Ik zou het wel geil vinden eigenlijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja man, helemaal nu Bing ook een kind van Sjors wil.
ik moest ook lachenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:29 schreef leilab het volgende:
Hahaha nick : breng me niet op ideen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stap overigens net in, ik moet nog alle voorgeschiedenis aan mijn moeder vragen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:43 schreef Frey het volgende:
Morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:43 schreef Frey het volgende:
Morgen:Morgen? ÉchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Ik had het zo weer zien gebeurenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:52 schreef Hogendoorn het volgende:
Gelukkig bleek Sjors niet zwanger. Ik voelde alweer zo'n zeiklijn aankomen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik kreeg er al helemaal zo'n "zelfs een ezel..."-gevoel bij, maar 't viel meequote:Op donderdag 15 september 2011 20:52 schreef Hogendoorn het volgende:
Gelukkig bleek Sjors niet zwanger. Ik voelde alweer zo'n zeiklijn aankomen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oei !Waar wat hoe waneer en hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
shortie voor morgen.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:14 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Waar wat hoe waneer en hoezo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |