Ik zou het wel geil vinden eigenlijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja man, helemaal nu Bing ook een kind van Sjors wil.
ik moest ook lachenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:29 schreef leilab het volgende:
Hahaha nick : breng me niet op ideen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stap overigens net in, ik moet nog alle voorgeschiedenis aan mijn moeder vragen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:43 schreef Frey het volgende:
Morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:43 schreef Frey het volgende:
Morgen:Morgen? ÉchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Ik had het zo weer zien gebeurenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:52 schreef Hogendoorn het volgende:
Gelukkig bleek Sjors niet zwanger. Ik voelde alweer zo'n zeiklijn aankomen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik kreeg er al helemaal zo'n "zelfs een ezel..."-gevoel bij, maar 't viel meequote:Op donderdag 15 september 2011 20:52 schreef Hogendoorn het volgende:
Gelukkig bleek Sjors niet zwanger. Ik voelde alweer zo'n zeiklijn aankomen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oei !Waar wat hoe waneer en hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
shortie voor morgen.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:14 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Waar wat hoe waneer en hoezo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:39 schreef loezzzje het volgende:
En iemand heeft hem misschien gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:40 schreef roos85 het volgende:
[..]Oh leuk! Dan ga ik gelijk kijken als ik thuis kom van me werk. Ik heb die van vanochtend opgenomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De reden dat hij al zo vroeg naar huis mag, is omdat het ziekenhuis van Meerdijk, dat ongeschoren Playmobil hoofd van Danny helemaal beu isquote:Op donderdag 15 september 2011 20:09 schreef Jaapo het volgende:
Ow logisch, Danny mag naar huis, "omdat het goed gaat" en vervolgens zie je hem thuis creperen van de pijn.
haha ja, stel je eens voor dat ze daar toevallig jouw nummer kiezen als het fictieve nummer van Ludo, dan verandert je telefoon vandaag in een vibrator.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:28 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
De reden dat hij al zo vroeg naar huis mag, is omdat het ziekenhuis van Meerdijk, dat ongeschoren Playmobil hoofd van Danny helemaal beu is![]()
Wij weten nu Ludo Sanders telefoonnummer, dankzij Lorena![]()
![]()
![]()
Ik ga hem zeker eens bellen!
Lorena heeft wel ballen, de grote Ludo Sanders belt haar terug en ze drukt hem zo weg![]()
Ludo's adres is trouwens: Michaelangelolaan 2, te Meerdijk.
Ik was eventjes bang dat Tanja nog heel lang zou gaan zwijgen, maar dat viel toch nog mee.
Mede door het feit dat Mary-Lou van Steenis wel wat gewend is, die meid heeft jaren samen moeten werken met Peter Lusse (Vrienden voor het Leven)![]()
Daar word je toch niet vrolijk van, maar de oermoeder van GTST, Laura heeft haar klein gekregen!
[ afbeelding ]
R.I.P.
Waarom zet je R.I.P. onder de foto van Jef?quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:28 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
De reden dat hij al zo vroeg naar huis mag, is omdat het ziekenhuis van Meerdijk, dat ongeschoren Playmobil hoofd van Danny helemaal beu is![]()
Wij weten nu Ludo Sanders telefoonnummer, dankzij Lorena![]()
![]()
![]()
Ik ga hem zeker eens bellen!
Lorena heeft wel ballen, de grote Ludo Sanders belt haar terug en ze drukt hem zo weg![]()
Ludo's adres is trouwens: Michaelangelolaan 2, te Meerdijk.
Ik was eventjes bang dat Tanja nog heel lang zou gaan zwijgen, maar dat viel toch nog mee.
Mede door het feit dat Mary-Lou van Steenis wel wat gewend is, die meid heeft jaren samen moeten werken met Peter Lusse (Vrienden voor het Leven)![]()
Daar word je toch niet vrolijk van, maar de oermoeder van GTST, Laura heeft haar klein gekregen!
[ afbeelding ]
R.I.P.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:27 schreef loezzzje het volgende:
Omdat hij dood is volgens Tanja. Dum dum dummmmmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles komt goed. ...............toch?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:06 schreef burger het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop maar niet dat als alles over is ze Jef en Laura - nu die beiden een traumatische ervaring op het gebied van liefde achter de rug hebben - weer samen iets laten krijgen. In mijn opinie passen die 2 voor geen meter bij elkaar in die zin en kunnen ze beter vrienden blijven.Een heer met stijl
Verklaar u nader.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:33 schreef LetsGame het volgende:
Zeg, Laura wordt ook steeds meer het burgertrutje van het westelijk halfrond.
WTF hebben ze ook gezegd tot wanneer?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:33 schreef LetsGame het volgende:
Zeg, Laura wordt ook steeds meer het burgertrutje van het westelijk halfrond.
Ik heb JustBridge gebelt, seizoen 4 wordt weer uitgestelt!
Ligt eraan wie je aan de lijn krijgt. Je hebt ook wel eens van die flapdrollen die maar wat zeggen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
maarja bij Bridge zullen ze het wel weten
Deksels dat is waar, wieweet had ie nog de oude datum van november in zijn hoofd. Er is nog hoopquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je aan de lijn krijgt. Je hebt ook wel eens van die flapdrollen die maar wat zeggen.
Eind volgende week worden de boxen verstuurt naar de klanten (de winkels in dit geval) en worden die weer gestuurd naar hun klanten (de consumenten), dus laat zal het waarschijnlijk niet worden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/d(...)011373804/index.html
Op Bol is het nog niet veranderd, maarja bij Bridge zullen ze het wel weten. Balen zeg, ik had toevallig de week na volgende week vrij.
Ze heeft echt nooit haar eigen verhaallijnen tegenwoordig (op het huwelijk tussen haar Rutger na dan)quote:
was dat niet op eigen verzoek?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:15 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze heeft echt nooit haar eigen verhaallijnen tegenwoordig (op het huwelijk tussen haar Rutger na dan)
Ik heb de stille hoop dat-ie volgende week donderdag binnen is, want dan kan ik van donderdagavond tot zondag een S4-marathon houdenquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:13 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Eind volgende week worden de boxen verstuurt naar de klanten (de winkels in dit geval) en worden die weer gestuurd naar hun klanten (de consumenten), dus laat zal het waarschijnlijk niet worden.
Misschien hebben ze goed naar de cover van seizoen 5 gekeken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:55 schreef PeterKelder het volgende:
Daarnaast hoop ik wel dat de box een goed afgewerkte cover heeft en niet dat paint-werkje van de stagiair die op verschillende sites staat
Die is idd vele malen beterquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien hebben ze goed naar de cover van seizoen 5 gekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:46 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]Dat dan weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit echtquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die is idd vele malen beter:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die is idd vele malen beter:
[ afbeelding ]
nog een paar maanden en dan is ze wegquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kan Charlie d'r viswijvenkop niet even houden![]()
![]()
Dat duurt nog veel te lang.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
nog een paar maanden en dan is ze weg
Dat idee heb ik ook.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:14 schreef MissJ het volgende:
Nick![]()
zal hij nou wat van plan zijn met Maxime of niet? Ik voel dat hij met iets bezig is
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
nog een paar maanden en dan is ze weg
ze gaat toch niet dood he, ik wil niet dat ze weggaatquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:09 schreef roos85 het volgende:
Charlie![]()
ik kan niet wachten op het moment dat ze Meerdijk verlaat
Dat is het liefste dat ik m.b.t. gtst wil.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze gaat toch niet dood he, ik wil niet dat ze weggaat
Ik keek dat met dat zwembad toen bij mijn vriendin. We waren allemaal melig en ik keek het nooit eerder. We lagen helemaal in een deuk :pquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:23 schreef Madame_Paon het volgende:
"Ik ben nu een ander mens".
Niet dus.
Ik weet nog wel dat ik met mijn vader, die nooit GTST kijkt, naar de zomercliff keek, en mijn vader vroeg mij: "Geloof jij hem?"
Ik zei: "Nee."
Hij zei: "Ik ook niet."
En het klopt dus ook.
Dat meen je niet! Ik offer graag wat anderen op, als Lieke maar blijftquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is het liefste dat ik m.b.t. gtst wil.
ik geloof het ook niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:27 schreef Marrije het volgende:
Ik geloof niet at jeff in het ravijn is gevallen, wat deed ze dan met zijn paspoort?
Ik had het over de cliffhanger van afgelopen juli.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik keek dat met dat zwembad toen bij mijn vriendin. We waren allemaal melig en ik keek het nooit eerder. We lagen helemaal in een deuk :p
Ik hoop dat het niet gebeurt. Dan is het echt één grote déjà vu.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Is absoluut nog niet zeker.
Dat meen ik wel, ik heb een gigantische hekel aan het personage Charlie en Lieke van Lexmond vind ik het irritantste wijf van de nederlandse televisie. Dat ik haar niet meer hoef tegen te komen. Slechts mijn mening, die hoef je niet te delen natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Ik offer graag wat anderen op, als Lieke maar blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |