abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101963725

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_101963727
Whoa, kut lapo
pi_101963729
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:23 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik heb nog veel ongeloofwaardige dingen (helaas?) voorbij zien komen in mijn leven, waarom geloven jullie dingen niet alleen omdat je ze niet iedere zaterdag in je lokale stamkroeg voorbij ziet komen.

Ga eens een nacht stappen in staphorst, vervolgens een nacht in vegas. Ik denk dat je aardig wat verschil merkt.
Tuurlijk staphorst of las vegas is wel een verschil.
Waar zou jij liever zijn?
Denk niet in staphorst want jou manier is zo snel mogelijk seks hebben.
er zijn ook mensen (en dat zijn zowel vrouwen als mannen) die dat helemaal niet willen.
Do what you love, love what you do!
pi_101963736
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:24 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Mocht je willen.
Als een meid verliefd op je is doet ze vanalles en denkt ze niet meer nuchter na.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_101963744
quote:
11s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:25 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ontken het maar
Ik ontken het niet, het werkt gewoonweg niet zo voor mij.
  donderdag 15 september 2011 @ 00:26:30 #6
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101963759
Een haai die je op zijn rug legt? Wat is dat nou weer voor metafoor :')
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_101963771
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sarcasme hoop ik?
Wat denk je zelf? :P

Trouwens, wie heeft die naaktfoto's van Scarlet gezien? Ik weet niet zeker of ik haar wel zou doen, hoor. Wat jullie?
pi_101963781
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als een meid verliefd op je is doet ze vanalles en denkt ze niet meer nuchter na.
Misschien meiden die jij gehad hebt, ik laat me niet zo compleet gebruiken door een wildvreemde, zelfs niet als ik überhaupt al verliefd op hem zou kunnen zijn in zo'n korte tijd. Wat al vrij onwaarschijnlijk is voor mij.
pi_101963783
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:26 schreef Mpj het volgende:

[..]

Trouwens, wie heeft die naaktfoto's van Scarlet gezien? Ik weet niet zeker of ik haar wel zou doen, hoor. Wat jullie?
link?
  donderdag 15 september 2011 @ 00:27:40 #10
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101963806
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:27 schreef kree het volgende:

[..]

link?
+1
pi_101963823
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:26 schreef Newbie114 het volgende:
Een haai die je op zijn rug legt? Wat is dat nou weer voor metafoor :')
Als je een haai op zijn rug legt, dan blijft het stil op zijn plek en kan je er alles mee doen. Met een kip ofzo was het ook zo dacht ik ?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_101963830
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:25 schreef kree het volgende:

[..]

Tuurlijk staphorst of las vegas is wel een verschil.
Gelukkig wel ja :)

quote:
Waar zou jij liever zijn?
Plaatsen als staphorst kom ik liever niet maar het is nou ook niet dat ik de rest van mijn leven in nevada zou willen verblijven.
quote:
Denk niet in staphorst want jou manier is zo snel mogelijk seks hebben.
Wie zegt dat dat "mijn manier" is?

quote:
er zijn ook mensen (en dat zijn zowel vrouwen als mannen) die dat helemaal niet willen.
Hangt totaal van de situatie & tegenspeler af denk ik zo.
pi_101963839
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:23 schreef Flepke het volgende:

[..]

Golddigger.
Geld betekent succesvol.

Uiterlijk betekent...goeie genen? Het zegt weinig over de persoon zelf.

En ik ben hier puur theoretisch. Ik zeg niet dat ik geld of een goeie baan verkies over uiterlijk. Maar ik bemerk hier toch wel enige hypocrisie.
pi_101963850
Snel kijken. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101963858
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:27 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Misschien meiden die jij gehad hebt, ik laat me niet zo compleet gebruiken door een wildvreemde, zelfs niet als ik überhaupt al verliefd op hem zou kunnen zijn in zo'n korte tijd. Wat al vrij onwaarschijnlijk is voor mij.
Het is niet gebruiken, want het is dan wederzijds. Onwaarschijnlijk zeker, maar niet onmogelijk.
pi_101963877
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:28 schreef Flepke het volgende:

[..]

Gelukkig wel ja :)

[..]

Plaatsen als staphorst kom ik liever niet maar het is nou ook niet dat ik de rest van mijn leven in nevada zou willen verblijven.

[..]

Wie zegt dat dat "mijn manier" is?

[..]

Hangt totaal van de situatie & tegenspeler af denk ik zo.
Euhm jou manier zoals je die gister vertelde was zo snel mogelijk fysiek contact en seks hebben en aan de hand daarvan een relatie te beginnen......

Of wordt ik nou dement.
pi_101963892
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je een haai op zijn rug legt, dan blijft het stil op zijn plek en kan je er alles mee doen. Met een kip ofzo was het ook zo dacht ik ?
Dat is met een hond zo. Volgens mij.
pi_101963898
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is niet gebruiken, want het is dan wederzijds. Onwaarschijnlijk zeker, maar niet onmogelijk.
Als iemand mij binnen 30 minuten wil neuken zal het nooit wederzijds gebeuren. Dus ja, onmogelijk om dat bij mij voor elkaar te krijgen. Misschien ben ik dan wat rationeler dan de gemiddelde vrouw, wie weet, maar ik laat me sowieso nooit compleet door mijn gevoelens leiden.
pi_101963919
quote:
11s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:25 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ontken het maar
Mijn indruk van iemand die op zo'n manier vrouwen benadert in de eerste 30 minuten is niet al te best dus daar ga ik het bed sowieso niet mee delen.
  donderdag 15 september 2011 @ 00:30:31 #20
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101963920
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:28 schreef Mpj het volgende:

SPOILER
Geefbaar. Maar waar moet ik deze van kennen?
pi_101963922
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:29 schreef kree het volgende:

[..]

Euhm jou manier zoals je die gister vertelde was zo snel mogelijk fysiek contact en seks hebben en aan de hand daarvan een relatie te beginnen......

Of wordt ik nou dement.
Ik zeg dat de meeste kans van slagen bied, zolang je de dame in kwestie maar geen schuldgevoel geeft.
pi_101963942
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:26 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik zou haar zelfs doen. :+ Mooie vrouw.
pi_101963945
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:28 schreef Mpj het volgende:

SPOILER
Te wazig om er een goed oordeel over te geven.
Kan d'r ogen niet goed zien en daar kijk ik ook naar.
pi_101963948
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:29 schreef Mpj het volgende:

[..]

Zou kunnen
pi_101963965
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:30 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Geefbaar. Maar waar moet ik deze van kennen?
O+

SPOILER
pi_101963967
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:29 schreef Mpj het volgende:

[..]

:{ ;(
  donderdag 15 september 2011 @ 00:32:11 #27
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101963972
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een haai zwemt :') die zwemt wel weer recht hoor :P
En een haai op het droge gaat dood.

Er zijn bij die haaimetafoor 2 mogelijkheden.

1 je wilt de haai doodmaken
2 je wilt de haai verkrachten ('kun je er alles meedoen')

Dus, WTF?
pi_101963997
quote:
13s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:32 schreef Flepke het volgende:

[..]

:{ ;(
Neuh, das echt zo. Als 'n hond dat doet geeft ie zich over aan ''de baas''.
pi_101964009
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:32 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Een haai zwemt :') die zwemt wel weer recht hoor :P
En een haai op het droge gaat dood.

Er zijn bij die haaimetafoor 2 mogelijkheden.

1 je wilt de haai doodmaken
2 je wilt de haai verkrachten ('kun je er alles meedoen')

Dus, WTF?
Als je een haai op zijn rug draait is het wel zo dat hij soms bewegingsloos raakt, maar men weet niet waarom dat zo is. Tonische immobiliteit heet het.
  donderdag 15 september 2011 @ 00:33:27 #30
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101964015
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:32 schreef Mpj het volgende:

[..]

O+

SPOILER
Wie is dat en waarom verft ze haar haren?
pi_101964024
quote:

[..]

GADVERREDAME ZEG
pi_101964036
quote:

[..]

Heb je de Dog Whisperer gekeken toevallig?
pi_101964046
Over dat uitgaan trouwens.. Ik hoef echt niet naar de grote clubs enzo.. Het café in t dorp vind ik juist super gezellig als ik met vrienden ben.

Sowieso ben ik een dorpsmens :P
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  donderdag 15 september 2011 @ 00:34:16 #34
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101964047
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:33 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als je een haai op zijn rug draait is het wel zo dat hij soms bewegingsloos raakt, maar men weet niet waarom dat zo is. Tonische immobiliteit heet het.
Gaaf! Die haai begint ineens keihard te chillen :)
pi_101964048
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:30 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik zeg dat de meeste kans van slagen bied, zolang je de dame in kwestie maar geen schuldgevoel geeft.
Nou effe voor mijn idee dan, dat lijkt me toch niet de manier.
Misschien wil ik dan wel helemaal niet slagen om zo een relatie te beginnen..

Heb ik gister ook gezegd, het is toch ook normaal om met elkaar eerst een band op te bouwen voordat je seks hebt?

Jij beweert dat de beste manier is, iemand ontmoeten, seks hebben en aan de hand daarvan verder gaan.

Nouja misschien lezen er nog vrouwen mee die er wat over kunnen zeggen.
pi_101964057
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:33 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Volgens mij doet hij hele andere dingen met zijn honden samen dan gezellig tv kijken :|W
pi_101964061
quote:

[..]

O+

SPOILER
Niet mijn type, zie ik gelijk al.
pi_101964063
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:30 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als iemand mij binnen 30 minuten wil neuken zal het nooit wederzijds gebeuren. Dus ja, onmogelijk om dat bij mij voor elkaar te krijgen. Misschien ben ik dan wat rationeler dan de gemiddelde vrouw, wie weet, maar ik laat me sowieso nooit compleet door mijn gevoelens leiden.
Diegene komt niet met de gedachte "ik wil haar binnen 30 minuten neuken". Diegene komt met een totaal lege gedachte, is gek op je, jij ook op hem, de gevoelens worden sterker en sterker totdat je zelfs je eigen naam bijna vergeet.

Seks is een logisch gevolg dat zeer snel kan komen of pas later. Het is in je hoofd dat je dan het stempel "slet" ziet, maar als die aantrekkingskracht sterk genoeg is, is er geen houden aan. Logisch redeneren zal je in zo'n situatie ook niet doen, vooral niet als je echt in het moment leeft inplaats van over de toekomst denkt of wat anderen misschien over je denken.
pi_101964076
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:34 schreef kree het volgende:

[..]

Heb ik gister ook gezegd, het is toch ook normaal om met elkaar eerst een band op te bouwen voordat je seks hebt?

Jij beweert dat de beste manier is, iemand ontmoeten, seks hebben en aan de hand daarvan verder gaan.

Ik ben een vrouw en binnen 30 minuten seks met mij proberen te hebben werkt niet in je voordeel.
pi_101964078
quote:

[..]

Wel eens gekeken, moet ik bekennen. _O-
  donderdag 15 september 2011 @ 00:36:03 #41
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101964102
Wut? Bijna je naam vergeten? Noem me naïef maar dat moet wel de grootste bullshit zijn die ik ooit gelezen heb. Inclusief de PUA-boekjes.
pi_101964105
quote:
13s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:34 schreef Flepke het volgende:

[..]

Volgens mij doet hij hele andere dingen met zijn honden samen dan gezellig tv kijken :|W
Wat ben jij voor viezerik? Waar denk jij aan?
  donderdag 15 september 2011 @ 00:36:50 #43
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101964129
quote:
13s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:34 schreef Flepke het volgende:

[..]

Doe nou niet...
pi_101964135
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Diegene komt niet met de gedachte "ik wil haar binnen 30 minuten neuken". Diegene komt met een totaal lege gedachte, is gek op je, jij ook op hem, de gevoelens worden sterker en sterker totdat je zelfs je eigen naam bijna vergeet.

Seks is een logisch gevolg dat zeer snel kan komen of pas later. Het is in je hoofd dat je dan het stempel "slet" ziet, maar als die aantrekkingskracht sterk genoeg is, is er geen houden aan. Logisch redeneren zal je in zo'n situatie ook niet doen, vooral niet als je echt in het moment leeft inplaats van over de toekomst denkt of wat anderen misschien over je denken.
Dat denk jij, maar mijn gevoelens zijn nooit zo controlerend sterk, al helemaal niet zo extreem dat ik mijn eigen naam vergeet. En dan doe ik het niet eens niet om niet als slet gezien te worden, maar omdat ik er geen behoefte aan heb met een wildvreemde te neuken. Sowieso wordt ik niet even binnen 30 minuten compleet extreem verliefd op iemand, dus het wordt hem gewoon niet, nooit niet.
pi_101964144
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:34 schreef kree het volgende:

[..]

Omdat je een band op wilt bouwen heb je juist seks.
quote:
Sexual intercourse typically plays a powerful role in human bonding, often being used solely for pleasure and leading to stronger emotional bonds.[3] Non-penetrative sex (for example, non-penetrative cunnilingus) has been referred to as "outercourse",[4][5][6][7] but may also be among the sexual acts contributing to human bonding and considered intercourse.
pi_101964157
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:37 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat denk jij, maar mijn gevoelens zijn nooit zo controlerend sterk, al helemaal niet zo extreem dat ik mijn eigen naam vergeet. En dan doe ik het niet eens niet om niet als slet gezien te worden, maar omdat ik er geen behoefte aan heb met een wildvreemde te neuken. Sowieso wordt ik niet even binnen 30 minuten compleet extreem verliefd op iemand, dus het wordt hem gewoon niet, nooit niet.
Totdat je iemand tegen komt die aantrekkelijker is dan iemand die je ooit ontmoet hebt. Zeg nooit nooit.
  donderdag 15 september 2011 @ 00:38:20 #47
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101964172
...

Ooit gehoord van platonische liefde?
pi_101964181
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jouw gedachte is anders als die van Flepke.
(ook al lijken jullie hetzelfde te denken)

Natuurlijk kan het van seks komen, misschien de eerste avond al.
Wat het verschil is, is dat jij zegt dat het gevoel er moet zijn (tussen beide dus)

En Flepke gaat uit van het idee dat je zelf je best moet doen om zo snel mogelijk seks moet hebben om daarmee een relatie op te bouwen.
  donderdag 15 september 2011 @ 00:39:35 #49
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101964206
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:38 schreef kree het volgende:

[..]

Jouw gedachte is anders als die van Flepke.
(ook al lijken jullie hetzelfde te denken)

Natuurlijk kan het van seks komen, misschien de eerste avond al.
Wat het verschil is, is dat jij zegt dat het gevoel er moet zijn (tussen beide dus)

En Flepke gaat uit van het idee dat je zelf je best moet doen om zo snel mogelijk seks moet hebben om daarmee een relatie op te bouwen.
Deze man _O_
pi_101964210
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Totdat je iemand tegen komt die aantrekkelijker is dan iemand die je ooit ontmoet hebt. Zeg nooit nooit.
Waarom denk jij te weten hoe ik in elkaar steek op dit gebied? Je hebt daar namelijk overduidelijk geen idee van. Nee het gaat nooit gebeuren, ik heb al vaker enorme aantrekkinskracht gevoeld met iemand, overigens nadat ik hem al wat langer kende en nooit binnen 30 minuten, maar ook dan kan ik prima aan de rem trekken en niet verder met hem gaan dan enkel wat flirten.

Je kijkt teveel tv/porno lijkt het zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')