abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102215230
wat ik trouwens ook aktief doe, is dat wanneer er een kind huilt wegens geklier van de andere; ik dan niet die andere alleen berisp. ik vind het belangrijk dat ze allebei goed weerbaar zijn tov anderen. nog buiten dat; selene is nogal van de peuterlompheid, maar vlak ravi niet uit! ik heb er gister nog op zitten kijken dat selene in bed een boekje zat te lezen en dat ravi om de haverklap ernaast stond, haar ff porde en dan giechelend wegrende })

dus wanneer zoiets voordoet is het meer: "jij moet niet klieren en jij moet het negeren" of "jij moet hem niet omverrennen, maar jij moet leren op tijd ervandoor te gaan dan" enzovoorts
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102215306
Helaas, ik sluit me bij Sly aan...

Ik.vind het eerlijk gezegd heel normaal peutergedrag. Tess is ook zo... Wil aandacht als ik.met Amber bezig ben, maar andersom ook. Het is tijd verdeleb over 2 kinderen. Als Amber op school zit krijgt Tess genoeg aandacht. Als Amber van school.is krijgt zij wat meer aandacht dan.Tess... Beiden kunnen wachten.

In het kader van zindelijk worden vind ik het juist heel belangrijk dat je op de signalen let van Jan. En ja, daar hoort ook een aantal keer voor janlul naar de wc lopen bij.. Hij moet het leren..

Toen Amber zindelijk aan het worden was liep ik soms elke 10m met dr naar de wc, want de wc is uiteraard naast functioneel ook heel erg interessant...

Gevolg van eraan toegeven.was.dat Amber binnen no-time zindelijk was.

Geert kan.ook best wel even 5.minuten wachten/jengelen/huilen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_102215987
Het aandacht gebeuren kan ik me bij aansluiten. Is hier ook zo. Qua gedrag is Kim vaak nog een peuter, dus soms heb ik voor mijn gevoel 2 peuters.
Tyler heeft naar mijn idee wel steeds vaker driftbuien. Om wat voor reden dan ook. Daar maak ik me wel zorgen om, kan zo een uur duren.
Maar gelukkig kan hij ook nog steeds heel lief zijn! Hij is gek op Kim en mij ;) volgt me overal wat niet altijd handig is.
Ik MOET alles doen, wat ik niet altijd toe laat. Bv papa verschoont hem, kleed hem aan etc.
Hij komt nu vaak een knuffel halen en wil boekjes lezen. Dat is alleen maar goed voor het leren praten, kan ik alles benoemen.

Vanaf dinsdag gaan we een half uurtje naar het opstapje bij de psz. Daar kun je terecht als er een achterstand is. Ik heb geen idee wat de bedoeling precies is, alleen dat ik erbij moet zijn.
Hopelijk helpt het! Want met het praten is er geen verbetering nog.
pi_102216786
Hier is zindelijkheid nog niet aan de orde, kan ook eigenlijk niet ook, aangezien Roy qua leeftijd daar nog helemaal niet mee bezig is.
Maandag op het cb hebben we het er daar ook over gehad, en die gaven me daarin gelijk, Roy is nog niet zover qua "leeftijd"en dat merkten hun ook.
Wel gaven ze als advies, dat we eventueel zodra we merken Roy moet plassen/poepen hem toch eens op een potje zetten, zodat hij wel de link kan leggen.
Maar was geen, moetje.
Ze wilden het liefste dat Roy eerst de dingen door begint te krijgen en dat het praten op gang gaat komen, zindelijkheid is voor latere zorg.
Peuterpubberen-aandachttrekkerij vandaag nog meegemaakt, toen op visite bij neef en nicht waren, Roy vond het niet leuk als ik met grotere neef een boekje aan het lezen was, en als ik met zijn jongere nichtje op mijn armen zit, wilt Roy ook aandacht.

Spannend Ingrid, en ook leuk voor Tyler gezellig spelen met andere kindjes :)
Elodie in slaapzwempak O+
Nieuwe schoenen voor Lennon :D
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_102219227
het KDV belde net :D
elin fietste zonder zijwieltjes :o
wtf!
  woensdag 21 september 2011 @ 14:53:42 #206
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_102219297
DJMO, ik sluit me ook bij Sly aan, ik vind dat ze het erg goed verwoord heeft.

Het is geen aanval, maar het is een reactie op de inhoud van de posts zoals jij ze post. Ik heb het ook vaak het idee dat heel veel moet wijken voor de borstvoeding aan Geert. Het hoeft natuurlijk niet zo in het echt te zijn, maar die indruk wordt wel gewekt.

Elin!! :o ^O^
Make love, not war ☮
pi_102219331
Stoere Elin ^O^
pi_102219382
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 14:51 schreef Kleurdoos het volgende:
het KDV belde net :D
elin fietste zonder zijwieltjes :o
wtf!
:D *O*

scheelt je een boel fietstraining :P

ik heb hier selene maar ff uit ravi's bed gehaald. daar zat ze namelijk in te brullen dat ravi niet aan haar haar mag trekken |:( :')
  woensdag 21 september 2011 @ 15:01:25 #209
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_102219628
Wow, Elin, stoer zeg. :D
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_102219675
Elin *O*

En de aandachtsdiscussie. Tja Sarah ligt hier ook regelmatig ontevrede en gillend in de box. Maar ja ik heb nu eenmaal geen twee paar handen dus ik zal mijn aandacht moeten verdelen.
Nu geef ik natuurlijk geen bv dus dat maakt het geheel misschien een stuk minder lastig, maar ook de fles moet gewoon even aan de kant als Jaël mij echt even nodig heeft.
En ja Jaël vertoont ook echt peutergedrag, pakt al het speelgoed van Sarah af en roept mijn mijn mijn... Mijn reactie meestal, is van jullie allebei geef het terug en pak wat anders er is genoeg. Doet ze dit niet dan gaat ze op de gang, nu heeft ze zelf al bedacht dat als ze dan persee met iets wil spelen waar Sarah mee speelde dat ze Sarah dan iets anders in de handen drukt! Ik vind het wel slim van haar :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_102219787
nouja ze liep hier al de hele dag op de loopfiets dus blijkbaar werpt dat zn vruchten af, ze zit daar altijd op de drieiwler en nu stapte ze blijkbaar op een verkeerde fiets en had niet door dat de zijwielen er niet op zaten :P
pi_102219912
Wat goed van Elin *O*
En wat leuk dat het kdv belt om dat te vertellen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_102220095
Wat knap van Elin!
pi_102222185
Wow wat goed van Elin!! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 21 september 2011 @ 16:53:45 #215
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102224548
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:32 schreef Brighteyes het volgende:
Pffffffffffffffffff.... -O-

Ok, het zal vast wel een kwestie zijn van weer in het ritme komen na de vakantie enzo, maar mijn hemel... :X :X :X
Sasha is zo ongelofelijk brutaal en 'onhandelbaar'! :o -O- Luistert voor geen meter en geeft een flink grote mond als je hem vervolgens daarop wijst. :{ Continue Oscar uitlokken en plagen etc. etc.

En ik heb werkelijk geen flauw idee hoe ik er mee om moet gaan of hoe ik het aan moet pakken. Ik heb heel sterk het gevoel dat hij zo brutaal is om een reactie bij ons uit te lokken, maar er niet op reageren/het gedrag negeren voelt voor mij ook weer tegennatuurlijk want zulk brutaal gedrag bij zo'n kleintje vind ik absoluut niet kunnen.

Iemand tips?
Hem bezig houden met een spelletje of puzzel of zo'n doe-boek werkt wel, maar dat gaat ook niet 8 uur per dag.
Wat ik echt verbazingwekkend vond was dat het meevoelen met emotie, het benoemen echt heel erg helpt!

Je bent boos, je bent geirriteerd, je bent... noem het maar. Toen ik stopte met dingen invullen en bepaalde dingen niet willen (waarom mogen schoenen niet uit? omdat ik dat niet wil of omdat we zo nog weg moeten?)
Ik heb nu net het tweede boek van how2talk2kids uit dus ik ben een beetje prekerig :+

Het is wel héél herkenbaar hoor BE. ik vond die laatste maanden tot aan groep 1 echt killing! ze gaan zich vervelen, zijn er echt aan toe, mogen nog niet... Ze duurden lang, met die buien en alles. Ik had echt gewild dat ik die boeken toen al had!

Wat ik toen wel al deed dat het leven zoveel meer prettig maakte was het volgende: bij de kassa van een winkel staan altijd mooie spulletjes. Dan zegt het kind: oh kijk! een chocoladereep! en dan zei ik: }:| nee, je krijgt geen reep }:|

tot ik me realiseerde dat ze niet om de reep vroegen! dat was míjn invulling! dus toen ik dat doorhad reageerde ik met: ja, inderdaad, een chocoladereep. jij houdt van chocola oid. 9 van de 10 keer is het daarmee afgedaan. Bizar! maar wat een rust...

Nu ik meer en meer in m'n hoofd houdt dat ik met mijn kinderen wil communiceren als met bijvoorbeeld mijn collega gaat het ook beter. Niet op de volwassen manier ofzo, maar meer met respect? kan het niet helemaal uitleggen. als een collega iets moeilijk vind ga ik het ook niet gauw voor ze doen maar erover praten. Meer de eigenheid van hun persoon erkennen? nou ja, ik kom er niet helemaal uit om het uit te leggen. :')
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_102226090
Zindelijkheid 75% gaat gelukkig wel naar de wc alleen op de psz gaat het telkens fout omdat ze t net niet lang genoeg op kan houden tot het plasrondje. Daarom maar besloten dat ze naar de psz een broekje aankrijgt maar t wel moet proberen, en soms gaat t goed soms niet. Het gaat alleen om t plassen wat af en toe fout gaat, poepen gaat (gelukkig) wel goed.
Hier begon R aan haar 2e ronde zindelijkheid (ze is eerder zo goed als zindelijk geweest maar viel in ene terug) in de kraamweek van D, toen uit frustratie in blote billen gezet en potje vlakbij en dat gaan uitbreiden met onderbroekje etc.

Bijten/schoppen/slaan allen present... gangmatje werkt goed! psz komt het ook voor, en ze geven dan ook eerlijk toe dat het kopieergedrag is. nog 2,5 maandje en ze mag lekker naar de basisschool... hopende zonder piranhas _O-
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_102240458
buuf, how2talk2kids deel 2 is meer gericht ook op de dynamiek tussen broers en zussen, of vergis ik me nu?
  woensdag 21 september 2011 @ 22:18:45 #218
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102241124
Ja klopt. Wel verfrissend om het weer even te lezen. Fijner dan alleen Gordon, omdat de ervaring die ik daarmee heb meer op manipulatie lijkt. Dat je gewoon ook boos mag zijn vond ik vooral heel verfrissend. :+

Leermomentjes uit dit boek: na een clash aandacht voor het slachtoffer, maar altijd met respect voor de dader. ( ik weet dat je broer wel weet dat hij je niet mag slaan) en wat ik al deed, niet alles gelijk doen. Over het grote geheel wel uiteraard, maar niet op een weegschaal. Ik vond het ook wel inzichtelijk in de omgang met vriendjes. :Y
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_102241325
Ik dacht tot Senna nog geen anderhalf was, dat ik nooit echt boos op haar zou worden. Het was zo'n lief, schattig, redelijk kind dat zo goed luisterde....what was i thinking :')
Dat dacht ik natuurlijk niet echt, maar ik kon het me gewoonweg nog niet voorstellen. Inmiddels weet ik wel beter, en ik kan me voorstellen dat dat met steeds grotere kinderen ook zeker voor blijft komen!

Ik vond het eerste boek ook al zo fijn, maar ik denk dat het tweede boek voor ons dan misschien niet zo handig is. Of wel, als je zegt ook in de omgang met vriendjes, dus dan ook met neefjes en nichtjes enzo?
  woensdag 21 september 2011 @ 22:28:38 #220
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102241802
Ik vond het een fijne opfrisser. Ik kijk natuurlijk door mijn eigen bril naar dat boek, dus kan niet zo goed beoordelen of het iets voor je is. Ik heb er voornamelijk in de omgang per kind wat aan, maar toch binnen de dynamiek van de broers. Ik leende m bij de bieb, dus je kan het altijd lezen zonder aan te schaffen. Ook voor omgang met neefjes/ nichtjes helpt het zeker!
pi_102242180
Ik vind how2talk2kids echt veel fijner dan Gordon. Had bij Gordon het idee dat ik de hele dag alleen maar aan het vertellen was waarom en alles maar moest verklaren. Bij H2T2K mag je gewoon ook even lekker ergens geen zin in hebben en dat is heerlijk :P

Oeh dat deel 2 ga ik binnenkort ook eens ergens proberen te lenen dan buuf!
pi_102242259
Lenen bij de bieb is wel een goede, kan ik iig kijken of het iets is.

Ik heb Gordon niet gelezen. Ik heb me niet echt verdiept in Gordon, maar wat ik er zo van gelezen had, vond ik niet echt bij me passen.
  woensdag 21 september 2011 @ 22:37:36 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102242323
Buuf! Dat over die collega, dat is wat ik op een gegeven moment ook tegen mijn psych zei: 'ik zou me kapot schamen als ik me op mijn werk zo gedroeg als thuis. Ik ben tegen mijn collega's gewoon beleefd, ik luister, ik vraag dingen, stel dingen voor, thuis gaat het zo anders.'

Ik hang halverwege de happiest toddler nog steeds, maar mss dat ik toch met HtTtK2 ga beginnen, ik vond 1 heel makkelijk weg lezen.

Op dit moment gaat het best heel aardig trouwens, vandaag weer dagje thuis met het spul en ik ben veel bewuster bezig met niet zomaar nee zeggen, maar eens kijken of ik via een omweg zowel kan doen wat ik zou willen dat er gedaan werd, zonder de kinderen af te kappen.

Vanmiddag was ik bij mijn ouders en ik wilde naar huis, want Oscar moest slapen en we moesten nog eten en we moesten 's middags nog weg. En toen wilde Sasha ineens naar de speeltuin. Dus eerst was het 'nee, dat gaat niet', maar toen ik vroeg of het dan ok was dat hij een keertje van de glijbaan ging omdat we naar huis gingen was dat ok. Uiteindelijk is mijn moeder naar de speeltuin gegaan met hem, ik met Oscar en wat spullen naar de auto, toen naar de speeltuin gereden. Ik kreeg een stralende lach: ik ben wel dríé keer gegaan mama, en hij stapte zonder problemen de auto in. Hij blij, ik blij.
Zo kan het dus ook! *) En een discussie met alleen maar 'je gaat nú mee!' had wrsch langer geduurd. :Y
  woensdag 21 september 2011 @ 22:56:09 #224
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102243414
Ja goed man! Ik heb geen toddler meer, dus die ben ik niet gaan lezen. Dit h2t2k past gewoon beter bij me, dat ik mezelf geen geweld aan hoef te doen. En ook het idee dat als je een 'slechte' dag hebt je elk moment weer kunt beginnen.

Nou, wat je zegt bedoelde ik ook! Natuurlijk heb ik een belang bij mijn kinderen want het is mijn taak ze op te voeden (en die noodzaak is er niet echt bij een collega) maar iets minder controlerend ofzo, er is niks mis mee ook hun wens mee te wegen. Nou dacht ik dat ik dat al deed, maar open luisteren, zonder gelijk een mening of een advies heb ik echt hiervan geleerd.
pi_102256214
Ze belden net van het kdv, Ze vonden Roy zo warm, dus getemd en 38,8 ze hebben zetpil gegeven.
Roy mag nog blijven omdat hij niet ziek toont, is vrolijk, eet en drinkt goed.
ze zouden bellen opnieuw mocht er wat veranderen.
Vind het heel netjes van ze.
pi_102269780
Hallo *binnen komt vallen* :W Omdat ernaar gevraagd is even een update.

Ik las alleen heel even de laatste posts. :@ Hopelijk blijft Sasha zo BE, toch fijner.
Bar beterschap met Roy. Is inderdaad netjes, hier is het ophalen bij 38 of meer, ziek of niet ziek.

Het gaat heel goed met Seb. Hij is een lieve maar eigenwijze peuter die af en toe het bloed onder je nagels vandaan kan halen maar ook zo lief en gevoelig kan zijn. En zo zo zo eigenwijs :X Alles zelluf doen, als je a zegt dan zegt hij meestal b en andersom, gewoon expres. In het verslag van het kdv stond: "Seb begrijpt heel goed wat wij bedoelen hij doet alleen soms net alsof hij het niet begrijpt." Dat is Seb ten voeten uit.

Hij zegt de vreemdste dingen waarvan ik geen idee heb waar hij het vandaan haalt. Zo vroeg hij vorige week toen mijn moeder uien aan het snijden was of ze ook rode uien had :D
Of laatst vroeg hij of ik mee hielp opruimen, dus ik hielp hem gaat meneer op de bank liggen. Dus zeg ik: als je moe bent gaan we naar bedje. 'Nee mama ik ben niet moe, ik ben lui' :')

Verder is hij de laatste weken soms een beetje vervelende peuterpuber wil niks van zijn moeder weten. neeeej jij nieeehiet, papa doeeeehoeeen. Fijne fase weer }:| Maar verder is hij eigenlijk altijd vrolijk. Hij begint te praten als hij wakker wordt en stopt pas weer als hij slaapt.

ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 22 september 2011 @ 19:46:50 #227
35189 Troel
scherp en bot
pi_102271106
Wat een heerlijk joch is het ook :) De laatste keer dat ik hem zag was het nog zo'n klein guppie :)

Hier mag ik binnenkort met Jochem ook meepraten, waarschijnlijk zal ik dan ook weer wat meer achterlaten, aangezien de jongens dan allebei de hele week bij mij zitten :) Ruben gaat binnenkort naar een medisch kleuter verblijf, dus allemaal veranderingen die ons drietjes niet in de koude kleren gaan zitten :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_102272123
Verkeerde topic!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_102275596
Seb!, heerlijk jongetje ben je toch. O+
Fijn dat het zo goed met je ondeugd gaat, Estrys.

Interessant al die verhalen over opvoedtechnieken, ik heb me eigenlijk nog nergens in verdiept. :@
Het Gordonboek staat hier in de kast, maar is nog maar half gelezen door P.

Met Ko gaat het heel goed, hij telt de hele dag, elke traptree die hij neemt wordt geteld, alle fietsen in het fietsenrek etc. Hij kan nu tot 13 tellen. :D
Hij heeft een koortslip. -O-
Ik heb geen idee hoe hij eraan komt, P en ik hebben er nooit een gehad. Het ziet er akelig uit, maar ik hoop dat het snel weg is.

Vandaag heeft hij een Hepatitus A prik gehad, omdat we naar Turkije gaan. Het was wel huilen geblazen ook al kregen papa en mama ook een prik en waren er mooie stickers.
Maar gelukkig was het snel over. :)
Vanwege die vakantie ben ik ook nog niet enorm met de zindelijkheid bezig aangezien we straks veel onderweg zullen zijn lijkt dat me helemaal niet handig. Als we terug zijn van onze reis gaan we ons daar maar eens echt mee bezig houden. We benoemen het wel, en het potje staat er ook, maar verder dan dat gaat het momenteel niet echt.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_102279012
Seb wat ben je gegroeid! leuk dat we weer wat van jullie horen :)
Ko O+ :D ^O^ superstoer zoveel tellen,en dan de prik. alvast een heel fijne vakantie gewenst!

Roy heeft de rest van de dag doorgebracht op het kdv, hij had lekker geslapen, en voelde niet meer warm aan.
Maar thuis steeg de temp,en was hij moe, en druk, hij lag er optijd in, om tegen 9enen ineens overstuur wakker te worden ;( we kregen em ook amper stil, maar nu is het stil.
Het is ook niet zomaar iets, kdv en verhoging.
Hopelijk voelt hij zich morgen beter.
pi_102280675
Oh Bar, arme Roy. Hopelijk doet de nachtrust hem goed. :*

We gaan pas in okt weg hoor dus we zijn hier nog wel even. :P
Maar alvast bedankt voor de goede wensen. O+
pi_102281853
Roy is alweer wakker en best heftig aan het huilen, we vermoeden een kies ofzo.
Want koorts is weg, wel nog een zetpil erin.
Pfff ik vind dit zo moeilijk...
"domme"vraag hoeveel zetpillen mogen ? via het doosje 3, maar daar zitten we nu aan... en de nacht is nog jong.
Heb dat nog nooit gevraagd aan de artsen achteraf niet zo heel handig.
pi_102282284
Ik heb geen idee Bar, ik zou me aan de gebruiksaanwijzing houden denk ik. Hopelijk helpt deze pil genoeg om hem een goede nacht te geven. :*
  donderdag 22 september 2011 @ 23:05:16 #234
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_102282286
Bar, ik heb geen idee, zou je daar misschien de huisartsenpost voor kunnen bellen omdat te vragen?

Be, fijn dat het nu beter lijkt te gaan! :)
  donderdag 22 september 2011 @ 23:06:45 #235
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_102282359
Och Roy, weer koorts :* Ik hou altijd maar 3 aan, als dat op het doosje staat... Daarom hebben we nu ook sinaspril in huis, das de helft van de dosis, dus kunnen we wat meer doseren.

Seb, wat wordt je alweer groot jongen!!!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_102283656
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:05 schreef krijtlijk het volgende:
Bar, ik heb geen idee, zou je daar misschien de huisartsenpost voor kunnen bellen omdat te vragen?

Ik wil de huisartsenpost zo lang mogelijk uitstellen :@ hebben nog even geen zin in een opname. :@ zolang het zo blijft durven we het nog aan. Kan later altijd nog bellen.
pi_102288187
Nacht is goed gegaan, temp loopt wel op, en roy is wit van kleur.hij hangt ook meer dan gisteren.
pi_102288637
gefeliciteerdnmet onze verjaardag Lente <3
pi_102288909
jij ook gefeliciteerd kleurdoos :*
pi_102288924
Nog even over dat aandacht verdelen. Nu Matthias er is moet Leander af en toe ook even wachten.Maar ik probeer het altijd zo makkelijk mogelijk te maken. Ik weet dat Leander tijdens het voeden iets wil leg ik het al klaar. Dus zijn beker vol met drinken en een koekje of fruit of iets anders erbij. Probleem opgelost. Hij komt met zijn lekkers naast me zitten op de bank en dan is het goed.
Tijdens het verschonen helpt ie me gewoon altijd. Meestal van de wal in de sloot maar ja gaat om het idee. Hij doet zijn best. En de tijd dat Matthias in bed ligt is voor hem en als Mikael thuis is ben ik uit zicht want dan is zijn broer alles.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_102289069
Fijn dat de nacht goed ging Bar, hopelijk verdwijnt de koorts vandaag. :*

Lente-meisje, gefeliciteerd met je verjaardag, welkom bij de peuters! *O*

En mama van Elin, jij ook gefeliciteerd! :P
  vrijdag 23 september 2011 @ 08:52:24 #242
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_102289162
Lente en KD, gefeliciteerd!!! *O*

Fijn dat jullie de nacht goed zijn doorgekomen Bar, en wat oeke ook zegt, hopelijk gaat het vandaag weer beter met de koorts!
pi_102289282
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:56 schreef _Bar_ het volgende:
Roy is alweer wakker en best heftig aan het huilen, we vermoeden een kies ofzo.
Want koorts is weg, wel nog een zetpil erin.
Pfff ik vind dit zo moeilijk...
"domme"vraag hoeveel zetpillen mogen ? via het doosje 3, maar daar zitten we nu aan... en de nacht is nog jong.
Heb dat nog nooit gevraagd aan de artsen achteraf niet zo heel handig.
Bar, voor zover ik weet geldt voor kinderen dat ze max 60mg per kilo per dag mogen..
pi_102300084
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 08:18 schreef Kleurdoos het volgende:
gefeliciteerdnmet onze verjaardag Lente <3
O+ Welk sterrenbeeld hou jij ook alweer aan? Maagd toch?

En hoi! Vanaf vandaag kom ik me ook tegen jullie aan bemoeien. :P

[ Bericht 5% gewijzigd door Ssserpente op 23-09-2011 15:33:01 ]
pi_102300257
Lars heeft ineens allemaal vlekjes op zijn lichaam, buik, rug, benen, nek....
Dikke rode plekken, en het worden er steeds meer.
Gister had hij koorts, dus dan denk je meteen aan de zoveelste ziekte, maar die heeft ie al gehad, en hij blaft als een zeehond....

like this

herkenbaar anyone?

[ Bericht 21% gewijzigd door XXXKarinXXX op 23-09-2011 15:51:40 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_102301213
Waterpokken?
Wij gaan zo met roy langs de ha, vermoed oorontsteking.
pi_102301361
allergische reactie misschien? alhoewel het er wel 6deziekterig uitziet. beterschap iig!
pi_102301648
crosspost :)

samen slapen gaat goed *O*
ze vinden het allebei leuk *en* ze slapen ook daadwerkelijk na een half uurtje uitrazen :s)
dus komende week ga ik met mijn ma aan de slag om alle meubeltjes te herverdelen en dan kan mijn hobbykamertje ook gerealiseerd worden :@ O+ :P

we hebben nu wel een nieuwe regel in huis: iedereen blijft in zijn of haar eigen bedje }:|
pi_102305727
*O* Lente 2 jaar :D Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! *O*

Ik heb hier een klein ziek jongetje. Vanmorgen vroeg al koorts. Later op de ochtend liep het op tot 40,1, zetpil gegeven, maar het is nu met zetpil nog steeds/weer 40,1.. En hij houdt niks binnen ook. Zo zielig, hij wil zo graag eten maar het gaat gewoon niet ;( Ligt er helemaal lamlendig bij ook de hele tijd.. En nu maak ik me zorgen :{
pi_102305823
Oh en Kleurdoos ook van harte!
pi_102308389
Ik denk niet dat de HAP je overbezorgd vindt als je ze belt met de mededeling dat je kind na een zetpil nog steeds 40.1 heeft hoor, Chan. Integendeel!
  vrijdag 23 september 2011 @ 20:02:30 #252
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_102309293
Liever een keer teveel dan te weinig bellen... Ik zou toch ook bellen Chan!
En sterkte :*
pi_102309632
Chan, gewoon bellen hoor, beter een keer teveel dan een keer te weinig...
Fake it till you make it...
pi_102310306
Hij heeft nog even geslapen en toen ineens begon hij weer op te leven. Hij heeft net wat gegeten en gedronken ook en het zit er nog in zowaar. De koorts is inmiddels ook iets gezakt, 38,9 nu. En hij mag straks weer een zetpil, dus ik ga het nog maar even aankijken :) Wat een wereld van verschil ineens met dat zielige hangende aapje van daarnet. Úren achter elkaar alleen maar lamlendig bij me gehangen. Maar goed, nu dus weer stukken beter ineens :)
pi_102314669
Seb die soms lui is en weet wat rode uien zijn :D
Bizar he, en dan heb je geen idee van wie ze zoiets geleerd of gehoord hebben!

Er hangen weer veel virussen in de lucht? Beterschap voor de zieken!

Troel, hoezo naar een medische opvang dan?

Hai Lente en Ssserpente :W

Karin, geen idee wat het precies is dat Lars heeft. Maar het lijkt aardig op wat Toby op een groot deel van zijn lijf heeft zitten :') Ik ben dus geneigd te zeggen: allergie.
Volgende week gaan we weer naar de dermatoloog met hem. Het is nu al wekenlang elke nacht drama met veel jeuk, gegil, gekrab... De anti-histamine druppels, cremes en zijdepakjes ten spijt heeft het joch nog zoveel last van jeuk. Te zielig. En vermoeiend :O

Ik ben er later trouwens niet meer over begonnen hoor, over dat bijten.
Mosterd na de maaltijd, heeft totaal geen zin bij die kleintjes. Toen ik vandaag grappend aan de leidster vroeg of hij behalve in zijn broodje ook nog ergens anders in gebeten had zei ze dat hij juist superlief geweest was. Kusjes uitgedeeld enzo O+
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 23 september 2011 @ 22:08:18 #256
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_102315413
Jarigen gefeliciteerd!

@Karin. Als ik mijn huisarts moet geloven dan heeft mijn kind meerdere keren de 5e en de 6e ziekte gehad, soms bleek het 'gewoon' eczeem te zijn.
Weet je zeker dat hij het de vorige keer echt heeft gehad?

@_Bar_ Hoe is het nu met Roy?

En beterschap voor alle zieke kindjes natuurlijk.
  vrijdag 23 september 2011 @ 22:09:50 #257
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_102315479
Mijn peuter stinkt trouwens uit z'n giecheltje als hij verkouden is, hebben jullie kinders dat ook?
pi_102316159
@krijtlijk, roy is ontroostbaar op het moment, niets is goed.zetpil wachten we nog mee want nog net te vroeg. Maar dit is moeilijk.
de ha kon niks vinden buiten gewoon een griepje dus uitzieken.
Overdag gaat het goed tot de avond valt dan veel huilen. Koorts is er niet.
Wel veel kwijlen.

Timo ook beterschap!
  vrijdag 23 september 2011 @ 22:29:05 #259
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_102316423
He vervelend zeg.
Volgens mij voel ik mij zelf 's avond ook slechter als ik griep heb of als ik verkouden ben, dat vind ik wel herkenbaar.
pi_102316605
Ja dat is ook zo. Maar nu is hij weer stil :)
Het is gewoon zo zielig dat je niet meer kan doen, en als dan niks lijkt te helpen dan voel je je als ouder ook gelijk zo machteloos.
  vrijdag 23 september 2011 @ 22:35:47 #261
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_102316801
Dat is ook naar idd, maar ik hoop dat hij nu een lekker rustige nacht tegemoet gaat.
pi_102318440
Krijtlijk, volgens mij is dat wel normaal hoor, vooral als hij erbij ook last van zijn keel heeft.

De vlekken op lars zijn lijfje zijn gigantisch uitgebreid, het lijkt wel of hij naakt in de brandnetels is gesprongen.... Hij ligt nu wel redelijk rustig te slapen, dus we laten hem maar. Hij had vanavond ook weer koorts, gelukkig niet zo hoog, maar mocht dat toch oplopen in de nacht dan bel ik de hap, want hij mocht er eigenlijk geen koorts meerr bij krijgen zei de doktersassistente toen ik belde

Chan, beterschap met timo! Wat eng, zo hoge koorts die niet omlaag wil....

Kers, wat ontzettend zielig dat toby zo'n last van zijn eczeem heeft, dat moet ook wel zo frustrerend zijn, continu jeuk. Sjonge wat vervelend voor dat manneke...en jullie natuurlijk!
Een allergische reactie heb ik ook wel aan gedacht bij lars nu, alleen heeft hij niks raars gehad....
pi_102326118
Krijtlijk, dat hoort er hier ook een beetje bij.

Bar, hoe is vannacht gegaan?

En hoe gaat het met de vlekken van Lars?

Vanmorgen zette ik het potje voor Toby in de woonkamer neer en liet hem even met blote billen rondlopen. Hij ging wel 4x uit eigen beweging op het potje zitten, maar er kwam niks. Dat gebeurde pas toen hij er net van af was en in de bak met autootjes aan het graven was :')
Nou heeft hij wel vaker wildplasongelukjes gehad, maar nu werd hij er zo overstuur van! Heel boos op het potje ook "nee 'otje, nee 'otje!!" :'( en hij duwde het mij in mn armen en kalmeerde pas toen het potje volledig uit zicht was, met de kamerdeur dicht.
Okay, dan maar niet :)
Ik denk dat hij de plas-signalen niet zo goed aanvoelt nog. Poepen gaat veel beter, hij meldt het elke keer als hij het doet. Soms trek ik dan snel zijn luier uit om hem op de wc te zetten, maar vooralsnog waren we elke keer net te laat en was hij al bezig.
pi_102327742
Kersjes, de nacht was geen fijne, roy had een keiharde buik en verkrampte helemaal, en hard huilen, amper te troosten. Buik wat gemasseerd en met zetpil terug in bed. Vanmorgen heel vroeg wakker maar konden roy snel terug leggen. Vanmorgen ging het daarna stukken beter, alleen weer zijn buik ineens, in bad hielp, en nu slaapt hij weer.
pi_102327778
Chan hoe gaat het met timo ?
En lars?
Hihi toby is het potje nog te spannend?
pi_102328510
Och arme Roy. Hopelijk gaat het weer beter als hij weer wakker is straks.

En hoe is het nu met Lars? Ik heb géén idee wat het zijn kan.

Met Timo is alles weer prima, alsof er niks aan de hand geweest is.
pi_102331883
*doet ook eens een poging om mee te praten hier*

Och Roy toch, jeetje zeg. :* Verkrampte buik, dan zou ik toch denken dat er wel iets aan de hand is. Last van z'n darmpjes misschien? Obstipatie, luie darmen, zoiets? Of poept ie wel goed?

Och Toby met z'n potje <3 Ik had een paar weken geleden hetzelfde met Willow, die vond het potje ook ineens afgrijselijk. Dan liep ze rond, zei ze Oh! Willow poep! en dan vroeg ik of ze dan op het potje wilde, maar dan werd ze helemaal overstuur :{ Die fase is nu weer voorbij. Op het kdv worden ze kennelijk helemaal gek gemaakt met het idee dat stickers halen voor iets helemaal tof en stoer is, dus krijgt ze nu gewoon een sticker als ze op 't potje plast of poept, en dat werkt echt als een tierelier :o Wel alleen als ik haar in d'r blote kont laat rondlopen, want met broekje aan is ze nog wel eens nét iets te laat, en als ze een luier aanheeft begint ze er sowieso helemaal niet over. :') Maar toch, heb al 3 dagen geen poepluier meer hoeven verschonen :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_102334933
Pffff gegil gekrijs, veel kwijl, harde buik.
We zien een kies althans de bult wat een kies moet worden...
pi_102337267
Wij gaan zo naar de hap
pi_102337811
elin trok net gewoon de TV van de muur, wat een horror kreeg spontaan een wee of 5 :')
met elin verder trouwens alles goed, die was net snel genoeg. de tv deed t even raar maar leeft alweer.. maar godsamme wat zijn kinderen toch vreselijk af en toe ;(
pi_102337951
Oi KD :X Dat is ook wel bruut schrikken!

Bar -O- wat zeiden ze op de HAP? :)

Leander is nu echt zindelijk geloof ik. Al een paar dagen geen luier meer om, komt ook binnen als hij buiten speelt en het gaat op de PSZ ook goed.

Alleen vanmiddag was hij moe, zweterig, hangerig, huilerig. We waren even weggeweest met de auto, hij slapen, komen we terug. Hij zat even wakker te worden op mijn schoot

En ineens is het: ik heb een luier aan hè? En terwijl ik: uhm, nee? Zeg word ik helemaal onder geplast _O-
En bedankt hè? :D
pi_102338888
Elin en kd..... Brrrrr
Free : D
En gewoon griepje dus ja dat gillen er maar bij nemen.
  zaterdag 24 september 2011 @ 19:56:00 #273
12913 GreatWhiteSilence
pi_102339096
Freecell: Hier vanmiddag ook een ongelukje bij het wakker worden. Helaas had ze de hele tijd op mijn schoot geslapen, dus had ik óók een natte broek... ;( Nou ja, het was toch m'n wasdag... :P

Ow Elin, niet handig... Gelukkig is alles goed afgelopen *Stuurt meteen Annicka bij de tv vandaan*

_Bar_, hopelijk is het griepje snel voorbij...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_102339145
Elin :o
Leander en Willow *O*
Roy :* gelukkig is eht gewoon een griepje hoe vervelend ook.
Toby :*

Ik ben er ook weer eens! Hier is het rustig. We hadden een papa-loos weekje maar gelukkig is hij er weer, al leek Jaël daar in de eerste instantie niets aan te vinden. Hij was gisteravond thuis gekomen toen zij al sliep, dus vanmrogen zag ze hem en ze liep gewoon langs hem heen :? Later op de dag was het gelukkig papa voor en papa na, ook wel eens lekker voor mama ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_102339465
zindelijkheid is hier weer ff helemaal uit ;(
beterschap zieken :* hoe is het ermee?
pi_102341310
hier zitten we in de 'laten we mama en papa eens flink uittesten' fase

die hebben we wel vaker, maargoed nu horror te over.
Maar paps en ik zijn vandaag daadkrachtig. 1 x waarschuwen, niet luisteren? hossa in de hoek! en daar mag ze dan ook echt ff vertoeven. vervolgens leggen we r uiteraard weer uit waarom ze er staat maargoed, die oortjes werken niet zo goed :P

normaal gebruiken we de hoek eigenlijk niet eens meer en is t bij 1 x waarschuwen over...denk dat t na dit weekend ook wel weer gedaan is. consequent ole.

(natuurlijk speelt t mee dat er om r heen vanalles aan de hand is, maar dan nog is dat geen reden om de terrorist uit te hangen :P )
pi_102346690
Roy is echt heel moe, rode ogen en wallen... Net weer zo'n huil en pijn aanval, maar met 2 kleine pilletjes en een half flesje laxo, nu weer rustig en slapen.
Hoop voor hem nu een rustigere nacht tot morgenochtend.
Koorts is wel weer weg nu.
  zondag 25 september 2011 @ 11:12:55 #278
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_102354641
Hoe is het met Roy nu?

Elin, brrr, idd the horror!

Maarten heeft hier een nachtje gelogeerd bij oma (voor het eerst bij die oma). Helaas zit hij in een periode waarin hij weer vaker flink huilt als wij (of één van ons) weggaan. Ws. was het na vijf minuten wel over en heeft hij het erg leuk gehad. Wij hadden een feestje en konden vanmorgen heerlijk uitslapen. Straks om drie uur mogen we hem weer halen!
pi_102359158
voor elin net op marktplaats een houten keuken met idioot veel spulletjes erbij voor 20 euro! O+ en spelen dat ze doet!
pi_102360140
Wat een schrik KD!!
En 20¤ voor een.keukentje is leuk prijsje!!

Beterschap voor de ziekekindjes!

Afgelopen nacht weer een klote nacht. Tess heeft weer de hele nacht liggen hoesten. Ze blijft ook maar strontverkouden.. Tis nu al zeker 3w zo
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 25 september 2011 @ 15:50:03 #281
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_102363014
Wow KD, wat een schrik :o
Zelfs niet-zwanger zou je er spontaan van kunnen bevallen geloof ik...
En dat keukentje klinkt goed ^O^

Hier is de IKEA-keuken zo'n enorme hit, er wordt echt dagelijks mee gespeeld. Ik ben Hij is er zo blij mee O+

Marie, hoe was het weerzien?

MamaPurk, pittig zeg, een weekje alleen met de kinders. Fijn dat je lief weer terug is.

Ik moest net zo lachen...
Toby was met een buurjongetje (2 jr) aan het buitenspelen bij de bessenbosjes en ik kon hun wel zien en horen, zij mij niet. Ze weten heel goed dat ze de besjes die buiten groeien niet mogen eten: die zijn voor de vogels. Hadden ze allemaal besjes geplukt en stonden ze met handen vol te roepen:
"ooogels, oooogels, kom maar. Eeeeten!"
Maar de vogels kwamen niet. "oogels slapen?"
"Ja, is bedtijd"
Begon Toby wild te wapperen met zijn armen
"Ikke ogel, lekkeh besjes eten *mjammjammjam*
_O-
Hij at er niet echt van hoor, net alsof ;)
pi_102371470
Wat een lange zinnen zegt toby al!

Ben nog met lars naar de hap geweest, en het is een virusinfectie, en verschijnselen van pseudokroep erbij. Inmiddels zijn de vlekken aan het wegtrekken, en de koorts is weg.
Manneke is nog wel wat jengelig af en toe, het zit nog niet helemaal lekker, maar aan de beterende hand.

Jo elin, wat is dat voor brute kracht voor zo'n klein meisje!

En bar, sterkte!
  zondag 25 september 2011 @ 21:10:02 #283
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_102375524
Nogmaals beterschap voor alle zieke kindjes :*

Maarten had het heel leuk gehad. Ging laat naar bed (9 uur) maar goed geslapen. Vanochtend op visite bij familie en hij wilde niet slapen. Toen we kwamen was hij nog gezellig, en was hij erg blij om pappa te zien (mij liep hij zo voorbij :') ) Later wel nog flink geknuffeld. In de auto nog gelukkig ruim een half uur geslapen, maar was daarna wel wat huilerig. Dus na de patatjes op tijd naar bed en hopelijk slaapt hij het morgen een beetje bij.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 25 september 2011 @ 21:22:28 #284
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102376321
jesses KD, dan schrik je je idd wild.

Bar :*

Sinds wij zijn gestart met kindival is Jan een stuk beter te hanteren. Minder driftig, beter bereikbaar (laatste merken ze ook op de peuterspeelzaal). Nog steeds te onrustig om stil te kunnen zitten / staan als je iets van hem wil (bv schoenen aantrekken, of beker drinken op stoel). Dat gaat eigenlijk alleen goed als hij vastzit in z'n kinderstoel. T rare is, dat hij dat ook echt zelf wil; In de kinderwagen ook, hij doet zelf de sluitingen van z'n gordels dicht. 17 oktober moeten we heen voor kennismakingsgesprek bij Lucertis... Afgelopen week trouwens wel gelachen O+ hij pakte een klein boek-start koffertje, probeerde driftig z'n jas aan te trekken en toen ik vroeg wat ga je doen? "vakasie"
waar ga je heen dan? "opa"
ik: waar is opa dan?
hij "bep"
(opa en tante bep waren dus samen op vakantie naar spanje de afgelopen drie weken).
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_102388865
Beterschap voor de zieke!!!

Hier gaan we vanmiddag weer met Roy langs de ha, het gillen en verkrampte houd niet op, tussendoor gaat het allemaal prima, maar dan op die momenten.... krijsen/gillen/overstrekken.
Gisteren moesten we heb nog net niet dwingen om te drinken dat wilde hij ook echt niet.
En zijn eetlust was gisteren ook ver te zoeken (1 boterham op de hele dag)
Vannacht weer wakker, en krijsen en gillen en verkrampen.
Het gekke is wel we geven vloeibare dafalgan als pijnstilling en dat werkt goed althans heel snel binnen 10 min in Roy dan ineens van krijsen naar een heel vrolijk en lachend mannetje veranderd.
Maar dit al 4 dagen te gebruiken in combinatie met niet willen drinken, slecht slapen, verhoging.
Maar weer langs de ha.
Urine moeten we opvangen zodat dat ook gelijk nagekeken kan worden.
pi_102389162
Bar, zijn Roy zijn oren al nagekeken?
Chris had ook altijd van die drama-buien tussen het relatief gewoon spelen door bij zijn oorontstekingen. Misschien in combi met die doorkomende kies dat er wat teveel druk op staat?
pi_102389220
alles is nageken vrijdag en zaterdag en oren zijn prima in orde, keel was iets rood maar ivm de koorts was dit te verklaren.
nu dus urine. na laten kijken voor urinewegontsteking. dit ivm niet willen drinken.
pi_102389310
Kinderen :r
pi_102389413
DJMO, wat ik me al een tijdje afvraag: hoe komt het dat Jeugdzorg jullie thuissituatie wel geschikt genoeg vindt voor Jan en Geert maar niet voor je dochter? Oftewel, waarom mogen Jan en Geert wel thuiswonen en je dochter niet?
  maandag 26 september 2011 @ 09:15:40 #290
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_102389566
Elin! Jeetje.,.. wat een schrik zeg.

Toby _O- _O_

Bar, succes bij de huisarts vanmiddag! ^O^

Sinds dit weekend is Lennon veel gezelliger dan de dagen daarvoor. We verdenken toch een doorkomende kies, die we nu voelden. Hij was vorige week ook de hele week rond 6 uur wakker, maar vanaf zaterdag niet meer. Hopelijk zet dit zo door.
Make love, not war ☮
pi_102389594
Getsie bar, het houdt ook maar niet op he...succes bij de huisarts
pi_102390013
Hahah free, zelfbediening bij jullie! Tja je moet soms wat he....
pi_102390171
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 09:06 schreef Ssserpente het volgende:
DJMO, wat ik me al een tijdje afvraag: hoe komt het dat Jeugdzorg jullie thuissituatie wel geschikt genoeg vindt voor Jan en Geert maar niet voor je dochter? Oftewel, waarom mogen Jan en Geert wel thuiswonen en je dochter niet?
of niet meer, kind is toch al jaren uit huis, die kan je niet zomaar even terugplaatsen :P
pi_102390237
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hahah free, zelfbediening bij jullie! Tja je moet soms wat he....
Hij had ook echt wel honger, het was 5 uur geweest, hij had al even niks gehad en ik had hem nog nooit verteld dat de koelkast geen zelfbediening is. (omdat hij hem zelf nooit opendeed)
Dus hij had ook echt niet het gevoel dat hij iets illegaals deed :D

En ik moest zo lachen :')
pi_102390401
Hahaha Leander!! <3 Lief dat jij ook wel een plakje mocht ;)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_102390454
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:52 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

of niet meer, kind is toch al jaren uit huis, die kan je niet zomaar even terugplaatsen :P
maar 2 jaar geleden vonden ze de thuissituatie blijkbaar stabiel genoeg voor een kind, dus als ze toen voorzichtig waren begonnen met terugplaatsen, was dr toch geen sprake geweest van 'zomaar even'?
pi_102390540
Potver, telefoon al drie keer uitgevallen tijdens het invoeren.

wilde nog zeggen dat ik dacht dat het kind terugplaatsen bij de eigen ouder(s) sowieso de voorkeur geniet. Is dat überhaupt nooit geprobeerd?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 26 september 2011 @ 10:15:33 #299
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102390583
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 09:06 schreef Ssserpente het volgende:
m'n dochter heeft oa ADHD, hechtingsstoornissen en een emotionele achterstand waardoor zij persoonlijke één op één begleiding nodig heeft, en mijn gezin is te druk voor haar. Jan heeft een tijdje onder toezicht gestaan van jeugdzorg, maar dat is na anderhalf afgesloten omdat het gewoon allemaal goed was. Bij Geert is er weer een raadsonderzoek geweest, maar dat is niet eens voortgezet omdat de raadsonderzoeker vond dat het allemaal prima in orde was en er geen reden tot zorg waren. :)

Toevallig dat je er over begint; m'n dochter zei afgelopen zaterdag nog dat ze zelf haar zegje wilde doen bij de rechter omdat ze "koste wat kost"bij mij wilde wonen, of bij haar vader als het bij mij niet kon. :'(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 26 september 2011 @ 10:23:33 #300
12913 GreatWhiteSilence
pi_102390746
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 10:09 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

maar 2 jaar geleden vonden ze de thuissituatie blijkbaar stabiel genoeg voor een kind, dus als ze toen voorzichtig waren begonnen met terugplaatsen, was dr toch geen sprake geweest van 'zomaar even'?
Volgens mij wordt een kind dat al zo lang uit huis is geplaatst sowieso nooit meer terug geplaatst, hoe stabiel de situatie inmiddels ook is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')