Yes.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:58 schreef Black_Ninja het volgende:
Zie ik het nou goed en is het gratis?
Noes, kheb 4 skins zonder te dokken dus :>quote:Op woensdag 14 september 2011 13:22 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Alles is gratis, je betaald alleen voor skins en extra runepages of boosts. Maar dat is allemaal niet nodig om het spel vol te spelen, dus ja in principe is het helemaal gratis!
@nystiq, haal me even uit de OP als je wil.
Trolol. Zo kom ik er tientallen op een dag van tegenquote:Op woensdag 14 september 2011 13:52 schreef hans1988 het volgende:
Zal wel de enige zijn, maar ik heb echt een gloeiende hekel aan die gastjes die menen dat ze echt ALLES beter weten, iedereen noob noemen die hun orders niet opvolgen, etc,etc,etc,etc![]()
![]()
Dan nog kan ik er een hekel aan hebbenquote:Op woensdag 14 september 2011 13:54 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Trolol. Zo kom ik er tientallen op een dag van tegen
Goed voor hemquote:Op woensdag 14 september 2011 13:46 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Mijn collega is aant ragen, zn 2 main champs zijn generfed (ori en morde)
Done.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:22 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Get used to it. Zelfs op high elo zitten zequote:Op woensdag 14 september 2011 14:02 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Dan nog kan ik er een hekel aan hebbenen al helemaal als ze zelf ook keihard zuigen
Ooh geweldigquote:Op woensdag 14 september 2011 14:03 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Get used to it. Zelfs op high elo zitten ze
Ah, jij leest de chat daadwerkelijk nogquote:Op woensdag 14 september 2011 13:52 schreef hans1988 het volgende:
Zal wel de enige zijn, maar ik heb echt een gloeiende hekel aan die gastjes die menen dat ze echt ALLES beter weten, iedereen noob noemen die hun orders niet opvolgen, etc,etc,etc,etc![]()
![]()
Jammer genoeg wel jaquote:Op woensdag 14 september 2011 15:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Ah, jij leest de chat daadwerkelijk nogIk kijk eigenlijk nooit wat mensen zeggen in chat, omdat ik toch altijd wel op skype zit. Je kan me het best bereiken door gewoon heel hard te pingen
Meestal geroepen door de 10/9 Gangplank of Lux oid.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:41 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
of als je verliest door een feeder uit je team, hun komen met '[all] ez ez ez noobs'
kots
Wil je mij ook uit de OP halen Nystiq?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:22 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Wat is er dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:15 schreef Maisnon het volgende:
Iedereen uit de OPdoor wie komt het!
Np, hoezo willen jullie er eigenlijk uit :p?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:01 schreef Kijana het volgende:
[..]
Wil je mij ook uit de OP halen Nystiq?
Naja, die namen in de OP heeft toch weinig zin. Mensen die een game willen komen toch wel naar de fok channel.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:15 schreef Maisnon het volgende:
Iedereen uit de OPdoor wie komt het!
Top supports zijn toch wel Soraka, Sona, Janna denk ik. Alhoewel Janna nu vaak gewoon FULL AP word gebuild om damage te doen.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Karma heeft alleen toffe skins, daarvoor wil ik haar kopen
Nah, mijn support main is Zilean, dat is toch gewoon een redelijke support? Ik vindt hem een beetje een echte trol. Plak van afstand een bom, auto-attack met een krankzinnige range en zweeft vervolgens hard weg/slowt vijand. En met zijn W kan hij nog meer trollen.
Of zijn er soms betere supports? Ik support vrij veel voor onze premade, dus dat is wel even hendig om te weten.
Hoe gebruik je GP als support dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 10:02 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Toptiersupports:
Sona, Soraka, Janna, Taric
Daarna komen:
Lux, Karma, Nida
Daarna:
Zillean
Maar de metagame is aant veranderen. Kijk paar RS (us clan) games, die gebruiken bijv GP puur als support, wat geweldig goed werkt.
Interessant om te zien hoe je hier tegen aan kijkt, maar toch ben ik het niet helemaal met je eens. De kracht van een support is namelijk dat je anderen de kans geeft overpowered te raken door alles te farmen wat los en vast zit. De rol van support is hiermee helpen. Ik zie niet hoe Gangplank een andere champion hiermee kan helpen? Eigenlijk kan dat niet, en is gangplank juist degene die farmt en zelf overpowered raakt. Niettemin ga ik die vids nu eens checken.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Raad je sowieso aan om de game te bekijken, maar int kort
GP zn Q procced ook zn passive slow naast dat het gewoon veel dmg doet en 2s cd heeft. Zn E en R zijn supereffectief in teamfights en geven je een enorme edge. De hele gedachte achter bijvoorbeeld sona + ashe is dat ashe kan blijven farmen en niet dood kan door heals etc. De gedachte achter GP supportbot is dat ze je niet dood kunnen maken als je hun eerder dood maakt.
Kijk de VOD maar (own3d.tv staatie wel, RS tegen TSM/CLG)
Ze gebruiken ook Katarina, Maokai en Talon bijvoorbeeld , maar winnen alles
Zit nu ff te kijken, en ziet er interessant uit inderdaad... Ze pushen als een gek met GP erbij, maar dit is alleen mogelijk als caitlyn/ashe oid geen klappen krijgt. Ik zie een caitlyn eigenlijk continu met half hp rondlopen... Dan ben je wel gankable en moet je oppassen.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Neenee, GP farmed niet. 0 cs in botlane. Maar ipv je carry te healen gebruikt hij Q en E voor meer dmg en E en R in teamfights, terwijl hij zelf met zn W kan wegkomen.
Echt kijk de vod, je zal ervan versteld staan
Grappig inderdaad. In dat opzicht zou ik Nidalee boven gangplank plaatsen though... Grotere heal (ook voor allies), meer damage met Q (als je raakt) en traps. Endgame owned gangplank wel harder vrees ik.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
ja maar dat is een stukje teamwork en warding, je moet op je team kunnen bouwen, maar het is best briljant
Ik vind haar lategame juist het sterkstquote:Op donderdag 15 september 2011 08:45 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Mijn Karma-oordeel
Erg leuk om te spelen maar lategame mis je echt een ulti. Die combo met mantra is earlygame erg handig en doet behoorlijke burst met je shield, en leuke heal met je Q. Helaas heb je rond lvl13~ een dropoffpoint waar tegenstanders gewoon beter worden met ulti's en je zelf blijft steken met abilities die je al had :s
Leuke support, kan wel viable zijn, maar ga er niet AP-carry mee, dat wil gewoon niet.
Wachten dan maarquote:Op donderdag 15 september 2011 13:42 schreef Zeroku het volgende:
West is bij mij unavailable, dus dat updaten gaat moeilijk.
Ja en dan kan je niet meer terug? Daar moet je toch voor dokkenquote:Op donderdag 15 september 2011 13:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Precies, dus selecteer bij "Change Region" even naar Nordic/East.
Dan ben je er ook.
Euro plxquote:Op donderdag 15 september 2011 13:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik wed trouwens om een euro dat hij weer gaat staken bij 33%.
Ja hoor, daar gaat hij al
Wacht, nee. Hij werkt! Hij bleef alleen maar even hangen op 33%!
Wat is dat toch met die 33%?
En nu willen ze. Gamen dus.quote:Check here for updates on the patch’s progress:
13:15 BST - We have identified the issue and are working quickly to restore service.
10:30 BST - There were some hardware complications that arose during the patch deploy that we are currently triaging. No ETA at this time.
02:30 BST - Shutdown is now complete.
00:30 BST - Soft Shutdown has been initiated on the platform.
Mac en tijdens het eten downloaden. Is maar 300 mb o.i.d.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:18 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja het kan net?Hoelang duurt die patch? Seconden of een X minuten? Met andere woorden, moet ik eerst langs huis de boel aanzetten en dan langs de Mcdonalds, of kan ik naar de Mcdonalds en onder het eten updaten?
De nieuwe heimer is erg leuk inderdaad en heel erg sterk op mid. Ik level meestal de rockets, als je die steeds gebruikt op de ander moet hij wel erg vaak terug om te healen.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:19 schreef Zeroku het volgende:
Volgende aankauf wordt denk ik Heimerdinger. Zag laatst op wat streams hoe goed hij kan zijn.
Ja weet ik, of Bomb > Ultimate als je denkt dat het gevecht toch lang genoeg gaat duren. Die 24 sec cooldown is natuurlijk wel fijn op zo'n Ult.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:59 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Lux moet je juist aggro spelen, dan is ze superirritantvergeet niet na elke spellhit een normal attack erachteraan te gooien
yep bij mij ookquote:Op donderdag 15 september 2011 16:27 schreef znarch het volgende:
Is dat scorebord opeens kleiner na de patch of lijkt dat?
Niet eens een beetje AP, zoals Yi heeft.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is Riven eigenlijk AP of AD?
Laat maar, lees net AD. Het zal me benieuwen,
Ik hoorde dat ze late game zoog?quote:
Toevallig 10 ranked games gespeeld?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:54 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze late game zoog?
En waarom de ... Heb ik opeens kyle? Heb haar niet eens gekocht..?
dat ben ik niet, kom nooit in dat kanaal :pquote:Op donderdag 15 september 2011 21:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kunnen we flamers en feeders van Fok! niet in de OP zetten? Daar heb ik er namelijk ook een paar van in mijn team gehad via Fok! kanaal.
Ligt er ook aan hoe imo. In mijn begintijden haalde ik zo'n scores omdat ik toen constant met (en dus tegen) high elo spelers speelde. Kan best zijn dat iemand die je nu een feeder vind, gewoon nog slecht is en over een paar maanden degelijk mee speelt. Expres feeden en flamen is natuurlijk debiel.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Had het eigenlijk over Znarch's en mijn ervaring, die volgens mij door anderen hier gedeeld wordt. 0/15/5 is gewoont niet te verdedigen.
Het was expres, en daarnaast is met kanker flamen in een chat voor mij ook nogal no-go.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe imo. In mijn begintijden haalde ik zo'n scores omdat ik toen constant met (en dus tegen) high elo spelers speelde. Kan best zijn dat iemand die je nu een feeder vind, gewoon nog slecht is en over een paar maanden degelijk mee speelt. Expres feeden en flamen is natuurlijk debiel.
uhuhquote:Op donderdag 15 september 2011 22:45 schreef znarch het volgende:
[..]
Beenieman = TRyandro? Weet ik weer wie ik kan negeren.
Tip: wacht op mij tot ik online ben, kom je tegen high elo spelers omdat mijn W / L (kutsmileyquote:Op donderdag 15 september 2011 23:11 schreef Maisnon het volgende:
Beetje jammer dat ik 1 op de 3 potjes wel iemand moet reporten omdat ze zich als totale klootzakken gedragen / leaven.
Alleen als het druk is, dag later werkt het weer.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:17 schreef EpicKnife het volgende:
Ik heb de laatste tijd weinig last van leavers.
Heb katarina gekocht trouwens, ga haar morgen proberen.
En ehm,, je kan niet meer custom games spelen in je eentje, je hebt nu persé 3 personen nodig. (dus een champion testen kan niet meer)
Je krijgt een Skin van Kyle als je 10 games heb gespeeld ranked/unranked maakt niet uit.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:45 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Toevallig 10 ranked games gespeeld?
Volgens mij kreeg je namelijk een Kayle skin als je 10 ranked games gespeeld had.
Je krijgt dan ook meteen Kayle erbij als je haar nog niet had.
Geen idee trouwens of die rewards ook daadwerkelijk al uitgedeeld zijn of niet, maar zou een verklaring kunnen zijn.
Katarina blegh. Heeft eigenlijk geen CC niks. Maar is wel fun om te spelenquote:Op donderdag 15 september 2011 23:17 schreef EpicKnife het volgende:
Ik heb de laatste tijd weinig last van leavers.
Heb katarina gekocht trouwens, ga haar morgen proberen.
En ehm,, je kan niet meer custom games spelen in je eentje, je hebt nu persé 3 personen nodig. (dus een champion testen kan niet meer)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Streams zijn precies hetzelfde. Daar zie je het ook niet voorkomenquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:45 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Is spectatormode niet een beetje oneerlijk?
Moet wel dan zo ingesteld worden dat je maar 1 team kan volgen.
Nee gek he, die streams zijn 2 minuten later dan wat er daadwerkelijk gebeurd.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:56 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Streams zijn precies hetzelfde. Daar zie je het ook niet voorkomen
I know maar dan zullen ze ook heus niet zo dom zijn bij LoL dat ze geen delay doen in spectator modequote:Op vrijdag 16 september 2011 11:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee gek he, die streams zijn 2 minuten later dan wat er daadwerkelijk gebeurd.
Niet alle streams zijn delayed. Sommige hebben een delay van 3 minuten maar sommige ook geen delay.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:34 schreef Lamabal het volgende:
[..]
I know maar dan zullen ze ook heus niet zo dom zijn bij LoL dat ze geen delay doen in spectator mode
Het gewauwel is niet het allerergste, die map awareness van 0,0 dat is hetgeen waar ik mij echt aan stoor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:01 schreef ems. het volgende:
Wat zou ik blij zijn als ik dat barslechte gewauwel van de officiële commentators niet meer hoef te horenNooit meer phreak!
Wat is je playstyle?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:20 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb nu Irelia superveel gespeeld en eigenlijk wil ik wel een andere champ proberen maar ik heb geen idee welke...
Van de free to play heroes vond ik er wel leuk, maar niet echt permanent leuke
Ik dacht Soraka of Taric (maar na die patch van laatst kloppen nul guides)
Of Maokai of Malzahar.. of Renekton! Of Udyr!
ARghzoveel keus
Je kan iemand moeilijk laten kiezen voor jezelf. Je moet spelen wat je zelf het leukst vindquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:29 schreef Maisnon het volgende:
Zero heb jij nog tipswie ik moet kiezen
Niet te stoppen. Eindige 11/2/17 ofzo. Was best grappig om te zienquote:
Uhm. Poppy heb ik laatst gehaald die was wel leuk. En Jax vind ik ook wel tof om te spelen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:29 schreef Maisnon het volgende:
Zero heb jij nog tipswie ik moet kiezen
quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:01 schreef Maisnon het volgende:
Ah dus iedereen heeft Kayle nu? doordat de servers langer down waren?
Nee, iedereen heeft de Kayle skin gekregen die 10 games van elke type (t/m custom) heeft gespeeld het afgelopen seizoen. Had je Kayle nog niet, dan kreeg je die er gratis bij.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:06 schreef Zeroku het volgende:
Dunno. Ik weet wel dat iedereen die 10 ranked games heeft gespeeld in Season 1 de Judgement Kayle-skin heeft gekregen (die overigens veel vetter is dan die Victorious Jarvan).
Morganaquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:25 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb eigenlijk geen voorkeur, dat is het een beetje
Ik speel vooral met Irelia, Teemo en Karma onafhankelijk van de gratis roulatie zeg maar
Dat ook. Schelden achter mijn pc omdat de commentators aan het kijken zijn hoe warwick in de jungle wolfjes killt terwijl er bot een 4v4 bezig isquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:15 schreef flipp. het volgende:
[..]
Het gewauwel is niet het allerergste, die map awareness van 0,0 dat is hetgeen waar ik mij echt aan stoor.
Cocoocnocnonciumquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:23 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb trouwens Trundle gekocht, vind hem echt leuk
Nog met cocoocnocnoncium gespeeld en haar vriend geloof ik, ging nog een beetje moeizaam maar het zat ons wel tegen ook. Eerste potje gewonnen en tweede verloren.
By the way, ik zie de laatste dagen Leblanc echt zo hard ownen alles
Had ik ookquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:03 schreef EpicKnife het volgende:
Waarom ben ik van 600 ip naar 2744 ip gegaan? Gister toen ik afsloot had ik nog niets, en nu heb ik bijna 3150? hahah
Zo straks voor het eerst geprobeerd. Echt zero skill requiredquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:48 schreef EpicKnife het volgende:
ik heb echt zo'n schijthekel aan caitlyn spelers. Ik erger me al aan haar hoofd in-game, en ze is echt super makkelijke te spelen enzo. En dan alle caitlyn spelers die boven hun k/d staan zijn dan ook meteen zo arrogant.
Nope, om Akali goed te spelen heb je wel skill nodig. Blijkbaar ontbreekt het daar aan bij jou.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:17 schreef EpicKnife het volgende:
Ja had ik dus ook.
en btw, akali was eerst mijn main (ook zero skill required) en daar kon ik eerst goed mee overweg, maar nu lose ik alleen nog maar met haar. is ze generfed?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:13 schreef Metonae het volgende:
[..]
Zo straks voor het eerst geprobeerd. Echt zero skill required
Veel dingen waar geen skill voor nodig is misschien dan. Stelde geen ruk voorquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]. Onzin.
Een fatsoenlijke Caitlyn moet echt veel dingen doen.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:35 schreef Metonae het volgende:
[..]
Veel dingen waar geen skill voor nodig is misschien dan. Stelde geen ruk voor
Zie het hoe jij het wil, maar ik heb nog nooit zoveel kills in zo'n korte tijd gemaakt als ik met Caitlyn deedquote:
Nou..... Na haar gemained te hebben met zo'n 40 potjes heb ik echt wel skill genoeg hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:32 schreef znarch het volgende:
[..]
Nope, om Akali goed te spelen heb je wel skill nodig. Blijkbaar ontbreekt het daar aan bij jou.
Niet zo gek aangezien het daar ontstaan is.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:29 schreef Maanvis het volgende:
ben het nu aan het downloaden maar het ljikt wel haast een kloon van warcraft 3 qua graphics en stijl.
Was jij niet diegene die laatst zei dat Akali totaal geen damage heeft en vs tanks niks uit kan richten?quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:05 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Nou..... Na haar gemained te hebben met zo'n 40 potjes heb ik echt wel skill genoeg hoor.
Q+R+ auto attack = win
en idd, caitlyn is zoals kogmaw, een zieke lategame met al gauw 2.0+ attack speed en 400 attack dmg, er zijn maar weinig champs die net zo'n late game kunnen hebben
Ja het is net alsof Akali gewoon troep is zonder bepaalde runes.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:42 schreef jespertje het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die laatst zei dat Akali totaal geen damage heeft en vs tanks niks uit kan richten?
En met betrekking tot caitlyn, ze heeft een aantal skills die erg handig zijn. Haar Q is een goede poke, haar 7de schot die extra damage etc doet + een grote range op haar normal attack. Er zijn echter andere champs die even goed of beter zijn late game. Denk bijvoorbeeld aan een ashe, een goede ashe kan meer bepalend zijn dan een goede cait. Met haar slow op Q, slow op W en haar stun/slow op R kan ze veel bepalender zijn op late game. Daarom zie je ashe ook vaker voorbij komen op hogere elo dan een caitlyn. Ashe heeft een betere initiate en kan een geheel team goed targeten. Caitlyn kan haar ulti, vooral late game, haast alleen maar gebruiken om wat damage vooraf te doen, omdat de ulti tijd nodg heeft om te channelen. Wanneer je dit in een teamfight moet doen wordt ze direct gefocust. Caitlyn is niet slecht, maar late game zijn er gewoon betere ad ranged champs, zoals een Ashe
Akali is wel een goed voorbeeld van een champ die een aparte runepage nodig heeft ja. En je geeft zelf aan dat je er laatste tijd weinig mee klaarspeelt. En nee, na 40 potjes zal die skills dus wel meevalen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:05 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ja het is net alsof Akali gewoon troep is zonder bepaalde runes.
Ik vind dat dit spel wat minder afhankelijk moet zijn van runes eigenlijk..
Website vol builds: www.solomid.netquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:53 schreef EpicKnife het volgende:
iemand leuke build voor hem? ^^ alleen maar jungle guides
Blijkbaar weet je het zelf erg goed en heb je dus geen guide nodig.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:23 schreef EpicKnife het volgende:
Met stomme guides zoals 4x armor items. Dat wil je gewoon niet op Xin
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:23 schreef EpicKnife het volgende:
Armor dingen voor een carry/assasin YAY!
Ik vind xin in elk geval een miskoop. Had hem leuker verwacht en wat sterker, maar dat valt reuze mee.
Wat had je verwachtquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:24 schreef flipp. het volgende:
[..]je kan gewoon niet met xin spelen, xin is een goede pubstomper maar blijkbaar kan je het niet handelen.
Vrijwel alle melee carries bouw je hybrid omdat je anders omver wordt geblazen in teamfights. Wellicht is dat een reden dat je met de rest ook niet overweg kan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:23 schreef EpicKnife het volgende:
Ja nee ik ben gewoon pro.quote:
Xin Zhao is een offtank/ bruiser met een vleugje assassin, geen carry. Mijn huidige core build is Mercury's Threads + Wits' end. Daarna mix ik Banshees' Veil, Randuins Omen en Atma's Impaler afhankelijk van hoe de match zich ontwikkelt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:23 schreef EpicKnife het volgende:
Ik vind xin in elk geval een miskoop. Had hem leuker verwacht en wat sterker, maar dat valt reuze mee.
Zeg maar zoals Lee Sin?quote:Op zondag 18 september 2011 00:19 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Xin Zhao is een offtank/ bruiser met een vleugje assassin, geen carry. Mijn huidige core build is Mercury's Threads + Wits' end. Daarna mix ik Banshees' Veil, Randuins Omen en Atma's Impaler afhankelijk van hoe de match zich ontwikkelt.
Die Lee Sin build uit je vorige post zou inderdaad heel redelijk werken op Xin, alhoewel ik Bloodthirster zou vervangen voor Wits' End of Black Cleaver.quote:Op zondag 18 september 2011 00:20 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Zeg maar zoals Lee Sin?
waarom atma's zonder iets voor HP te kopen
klopt, als melee heb je gewoon een hoop health en resistances nodig als je wil overleven in een teamfight. En overleven = meer damage.quote:Op zondag 18 september 2011 00:29 schreef EpicKnife het volgende:
dat is wel netjes ja
ik had al gemerkt dat een tanky lee sin build eigenlijk gewoon MEER dmg doet dan een volle dps build. En met 4k health was ik dus niet te stoppen eigenlijk. full dps zou in 2 seconde dood zijn in zo'n 1v3
Bijna alle carrys zijn erg squishy. Probleem is alleen ze in je range te krijgen zonder dat ze je opeten.quote:Op zondag 18 september 2011 00:40 schreef EpicKnife het volgende:
Weet ik dat ook, zal ik veel vaker als offtank spelen.
het bevalt me iniedergeval wel. Elke 2vs1 fight winnen en soms zelfs 3vs1. Ik zie teveel squishy ad carries eigenlijk, dat is de reden dat ik ze ook altijd full dps buildde.
Huh?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:38 schreef EpicKnife het volgende:
ik vind katarina echt slecht. wat een miskoop.
Ik stomp jou ieder moment van de dag als katarina. Met je 1.0 w /l ratioquote:Op zondag 18 september 2011 01:03 schreef EpicKnife het volgende:
Ook op lvl 30 normal games met een 1.0 w / l ratio? D:
Geen ideequote:Op zondag 18 september 2011 01:03 schreef EpicKnife het volgende:
Ook op lvl 30 normal games met een 1.0 w / l ratio? D:
Ik bedoel meer ervaren met de champion op zich.quote:Op zondag 18 september 2011 01:35 schreef EpicKnife het volgende:
Met ad champs heb ik geen moeite om killing spree's te maken.
Typisch he ^^quote:Op zondag 18 september 2011 01:55 schreef Maisnon het volgende:
Trundle win en verlies ik nog 50/50
Net met cocococococococococonium en haar man 2 potjes die echt verschrikkelijk gingen, daarvoor en daarna twee die geweldig waren
Gaar?quote:Op zondag 18 september 2011 10:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Typisch he ^^
Dess' commentaar vanmorgen: "volgens mij moet ik geen LoL spelen als ik gaar ben".
O'RLY?![]()
Godver, weer plannen voor vanavond veranderen dus..quote:Op zondag 18 september 2011 13:08 schreef Lamabal het volgende:
Blegh hier brak + Hand zeer.
Tip fiets niet met een fiets een maisveld in.
Harass met je E? Die is melee range... Bedoel je niet je Q van je bijltje?quote:Op zondag 18 september 2011 15:36 schreef Keselo het volgende:
Top Olaf is best wel sterk. Die harass met je E is aardig ziek.
Nee, Q kost mana en is moeilijk te raken. E kost nu geen mana meer (dus met hp regen runes en masteries kun je het spammen) en doet nog steeds heerlijke damage. Enige die ik in lane niet aankan is Tryndamere na lvl 6quote:Op zondag 18 september 2011 15:57 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Harass met je E? Die is melee range... Bedoel je niet je Q van je bijltje?
Hmm ik wil het wel een keer zien tegen een irelia of Udyr of Jax. Kan me niet voorstellen dat je dat gaat winnen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 18 september 2011 16:30 schreef Keselo het volgende:
[..]
Nee, Q kost mana en is moeilijk te raken. E kost nu geen mana meer (dus met hp regen runes en masteries kun je het spammen) en doet nog steeds heerlijke damage. Enige die ik in lane niet aankan is Tryndamere na lvl 6
of #1 eu renekton natuurlijkquote:Op zondag 18 september 2011 16:54 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hmm ik wil het wel een keer zien tegen een irelia of Udyr of Jax. Kan me niet voorstellen dat je dat gaat winnen eerlijk gezegd.
was niet echt een nerf als je het aan mij vraagt. Die scaling nerf is zo laag op z'n Q en zn lategame E is best wel gebuffed. Dus niet een hele harde nerf :p.quote:
Trundle is makkelijk te kiten en heeft te weinig CC om dat goed te maken. Op zich ben je (zeker met Sheen) best sterk qua damage en je bent redelijk tanky, maar niet supertanky om er gewoon careless in te rushen en ook niet sterk genoeg om ECHT een verschil in teamfights te maken... dus ik snap wel wat je bedoelt denk ik. Ik speelde zelf ook best vaak Trundle en ik heb hetzelfde gevoel.quote:Op zondag 18 september 2011 19:17 schreef Maisnon het volgende:
1 game gewonnen, maar toch.. Ik vind Trundle toch net iets missen. Junglen in pub gaat me sowieso niet echt goed af, en het moet echt vanaf het begin lekker lopen wil ik echt iets met hem doen.
Trundle is opzich wel leuk maar je moet echt goed oefenen met die pillar. Die maakt het verschil in teamfights, maar je hebt wel een frozen mallet nodig.quote:Op zondag 18 september 2011 21:25 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Trundle is makkelijk te kiten en heeft te weinig CC om dat goed te maken. Op zich ben je (zeker met Sheen) best sterk qua damage en je bent redelijk tanky, maar niet supertanky om er gewoon careless in te rushen en ook niet sterk genoeg om ECHT een verschil in teamfights te maken... dus ik snap wel wat je bedoelt denk ik. Ik speelde zelf ook best vaak Trundle en ik heb hetzelfde gevoel.
Mjah het verrotte is dat je ook sheen nodig hebt... En om nou triforce EN frozen mallett te maken... da's gewoon zonde.quote:Op zondag 18 september 2011 21:33 schreef flipp. het volgende:
[..]
Trundle is opzich wel leuk maar je moet echt goed oefenen met die pillar. Die maakt het verschil in teamfights, maar je hebt wel een frozen mallet nodig.
Yup dat is het zeker. Als je goed bent met je pillar kan je zonder mallet door, maar als nog moet je daar trundle wel erg veel voor spelen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:53 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah het verrotte is dat je ook sheen nodig hebt... En om nou triforce EN frozen mallett te maken... da's gewoon zonde.
Daarvoor heb je teammatesquote:Op maandag 19 september 2011 09:05 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Shako is wel een van de betere trollchampsMaar zo gemakkelijk te counterjunglen, ook lvl1. Als je weet waar hij start, loop langs zn boxes, flash out waar nodig en weg is jungleshako
Denk je dat ik gister begonnen ben ofzoquote:Op maandag 19 september 2011 08:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Je moet niet met 1 burst je tegenstander willen doodmaken op trundle. Trundle heeft een superpassive om langzaamaan je tegenstander te mollen.
http://solomid.net/guides.phpquote:Op maandag 19 september 2011 09:53 schreef jagga het volgende:
goedemorgen
Eergisteren Brand voor het eerst geprobeerd, en dit is voor mij de eerste champ waar ik echt heerlijk mee uit de voeten kan.
Nu ben ik een noob tot en met, dus ik had nog een paar vraagjes.
Wat doet spellvamp precies ?
Iemand een fatsoenlijk item build voor Brand ?
Ik had zelf Deathcap, mag boots, rylai, godess tear (ofzo?)
Maar ik heb het idee dat ik maar wat doeToch lukt het me vaak een champ op te blazen.
Ik doe nu W > Q (stun)> E > R. Dit is meestal genoeg iets op te blazen, en of gruwelijk dmg te doen (indien meerdere champs)
advies anyone ?
Ik ben geen epicknife en ik speel zeer zelden bursty champions. Altijd bruisers, dus ik weet prima hoe dat speelt. Alleen trundle is momenteel iets minder dan een aantal anderen imo (neem Lee Sin, Jax, xin, irelia).quote:Op maandag 19 september 2011 09:36 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Lijkt soms alsof champs hier alleen maar beoordeeld worden op hun ability om een tegenstander in 1x dood te krijgen *kuch* epicknife *kuch*
vandaar
cait hequote:Op maandag 19 september 2011 11:11 schreef Lamabal het volgende:
Gangplank,nocturne,soraka, en dunno meer
kben lvl 11quote:
Ik build brand altijd zo:quote:Op maandag 19 september 2011 09:53 schreef jagga het volgende:
goedemorgen
Eergisteren Brand voor het eerst geprobeerd, en dit is voor mij de eerste champ waar ik echt heerlijk mee uit de voeten kan.
Nu ben ik een noob tot en met, dus ik had nog een paar vraagjes.
Wat doet spellvamp precies ?
Iemand een fatsoenlijk item build voor Brand ?
Ik had zelf Deathcap, mag boots, rylai, godess tear (ofzo?)
Maar ik heb het idee dat ik maar wat doeToch lukt het me vaak een champ op te blazen.
Ik doe nu W > Q (stun)> E > R. Dit is meestal genoeg iets op te blazen, en of gruwelijk dmg te doen (indien meerdere champs)
advies anyone ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |