doet me denken aan husse met je neus ertussen. ook wel prutje genoemd. Dat was altijd maar afwachten of het eetbaar was en/of het er ook nog een beetje uit zag.quote:
Zó herkenbaar! Hier was het ook vaak 'Husse met je neus ertussen', zoals mijn moeder het altijd noemde.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:24 schreef seasushi het volgende:
[..]
doet me denken aan husse met je neus ertussen. ook wel prutje genoemd. Dat was altijd maar afwachten of het eetbaar was en/of het er ook nog een beetje uit zag.
Meestal niet
Dus een kwak huzarensalade met daarnaast een frikandel lijkt jou wel lekker?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:09 schreef MaximusTG het volgende:
1. Huzarensalade + frikandel ?
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Zo vies kan dat toch niet zijn, of ben ik nu te optimistisch?
Verhaaltje: Pa en ma zijn gescheiden, zodoende zat ik vroeger de ene week bij pa, de andere week bij ma. Ma kan prima koken, maar haar smacaroni daar heb ik toch wel een traumaatje aan overgehouden. Pa is niet echt een keukenprinsesje en interesseerde het allemaal niet, die pleurt een paar frikandellen in de frituur, en een kwak huzarensalade op je bord. Als je dat dag in dag uit te vreten krijgt is het echt niet meer lekker hoor... De eerste keer gaat wel, de tweede keer heb je al zoiets van "nee, alweer!?", maar daarna ga je je niet lekkerder voelen.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:09 schreef MaximusTG het volgende:
1. Huzarensalade + frikandel ?
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Zo vies kan dat toch niet zijn, of ben ik nu te optimistisch?
Ah ja hutspot, dat vind ik nog steeds niet lekkerquote:Op woensdag 21 september 2011 17:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Hutspot. Vroeger altijd met lever erbij, zo goor.
Ik eet hutspot pas sinds een paar jaar weer: zonder lever maar gewoon met een gehaktbal
ligt er ook maar net aan hoe je het maakt. je hoeft het niet helemaal fijn te stampen.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:07 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ah ja hutspot, dat vind ik nog steeds niet lekkerZo'n weeig-zoete baby hap vind ik het.. bah
Alles koken, spekkies bakken, in de blender ermee en heerlijk smullenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:14 schreef loecje het volgende:
[..]
ligt er ook maar net aan hoe je het maakt. je hoeft het niet helemaal fijn te stampen.
dat is toch geen stamppotquote:Op woensdag 21 september 2011 19:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Alles koken, spekkies bakken, in de blender ermee en heerlijk smullen
Grof of fijn gestampt veranderd niets aan de smaak van wortel-aardappelquote:Op woensdag 21 september 2011 19:14 schreef loecje het volgende:
[..]
ligt er ook maar net aan hoe je het maakt. je hoeft het niet helemaal fijn te stampen.
vind ik ook niet smerig hoor. genoeg mensen die in een snackbar een patatje, huzarenslaatje en een frikandel bestellen.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:18 schreef MaximusTG het volgende:
@Freddeh, ah, vandaar, nee, dat komt je neus wel uit op een gegeven moment.
@Staal, nou, het zou niet mijn eerste keus zijn nee, maar als ik moest kiezen tussen de dingen in dit topic dan lijkt een kwak huzarensalade met een frikandel me niet meteen heel smerig..
Ik doelde met ''babyhapje'' op de smaak, niet de textuur. Ik vind wortel-aardappel een van de zoetste en braafste combinaties die er bestaan.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:09 schreef loecje het volgende:
dat niet nee, maar dan is het geen babyhapje meer
1. Zoon kokhalst van tofuquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:49 schreef DeZoektocht het volgende:
Haha moeders die kinderen voor de gek houden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |