abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102269780
Hallo *binnen komt vallen* :W Omdat ernaar gevraagd is even een update.

Ik las alleen heel even de laatste posts. :@ Hopelijk blijft Sasha zo BE, toch fijner.
Bar beterschap met Roy. Is inderdaad netjes, hier is het ophalen bij 38 of meer, ziek of niet ziek.

Het gaat heel goed met Seb. Hij is een lieve maar eigenwijze peuter die af en toe het bloed onder je nagels vandaan kan halen maar ook zo lief en gevoelig kan zijn. En zo zo zo eigenwijs :X Alles zelluf doen, als je a zegt dan zegt hij meestal b en andersom, gewoon expres. In het verslag van het kdv stond: "Seb begrijpt heel goed wat wij bedoelen hij doet alleen soms net alsof hij het niet begrijpt." Dat is Seb ten voeten uit.

Hij zegt de vreemdste dingen waarvan ik geen idee heb waar hij het vandaan haalt. Zo vroeg hij vorige week toen mijn moeder uien aan het snijden was of ze ook rode uien had :D
Of laatst vroeg hij of ik mee hielp opruimen, dus ik hielp hem gaat meneer op de bank liggen. Dus zeg ik: als je moe bent gaan we naar bedje. 'Nee mama ik ben niet moe, ik ben lui' :')

Verder is hij de laatste weken soms een beetje vervelende peuterpuber wil niks van zijn moeder weten. neeeej jij nieeehiet, papa doeeeehoeeen. Fijne fase weer }:| Maar verder is hij eigenlijk altijd vrolijk. Hij begint te praten als hij wakker wordt en stopt pas weer als hij slaapt.

ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 22 september 2011 @ 19:46:50 #227
35189 Troel
scherp en bot
pi_102271106
Wat een heerlijk joch is het ook :) De laatste keer dat ik hem zag was het nog zo'n klein guppie :)

Hier mag ik binnenkort met Jochem ook meepraten, waarschijnlijk zal ik dan ook weer wat meer achterlaten, aangezien de jongens dan allebei de hele week bij mij zitten :) Ruben gaat binnenkort naar een medisch kleuter verblijf, dus allemaal veranderingen die ons drietjes niet in de koude kleren gaan zitten :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_102272123
Verkeerde topic!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_102275596
Seb!, heerlijk jongetje ben je toch. O+
Fijn dat het zo goed met je ondeugd gaat, Estrys.

Interessant al die verhalen over opvoedtechnieken, ik heb me eigenlijk nog nergens in verdiept. :@
Het Gordonboek staat hier in de kast, maar is nog maar half gelezen door P.

Met Ko gaat het heel goed, hij telt de hele dag, elke traptree die hij neemt wordt geteld, alle fietsen in het fietsenrek etc. Hij kan nu tot 13 tellen. :D
Hij heeft een koortslip. -O-
Ik heb geen idee hoe hij eraan komt, P en ik hebben er nooit een gehad. Het ziet er akelig uit, maar ik hoop dat het snel weg is.

Vandaag heeft hij een Hepatitus A prik gehad, omdat we naar Turkije gaan. Het was wel huilen geblazen ook al kregen papa en mama ook een prik en waren er mooie stickers.
Maar gelukkig was het snel over. :)
Vanwege die vakantie ben ik ook nog niet enorm met de zindelijkheid bezig aangezien we straks veel onderweg zullen zijn lijkt dat me helemaal niet handig. Als we terug zijn van onze reis gaan we ons daar maar eens echt mee bezig houden. We benoemen het wel, en het potje staat er ook, maar verder dan dat gaat het momenteel niet echt.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_102279012
Seb wat ben je gegroeid! leuk dat we weer wat van jullie horen :)
Ko O+ :D ^O^ superstoer zoveel tellen,en dan de prik. alvast een heel fijne vakantie gewenst!

Roy heeft de rest van de dag doorgebracht op het kdv, hij had lekker geslapen, en voelde niet meer warm aan.
Maar thuis steeg de temp,en was hij moe, en druk, hij lag er optijd in, om tegen 9enen ineens overstuur wakker te worden ;( we kregen em ook amper stil, maar nu is het stil.
Het is ook niet zomaar iets, kdv en verhoging.
Hopelijk voelt hij zich morgen beter.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_102280675
Oh Bar, arme Roy. Hopelijk doet de nachtrust hem goed. :*

We gaan pas in okt weg hoor dus we zijn hier nog wel even. :P
Maar alvast bedankt voor de goede wensen. O+
pi_102281853
Roy is alweer wakker en best heftig aan het huilen, we vermoeden een kies ofzo.
Want koorts is weg, wel nog een zetpil erin.
Pfff ik vind dit zo moeilijk...
"domme"vraag hoeveel zetpillen mogen ? via het doosje 3, maar daar zitten we nu aan... en de nacht is nog jong.
Heb dat nog nooit gevraagd aan de artsen achteraf niet zo heel handig.
pi_102282284
Ik heb geen idee Bar, ik zou me aan de gebruiksaanwijzing houden denk ik. Hopelijk helpt deze pil genoeg om hem een goede nacht te geven. :*
  donderdag 22 september 2011 @ 23:05:16 #234
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_102282286
Bar, ik heb geen idee, zou je daar misschien de huisartsenpost voor kunnen bellen omdat te vragen?

Be, fijn dat het nu beter lijkt te gaan! :)
  donderdag 22 september 2011 @ 23:06:45 #235
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_102282359
Och Roy, weer koorts :* Ik hou altijd maar 3 aan, als dat op het doosje staat... Daarom hebben we nu ook sinaspril in huis, das de helft van de dosis, dus kunnen we wat meer doseren.

Seb, wat wordt je alweer groot jongen!!!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_102283656
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:05 schreef krijtlijk het volgende:
Bar, ik heb geen idee, zou je daar misschien de huisartsenpost voor kunnen bellen omdat te vragen?

Ik wil de huisartsenpost zo lang mogelijk uitstellen :@ hebben nog even geen zin in een opname. :@ zolang het zo blijft durven we het nog aan. Kan later altijd nog bellen.
pi_102288187
Nacht is goed gegaan, temp loopt wel op, en roy is wit van kleur.hij hangt ook meer dan gisteren.
pi_102288637
gefeliciteerdnmet onze verjaardag Lente <3
pi_102288909
jij ook gefeliciteerd kleurdoos :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102288924
Nog even over dat aandacht verdelen. Nu Matthias er is moet Leander af en toe ook even wachten.Maar ik probeer het altijd zo makkelijk mogelijk te maken. Ik weet dat Leander tijdens het voeden iets wil leg ik het al klaar. Dus zijn beker vol met drinken en een koekje of fruit of iets anders erbij. Probleem opgelost. Hij komt met zijn lekkers naast me zitten op de bank en dan is het goed.
Tijdens het verschonen helpt ie me gewoon altijd. Meestal van de wal in de sloot maar ja gaat om het idee. Hij doet zijn best. En de tijd dat Matthias in bed ligt is voor hem en als Mikael thuis is ben ik uit zicht want dan is zijn broer alles.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_102289069
Fijn dat de nacht goed ging Bar, hopelijk verdwijnt de koorts vandaag. :*

Lente-meisje, gefeliciteerd met je verjaardag, welkom bij de peuters! *O*

En mama van Elin, jij ook gefeliciteerd! :P
  vrijdag 23 september 2011 @ 08:52:24 #242
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_102289162
Lente en KD, gefeliciteerd!!! *O*

Fijn dat jullie de nacht goed zijn doorgekomen Bar, en wat oeke ook zegt, hopelijk gaat het vandaag weer beter met de koorts!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_102289282
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:56 schreef _Bar_ het volgende:
Roy is alweer wakker en best heftig aan het huilen, we vermoeden een kies ofzo.
Want koorts is weg, wel nog een zetpil erin.
Pfff ik vind dit zo moeilijk...
"domme"vraag hoeveel zetpillen mogen ? via het doosje 3, maar daar zitten we nu aan... en de nacht is nog jong.
Heb dat nog nooit gevraagd aan de artsen achteraf niet zo heel handig.
Bar, voor zover ik weet geldt voor kinderen dat ze max 60mg per kilo per dag mogen..
pi_102300084
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 08:18 schreef Kleurdoos het volgende:
gefeliciteerdnmet onze verjaardag Lente <3
O+ Welk sterrenbeeld hou jij ook alweer aan? Maagd toch?

En hoi! Vanaf vandaag kom ik me ook tegen jullie aan bemoeien. :P

[ Bericht 5% gewijzigd door Ssserpente op 23-09-2011 15:33:01 ]
pi_102300257
Lars heeft ineens allemaal vlekjes op zijn lichaam, buik, rug, benen, nek....
Dikke rode plekken, en het worden er steeds meer.
Gister had hij koorts, dus dan denk je meteen aan de zoveelste ziekte, maar die heeft ie al gehad, en hij blaft als een zeehond....

like this

herkenbaar anyone?

[ Bericht 21% gewijzigd door XXXKarinXXX op 23-09-2011 15:51:40 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_102301213
Waterpokken?
Wij gaan zo met roy langs de ha, vermoed oorontsteking.
pi_102301361
allergische reactie misschien? alhoewel het er wel 6deziekterig uitziet. beterschap iig!
pi_102301648
crosspost :)

samen slapen gaat goed *O*
ze vinden het allebei leuk *en* ze slapen ook daadwerkelijk na een half uurtje uitrazen :s)
dus komende week ga ik met mijn ma aan de slag om alle meubeltjes te herverdelen en dan kan mijn hobbykamertje ook gerealiseerd worden :@ O+ :P

we hebben nu wel een nieuwe regel in huis: iedereen blijft in zijn of haar eigen bedje }:|
pi_102305727
*O* Lente 2 jaar :D Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! *O*

Ik heb hier een klein ziek jongetje. Vanmorgen vroeg al koorts. Later op de ochtend liep het op tot 40,1, zetpil gegeven, maar het is nu met zetpil nog steeds/weer 40,1.. En hij houdt niks binnen ook. Zo zielig, hij wil zo graag eten maar het gaat gewoon niet ;( Ligt er helemaal lamlendig bij ook de hele tijd.. En nu maak ik me zorgen :{
pi_102305823
Oh en Kleurdoos ook van harte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')