Ik reageerde niet op jou volgens mij.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees eerst eens wat ik eerder heb gepost, dan hoef ik niet steeds hetzelfde te antwoorden
Ow ja sorry, maar ik wil dus niets doen tegen de wil van de meerderheid van de Griekse bevolking.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:47 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik reageerde niet op jou volgens mij.
Een land zonder bezittingen is ten dode opgeschreven, het lijkt mij niet echt een optie.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:46 schreef Sloggi het volgende:
Het lijkt me een veel beter idee dat de Griekse staat haar bezittingen maar verkoopt om de schulden af te betalen. In Leiden, Berlijn en Londen willen ze vast wel wat Griekse beelden hebben.
Dan nog vind ik het niet kunnen om zo iets ingrijpends te doen als 51% van de bevolking het daar mee eens zou zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja sorry, maar ik wil dus niets doen tegen de wil van de meerderheid van de Griekse bevolking.
Dat is waar. Misschien zou je minstens twee derde van de bevolking ervoor moeten hebben.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:50 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het niet kunnen om zo iets ingrijpends te doen als 51% van de bevolking het daar mee eens zou zijn.
Dat vind ik dus ook. En dit zou een oplossing kunnen zijn die betaalbaar is.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:51 schreef hydroven het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)en-in-eurozone.dhtml
Wat een juiste meerderheid is, is arbitrair inderdaad. En nogmaals, hetzelfde referendum zal je in het annexerende land moeten houden.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is waar. Misschien zou je minstens twee derde van de bevolking ervoor moeten hebben.
Dat zie ik niet zo. Het is de regering die bepaalt of ze hun uitstaande geld op deze manier willen terughalen.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:53 schreef Ludd het volgende:
[..]
Wat een juiste meerderheid is, is arbitrair inderdaad. En nogmaals, hetzelfde referendum zal je in het annexerende land moeten houden.
Hun geld? Je bedoelt het geld van de bevolking? Waarom zou de bevolking daar dan geen stem in mogen hebben?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zie ik niet zo. Het is de regering die bepaalt of ze hun uitstaande geld op deze manier willen terughalen.
Omdat ik vind dat je alleen referenda moet houden over zaken die een hele grote impact hebben. En het toevoegen van een paar eilanden aan het Nederlandse grondgebied heeft dat niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:58 schreef Ludd het volgende:
[..]
Hun geld? Je bedoelt het geld van de bevolking? Waarom zou de bevolking daar dan geen stem in mogen hebben?
De Griekse cultuur heeft 2000 jaar geleden z'n beste tijd wel gehad. De Grieken van nu zijn gewoon een stel Turken (aldus een Turkse collega van mijquote:Op woensdag 14 september 2011 18:52 schreef hydroven het volgende:
[..]
Besef je wel dat dan de Griekse cultuur dan 0,0% meer waard is?
Turken hebben wel vaker de neiging andere afkomsten de Turkse te noemen.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:40 schreef thabit het volgende:
[..]
De Griekse cultuur heeft 2000 jaar geleden z'n beste tijd wel gehad. De Grieken van nu zijn gewoon een stel Turken (aldus een Turkse collega van mij).
Behoorlijk, ik zoek naar een oplossing die ons het minste kost en die de Griekse bevolking het minste leed bezorgt.quote:
Niemand kan toch oordelen over andermans cultuur?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:40 schreef thabit het volgende:
[..]
De Griekse cultuur heeft 2000 jaar geleden z'n beste tijd wel gehad. De Grieken van nu zijn gewoon een stel Turken (aldus een Turkse collega van mij).
Het zou me niet verbazen als ze het station daar in no time gefixed hebben.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Arnhem mogen ze best hebben hoor, dat buitengebied zal niet gemist worden
Maar het is inderdaad een beetje een onrealistisch plan
Klopt. wat totaal nergens op slaat.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:43 schreef mlg het volgende:
[..]
Turken hebben wel vaker de neiging andere afkomsten de Turkse te noemen.
Ons debet verzilveren en hun toekomst veilig stellen.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:18 schreef Hexagon het volgende:
De vraag is, wat moeten we in godsnaam met stukjes Griekenland met inwoners die helemaal niet op onze heerschappij zitten te wachten.
Yeah, right.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ons debet verzilveren en hun toekomst veilig stellen.
En waar gaan ze ons dan mee betalen in de toekomst?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:27 schreef Hexagon het volgende:
Kunnen we niet beter een beslag leggen op bijvoorbeeld delfstoffen. Ze hebben wel wat ertsen.
Dat hoeft dan niet meer als we die in bezit nemenquote:Op donderdag 15 september 2011 00:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En waar gaan ze ons dan mee betalen in de toekomst?
Je begrijpt niet dat indien je renderende eigendommen van de grieken afneemt, ze het steeds moeilijker gaan krijgen hun financien op orde te krijgen? Wij redden het hier ook niet als Chinese in ruil voor obligaties stukjes Rotterdam en Schiphol kunnen naturaliseren.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat hoeft dan niet meer als we die in bezit nemen
Lijkt mij een hoop werk. Delfstoffen moet je ontginnen en dan nog zien te verkopen of omzetten in halffabrikaten, en pas dan brengen ze geld in het laatje.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:27 schreef Hexagon het volgende:
Kunnen we niet beter een beslag leggen op bijvoorbeeld delfstoffen. Ze hebben wel wat ertsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |