Hallo *binnen komt vallen*

Omdat ernaar gevraagd is even een update.
Ik las alleen heel even de laatste posts.

Hopelijk blijft Sasha zo BE, toch fijner.
Bar beterschap met Roy. Is inderdaad netjes, hier is het ophalen bij 38 of meer, ziek of niet ziek.
Het gaat heel goed met Seb. Hij is een lieve maar eigenwijze peuter die af en toe het bloed onder je nagels vandaan kan halen maar ook zo lief en gevoelig kan zijn. En zo zo zo eigenwijs

Alles zelluf doen, als je a zegt dan zegt hij meestal b en andersom, gewoon expres. In het verslag van het kdv stond: "Seb begrijpt heel goed wat wij bedoelen hij doet alleen soms net alsof hij het niet begrijpt." Dat is Seb ten voeten uit.
Hij zegt de vreemdste dingen waarvan ik geen idee heb waar hij het vandaan haalt. Zo vroeg hij vorige week toen mijn moeder uien aan het snijden was of ze ook rode uien had
Of laatst vroeg hij of ik mee hielp opruimen, dus ik hielp hem gaat meneer op de bank liggen. Dus zeg ik: als je moe bent gaan we naar bedje. 'Nee mama ik ben niet moe, ik ben lui'
Verder is hij de laatste weken soms een beetje vervelende peuterpuber wil niks van zijn moeder weten. neeeej jij nieeehiet, papa doeeeehoeeen. Fijne fase weer

Maar verder is hij eigenlijk altijd vrolijk. Hij begint te praten als hij wakker wordt en stopt pas weer als hij slaapt.