SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjah, je zou hem maar laten gaan. Paar jaar later voor 15 miljoen verkocht.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Bastos heeft ooit nog bij Excelsior gespeeld. Wist je dat?
Hij ziet er uit alsof ie geen kapper kan betalenquote:
Wie?quote:
inderdaad.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:22 schreef Caland het volgende:
Aan de reacties te zien dacht ik dat Lyon gescoord had.Valt vies tegen
Tiet is Frans voor tijd, veur is Zweeds voor vuur en Gauloises is Duits voor bier & tieten...quote:Op woensdag 14 september 2011 21:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Beter een tiet dan een Gauloises inderdaad
En nee!!! Dit is geen troll-bericht, dit is mijn mening.quote:
Ik zou het niet pikken Paul!quote:Op woensdag 14 september 2011 21:23 schreef Happel het volgende:
[..]
En doe het zo weer als je door blijft gaan.
Ik ga er niet op in, ik wil niet weer een ban. Fok is mijn levenquote:
Fantastischquote:Op woensdag 14 september 2011 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat was pas een wereldspits...
De afstand naar het doel was best grootquote:
Ik ken hetquote:Op woensdag 14 september 2011 21:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ga er niet op in, ik wil niet weer een ban. Fok is mijn leven
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:24 schreef vincerusso het volgende:
janssen had die belg zijn nek moet breken
Dat zijn geen jungle geluiden maar aanmoedigingsgeluidenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Leuk die jungle geluiden, maar niet door hebben wie er in de goal staat bij Ajax
In de jungle moedigen ze ook andere aanquote:Op woensdag 14 september 2011 21:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat zijn geen jungle geluiden maar aanmoedigingsgeluiden
Beter dan die korte corners.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:25 schreef TheArt het volgende:
Er wordt wel veel uit corners overgekopt door Ajax.
Maakt niet uit, Vermeer snapt het ook niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Leuk die jungle geluiden, maar niet door hebben wie er in de goal staat bij Ajax
Daarom 5de en 6de man.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
En de scheids in de 16 ziet ook niks
Dat zeggen Ado supporters ook.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat zijn geen jungle geluiden maar aanmoedigingsgeluiden
En logisch toch?!quote:Op woensdag 14 september 2011 21:25 schreef Doublepain het volgende:
Zul je zien na de wedstrijd: Lyon spelers boos vanwege racisme.
Hoezo?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:25 schreef Doublepain het volgende:
Zul je zien na de wedstrijd: Lyon spelers boos vanwege racisme.
Je mening is niet gewenst in dit topic, wegwezen.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En nee!!! Dit is geen troll-bericht, dit is mijn mening.
Zag er wel heel ernstig uit, ja.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nadat zijn tegenstander dood geschopt is idd...
Gast, bagger een eind op.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waaronder de mijne.
Je mag tegenwoordig geen oordeel meer hebben over Ajax.
Ze hebben gewoon niets te zoeken in de CL.... PUNT
en een pilsjequote:Op woensdag 14 september 2011 21:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Theo snakt naar z'n overheerlijke sigaretje...
Tahamata, Seedorf, Kluivert, Rijkaard, Kanu, Babangida, Vermeer, Oliseh, Marcio Santos, Davids, Benni, Arnold Scholten.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hou eens op over je sigaretten, we kijken voetbal jaquote:Op woensdag 14 september 2011 21:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Theo snakt naar z'n overheerlijke sigaretje...
faal scholten was witquote:Op woensdag 14 september 2011 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tahamata, Seedorf, Kluivert, Rijkaard, Kanu, Babangida, Vermeer, Oliseh, Marcio Santos, Davids, Benni, Arnold Scholten.
Kun je welquote:
sigaretten rokenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hou eens op over je sigaretten, we kijken voetbal ja
Ze riepen netquote:
Cruijff erinquote:Op woensdag 14 september 2011 21:27 schreef Saekerhett het volgende:
Tweede helft Litmanen en Suarez erin please.
Laat hem lekker johquote:Op woensdag 14 september 2011 21:26 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Gast, bagger een eind op.
Anders kunnen ze net zo goed de CL gewoon afschaffen en Barcelona en Man.United ieder jaar een enorm bedrag uitkeren....
Je reacties raken kant nog wal, en je hebt hier duidelijk niets te zoeken.
je vergeet menzoquote:Op woensdag 14 september 2011 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tahamata, Seedorf, Kluivert, Rijkaard, Kanu, Babangida, Vermeer, Oliseh, Marcio Santos, Davids, Benni, Arnold Scholten.
Die staan niet in de goalquote:Op woensdag 14 september 2011 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Genoemd daarquote:Op woensdag 14 september 2011 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch, ik ben ook meer met jou bezig dan met de wedstrijd. Wie niet?
Ja, want dit is niet racistisch.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kun je weldoen, maar jij vind het normaal?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |