Maar zeg eens, casanova, wanneer heb je voor 't laatst een meisje daadwerkelijk aangeraakt?
pi_101964334
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:44 schreef kree het volgende:

[..]

Dat is dus wat ik gister al zij, dat is niet mijn manier en ook van een hele hoop anderen niet.

Maar dat gaat er bij Flepke niet in want dan komt ie weer met verhalen dat wat hij zegt het beste is.
Waar heb ik ontkent dat er 32422323234 andere manieren zijn?
pi_101964346
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:42 schreef Flepke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Doe nou niet weer al die plaatjes, vind het maar irritant, kost me alleen meer scroll time
pi_101964354
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:44 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik zeg wel nooit, mocht het ooit zo gaan zoals jij nu beweert zal ik het hier komen posten. Ik kan je alleen nu alvast verklappen dat het nooit zo zal gaan want zo ben ik niet en ik heb geen behoefte aan seks met vreemden, al helemaal niet zo kort na een ontmoeting al.
Ik lust ook geen eieren, maar misschien volgend jaar wel.
pi_101964365
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:45 schreef Mpj het volgende:

[..]

Vies ben je wel. Maar zeg eens, casanova, wanneer heb je voor 't laatst een meisje daadwerkelijk aangeraakt?
Met doortrapte reacties ondervinden ofdat ik ook van de verkeerde kant ben?
pi_101964383
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik lust ook geen eieren, maar misschien volgend jaar wel.
Het lusten van eieren vergelijken met zoiets als seks hebben met een wildvreemde binnen 30 minuten alleen omdat die man denkt dat het normaal is.
:')
pi_101964394
quote:
9s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:46 schreef Flepke het volgende:

[..]

Je hebt me door. We noemen het niet de verkeerde kant, maar de andere kant. Vertel.
pi_101964408
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:45 schreef Flepke het volgende:

[..]

Waar heb ik ontkent dat er 32422323234 andere manieren zijn?
Nou ik heb geen zin om weer al die topics door te spitten.
Maar het kwam er toch wel uit dat jij vond dat de beste manier was zo snel mogelijk seks hebben.
pi_101964410
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:44 schreef kree het volgende:

[..]

Hoe harder je escaleert hoe eerder ze gek op je is, daar ben ik het wel mee eens.

Je kunt de boel wel gaan vertragen... en vertragen.... en vertragen... tot een maanden lange project waarbij de meeste vrouwen al in dat maanden lange project afhaken omdat ze je als vrienden zien.
pi_101964419
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je zegt het wel, maar of het ook zo is als het gebeurd ;)

Vrouwen zijn soms als een haai die je op zijn rug legt, en geven zich dan geheel over aan hun gevoelens.
En dit is precies wat er zo vervelend is aan 'discussies' met jou.

Je staat niet open voor de ervaringen en de meningen van anderen. Je denkt de absolute waarheid te kennen en daarom zeg je van iedereen die het niet ermee eens is dat zijn/haar mening niet veel waarde heeft omdat die persoon 1) waarschijnlijk niet genoeg zelfkennis heeft zoals je hierboven zegt 2) onzeker is 3) mensenschuw is 4) niet genoeg seksuele en/of versierervaring heeft. Zo kan er nooit iets tegen jou ingebracht worden, je zet iedereen weg alsof ze er geen verstand van hebben. Gewoon drogredenaties.
  donderdag 15 september 2011 @ 00:48:15 #75
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101964423
quote:
9s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:46 schreef Flepke het volgende:

[..]

Hoezo de verkeerde kant?
pi_101964444
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:35 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw en binnen 30 minuten seks met mij proberen te hebben werkt niet in je voordeel.
pi_101964452
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:46 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Het lusten van eieren vergelijken met zoiets als seks hebben met een wildvreemde binnen 30 minuten alleen omdat die man denkt dat het normaal is.
Ik gooi ook dagelijks mijn princiepes het raam uit en verzin dagelijks weer nieuwe.

Ik denk inderdaad dat het jou nooit zal overkomen door je closed mind + overmatige geanalyseer en gerationaliseer, neemt niet weg dat ik nog steeds verliefd op je ben O+
pi_101964467
Mensen toch, ken je klassiekers.
"Verkeerde kaaaant!"
http://www.dumpert.nl/med(...)erkeerde_kaaant.html
pi_101964485
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:46 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

En weer als ik het lees, moet ik lachen omdat het zo absurd is. :')
  donderdag 15 september 2011 @ 00:50:46 #80
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101964490
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:49 schreef Flepke het volgende:
"Verkeerde kaaaant!"
Laat maar. Ik klik toch niet.
pi_101964498
quote:

[..]

Yep, want zelfs jij kan onverwachts iets doen wat je niet verwacht had.
pi_101964505
quote:
9s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:50 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Laat maar. Ik klik toch niet.
Dan geen glimlach op je bakkes, wat jij wilt :)
pi_101964506
quote:
"Verkeerde kaaaant!"
_O- _O-
pi_101964516
quote:

[..]

Ik gooi ook dagelijks mijn princiepes het raam uit en verzin dagelijks weer nieuwe.

Ik denk inderdaad dat het jou nooit zal overkomen door je closed mind + overmatige geanalyseer en gerationaliseer, neemt niet weg dat ik nog steeds verliefd op je ben O+
Dat zullen vast geen bijzondere principes zijn waar je echt achter staat als je er zo lukraak mee omgaat.

Ik wil geen seks met een wildvreemde, dat is al genoeg reden waarom het niet gaat gebeuren. De rest van je analyse over mij als persoon zie ik maar even over het hoofd voor het gemak, dit is ook niet een beschrijving die ik in het echt zal krijgen.
Verliefd op een paar lappies tekst? Geen wonder dat sommige denken dat het bij anderen ook zo makkelijk gaat dan.
pi_101964537
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dit is precies wat er zo vervelend is aan 'discussies' met jou.

Je staat niet open voor de ervaringen en de meningen van anderen. Je denkt de absolute waarheid te kennen en daarom zeg je van iedereen die het niet ermee eens is dat zijn/haar mening niet veel waarde heeft omdat die persoon 1) waarschijnlijk niet genoeg zelfkennis heeft zoals je hierboven zegt 2) onzeker is 3) mensenschuw is 4) niet genoeg seksuele en/of versierervaring heeft. Zo kan er nooit iets tegen jou ingebracht worden, je zet iedereen weg alsof ze er geen verstand van hebben. Gewoon drogredenaties.
Er is zelfs een gast die in de middag vrouwen "opent" door ze te gaan vingeren. Hij gelooft er zo in dat het werkt (omdat hij het dagelijks doet), dat hij de meeste vrouwen vingert die hij in het park enzo tegen komt. Als opening op klaarlichte dag.

Dit werkt echt hard. Zelf heb ik ook veel meegemaakt. De meningen van sommige mensen op het forum zullen mijn ervaringen en die van anderen niet kunnen evenaren.
pi_101964551
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Yep, want zelfs jij kan onverwachts iets doen wat je niet verwacht had.
Dat geld inderdaad voor een aantal dingen, maar niet voor zoiets als binnen 30 minuten seks hebben met een wildvreemde.
En ja ik herhaal het maar weer een keer omdat ik er nog steeds niet helemaal bij kan dat mensen dat een normale gang van zaken lijken te vinden.
pi_101964556
quote:

[..]

Ah, weer een voor de opsomming. Iemand wegzetten als bekrompen en neurotisch ipv principieel en niet compleet oppervlakkig.
pi_101964562
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En weer als ik het lees, moet ik lachen omdat het zo absurd is. :')
Echt hè, het is toch haast niet te geloven.
pi_101964570
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er is zelfs een gast die in de middag vrouwen "opent" door ze te gaan vingeren. Hij gelooft er zo in dat het werkt (omdat hij het dagelijks doet), dat hij de meeste vrouwen vingert die hij in het park enzo tegen komt. Als opening op klaarlichte dag.

Dit werkt echt hard. Zelf heb ik ook veel meegemaakt. De meningen van sommige mensen op het forum zullen mijn ervaringen en die van anderen niet kunnen evenaren.
:') :') :')
pi_101964572
quote:

[..]

En ik geloof gewoon niets van je verhalen. En als het al waar is dan echt niet alleen omdat de man denkt dat het normaal is en de vrouw dat aanvoelt en er dus maar in mee gaat als een soort robot.
pi_101964580
quote:

[..]

Raad je het mij aan? Om dat te proberen bij een vrouw in een park, of in het bos?
pi_101964589
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ah, weer een voor de opsomming. Iemand wegzetten als bekrompen en neurotisch ipv principieel en niet compleet oppervlakkig.
Ik sta niet in voor mijzelf als je mij gedwongen vol giet met liters bier en kilo's pillen. Sommige mensen denken dat zei dat wel kunnen, dat vind ik vreemd.
pi_101964595
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:54 schreef Mpj het volgende:

[..]

Raad je het mij aan? Om dat te proberen bij een vrouw in een park, of in het bos?
Nee.
pi_101964601
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En ik geloof gewoon niets van je verhalen. En als het al waar is dan echt niet alleen omdat de man denkt dat het normaal is en de vrouw dat aanvoelt en er dus maar in mee gaat als een soort robot.
Vergeet niet dat ze nog voor het vingeren al helemaal hoteldebotel van die kerel is.

quote:

[..]

Ik denk dat een donker steegje een nog betere plek is.
  donderdag 15 september 2011 @ 00:55:46 #95
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101964604
Ik ga slapen, misschien is morgen alles weer goed. Ik kan alleen maar bidden. Denken. Dromen. Mijn dromen geven wel een mooie ontsnapping aan werkelijkheid.

Welterusten schatjes O+ O+
pi_101964608
Ik kan wel een filmpje gaan maken voor het fok forum met iemand die mee gaat met een geheime video camera? Maar dan wil ik wel dat jullie mijn drankjes betalen :)
pi_101964612
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:30 schreef Flepke het volgende:

Of wordt ik nou dement.
quote:
Nog even hierop terugkomend, wat is de tweede manier volgens jouw als deze eerste niet je eigen idee is van een relatie aan gaan?
pi_101964621
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:55 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik sta niet in voor mijzelf als je mij gedwongen vol giet met liters bier en kilo's pillen. Sommige mensen denken dat zei dat wel kunnen, dat vind ik vreemd.
Ik doe niet aan liters bier en kilo's pillen dus dat scheelt alweer.
pi_101964623
aah welkom in de wondere wereld op woensdagavond. Dit topic wordt met de dag absurder. :D
pi_101964624
quote:

[..]

Ik raad het mezelf niet eens aan :D
pi_101964626
Ik zal het overwegen.
pi_101964634
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:55 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ga slapen, misschien is morgen alles weer goed. Ik kan alleen maar bidden. Denken. Dromen. Mijn dromen geven wel een mooie ontsnapping aan werkelijkheid.

Welterusten schatjes O+ O+
Morgen ben je weer een topic verder in ieder geval, hahahaha
pi_101964635
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:55 schreef firefly3 het volgende:
Ik kan wel een filmpje gaan maken voor het fok forum met iemand die mee gaat met een geheime video camera? Maar dan wil ik wel dat jullie mijn drankjes betalen :)
Cheapass. Jij hebt wat te bewijzen, wij niet.
pi_101964661
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:57 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Cheapass. Jij hebt wat te bewijzen, wij niet.
Denken dat iemand online iets heeft te bewijzen....

firefly3, waar bevind je je op deze aardkloot, ik wil eventueel wel wingen+ camera regelen.
pi_101964681
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:58 schreef Flepke het volgende:

[..]

firefly3, waar bevind je je op deze aardkloot, ik wil eventueel wel wingen+ camera regelen.
Wel als je met dergelijke grootspraak aankomt waarvan het merendeel niets gelooft ja.
pi_101964690
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:56 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik doe niet aan liters bier en kilo's pillen dus dat scheelt alweer.
Maar vrouwelijke hormonen, daar doe jij stiekem wel aan toch? :*
pi_101964693
quote:

[..]

Rotterdam jij? Klinkt wel gaaf!
pi_101964697
quote:

[..]

En dan wel hier posten. Dat is de enige manier om mij te overtuigen :P Maar dan ben ik heel makkelijk en doe ik alles met jullie advies.
pi_101964701
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:59 schreef Flepke het volgende:

[..]

Maar vrouwelijke hormonen, daar doe jij stiekem wel aan toch? :*
Met mate.
pi_101964706
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:58 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Wel als je met dergelijke grootspraak aankomt waarvan het merendeel niets gelooft ja.
Hij is aan het trollen, natuurlijk. Kan niet waar zijn.
pi_101964719
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Rotterdam jij? Klinkt wel gaaf!
Hmm ik zal eens kijken ofdat ik het kan fixen voor komend weekend, laat morgen weten.
pi_101964729
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:59 schreef Mpj het volgende:

[..]

Hij is aan het trollen, natuurlijk. Kan niet waar zijn.
Het is ook wel erg convenient dat uitgerekend Flepke zich aanbiedt.
pi_101964730
Ik heb een baalavond....
pi_101964739
quote:
11s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:00 schreef Flepke het volgende:

[..]

Hmm ik zal eens kijken ofdat ik het kan fixen voor komend weekend, laat morgen weten.
Deze zaterdag ben ik eigenlijk al bezet, de week daarop?
pi_101964748
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:00 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Het is ook wel erg convenient dat uitgerekend Flepke zich aanbiedt.
Misschien moet je eens vanachter je toetsenbord komen en je hoofd uitsteken?
Ik regel de camera wel, kan jij mijn plaats in nemen om het te filmen.
  donderdag 15 september 2011 @ 01:01:39 #116
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101964750
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:00 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb een baalavond....
Je bent niet de enige
pi_101964757
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Is dat uitstellen ook een pua-trucje eigenlijk?
pi_101964767
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:01 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Is dat uitstellen ook een pua-trucje eigenlijk?
Nah, de zaterdag daarop kan ik 100% zeker.
pi_101964772
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vraag volgende week nog maar eens anders vergeet ik het / komt er iets anders tussen.
pi_101964784
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:01 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik kom al regelmatig achter mijn toetsenbord vandaan, zo aanlokkelijk is het aanbod verder ook niet.
pi_101964788
Hahaha, ok, dus volgende week hebben we video van de versier activiteiten van Flepke en Firefly?
Of lees ik het nou verkeerd?
pi_101964798
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:01 schreef Flepke het volgende:

[..]

Jij probeert ook wel heel overdreven Moneyfornothing te regelen zeg :')
pi_101964802
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:02 schreef Flepke het volgende:

[..]

Vraag volgende week nog maar eens anders vergeet ik het / komt er iets anders tussen.
Ok, maar jij kunt beter filmen dan haar. Ze gaat er alles aan doen denk ik om het te verpesten :+
pi_101964809
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:02 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik kom al regelmatig achter mijn toetsenbord vandaan, zo aanlokkelijk is het aanbod verder ook niet.
Je kan iets te zien krijgen wat jij als "nep" bestempeld, waarom denk je dat goochel voorstellingen zoveel publiek trekken.

Mensen zien graag dingen die ze niet kunnen geloven.
Conclusie, jij bent geen mens. :o
pi_101964814
Ja, Firefly, wanneer heb jij voor het laatst de daad verricht met een mooie vrouw? Ik heb wel bewondering voor je.
pi_101964823
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:03 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ja, dat is wel vervelend. Vind ik. :P
pi_101964832
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:03 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Sst maar ik wil haar laten inzien dat seks 30 minuten na de eerste ontmoeting wel mogelijk is :9
pi_101964834
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:03 schreef Flepke het volgende:

[..]

Je kan iets te zien krijgen wat jij als "nep" bestempeld, waarom denk je dat goochel voorstellingen zoveel publiek trekken.

Mensen zien graag dingen die ze niet kunnen geloven.
Conclusie, jij bent geen mens. :o
Als het gefilmd wordt ga ik het al zien, dus waarom zou ik er dan nog bij moeten zijn?
Rare redenaties weer.
pi_101964836
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:04 schreef Mpj het volgende:
Ja, Firefly, wanneer heb jij voor het laatst de daad verricht met een mooie vrouw? Ik heb wel bewondering voor je.
Beetje privé, maar erg zeer recent
pi_101964847
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:04 schreef Flepke het volgende:

[..]

Sst maar ik wil haar laten inzien dat seks 30 minuten na de eerste ontmoeting wel mogelijk is :9
Vertel, wat is je lichaamslengte, schoenmaat, haarkleur en oogkleur?
pi_101964851
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:04 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als het gefilmd wordt ga ik het al zien, dus waarom zou ik er dan nog bij moeten zijn?
Rare redenaties weer.
Anders krijg je weer van die reacties zoals hierboven ook al ergens dat de man eerst 34523455454234525523253 keer faalt en daarna beet heeft bij een willekeurige slet.
pi_101964852
quote:

[..]

Mijn miniscuul ontwikkelde vrouwensignaalopvangsysteem zegt me dat je dat uit je hoofd kan zetten, vriend :P
pi_101964855
quote:

[..]

Echt weer zo'n reactie van je..
Mogelijk, vast wel, maar sta er is bij stil dat niet iedereen dat gewoon wil.

Echt weer zo'n ego boost post van je
pi_101964863
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Beetje privé, maar erg zeer recent
Gisterochtend? Nou ja, je kan ook verkondigen dat mensen allemaal meisjes vingeren in het park.
pi_101964871
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:05 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Mensen met game kunnen met paars haar en klompen eenvoudig vrouwen krijgen. Al zijn ze bijv 1.60.
pi_101964875
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:05 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

:N
pi_101964883
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:05 schreef Flepke het volgende:

[..]

Anders krijg je weer van die reacties zoals hierboven ook al ergens dat de man eerst 34523455454234525523253 keer faalt en daarna beet heeft bij een willekeurige slet.
En daarom moet uitgerekend ik meegaan? Er lopen zoveel mensen in dit topic rond die dat net zo goed kunnen.
pi_101964890
quote:

[..]

Ik ben te moe om naar een spiegel te lopen, ik kan je wel een printscreen sturen van internet bankieren als je daar soms ook interesse in hebt.
pi_101964894
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mensen met game kunnen met paars haar en klompen eenvoudig vrouwen krijgen. Al zijn ze bijv 1.60.
Haha, 1.60 komt er echt nooit in hiero.
pi_101964901
quote:
5s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:06 schreef Mpj het volgende:

[..]

Gisterochtend? Nou ja, je kan ook verkondigen dat mensen allemaal meisjes vingeren in het park.
Alleen "Evil stiffler" kan dat. Hij doet niets anders dan heel de dag vrouwen ontmoeten. (google maar)
pi_101964912
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:07 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Een politie agent hou je zeker tegen?
Stop eens met zo bekrompen te denken en met woorden als "nooit" te strooien.
pi_101964913
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:07 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik ben te moe om naar een spiegel te lopen, ik kan je wel een printscreen sturen van internet bankieren als je daar soms ook interesse in hebt.
Nee dat interesseert me niet.
Als je niet eens van jezelf weet wat je haar/oog kleur is en ook geen indicatie van je lichaamslengte kan geven kan ik je alvast vertellen dat er geen seks binnen 30 minuten na ontmoeting gaat komen.
pi_101964918
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:07 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

_O-

Ik lach.
pi_101964935
quote:

[..]

Klompen en paars haar wel? :P
pi_101964938
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:08 schreef Flepke het volgende:

[..]

Een politie agent hou je zeker tegen?
Stop eens met zo bekrompen te denken en met woorden als "nooit" te strooien.
Wat heeft een politie agent te maken met mijn absolute ondergrenzen aan lengte?
Mannen die korter zijn dan ik maken gewoon geen kans bij mij, jammer maar helaas.
pi_101964942
Iemand nog een samenvatting van topic van vandaag?
pi_101964948
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:08 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nee dat interesseert me niet.
Als je niet eens van jezelf weet wat je haar/oog kleur is en ook geen indicatie van je lichaamslengte kan geven kan ik je alvast vertellen dat er geen seks binnen 30 minuten na ontmoeting gaat komen.
Kijk we boeken vooruitgang.
Eerst zou je nog met niemand seks hebben binnen 30 minuten, nu sluit je mij uit dus sta je er wel open voor.
Goed bezig meid. ^O^
pi_101964954
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klompen en paars haar wel? :P
Klompen maakt met niet uit, paars haar kan makkelijk afgeschoren worden. En die klompen kunnen ook uit natuurlijk, maar als iemand 1.60 is zie ik geen hoop op verbetering. :P
pi_101964963
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:09 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Wat heeft een politie agent te maken met mijn absolute ondergrenzen aan lengte?
Mannen die korter zijn dan ik maken gewoon geen kans bij mij, jammer maar helaas.
Nu moet ik toegeven dat ik zo iets wel erg bekrompen vind :P
pi_101964967
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:10 schreef Flepke het volgende:

[..]

Kijk we boeken vooruitgang.
Eerst zou je nog met niemand seks hebben binnen 30 minuten, nu sluit je mij uit dus sta je er wel open voor.
Goed bezig meid. ^O^
Nee, ik herhaal het enkel nog een keer voor je dat het nooit gaat gebeuren omdat je daar de eerste 200 keer blijkbaar overheen gelezen hebt.
Ik dacht enkel dat je het misschien wel in je op zou nemen als ik de context/aanzet veranderde, maar blijkbaar overschatte ik je.
pi_101964970
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:10 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Nee, ik wil ook geen langere vrouwen. Ik wil ook geen lelijke vrouwen die niets aan uiterlijk doen. Enzovoort.
pi_101964974
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:10 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Klompen maakt met niet uit, paars haar kan makkelijk afgeschoren worden. En die klompen kunnen ook uit natuurlijk, maar als iemand 1.60 is zie ik geen hoop op verbetering. :P
De ware aard komt naar boven :o

Stiekem pakt ze een willekeurige man van straat af, past hem aan naar haar ideaal beeld en vervolgens trekt ze hem uitelkaar :o
pi_101964979
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:10 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat is het misschien ook, maar ik heb nou eenmaal mijn grenzen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2011 01:12:02 ]
pi_101964981
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:10 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je moet mannen niet willen veranderen moneyfornothing, dat weet je toch. :+
pi_101964986
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wil je met me trouwen :D ?
pi_101964991
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:11 schreef Mpj het volgende:

[..]

Nee, ik wil ook geen langere vrouwen. Ik wil ook geen lelijke vrouwen die niets aan uiterlijk doen. Enzovoort.
Voor een man is het logisch. Maar omgedraaid niet.

moneyfornothing: heb jij toevallig kort haar?
pi_101964992
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:11 schreef Mpj het volgende:

[..]

Een lelijke dikke vrouw kan nooit mooi zijn itt een knappe vrouw/jongen van 1.60
pi_101964995
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:12 schreef Flepke het volgende:

[..]

Wil je met me trouwen :D ?
Meiden proberen te hosselen via internet, het is wel erg met jou gesteld. Eerlijk is eerlijk.
pi_101965000
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt, daarom wil ik eigenlijk ook geen dude met paars haar maar het is dan nog wel iets wat te overzien is.
pi_101965007
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:09 schreef debeterebob het volgende:
Iemand nog een samenvatting van topic van vandaag?
Was rustig, verder komt de discussie weer op gang nu hahaha
pi_101965013
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

pi_101965014
quote:

[..]

Touché
pi_101965016
quote:

[..]

Nee, ik zei toch al dat ik geen feminist ben.
Ik heb lang haar tot voorbij mijn bh-bandje. Want ja, ik draag ook gewoon een bh.
pi_101965033
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:13 schreef Mpj het volgende:

[..]

Meiden proberen te hosselen via internet, het is wel erg met jou gesteld. Eerlijk is eerlijk.
Excuses verzinnen om niet 24/7 elke vrouw te hosselen :o
pi_101965037
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:13 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Klopt, daarom wil ik eigenlijk ook geen dude met paars haar maar het is dan nog wel iets wat te overzien is.
Met een beetje geluk is dat paarse haar slechts een fase. :P
pi_101965047
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:15 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik hossel sowieso niet! ;)
pi_101965049
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:14 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik heb lang haar tot voorbij mijn bh-bandje. Want ja, ik draag ook gewoon een bh.
Hoe oud was je ook alweer? *; ben 1.80

Hehehe
pi_101965058
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:14 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Aha
pi_101965065
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:15 schreef Flepke het volgende:

[..]

Je weet dat je nog hopeloser overkomt dan de meest vastgeroeste fokker en tevens je geloofwaardigheid het absolute nulpunt aantikt.
pi_101965070
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:15 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik hossel sowieso niet! ;)
Lig je aan de hosselketting van die vriendin van je?

Better luck next time met opvoeden ^O^
pi_101965072
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:16 schreef kree het volgende:

[..]

Hoe oud was je ook alweer? *; ben 1.80

Hehehe
20.
1.80 is in ieder geval al stukken beter dan 1.60. :)
pi_101965088
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Aha
Hè joh, had je nou alweer fout gegokt?
pi_101965091
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:16 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je weet dat je nog hopeloser overkomt dan de meest vastgeroeste fokker en tevens je geloofwaardigheid het absolute nulpunt aantikt.
Ik geloof wel dat hij veel succes heeft. Hij doet wat hij wilt en is niet bang om vrouwen te benaderen en zijn grenzen te verleggen.
pi_101965100
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:17 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hè joh, had je nou alweer fout gegokt?
Ja, ik dacht dat je bh loos was.
pi_101965105
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:16 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik voel niet de drang om me te bewijzen tegenover internet gebruikers itt andere mensen. :|W
pi_101965111
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:17 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

20.
1.80 is in ieder geval al stukken beter dan 1.60. :)
oef ben ik toch nog 8 jaar ouder.
Wordt er gewoon al weer triest van als ik dat hier zo type :')

Denk trouwens dat het gemiddelde wel een beetje tussen de 1.80 zit hoor, of je moet een reus willen?
pi_101965120
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Een lelijke dikke vrouw kan nooit mooi zijn itt een knappe vrouw/jongen van 1.60
Hoewel vrouwen over het algemeen minder op uiterlijk selecteren dan mannen, is goeie lengte meestal wel een vereiste. Het weegt zwaarder dan veel mannen misschien denken.

Wat niet betekent dat een kleine man geen langere vriendin kan krijgen of zelfs veel langere vriendin, maar je vist wel in een kleinere vijver.
pi_101965121
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, ik dacht dat je bh loos was.
Dat risico neem ik niet gezien we zoiets als zwaartekracht hebben.
pi_101965122
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:16 schreef Flepke het volgende:

[..]

Lig je aan de hosselketting van die vriendin van je?

Better luck next time met opvoeden ^O^
Ook niet. Ik hossel simpelweg niet, is niet nodig, vermoed ik.
pi_101965129
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:18 schreef kree het volgende:

[..]

oef ben ik toch nog 8 jaar ouder.
Wordt er gewoon al weer triest van als ik dat hier zo type :')

Denk trouwens dat het gemiddelde wel een beetje tussen de 1.80 zit hoor, of je moet een reus willen?
Ik heb een reus van 1.95 ja. O+
pi_101965132
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:18 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ook niet. Ik hossel simpelweg niet, is niet nodig, vermoed ik.
Zonder hosselen geen mosselen, tenzij je de juiste lifestyle/werk hebt.
pi_101965133
quote:

[..]

vrouwen die een bh dragen _O_

trouwens, een goedenavond iedereen :)
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_101965138
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat hij veel succes heeft. Hij doet wat hij wilt en is niet bang om vrouwen te benaderen en zijn grenzen te verleggen.
En net als hier komt hij op die manier vast irl ook als een enorme kneus over.
pi_101965146
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:18 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat risico neem ik niet gezien we zoiets als zwaartekracht hebben.
Begint het nu al te werken?
pi_101965152
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoewel vrouwen over het algemeen minder op uiterlijk selecteren dan mannen, is goeie lengte meestal wel een vereiste. Het weegt zwaarder dan veel mannen misschien denken.

Wat niet betekent dat een kleine man geen langere vriendin kan krijgen of zelfs veel langere vriendin, maar je vist wel in een kleinere vijver.
Helemaal mee eens.
pi_101965158
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Begint het nu al te werken?
Nee, maar ik neem alvast voorzorgsmaatregelen voor de verre toekomst.
Zo groot zijn ze ook weer niet namelijk dat het nu al begint.
pi_101965169
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat ik als lange jongen het ook verrekte irritant vind om met een klein iemand te praten, omdat het zo a-praktisch is. Dat is ook het enige. Maar ik snap jou en moneyfornothing wel. Maar ik zou het niet zo absoluut als mfn willen stellen.
pi_101965176
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:19 schreef Flepke het volgende:

[..]

Zonder hosselen geen mosselen, tenzij je de juiste lifestyle/werk hebt.
Wat bedoel jij met de juiste lifestyle en werk?
Ik studeer, maar het zit allemaal wel goed qua meisjes/vrouwen.
pi_101965184
Vinden meisjes het trouwens erg als je over het algemeen met veel meisjes hebt gezoend maar ze wel met respect behandeld en alles?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_101965190
Kan het duo F&F ook even hun uiterlijk (zwakker/sterke punten) beschrijven en wat over hun persoonlijkheid. Geeft me meer een idee wat voor mensen jullie zijn.
pi_101965197
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:23 schreef debeterebob het volgende:
Kan het duo F&F ook even hun uiterlijk (zwakker/sterke punten) beschrijven en wat over hun persoonlijkheid. Geeft me meer een idee wat voor mensen jullie zijn.
Dat is nog wel een idee ja :)
pi_101965200
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:23 schreef debeterebob het volgende:
Bekijk het filmpje maar als het af is :D
pi_101965201
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:21 schreef Mpj het volgende:

[..]

Wat bedoel jij met de juiste lifestyle en werk?
Ik studeer, maar het zit allemaal wel goed qua meisjes/vrouwen.
Short term mating strategy all over the place.
pi_101965212
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bekijk het filmpje maar als het af is :D
Hahaha, ik zie dit eerlijk gezegd nooit gaan gebeuren.
Hoewel ik het wel hoop!
pi_101965214
Duo F&F, krijg meteen dit op mijn netvlies:
pi_101965218
Ben wel onwijs benieuwd moet ik zeggen, duo F&F met camera de wereld van de vrouwen zien te veroveren.
pi_101965232
Duo F&F bedankt voor de ontwijkende antwoorden en een valse belofte.
pi_101965243
quote:
13s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:27 schreef debeterebob het volgende:
Hoezo?, volgende week regel ik toch met de andere F een filmpje?
pi_101965274
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:28 schreef Flepke het volgende:

[..]

Maar wat let je om nu op de vraag in te gaan?
pi_101965276
quote:

[..]

Krijgen we dan wel de "un edited" versie waar ook alle mislukkingen in staan?
Misschien leer ik daar nog wel meer van over hoe ik het juist niet moet doen. ;)
pi_101965292
quote:

[..]

Mensen die dit serieus nemen, waarom?! :')
pi_101965293
quote:
13s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:27 schreef debeterebob het volgende:
Pluspunten:
- Grappig
- Spontaan
- Vrolijk
- Eerlijk
- Avontuurlijk
Minpunten:
- Te direct
- Val in slaap tijdens presentaties

Bruin haar, bruine ogen, 1,80.
pi_101965295
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:30 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Maar wat let je om nu op de vraag in te gaan?
Ik heb nog nooit in mijn leven een accurate "zelfbeschrijving" van iemand gezien maar wacht 1 sec.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:30 schreef kree het volgende:

[..]

Krijgen we dan wel de "un edited" versie waar ook alle mislukkingen in staan?
Misschien leer ik daar nog wel meer van over hoe ik het juist niet moet doen. ;)
Ik plemp de "raw footage" wel ergens online.
pi_101965306
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:32 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit in mijn leven een accurate "zelfbeschrijving" van iemand gezien maar wacht 1 sec.

[..]

Ik plemp de "raw footage" wel ergens online.
Respect voor jullie als dit ook echt gaat gebeuren ^O^
pi_101965328
Ik hoop eerlijk gezegt dat het opnemen wel goed gaat. Er zijn mensen in de pick up scene die het geprobeerd hebben, maar dat er telkens weer beeld onscherp kan zijn, het geluid te hard staat, het te donker is. Verder mag ze niet zien dat ze gefilmt wordt :D
pi_101965332
Verder hoop ik niet dat ik zenuwachtig wordt van de camera , maar het gaat wel leuk worden
pi_101965343
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:35 schreef firefly3 het volgende:
Verder hoop ik niet dat ik zenuwachtig wordt van de camera , maar het gaat wel leuk worden
Went wel hoor, even doorbijten.
pi_101965345
Hahaha, nou dit kan nog leuk worden, weet niet of je het zomaar allemaal op internet moet knallen als de mensen die je aanspreek/filmt t er niks vanaf weten dat het opgenomen wordt.
(denk daar wel even over na. Of censureer de gezichten ofzo)

Maargoed laat het aan jullie, ben erg benieuwd en hoop ervan te leren. :)
pi_101965353
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:37 schreef Mpj het volgende:

[..]

Went wel hoor, even doorbijten.
Ja, alleen ervoor zorgen dat er geen duivel in mijn hoofd tegen me gaat praten "je wordt opgenomen, je moet scoren, je wordt opgenomen".
pi_101965363
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Pluspunten:
- Grappig
- Spontaan
- Vrolijk
- Eerlijk
- Avontuurlijk
Minpunten:
- Te direct
- Val in slaap tijdens presentaties

Bruin haar, bruine ogen, 1,80.
En qua uiterlijk plus- en minpunten?
pi_101965383
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:38 schreef debeterebob het volgende:

[..]

En qua uiterlijk plus- en minpunten?
Geen. Deze denkwijze ben ik al lang van afgestapt.
pi_101965394
Om nog even over het lengteding door te gaan. Wie van jullie heeft een vriend/scharrel die kleiner was dan jezelf? En wie heeft een meisje gehad die groter was dan jezelf?
pi_101965401
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, alleen ervoor zorgen dat er geen duivel in mijn hoofd tegen me gaat praten "je wordt opgenomen, je moet scoren, je wordt opgenomen".
Mijn zusje (die nu naast mij staat) vindt jou wel grappig. Op een negatieve manier. Maar ik ga slapen, morgen om 07:00 eruit. :)
pi_101965414
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:42 schreef Mpj het volgende:

[..]

Mijn zusje (die nu naast mij staat) vindt jou wel grappig. Op een negatieve manier. Maar ik ga slapen, morgen om 07:00 eruit. :)
Haha ok!
pi_101965450
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Haha ok!
Klinkt niet erg best firefly ;)

Nouja kijk effe uit met dat filmen, ik zou me rot lachen dat weet ik nu al.
Maar je moet mensen wel onherkenbaar laten. Want je weet hoe het gaat op internet...
(als iedereen vol herkenbaar in beeld is dan zou je er nog problemen mee kunnen krijgen.)

Niet dat het mij wat boeit,maar dat is meer voor F&F
pi_101965497
Hier even snel wat puntjes die me ter binnen schieten, positief/negatief is naar eigen interpretatie.

- Hard, cynisch, grappig, intelligent, spontaan en eigenwijs in één

- Scherp in het waarnemen van abnormale dingen in omgeving/gedrag/opmerkingen etc. maar ook in reactie vermogen (scherm komt net naar me toevallen terwijl ik dit typ, wist hem op te vangen :D )

- Avontuurlijk in de zin van kunnen omgaan met grote onzekerheden in verschillende zaken. (bijvoorbeeld willekeurig ergens naar toe gaan / met totaal geen plannen ideeën en gewoon zien in welke greppel ik die dag/avond eindig en er van tevoren standaard van uitgaan dat alles goed komt & een succes word.)

- Ongelofelijk competitief / winnaars mentaliteit

- Veel alpha male trekjes maar kan ze (gelukkig) wel onderdrukken in sub-optimale situaties.

- Uiterlijk > ik word in diverse warme landen als local aangesproken op het eerste gezicht, in Nederland word ik de ene dag 3 keer "aangerand" en zomaar opeens de andere dag door alle gleufdieren in een straal van 2342302 meter voorbij gelopen & geen blik waardig gekeurd.
pi_101965499
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:45 schreef kree het volgende:

[..]

Klinkt niet erg best firefly ;)

Nouja kijk effe uit met dat filmen, ik zou me rot lachen dat weet ik nu al.
Maar je moet mensen wel onherkenbaar laten. Want je weet hoe het gaat op internet...
(als iedereen vol herkenbaar in beeld is dan zou je er nog problemen mee kunnen krijgen.)

Niet dat het mij wat boeit,maar dat is meer voor F&F
Daar heb je wel gelijk in, wel jammer opzich. Sommige vrouwen hebben echt mooie ogen.
pi_101965543
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in, wel jammer opzich. Sommige vrouwen hebben echt mooie ogen.
Ja inderdaad,ogen dat is toch ook iets waar ik naar kijk (als eerste zelfs) daarna de rest.
Dus ga dat nou maar niet filmen, of je moet het bewerken achteraf want je kunt het niet maken omdat zomaar op internet te zetten (of je doet het wel, maakt mij niet uit, maar dat kan gevolgen hebben)
pi_101965544
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:41 schreef debeterebob het volgende:
Om nog even over het lengteding door te gaan. Wie van jullie heeft een vriend/scharrel die kleiner was dan jezelf? En wie heeft een meisje gehad die groter was dan jezelf?
Yep.
pi_101965558
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:55 schreef kree het volgende:

[..]

Ja inderdaad,ogen dat is toch ook iets waar ik naar kijk (als eerste zelfs) daarna de rest.
Dus ga dat nou maar niet filmen, of je moet het bewerken achteraf want je kunt het niet maken omdat zomaar op internet te zetten (of je doet het wel, maakt mij niet uit, maar dat kan gevolgen hebben)
Hangt er vanaf wat we plaatsten/filmen, portret recht; zolang de beelden die persoon geen schade berokkenen is er geen probleem om het te publiceren.
pi_101965563
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:55 schreef kree het volgende:

[..]

Het filmen is misschien moeilijker dan het versieren van de vrouw :'(
pi_101965575
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:56 schreef Flepke het volgende:

[..]

Hangt er vanaf wat we plaatsten/filmen, portret recht; zolang de beelden die persoon geen schade berokkenen is er geen probleem om het te publiceren.
Nee maar die schade kan later komen als een filmpje de hele wereld over gaat.
En dat kun je niet van tevoren vertellen.

Dus nouja het is maar een advies doe ermee wat je wil.
pi_101965579

Zullen ze me zo de club inlaten denken jullie?

Edit, die gast lijkt misschien kleinbeetje op de omschrijving van mijzelf hierboven, ik ben het niet (gelukkig>?)
pi_101965582
quote:
16s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:58 schreef Flepke het volgende:
[ afbeelding ]
HD video is altijd welkom ;)
pi_101965634
quote:
16s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:58 schreef Flepke het volgende:
[ afbeelding ]

Edit, die gast lijkt misschien kleinbeetje op de omschrijving van mijzelf hierboven, ik ben het niet (gelukkig>?)
:D
pi_101965655
Ik moet letterlijk denken dat er geen camera is. Wat jij voelt voelen zij ook. Dus als er wat is, dan voelt ze aan dat er iets is en dat schrikt af. Maar deze mindfuck moet ik denk ik wel aankunnen.
pi_101965675
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 02:07 schreef firefly3 het volgende:
Ik moet letterlijk denken dat er geen camera is. Wat jij voelt voelen zij ook. Dus als er wat is, dan voelt ze aan dat er iets is en dat schrikt af. Maar deze mindfuck moet ik denk ik wel aankunnen.
Fixen we wel wat op, ik pik je er denk ik wel uit zonder je te kennen. ;)
pi_101965705
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 02:09 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik moet zeggen, ik kan niet wachten op jullie filmpje.
Mocht je die meiden herkenbaar in beeld willen hebben, vraag het dan even achteraf of ze het goed vinden dat het op internet staat.
(zou ze zelfs nog wat laten tekenen)

En dat is niet omdat ik het lomp vindt, maar jullie willen niet in de problemen komen door zo'n soort filmpje lijkt me?

Denk er maar even over.
pi_101965706
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 02:09 schreef Flepke het volgende:

[..]

Haha gaat wel lukken terwijl ik weet dat ik opgenomen wordt. De rest kan ik immers ook wel weg denken wanneer nodig.
  donderdag 15 september 2011 @ 07:54:36 #230
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101966539
Hey dat is gek. Geen foto online willen omdat ze niet herkend willen worden, maar nu opeens wel een heel filmpje online zetten.

En mensen, dat filmpje gaat nooit komen. Zal afgedaan worden met een donker filmpje waar niks op te zien is omdat het te donker is.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 15 september 2011 @ 08:02:03 #231
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101966610
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:41 schreef debeterebob het volgende:
M'n vriendin is een stuk kleiner, maar ik heb 2 meiden gehad die ongeveer net zo lang waren (1m83) en dan op hakken langer waren. Vind lange meiden (lange benen :)) erg sexy persoonlijk.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 07:54 schreef ook_gek het volgende:
En mensen, dat filmpje gaat nooit komen. Zal afgedaan worden met een donker filmpje waar niks op te zien is omdat het te donker is.
Gewoon negeren die hap. Ik zie nog steeds bijzonder weinig hulp en bijzonder veel "kijk mij eens".
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 15 september 2011 @ 08:17:02 #232
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101966729
Zijn die twee evangelistische relapen er nu nog steeds? :')

Weer een topic naar de kloten geholpen. Mods, doe er eens wat aan.

Wel fijn dat we een film te zien krijgen. Krijgen we ook het script en de naam van de actrices erbij?
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  donderdag 15 september 2011 @ 09:32:01 #233
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101967871
Inderdaad jammer dat het topic direct weer achter uit gaat.

Al moet ik zeggen dat firefly3 wel iets rustiger is dan voor z'n ban. Dat mag ook gezegt worden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_101968500
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 08:02 schreef Catbert het volgende:

[..]

M'n vriendin is een stuk kleiner, maar ik heb 2 meiden gehad die ongeveer net zo lang waren (1m83) en dan op hakken langer waren. Vind lange meiden (lange benen :)) erg sexy persoonlijk.

[..]

Gewoon negeren die hap. Ik zie nog steeds bijzonder weinig hulp en bijzonder veel "kijk mij eens".
En die vrouwen vonden dat dus ook prima :P Word een beetje mismoedig van al die absolute stellingen als vrouwen moeten kleiner zijn. :D Maar nu ik zo na ga. UIt mijn omgeving weet ik zo niemand die groter is dan het vriendje.
pi_101968830
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:03 schreef debeterebob het volgende:

[..]

En die vrouwen vonden dat dus ook prima :P Word een beetje mismoedig van al die absolute stellingen als vrouwen moeten kleiner zijn. :D Maar nu ik zo na ga. UIt mijn omgeving weet ik zo niemand die groter is dan het vriendje.
Als ik zelf al in de 1.80 zou zijn zou ik waarschijnlijk minder snel jongens van mijn lengte of wat kleiner bij voorbaat al niks vinden. Maar ik ben zelf al niet zo groot, en als een jongen dan nog kleiner is vind ik het gewoon maar niks.
  donderdag 15 september 2011 @ 10:26:44 #236
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101969032
Ik heb het beiden gehad en vind het niet erg. Heeft beiden wel wat.

Keer ook een vrij kleine vriendin gehad die ook nog eens heel mager was. Dat was echt schattig haha net als of je een kaboutertje staat te knuffelen :D

Naar heb ook wel eens wat gedaan met een slanke lange vrouw. Dat vond ik echt geweldig :D
pi_101969090
Ik ben 1.76 om precies te zijn (helaas), was ik altijd wel onzeker over. :') Gelukkig vind ik écht lange meiden helemaal niks, met van die te dunne lange benen.
  donderdag 15 september 2011 @ 10:54:54 #238
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101969777
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:28 schreef Mpj het volgende:
Ik ben 1.76 om precies te zijn (helaas), was ik altijd wel onzeker over. :') Gelukkig vind ik écht lange meiden helemaal niks, met van die te dunne lange benen.
Ik ben 1.78 en heb er nooit problemen mee gehad. Met deze lengte ben je over het algemeen niet te groot en niet te klein. Draag ook meestal laarzen en dan haal ik net de 1.80 :P

Bijna al mijn scharrels, ex vriendinnen etc.. waren kleiner dan mij. Ik heb wel een keer 2 maand gelopen met een meid die 1.90 is. Kan me nog herinneren dat we naar de stad gingen en zij ook nog eens een middelhoge hak droeg. Voelde me echt net een klein kind wat ernaast liep en bovendien voelde het ook alsof alle mensen ons aankeken :')

Overigens had dat meisje wel problemen met haar lengte en was zie liever "normaal" zoals zij dat noemde.

Tussen de 1.65 en de 1.75 is ideaal als ik er zo over denk. Mja aan idealen heb je niks wanneer je een echte leuke meid ontmoet.

Tijdens het uitgaan zie ik wel van die lange meiden, maar dat trekt me niet echt en bovendien denk ik niet qua lengte in smaak te vallen bij die lange meiden. Wel altijd leuk als je een meid hebt ontmoet tijdens het uitgaan en je herinnert je zo, dat ze ong. even groot is. Kom je bij haar thuis en heeft ze haar schoenen nog niet aan, is ze ff 10cm kleiner :P
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_101970656
En toen deed m'n inlog het ineens wel
pi_101970695
Ik zou toch liever iets langer willen zijn maar ik moet het hiermee doen. :P Wat voor laarzen draag jij eigenlijk? :) Ik herken me trouwens wel in jouw verhaal. Tussen de 1.60 en de 1.75 is voor mij mooi qua lengte.

Hoe oppervlakkig dit ook mag klinken: uiterlijke verzorging vind ik heel belangrijk, dat gaan dan weer voor lichaamslengte. Daar bedoel ik mee; mooie kleding, goed lichaam (dus liever ook sporten) aangezien ik zelf ook erg met uiterlijk bezig ben qua kleding en lichaam. En natuurlijk 'n mooi hoofd, maar daar kan iemand niet zo heel veel aan doen (misschien met de juiste make-up :P).
pi_101970722
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:17 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als ik zelf al in de 1.80 zou zijn zou ik waarschijnlijk minder snel jongens van mijn lengte of wat kleiner bij voorbaat al niks vinden. Maar ik ben zelf al niet zo groot, en als een jongen dan nog kleiner is vind ik het gewoon maar niks.
Als je zelf een hele lange vrouw bent, valt er wel heel wat af. En das dan weer jammer...maar wel begrijpelijk
pi_101970779
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als je zelf een hele lange vrouw bent, valt er wel heel wat af. En das dan weer jammer...maar wel begrijpelijk
Zelfde voor het kleine jongentje.
pi_101970852
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:31 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Zelfde voor het kleine jongentje.
Klopt. Kun je beter je heil in Duitsland zoeken :P

Valt gelukkig wel mee met mijn lengte :P
pi_101970961
En? Nog nieuwe stelletjes sinds de laatste tijd bij gekomen?
  donderdag 15 september 2011 @ 11:41:31 #245
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101971082
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:28 schreef Mpj het volgende:

Hoe oppervlakkig dit ook mag klinken: uiterlijke verzorging vind ik heel belangrijk, dat gaan dan weer voor lichaamslengte. Daar bedoel ik mee; mooie kleding, goed lichaam (dus liever ook sporten) aangezien ik zelf ook erg met uiterlijk bezig ben qua kleding en lichaam. En natuurlijk 'n mooi hoofd, maar daar kan iemand niet zo heel veel aan doen (misschien met de juiste make-up :P).
Heb ongeveer het zelfde. Uiterlijke verzorging vind ik ook belangrijk.

Qua kleding gewoon netjes en een eigen stijl hebben. Moet wel allemaal bij elkaar passen, en er iets geks tussen doen kan ik altijd erg waarderen. Net dat kleine beetje anders doen :)

Niet teveel make-up ik val trouwens meer op uitstraling en ogen. Spontaan vrolijk uiterlijk vind ik erg belangrijk.

Lengte boeit me totaal niet.
pi_101971160
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
En? Nog nieuwe stelletjes sinds de laatste tijd bij gekomen?
Flepke en Firefly :P
pi_101971163
Mij boeit lengte me ook niet meer, maar vroeger had ik iemand die liever wat kleiner was dan ik.
pi_101971167
Flepke? Wies da?
pi_101971183
Lamaar, staat in deze topic :P
pi_101971192
Wel leuk, al die lachende koffiekopjes zo in beeld :P
pi_101971231
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:41 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heb ongeveer het zelfde. Uiterlijke verzorging vind ik ook belangrijk.

Qua kleding gewoon netjes en een eigen stijl hebben. Moet wel allemaal bij elkaar passen, en er iets geks tussen doen kan ik altijd erg waarderen. Net dat kleine beetje anders doen :)

Niet teveel make-up ik val trouwens meer op uitstraling en ogen. Spontaan vrolijk uiterlijk vind ik erg belangrijk.

Lengte boeit me totaal niet.
Dit ook. Als ik naar mijn laatste scharrel kijk vind ik haar zelfs mooier zonder make-up, en ze had niet eens veel make-up op. :)
pi_101971328
Ik viel altijd op lange en brede mannen. Ik ben zelf 166 en mijn vriend is 175. Maar toch vind ik hem heel lang, en ik voel me veiliger bij hem dan bij wie dan ook. Kwestie van uitstraling denk ik ;) Al werkt er bij de ah en de sportschool 2 druppies, die jongens zijn iets jonger als ik, en misschien maar 155. Volgens mij zijn t broers, ze lijken wel op elkaar. Maar daar hoef ik ook niet mee thuis te komen denk ik :+
pi_101971365
Ben ik wel mee eens. Van mij hoeft make-up ook niet zo. Maar een bepaalde mate van verzorgdheid vind ik wel belangrijk. Maar een beetje smoezelig vind ik ook prima. Maar een beetje smoezelig vind ik ook wel leuk
  donderdag 15 september 2011 @ 11:53:44 #254
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101971426
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:28 schreef Mpj het volgende:
Grappig, want ik vind die dunne lange benen dus erg sexy. Maar ook niks mis met de korte kippepootjes van m'n vriendin hoor :) Het gaat om het totaalplaatje.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik viel altijd op lange en brede mannen. Ik ben zelf 166 en mijn vriend is 175. Maar toch vind ik hem heel lang, en ik voel me veiliger bij hem dan bij wie dan ook. Kwestie van uitstraling denk ik ;) Al werkt er bij de ah en de sportschool 2 druppies, die jongens zijn iets jonger als ik, en misschien maar 155. Volgens mij zijn t broers, ze lijken wel op elkaar. Maar daar hoef ik ook niet mee thuis te komen denk ik :+
Grappig :) Ik ben dus zelf 1.83 en m'n vriendin is 1.59 en dat scheelt dus flink. Als ik een traptree lager sta kan ik d'r recht in de ogen kijken :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_101971465
Ach Catbert, sinds wanneer ben je bezet? ;)
pi_101971558
Ik dacht altijd lekker weg te kunnen kruipen bij lange mannen O+ (rond 185, 195)
Gelukkig blijkt dat ook bij iets kleiner formaat te kunnen. Vriendlief is wel erg breed :9 Daar houd ik van.
  donderdag 15 september 2011 @ 11:59:25 #257
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101971576
Ik zou zelf ook liever een wat kleinere vriendin hebben, maar als puntje bij paaltje komt maakt het me helemaal niks uit.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_101971597
Voor mij is lengte alleen niet zo veelzeggend. Het gaat me toch meer om het totaal plaatje, haar figuur, of de verhoudingen wel min of meer kloppen en zo. Ik val niet op dikke vetklompen en ook niet op catwalk-mager
  donderdag 15 september 2011 @ 12:00:52 #259
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101971624
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Voor mij is lengte alleen niet zo veelzeggend. Het gaat me toch meer om het totaal plaatje, haar figuur, of de verhoudingen wel min of meer kloppen en zo. Ik val niet op dikke vetklompen en ook niet op catwalk-mager
Inderdaad, nouja catwalk mager gaat nog wel maar dan krijg ik wel de neiging om haar hamburgers te voeren :9

Maar echt vetklompen dat verafschuw ik, en dat wordt echt niks :N
  donderdag 15 september 2011 @ 12:01:58 #260
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101971664
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ach Catbert, sinds wanneer ben je bezet? ;)
Al 2 jaar ofzo? Sterker nog, ze is al zwanger ook :)
pi_101971680
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:00 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Inderdaad, nouja catwalk mager gaat nog wel maar dan krijg ik wel de neiging om haar hamburgers te voeren :9

Maar echt vetklompen dat verafschuw ik, en dat wordt echt niks :N
Ja, klopt!

Maar ik twijfel een beetje daar waar een vrouw wel dik is (en niet vrouw-dik, maar dik wanneer een man dat vindt) maar nog net wel haar vrouwelijke vormen heeft
pi_101971686
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:01 schreef Catbert het volgende:

[..]

1e kind? Dan staat je wat te wachten....be strong :P
  donderdag 15 september 2011 @ 12:04:43 #263
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101971740
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, klopt!

Maar ik twijfel een beetje daar waar een vrouw wel dik is (en niet vrouw-dik, maar dik wanneer een man dat vindt) maar nog net wel haar vrouwelijke vormen heeft
hmm ja. bij elke vrouw vind ik dat toch weer anders. Heeft ook weer te maken met der uitstraling ed. En der karakter.
  donderdag 15 september 2011 @ 12:05:34 #264
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101971765
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

1e kind? Dan staat je wat te wachten....be strong :P
Hehe. Scheelt dat 't een meisje is, die schijnen wat rustiger te zijn. Maar ik kijk er vooral naar uit, 5 weekjes nog :)

quote:

Ik ben vooral wat angstig geworden voor vrouwen die 'net' nog aan de goeie kant van "veel rondingen" zitten. Ik heb een relatie gehad met een meid die van "goeie rondingen" naar "kamerolifantje" ging tijdens die 2 jaar dat we wat hadden. Dus tegenwoordig wil ik alleen vrouwen die gewoon slank zijn.

Voor een relatie dan, keertje seks ben ik minder kieskeurig.
pi_101971791
Maar uiteindelijk zijn vrouwelijke vormen wel leuk en zo, maar ik heb me al eens laten schaken door een wat dikkere vrouw. Was wel een leuke tijd ;)
pi_101971839
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:05 schreef Catbert het volgende:
Ik ben vooral wat angstig geworden voor vrouwen die 'net' nog aan de goeie kant van "veel rondingen" zitten. Ik heb een relatie gehad met een meid die van "goeie rondingen" naar "kamerolifantje" ging tijdens die 2 jaar dat we wat hadden. Dus tegenwoordig wil ik alleen vrouwen die gewoon slank zijn.

Tsja, daar heb je wel een punt. Jammer als dat gebeurt, maar ben zelf ook niet meer zo slank als vroeger :P

Nu vraag ik me wel af, in hoeverre zal een vrouw een man afkeuren als het op gewicht/figuur aan komt?
  donderdag 15 september 2011 @ 12:11:33 #267
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101971903
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tsja, daar heb je wel een punt. Jammer als dat gebeurt, maar ben zelf ook niet meer zo slank als vroeger :P
Ken het probleem, mja zolang we knuffelbeer blijven is het geen probleem ^O^. Built fat ftw.
pi_101971949
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:11 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Ken het probleem, mja zolang we knuffelbeer blijven is het geen probleem ^O^. Built fat ftw.
Jaaa, knuffelen is leuk! :D

Nou valt het wel mee met m'n gewicht. Ben gelukkig ook breed van nature (bij m'n schouders dan :P)
  donderdag 15 september 2011 @ 12:13:16 #269
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101971963
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:01 schreef Catbert het volgende:

[..]

Zo je laat er geen gras over groeien haha
  donderdag 15 september 2011 @ 12:14:12 #270
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101971993
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Idem. Moet hier ook wat af. Ik sport ook best veel, maarja, dat bier daarna he :)

quote:
Nu vraag ik me wel af, in hoeverre zal een vrouw een man afkeuren als het op gewicht/figuur aan komt?
Nouja, vrouwen vallen ook wel op mannen met een mooi figuur. Ik denk dat het minder sterk is, maar vrouwen hebben over 't algemeen wel een voorkeur. 30kg overgewicht gaat je niet helpen te scoren in ieder geval.

Komt nog eens bij dat je je waarschijnlijk ook beter over jezelf voelt als je jezelf er goed uit vindt zien, en dat ook uitstraalt.

quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:13 schreef ook_gek het volgende:
Zo je laat er geen gras over groeien haha
Ik dacht "deze is zo leuk die moet ik houden" dus ik heb d'r pil vervangen door zoetjes.
  donderdag 15 september 2011 @ 12:14:40 #271
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101972008
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jaaa, knuffelen is leuk! :D

Nou valt het wel mee met m'n gewicht. Ben gelukkig ook breed van nature (bij m'n schouders dan :P)
Same, brede schouders brede borstkas sportschool ftw. Alleen wel een fluffy laagje :7
  donderdag 15 september 2011 @ 12:15:32 #272
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101972041
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:14 schreef Catbert het volgende:

[..]

Idem. Moet hier ook wat af. Ik sport ook best veel, maarja, dat bier daarna he :)

[..]

Nouja, vrouwen vallen ook wel op mannen met een mooi figuur. Ik denk dat het minder sterk is, maar vrouwen hebben over 't algemeen wel een voorkeur. 30kg overgewicht gaat je niet helpen te scoren in ieder geval.

Komt nog eens bij dat je je waarschijnlijk ook beter over jezelf voelt als je jezelf er goed uit vindt zien, en dat ook uitstraalt.

[..]

Ik dacht "deze is zo leuk die moet ik houden" dus ik heb d'r pil vervangen door zoetjes.
Gelukkig ben ik 1,85 en weeg ik 82 kilo _O- Veel ervan is wel spieren :7
pi_101972042
Naja, met 1.76m en 85kg valt dat overgewicht toch wel mee :P
  donderdag 15 september 2011 @ 12:15:47 #274
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101972053
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:14 schreef stefanhaan het volgende:
Same, brede schouders brede borstkas sportschool ftw. Alleen wel een fluffy laagje :7
Ik hou sportschool dus niet vol, ik vind het ZO enorm saai! Ik kan me op 't hockeyveld helemaal de pleuris rennen anderhalf uur lang maar na een kwartier heb ik die apparaten enzo wel gezien.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:15 schreef stefanhaan het volgende:
Gelukkig ben ik 1,85 en weeg ik 82 kilo _O- Veel ervan is wel spieren :7
1.83 en 95 hier, wel goed ontwikkelde been en rugspieren (hockey he) maar helaas ook een flinke pens :)
  donderdag 15 september 2011 @ 12:17:11 #275
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101972094
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Naja, met 1.76m en 85kg valt dat overgewicht toch wel mee :P
Quote van een BMI berekening
Je gewicht past goed bij je lengte, houden zo

quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:15 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik hou sportschool dus niet vol, ik vind het ZO enorm saai! Ik kan me op 't hockeyveld helemaal de pleuris rennen anderhalf uur lang maar na een kwartier heb ik die apparaten enzo wel gezien.
ach ik moet zeggen ik heb de afgelopen weken ook verzaakt :P Moet weer ff de motivatie vinden, heb et ook allemaal zo druk de laatste tijd
pi_101972161
Ik moet mezelf eens zien te motiveren te gaan sporten. :D
  donderdag 15 september 2011 @ 12:22:04 #277
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101972235
Aan het eind is het totaal plaatje dat de uitslag gaat geven
  donderdag 15 september 2011 @ 12:22:33 #278
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101972252
Heb ik nog wat leuks gemist?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 15 september 2011 @ 12:23:00 #279
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101972260
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:22 schreef ook_gek het volgende:
Aan het eind is het totaal plaatje dat de uitslag gaat geven
dat sowieso, daarom kun je ook nooit zeggen ja dit zijn de eisen die ik heb. Want bij de een kan door haar uitstraling zijn dat je een hoop door de vingers ziet enzo bij wijze van.
  donderdag 15 september 2011 @ 12:25:29 #280
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101972344
Ik weet niet op welk type vrouw ik val eigenlijk.
Best wel irritant. :')

Het gaat meer om het totaalplaatje inderdaad.
C'est la vie
pi_101972362
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:25 schreef heloef het volgende:
Ik weet niet op welk type vrouw ik val eigenlijk.
Best wel irritant. :')

Het gaat meer om het totaalplaatje inderdaad.
Ik denk dat wij hier allemaal wel weten op welk type jij valt. :P
  donderdag 15 september 2011 @ 12:27:35 #282
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101972402
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja ik dacht dat ik het toen wist. :')
Maar als ik kijkt naar de laatste 3 meisjes die ik leuk vond, die lijken totaal niet op elkaar.
C'est la vie
pi_101972408
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Volendamse dames :P
pi_101972647
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:05 schreef Catbert het volgende:

[..]

Hehe. Scheelt dat 't een meisje is, die schijnen wat rustiger te zijn. Maar ik kijk er vooral naar uit, 5 weekjes nog :)

[..]

Haha, maar wat is een kamerolifant? Dat vind ik van de laatste.

SPOILER
  donderdag 15 september 2011 @ 12:57:10 #285
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101973259
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:37 schreef Mpj het volgende:

SPOILER
Minder dan die laatste hoor. Ze had nog een relatief platte buik (ik vind die pens van die rechter ronduit walgelijk, ik vind die van die daarnaast al niet aantrekkelijk meer) maar echt een enorme reet.

Ik snap die foto ook niet. Da's dik, dun, dik, dun, dun, dik, kamerolifant.
pi_101973350
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 08:02 schreef Catbert het volgende:

Tip van de dag:

Als ze over een onderwerp begint die jij niet boeiend vind, doe dan niet alsof je het zelf ook leuk vind.
  donderdag 15 september 2011 @ 13:00:36 #287
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101973359
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:37 schreef Mpj het volgende:

[..]

SPOILER
3 en 4de van rechts, die doe ik wel :D
pi_101973456
Dit is gewoon nu vrouwen keuren op het internet geworden :/
  donderdag 15 september 2011 @ 13:04:06 #289
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101973483
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:00 schreef ook_gek het volgende:
3 en 4de van rechts, die doe ik wel :D
Ik de donkere, jij de blonde :)

quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:03 schreef firefly3 het volgende:
Beter dan dat PUA geneuzel.
  donderdag 15 september 2011 @ 13:05:12 #290
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101973517
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:27 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Volendamse dames :P
Niet alles wat uit Volendam komt is goed he.
C'est la vie
  donderdag 15 september 2011 @ 13:05:52 #291
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101973541
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:03 schreef firefly3 het volgende:
Nee wij zijn bezig om ons type vrouw te bepalen.
C'est la vie
  donderdag 15 september 2011 @ 13:06:44 #292
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101973568
Vrouwen keuren? Probeer eerst maar eens een aan de haak te slaan. :')
Je moeder is een hamster
pi_101973576
ik ben mollig tot dik vrees ik als ik dat zo hoor :')
pi_101973610
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:06 schreef Crutch het volgende:
Vrouwen keuren? Probeer eerst maar eens een aan de haak te slaan. :')
Maar dan moeten we toch eerst weten wat we willen? ;)
  donderdag 15 september 2011 @ 13:09:27 #295
118585 Crutch
pi_101973640
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar dan moeten we toch eerst weten wat we willen? ;)
Fout, je moet weten wat je absoluut niet wilt.
Voor de rest laat je je inspireren door alles wat rondloopt.

Eisen stellen en lijstjes maken is voor vrouwen.
Je moeder is een hamster
pi_101973658
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:09 schreef Crutch het volgende:

[..]

Fout, je moet weten wat je absoluut niet wilt.
Voor de rest laat je je inspireren door alles wat rondloopt.

Eisen stellen en lijstjes maken is voor vrouwen.
Niets hoor :6 ik kwam nooit thuis met wat op mijn lijstje stond dus ik heb het maar opgegeven.
pi_101973671
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:10 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Niets hoor :6 ik kwam nooit thuis met wat op mijn lijstje stond dus ik heb het maar opgegeven.
Klopt, bij mij liep het ook altijd anders :P
  donderdag 15 september 2011 @ 13:11:14 #298
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101973677
Ik heb geen eisen echt, behalve dat ze mij moet accepteren hoe ik ben. (Heb het niet over uiterlijk want zo lelijk ben ik volgens mij toch niet :') :') ) Maar ik luister naar metal, ik speel metal lead gitaar en binnenkort wss ook in een band. Dus als ze daar niet tegenkunnen houdt het eigenlijk al op -O-
  donderdag 15 september 2011 @ 13:11:37 #299
118585 Crutch
pi_101973684
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:10 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ja ik moet er even bijzeggen dat het gemiddelde van dat soort lijstjes ook erg ambitieus is.
Je moeder is een hamster
pi_101973699
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:11 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ja ik moet er even bijzeggen dat het gemiddelde van dat soort lijstjes ook erg ambitieus is.
Nou....zelfs iemand die niet langer was dan ik lukte me al niet hehe :P
pi_101973710
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:11 schreef stefanhaan het volgende:
Ik heb geen eisen echt, behalve dat ze mij moet accepteren hoe ik ben. (Heb het niet over uiterlijk want zo lelijk ben ik volgens mij toch niet :') :') ) Maar ik luister naar metal, ik speel metal lead gitaar en binnenkort wss ook in een band. Dus als ze daar niet tegenkunnen houdt het eigenlijk al op -O-
En je bent te jong :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')