Niks mis met die artikelen van de aldi, ik vind het alleen niet mooiquote:Op woensdag 14 september 2011 13:32 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Oja, zo'n logo is inderdaad wel erg belangrijk voor posseurs.. Ik ben in ieder geval in mijn nopjes, goede schoenen voor een fractie van de prijs van mijn DMT's.
Tja, op de foto ogen ze een beetje lullig, maar ik kom altijd langs de Lidl en de Aldi op weg naar het station dus ik dacht laat ik er maar eens langs gaan. En ze vielen mij 100% mee, bovendien altijd handig om een paar schoenen extra te hebben. Regenjasje vind ik bovendien ook wel aardig voor dat geld, ik wilde eerst een jasje van Castelli (heb daar alle kleding van), maar voor die paar keer dat je zo'n ding gebruikt is het zonde geld.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:48 schreef Yankee het volgende:
[..]
Niks mis met die artikelen van de aldi, ik vind het alleen niet mooi
Ik heb ze ook gekocht, eigenlijk met het idee voor 30 euro kan het nauwelijks een miskoop zijn. Ze zien er goed uit, vanavond even een rondje op fietsen.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:32 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Oja, zo'n logo is inderdaad wel erg belangrijk voor posseurs.. Ik ben in ieder geval in mijn nopjes, goede schoenen voor een fractie van de prijs van mijn DMT's.
Holy crap. Ik ook!quote:Op woensdag 14 september 2011 16:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik ben altijd te laat voor die aanbiedingen...vorig jaar zat er een lidl en aldi vlak bij m'n werk, nu zit ik op Schiphol...niets
Ik ook niet, maar voor een beginnend recreatief wielrijder zonder fietsschoenen kan het een goede koop zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:48 schreef Yankee het volgende:
Niks mis met die artikelen van de aldi, ik vind het alleen niet mooi
Heb ik al, ik heb mijn oude nog en ik koop meestal nieuwe net voor ze versleten zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:09 schreef kanovinnie het volgende:
Of voor reserveschoenen in de regen zodat je witte schoenen niet fiets worden
Als het hard regent komt het water via je been alsnog de schoen in. Dus droog blijft het dan niet, wel schoon. Reken zo'n 20-30 euro. Ze moeten wel goed aansluiten. Ga nog klitterband halen om ze nog beter om mijn been te sluiten.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
Wat kosten overschoenen zo'n beetje? Lijkt me wel lekker, zonder zeiknatte schoenen/sokken thuiskomen als ik door de regen fiets.
Denk je dat het iets is voor erbij? Wil geen blessures krijgen door 4uren op pauperschoenen te fietsen.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:29 schreef Pritt het volgende:
Koop nou maar gewoon fatsoenlijke schoenen met een goede carbon-zool. Zonde om op dat soort essentiële apparatuur te besparen. No way, dat ik nu met goedkopere schoentjes zou willen gaan rondrijden.
Overigens heb ik thuis 1 setje dat heel dun is, goed tegen regen, maar ook een setje dikker materiaal. Dat is echt heerlijk als je in de winter met vorst gaat mountainbiken ofzo.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als het hard regent komt het water via je been alsnog de schoen in. Dus droog blijft het dan niet, wel schoon. Reken zo'n 20-30 euro. Ze moeten wel goed aansluiten. Ga nog klitterband halen om ze nog beter om mijn been te sluiten.
Zijn die Aldi schoenen wat? Wel leuk voor slecht weer. Of als mijn sidi's nog nat zijn. Want met de wedstrijden gaan sowieso mijn sidi's aan, weer of geen weer. Maar om ze te beschermen tegen modder helpen ook wel van die nylon aero overschoenen die je wel bij tijdrijden ziet. Die waterdichte zijn vaak veel te warm tijdens een wedstrijd.
Geen carbonnen zolen voor mij, ik vind dat maar niks.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:29 schreef Pritt het volgende:
Koop nou maar gewoon fatsoenlijke schoenen met een goede carbon-zool. Zonde om op dat soort essentiële apparatuur te besparen. No way, dat ik nu met goedkopere schoentjes zou willen gaan rondrijden.
Om een beginner aan te raden om met carbon zolen te gaan fietsen lijkt me een beetje overdreven. Eerst maar eens met goedkope schoenen beginnen. Dan kun je daarna altijd nog kijken of het iets isquote:Op donderdag 15 september 2011 00:29 schreef Pritt het volgende:
Gladde witte sidi's? het gladde gedeelte kun je nog prima schoonhouden, maar het gaas wordt heel snel schmutzig ja. Die van mij zijn ook al niet meer zo mooi als in het begin. Awel, t zijn gebruiksvoorwerpen hoor!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:26 schreef Patroon het volgende:
Ik heb witte sidi's en ben zo ijdel dat ik bij dreigend weer van die regenoverschoentjes meeneem. Van water worden ze niet vies. Wel van het opspattende modder.
Ach op een gegeven moment zijn ze toch niet meer wit te houden. Even met een borstel afnemen als ze nog nat zijn helpt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |