SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Tuurlijk staphorst of las vegas is wel een verschil.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:23 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik heb nog veel ongeloofwaardige dingen (helaas?) voorbij zien komen in mijn leven, waarom geloven jullie dingen niet alleen omdat je ze niet iedere zaterdag in je lokale stamkroeg voorbij ziet komen.
Ga eens een nacht stappen in staphorst, vervolgens een nacht in vegas. Ik denk dat je aardig wat verschil merkt.
Als een meid verliefd op je is doet ze vanalles en denkt ze niet meer nuchter na.quote:
Wat denk je zelf?quote:
Misschien meiden die jij gehad hebt, ik laat me niet zo compleet gebruiken door een wildvreemde, zelfs niet als ik überhaupt al verliefd op hem zou kunnen zijn in zo'n korte tijd. Wat al vrij onwaarschijnlijk is voor mij.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als een meid verliefd op je is doet ze vanalles en denkt ze niet meer nuchter na.
link?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:26 schreef Mpj het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Trouwens, wie heeft die naaktfoto's van Scarlet gezien? Ik weet niet zeker of ik haar wel zou doen, hoor. Wat jullie?
Als je een haai op zijn rug legt, dan blijft het stil op zijn plek en kan je er alles mee doen. Met een kip ofzo was het ook zo dacht ik ?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:26 schreef Newbie114 het volgende:
Een haai die je op zijn rug legt? Wat is dat nou weer voor metafoor
Gelukkig wel jaquote:Op donderdag 15 september 2011 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
Tuurlijk staphorst of las vegas is wel een verschil.
Plaatsen als staphorst kom ik liever niet maar het is nou ook niet dat ik de rest van mijn leven in nevada zou willen verblijven.quote:Waar zou jij liever zijn?
Wie zegt dat dat "mijn manier" is?quote:Denk niet in staphorst want jou manier is zo snel mogelijk seks hebben.
Hangt totaal van de situatie & tegenspeler af denk ik zo.quote:er zijn ook mensen (en dat zijn zowel vrouwen als mannen) die dat helemaal niet willen.
Geld betekent succesvol.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet gebruiken, want het is dan wederzijds. Onwaarschijnlijk zeker, maar niet onmogelijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Misschien meiden die jij gehad hebt, ik laat me niet zo compleet gebruiken door een wildvreemde, zelfs niet als ik überhaupt al verliefd op hem zou kunnen zijn in zo'n korte tijd. Wat al vrij onwaarschijnlijk is voor mij.
Euhm jou manier zoals je die gister vertelde was zo snel mogelijk fysiek contact en seks hebben en aan de hand daarvan een relatie te beginnen......quote:Op donderdag 15 september 2011 00:28 schreef Flepke het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja
[..]
Plaatsen als staphorst kom ik liever niet maar het is nou ook niet dat ik de rest van mijn leven in nevada zou willen verblijven.
[..]
Wie zegt dat dat "mijn manier" is?
[..]
Hangt totaal van de situatie & tegenspeler af denk ik zo.
Dat is met een hond zo. Volgens mij.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je een haai op zijn rug legt, dan blijft het stil op zijn plek en kan je er alles mee doen. Met een kip ofzo was het ook zo dacht ik ?
Als iemand mij binnen 30 minuten wil neuken zal het nooit wederzijds gebeuren. Dus ja, onmogelijk om dat bij mij voor elkaar te krijgen. Misschien ben ik dan wat rationeler dan de gemiddelde vrouw, wie weet, maar ik laat me sowieso nooit compleet door mijn gevoelens leiden.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is niet gebruiken, want het is dan wederzijds. Onwaarschijnlijk zeker, maar niet onmogelijk.
Mijn indruk van iemand die op zo'n manier vrouwen benadert in de eerste 30 minuten is niet al te best dus daar ga ik het bed sowieso niet mee delen.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:28 schreef Mpj het volgende:
Snel kijken.Geefbaar. Maar waar moet ik deze van kennen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg dat de meeste kans van slagen bied, zolang je de dame in kwestie maar geen schuldgevoel geeft.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm jou manier zoals je die gister vertelde was zo snel mogelijk fysiek contact en seks hebben en aan de hand daarvan een relatie te beginnen......
Of wordt ik nou dement.
Ik zou haar zelfs doen.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:26 schreef Mpj het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Trouwens, wie heeft die naaktfoto's van Scarlet gezien? Ik weet niet zeker of ik haar wel zou doen, hoor. Wat jullie?
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:28 schreef Mpj het volgende:
Snel kijken.Te wazig om er een goed oordeel over te geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan d'r ogen niet goed zien en daar kijk ik ook naar.Do what you love, love what you do!
Zou kunnenquote:Op donderdag 15 september 2011 00:29 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat is met een hond zo. Volgens mij.
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Geefbaar. Maar waar moet ik deze van kennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:29 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat is met een hond zo. Volgens mij.
Een haai zwemtquote:Op donderdag 15 september 2011 00:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je een haai op zijn rug legt, dan blijft het stil op zijn plek en kan je er alles mee doen. Met een kip ofzo was het ook zo dacht ik ?
Als je een haai op zijn rug draait is het wel zo dat hij soms bewegingsloos raakt, maar men weet niet waarom dat zo is. Tonische immobiliteit heet het.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Een haai zwemtdie zwemt wel weer recht hoor
![]()
En een haai op het droge gaat dood.
Er zijn bij die haaimetafoor 2 mogelijkheden.
1 je wilt de haai doodmaken
2 je wilt de haai verkrachten ('kun je er alles meedoen')
Dus, WTF?
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:32 schreef Mpj het volgende:
[..]
Wie is dat en waarom verft ze haar haren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |