abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 september 2011 @ 12:37:36 #1
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_101934216

League of Legends

League of Legends (LoL) is een arena multiplayer spel waarin twee teams het tegen elkaar op nemen met als doel elkaars Kasteel te vernietigen.

Klinkt saai en makkelijk, is dat zo?

Nee.

Je moet een weg naar je vijand vrij maken, om zo bij de basis te kunnen komen en zo de Nexus te vernietigen, lees een stukje verder.

Het draait om twee teams, elk bestaande uit 5 Champions die elkaars Nexus moeten zien te vernietigen.
Dit is kan alleen gebeuren als er één van de drie Lanes vrij is gemaakt van de Turrets en de Inhibitor die het verdedigen tegen Minions en vijandelijke Champions.

Nu vraag je je misschien af wat is een Nexus, een Inhibitor en een Minion?

Champion = Een Champion is een held die je kiest om mee te strijden, er zijn verschillende varianten en types, denk aan een Tank, een Damage Dealer, een Support
Minion/Creep = Een hersenloze strijder die tot de dood de Lane aanvalt met de Turrets en de Champions die het verdedigen totdat de vijandelijke Inhibitor is vernietigt.
Turret = Kanon dat de Lane verdedigt tegen Champions en Minions.
Nexus = Een groot crystal in het midden van het kasteel, hier spawnen de minions uit, deze wil je dus verdedigen en die van de vijand vernietigen.
Inhibitor = Een crystal dat de Nexus beschermd, deze word weer beschermd door de Turrets.
Jungle/Forrest = Gebied tussen de Lanes waar monsters zitten die exp, gold en een tijdelijke kracht bonus geven.
Map/Arena = Veld waar je in strijdt.

Nou, hoe gaat dit te werk dan?
Als volgt;

Je hebt een Map/Arena;

Summoners Rift een 5v5 map.

Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.

Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.

De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.

De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.

Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?

Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.

Er zijn er op het moment (14-08-2011) 81 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.

Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;

Wil je het zelf proberen?

League of Legends EU

Vids

uitleg over turrets

Cinematic trailer

Dominion trailer (nieuwe gamemode)

Meer uitleg over minions/creatures

Community site links

CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.

Solomid Community site met handige info, tournaments etc

Chaox Marathon Overzicht van alle vids van de Chaox marathon

Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden

Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.

Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!

Ingame name van FOK!kers

FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
Naam Ingame US: -

FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
Naam ingame US: -

FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo

FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless

FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba

FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan (30)
Naam ingame EU: Necrodeath1 (lvl 11)

FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino

FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ( :') )

FOK!ker: Adames
Naam ingame EU:
Naam ingame US: Klara de Koe

FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh

FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)

FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
Naam ingame US:

FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
Naam Ingame US: (US Nickname)

FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US Lujan

FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq

FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt

FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz

FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl (level 25 atm)
Naam Ingame US: Solyl (level 8)

FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado (level 13)

FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan (lvl 30)

FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
Naam Ingame US: -"

FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines

FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz

FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall

FOK!ker: Maisnon
Naam ingame EU: De Gulle Teef
Naam Ingame US:

FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
Naam Ingame US:

FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
Naam Ingame US:

FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea

FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
Naam Ingame US: heb ik niet.

Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;

FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)

[ Bericht 0% gewijzigd door Nystiq op 15-09-2011 13:57:28 ]
pi_101934358
FIPO :')
pi_101934771
Zie ik het nou goed en is het gratis?
Domo Arigato!
  woensdag 14 september 2011 @ 12:59:42 #4
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_101934823
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 12:58 schreef Black_Ninja het volgende:
Zie ik het nou goed en is het gratis?
Yes.
pi_101935023
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 12:59 schreef Nystiq het volgende:

[..]

Yes.
Cool :) als ik weer toegang tot mijn pc heb toch maar eens gaan proberen :)
Domo Arigato!
pi_101935400
Alles is gratis, je betaald alleen voor skins en extra runepages of boosts. Maar dat is allemaal niet nodig om het spel vol te spelen, dus ja in principe is het helemaal gratis!

@nystiq, haal me even uit de OP als je wil.
pi_101935663
http://na.leagueoflegends.com/news/patch-preview-100125

Ziet er goed uit, mordekaiser nerf is ook wel zo fijn.
pi_101936120
Mijn collega is aant ragen, zn 2 main champs zijn generfed (ori en morde) :)
pi_101936187
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 13:22 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Alles is gratis, je betaald alleen voor skins en extra runepages of boosts. Maar dat is allemaal niet nodig om het spel vol te spelen, dus ja in principe is het helemaal gratis!

Noes, kheb 4 skins zonder te dokken dus :>
  woensdag 14 september 2011 @ 13:52:24 #10
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_101936282
Zal wel de enige zijn, maar ik heb echt een gloeiende hekel aan die gastjes die menen dat ze echt ALLES beter weten, iedereen noob noemen die hun orders niet opvolgen, etc,etc,etc,etc }:| }:| }:|
pi_101936342
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 13:52 schreef hans1988 het volgende:
Zal wel de enige zijn, maar ik heb echt een gloeiende hekel aan die gastjes die menen dat ze echt ALLES beter weten, iedereen noob noemen die hun orders niet opvolgen, etc,etc,etc,etc }:| }:| }:|
Trolol. Zo kom ik er tientallen op een dag van tegen
  woensdag 14 september 2011 @ 14:02:18 #12
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_101936610
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 13:54 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Trolol. Zo kom ik er tientallen op een dag van tegen
Dan nog kan ik er een hekel aan hebben :P en al helemaal als ze zelf ook keihard zuigen :')
pi_101936622
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 13:46 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Mijn collega is aant ragen, zn 2 main champs zijn generfed (ori en morde) :)
Goed voor hem })
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  woensdag 14 september 2011 @ 14:03:59 #14
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_101936681
quote:

Done.
pi_101936682
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:02 schreef hans1988 het volgende:

[..]

Dan nog kan ik er een hekel aan hebben :P en al helemaal als ze zelf ook keihard zuigen :')
Get used to it. Zelfs op high elo zitten ze
  woensdag 14 september 2011 @ 14:15:24 #16
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_101937055
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:03 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Get used to it. Zelfs op high elo zitten ze
Ooh geweldig :')

Trouwens, die nerf voor orianna en morde mag wat mij betreft wel komen, zat net in een lane als Akali met een Talon. Tegenstanders, Orianna en Morde. We kwamen niet eens in de buurt :')
pi_101937309
Gare lane is dat dan? Met Akali had je Ori wel kunnen hebben, met Morde erbij wordt het lastiger , maar samen met Talon heb je zo'n enorme ranged burst op Orianna...

Maarja, ook wel uitzonderlijke situatie , morde en ori op 1 lane
  woensdag 14 september 2011 @ 14:25:24 #18
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_101937368
Het wou gewoon niet lukken :(
pi_101937711
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:25 schreef hans1988 het volgende:
Het wou gewoon niet lukken :(
Faal :D
  woensdag 14 september 2011 @ 14:45:11 #20
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_101938007
ja ik weet het ;(
pi_101938084
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:45 schreef hans1988 het volgende:
ja ik weet het ;(
Wat is je summoner level?
  woensdag 14 september 2011 @ 15:05:31 #22
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_101938689
24, was 6 maanden geleden ergens 23. Heb pauze gehad :P
pi_101939110
welcome back :)
pi_101939975
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 13:52 schreef hans1988 het volgende:
Ah, jij leest de chat daadwerkelijk nog :P Ik kijk eigenlijk nooit wat mensen zeggen in chat, omdat ik toch altijd wel op skype zit. Je kan me het best bereiken door gewoon heel hard te pingen 8-)
Conscience do cost.
  woensdag 14 september 2011 @ 15:44:47 #25
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_101940003
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 15:43 schreef ems. het volgende:

[..]

Ah, jij leest de chat daadwerkelijk nog :P Ik kijk eigenlijk nooit wat mensen zeggen in chat, omdat ik toch altijd wel op skype zit. Je kan me het best bereiken door gewoon heel hard te pingen 8-)
Jammer genoeg wel ja ;(
pi_101940015
Ik lees het ook wel en zulke mensen negeer ik gewoon
pi_101940159
Laat ze tijdens de game wel gewoon gaan, misschien zeggen ze nog iets nuttigs ... soms...
pi_101942047
Chat wil wel eens handig zijn, heb meer een hekel aan de trashtalkers die in all chat gaan roepen.
pi_101942155
of als je verliest door een feeder uit je team, hun komen met '[all] ez ez ez noobs'

kots
pi_101942192
Dat je op skype zit maakt mij niet uit, maar in pubs is het heel vervelend als mensen gewoon niks zeggen. Ik ben gewoon een kletskous :') dus sowieso praat ik veel, maar er zijn ook mensen die als je gewoon wat vraagt en hoi zegt in de pregame chat ofzo niks zeggen.

Als anderen niet communiceren dan wordt het gewoon niks met een vreemd team
pi_101942281
Grappig trouwens, er was zo'n Irelia nerf gelekt en daar gingen ze heel erg over zeuren tegen Guinsoo en nu zie ik er niks meer van terug
pi_101942494
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:41 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
of als je verliest door een feeder uit je team, hun komen met '[all] ez ez ez noobs'

kots
Meestal geroepen door de 10/9 Gangplank of Lux oid.
pi_101942673
idd, of een teemo of trynd
pi_101942925
quote:
Wil je mij ook uit de OP halen Nystiq?
  woensdag 14 september 2011 @ 17:08:07 #35
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_101943216
Nou, daar gaan we dan maar weer, nog steeds hopende op de eerste overwining van vandaag :')
pi_101943520
Iedereen uit de OP :') door wie komt het!
  woensdag 14 september 2011 @ 17:31:59 #37
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_101944215
en dat is verloren game nummero 6 op een rij vandaag }:|
pi_101945607
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:15 schreef Maisnon het volgende:
Wat is er dan?
pi_101945750
Blegh zin om een potje te doen maar zo rijles trolol. Even wachten dan maar
  woensdag 14 september 2011 @ 18:36:34 #40
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_101946166
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:01 schreef Kijana het volgende:

[..]

Wil je mij ook uit de OP halen Nystiq?
Np, hoezo willen jullie er eigenlijk uit :p?
pi_101946561
Hebben nu een leuk cluppie met wie we spelen, zijn laatst een aantal request geweest van fokkers die namen uit de OPlijst halen. Tot zover was dat niet zo'n succes, beetje aggresief en/of brainfarts, om het netjes uit te drukken.
pi_101950059
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:15 schreef Maisnon het volgende:
Naja, die namen in de OP heeft toch weinig zin. Mensen die een game willen komen toch wel naar de fok channel.
pi_101950715
Sup ik ben nu online. Ik zie een 5vs5 FOK!?
pi_101965714
Net een potje tegen een gefeedde Morgana gehad. 4x Archangels, Rabadons en Lichbane.
Dat kreng had 1186 AP en ramde de helft van onze health eraf met haar stun :')

En alleen MR kopen was dan weer een slecht idee, omdat de andere vier tegenstanders allemaal AD gingen.

Tering, wat verloren wij hard.
pi_101967074
Mijn Karma-oordeel

Erg leuk om te spelen maar lategame mis je echt een ulti. Die combo met mantra is earlygame erg handig en doet behoorlijke burst met je shield, en leuke heal met je Q. Helaas heb je rond lvl13~ een dropoffpoint waar tegenstanders gewoon beter worden met ulti's en je zelf blijft steken met abilities die je al had :s

Leuke support, kan wel viable zijn, maar ga er niet AP-carry mee, dat wil gewoon niet.
pi_101967293
Ik zelf heb gister ook maar even een ranked game gedaan met karma. Ze is idd leuk om te spelen maar te weinig support in mijn ogen. Je hebt betere supports rondlopen.
Karma is net half half.
pi_101967418
Voor een support is het een topchamp, maar gewoon te dependant op die mantra. Spam mantra en je bent weer zo door je mana heen. Tis inderdaad allemaal net niet handig :)
pi_101967706
Karma heeft alleen toffe skins, daarvoor wil ik haar kopen :')

Nah, mijn support main is Zilean, dat is toch gewoon een redelijke support? Ik vindt hem een beetje een echte trol. Plak van afstand een bom, auto-attack met een krankzinnige range en zweeft vervolgens hard weg/slowt vijand. En met zijn W kan hij nog meer trollen.

Of zijn er soms betere supports? Ik support vrij veel voor onze premade, dus dat is wel even hendig om te weten.
pi_101967903
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 09:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Karma heeft alleen toffe skins, daarvoor wil ik haar kopen :')

Nah, mijn support main is Zilean, dat is toch gewoon een redelijke support? Ik vindt hem een beetje een echte trol. Plak van afstand een bom, auto-attack met een krankzinnige range en zweeft vervolgens hard weg/slowt vijand. En met zijn W kan hij nog meer trollen.

Of zijn er soms betere supports? Ik support vrij veel voor onze premade, dus dat is wel even hendig om te weten.
Top supports zijn toch wel Soraka, Sona, Janna denk ik. Alhoewel Janna nu vaak gewoon FULL AP word gebuild om damage te doen.
pi_101968483
Toptiersupports:
Sona, Soraka, Janna, Taric

Daarna komen:
Lux, Karma, Nida

Daarna:
Zillean

Maar de metagame is aant veranderen. Kijk paar RS (us clan) games, die gebruiken bijv GP puur als support, wat geweldig goed werkt.
pi_101969412
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:02 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Toptiersupports:
Sona, Soraka, Janna, Taric

Daarna komen:
Lux, Karma, Nida

Daarna:
Zillean

Maar de metagame is aant veranderen. Kijk paar RS (us clan) games, die gebruiken bijv GP puur als support, wat geweldig goed werkt.
Hoe gebruik je GP als support dan?
pi_101969692
Raad je sowieso aan om de game te bekijken, maar int kort

GP zn Q procced ook zn passive slow naast dat het gewoon veel dmg doet en 2s cd heeft. Zn E en R zijn supereffectief in teamfights en geven je een enorme edge. De hele gedachte achter bijvoorbeeld sona + ashe is dat ashe kan blijven farmen en niet dood kan door heals etc. De gedachte achter GP supportbot is dat ze je niet dood kunnen maken als je hun eerder dood maakt.

Kijk de VOD maar (own3d.tv staatie wel, RS tegen TSM/CLG)

Ze gebruiken ook Katarina, Maokai en Talon bijvoorbeeld , maar winnen alles
pi_101969816
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Raad je sowieso aan om de game te bekijken, maar int kort

GP zn Q procced ook zn passive slow naast dat het gewoon veel dmg doet en 2s cd heeft. Zn E en R zijn supereffectief in teamfights en geven je een enorme edge. De hele gedachte achter bijvoorbeeld sona + ashe is dat ashe kan blijven farmen en niet dood kan door heals etc. De gedachte achter GP supportbot is dat ze je niet dood kunnen maken als je hun eerder dood maakt.

Kijk de VOD maar (own3d.tv staatie wel, RS tegen TSM/CLG)

Ze gebruiken ook Katarina, Maokai en Talon bijvoorbeeld , maar winnen alles
Interessant om te zien hoe je hier tegen aan kijkt, maar toch ben ik het niet helemaal met je eens. De kracht van een support is namelijk dat je anderen de kans geeft overpowered te raken door alles te farmen wat los en vast zit. De rol van support is hiermee helpen. Ik zie niet hoe Gangplank een andere champion hiermee kan helpen? Eigenlijk kan dat niet, en is gangplank juist degene die farmt en zelf overpowered raakt. Niettemin ga ik die vids nu eens checken. :)
pi_101969860
Neenee, GP farmed niet. 0 cs in botlane. Maar ipv je carry te healen gebruikt hij Q en E voor meer dmg en E en R in teamfights, terwijl hij zelf met zn W kan wegkomen.

Echt kijk de vod, je zal ervan versteld staan :)
pi_101969949
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Neenee, GP farmed niet. 0 cs in botlane. Maar ipv je carry te healen gebruikt hij Q en E voor meer dmg en E en R in teamfights, terwijl hij zelf met zn W kan wegkomen.

Echt kijk de vod, je zal ervan versteld staan :)
Zit nu ff te kijken, en ziet er interessant uit inderdaad... Ze pushen als een gek met GP erbij, maar dit is alleen mogelijk als caitlyn/ashe oid geen klappen krijgt. Ik zie een caitlyn eigenlijk continu met half hp rondlopen... Dan ben je wel gankable en moet je oppassen. :P
pi_101969963
ja maar dat is een stukje teamwork en warding, je moet op je team kunnen bouwen, maar het is best briljant :)
pi_101970070
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
ja maar dat is een stukje teamwork en warding, je moet op je team kunnen bouwen, maar het is best briljant :)
Grappig inderdaad. In dat opzicht zou ik Nidalee boven gangplank plaatsen though... Grotere heal (ook voor allies), meer damage met Q (als je raakt) en traps. Endgame owned gangplank wel harder vrees ik. :P

-edit- gaat video verder kijken (iets met game offline grrr)
pi_101970153
Ja maar als Nida sta je speertjes te gooien, die moeten hitten en je heal is best generfed nu. De ulti van GP is zooooveel beter in teamfights. E spammen, Q spammen en R gooien. Veel beter als het arsenaal van Nida.
pi_101970228
Ik zou gangplank niet teveel met nidalee vergelijken want dat zorgt toch alleen maar voor hoofdpijn :P
Conscience do cost.
pi_101970847
:) true true

vooral die lategame, cait heeft IE zeal en berserkerboots, ashe loopt rond met een pickaxe, bfswrod en lvl1boots :)
pi_101971171
Is Riven er nu al? Ik vond haar niet echt sterk overkomen op de streams...
  donderdag 15 september 2011 @ 13:16:22 #62
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_101973818
Wanneer zijn de servers weer up?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_101973990
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 08:45 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Mijn Karma-oordeel

Erg leuk om te spelen maar lategame mis je echt een ulti. Die combo met mantra is earlygame erg handig en doet behoorlijke burst met je shield, en leuke heal met je Q. Helaas heb je rond lvl13~ een dropoffpoint waar tegenstanders gewoon beter worden met ulti's en je zelf blijft steken met abilities die je al had :s

Leuke support, kan wel viable zijn, maar ga er niet AP-carry mee, dat wil gewoon niet.
Ik vind haar lategame juist het sterkst :D

Ik heb gemerkt dat ik vaak een fight in het voordeel om kan turnen, puur omdat ik mijn groep levend houd en nog wat kan healen ook (en de kracht van je shield & grootte heals worden steeds sterker/beter). In teamfights is ze geweldig. Als je cd nog maar 12sec is: awesome.

Maar goed. Ik ben nu net lvl 21 ofzo. Dus heel veel ervaring heb ik niet. En misschien werkt het op topniveau wel helemaal niet zo.

Denk wel dat Karma veel oefening vereist om ook écht iets toe te voegen aan het team. Dan wordt ze awesome O+
pi_101974295
Op Nordic en East kun je al updaten.
pi_101974305
Ik wed trouwens om een euro dat hij weer gaat staken bij 33%.

Ja hoor, daar gaat hij al :')

Wacht, nee. Hij werkt! Hij bleef alleen maar even hangen op 33%!

Wat is dat toch met die 33%?
  donderdag 15 september 2011 @ 13:36:02 #66
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_101974409
Kun je als je op Nordic update weer terug naar West?
pi_101974545
Jep. Normaal werkt dat gewoon erg goed, als West niet wil. Ik heb wel eens 1%-33% op West gedaan, 34%-73% op Nordic/East en 74%-100% op NA. Updaten kan gewoon op Nordic en gamen vervolgens weer op west.

Maar nu heb ik hem via Nordic/East gedaan, en doet hij het vervolgens nog eens dunnetjes over op West. Nouja, die drie minuten extra kan ik wel wachten. Hij update, dat is in ieder geval goed nieuws.
pi_101974559
Gewoon op de normale manier updaten. :)
  donderdag 15 september 2011 @ 13:42:40 #69
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_101974604
West is bij mij unavailable, dus dat updaten gaat moeilijk.
pi_101974653
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:42 schreef Zeroku het volgende:
West is bij mij unavailable, dus dat updaten gaat moeilijk.
Wachten dan maar :D
pi_101974661
Precies, dus selecteer bij "Change Region" even naar Nordic/East.
Dan ben je er ook.
pi_101974698
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Precies, dus selecteer bij "Change Region" even naar Nordic/East.
Dan ben je er ook.
Ja en dan kan je niet meer terug? Daar moet je toch voor dokken
pi_101974719
Nee, dat is de region-change ingame, via de store. Dit is anders, dit kun je honderd keer per dag veranderen
  donderdag 15 september 2011 @ 13:48:10 #74
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_101974784
Patch is al op 99% :').
pi_101974798
Maar aangezien de servers verder wel offline schijnen, is het wel wachten tot die online komen.

Maar patchen kan gewoon al, dat bespaart je straks dan weer tijd als iedereen bij het online komen tegelijk patcht en je een downloadsnelheid van een dikke hondelul hebt.
  donderdag 15 september 2011 @ 13:56:33 #77
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_101975020
Op Nordic nu up to date. Change ik naar West, meteen patchen :').
pi_101975060
Zei ik toch? :P
pi_101975076
Maar goed, Nordic&East kan al gamen, dus dat zal hier geen half uur meer gaan duren.
pi_101975241
Stats gereset :) Is wel weer geinig
  donderdag 15 september 2011 @ 14:13:47 #81
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_101975598
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:03 schreef Lamabal het volgende:
Stats gereset :) Is wel weer geinig
Staat nog unavailable bij mij.
pi_101975656
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:13 schreef Nystiq het volgende:

[..]

Staat nog unavailable bij mij.
Ik kijk streams :D
pi_101975680
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik wed trouwens om een euro dat hij weer gaat staken bij 33%.

Ja hoor, daar gaat hij al :')

Wacht, nee. Hij werkt! Hij bleef alleen maar even hangen op 33%!

Wat is dat toch met die 33%?
Euro plx
  donderdag 15 september 2011 @ 14:17:52 #84
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_101975719
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:15 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Ik kijk streams :D
Aha ok. ^^
pi_101975843
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:16 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Euro plx
pi_101976598
quote:
Check here for updates on the patch’s progress:
13:15 BST - We have identified the issue and are working quickly to restore service.
10:30 BST - There were some hardware complications that arose during the patch deploy that we are currently triaging. No ETA at this time.
02:30 BST - Shutdown is now complete.
00:30 BST - Soft Shutdown has been initiated on the platform.
En nu willen ze. Gamen dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 15-09-2011 15:00:02 ]
pi_101977292
is weer online alleen 11 min queue
  donderdag 15 september 2011 @ 15:05:56 #88
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_101977417
18 miniuten al :').
pi_101977648
30 secondes nog. Goed vol te houden.
pi_101977932
Ja het kan net? :) Hoelang duurt die patch? Seconden of een X minuten? Met andere woorden, moet ik eerst langs huis de boel aanzetten en dan langs de Mcdonalds, of kan ik naar de Mcdonalds en onder het eten updaten?

:)
  donderdag 15 september 2011 @ 15:19:58 #91
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_101977971
Volgende aankauf wordt denk ik Heimerdinger. Zag laatst op wat streams hoe goed hij kan zijn.
pi_101978022
Huh Riven is niet in de shop beschikbaar

Plus die doet het nu heel sloom die vernieuwde
  donderdag 15 september 2011 @ 15:22:42 #93
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_101978081
Wat is dit voor teringonzin. Opeens is mijn version rejected by server...
pi_101978259
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:18 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja het kan net? :) Hoelang duurt die patch? Seconden of een X minuten? Met andere woorden, moet ik eerst langs huis de boel aanzetten en dan langs de Mcdonalds, of kan ik naar de Mcdonalds en onder het eten updaten?

:)
Mac en tijdens het eten downloaden. Is maar 300 mb o.i.d.
pi_101979036
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:19 schreef Zeroku het volgende:
Volgende aankauf wordt denk ik Heimerdinger. Zag laatst op wat streams hoe goed hij kan zijn.
De nieuwe heimer is erg leuk inderdaad en heel erg sterk op mid. Ik level meestal de rockets, als je die steeds gebruikt op de ander moet hij wel erg vaak terug om te healen.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:49:58 #96
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_101979152
Ja lachen. Heel die kutbug gefixt van verkeerde versie, half uur in de queue kapt mijn laptop ermee.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:51:51 #97
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_101979235
Nu maar weer 21 minuten in de queue.
pi_101979275
Ik ga in ieder geval weer een potje Lux doen. Weet niet of ik er blij van moet worden. Eerste 2 potjes gingen qua score geweldig (7/3/15 en 14/5/19). Maar toch beide potjes verloren. Nu had ik in beide potjes toch wel een feeder, maar dat heeft me niet eerder er van weerhouden om te winnen, zeker niet met zo'n score. Dat voorzichtige spel met Lux ligt me toch niet helemaal.
pi_101979496
Lux moet je juist aggro spelen, dan is ze superirritant :) vergeet niet na elke spellhit een normal attack erachteraan te gooien
pi_101980318
Is dat scorebord opeens kleiner na de patch of lijkt dat?
pi_101980793
Ik heb wat audio dingen nu. Dat ik soms geluiden veel te zacht hoor
pi_101981567
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:59 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Lux moet je juist aggro spelen, dan is ze superirritant :) vergeet niet na elke spellhit een normal attack erachteraan te gooien
Ja weet ik, of Bomb > Ultimate als je denkt dat het gevecht toch lang genoeg gaat duren. Die 24 sec cooldown is natuurlijk wel fijn op zo'n Ult.
Aggro moet ik toch eens proberen, volgende potje dan. Want eigenlijk is het belachelijk dat ik met een stun, een shield, flash en RoA nog niet eens in de buurt durf te komen van de tegenstanders.
pi_101981799
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:27 schreef znarch het volgende:
Is dat scorebord opeens kleiner na de patch of lijkt dat?
yep bij mij ook
pi_101986059
Is Riven eigenlijk AP of AD?

Laat maar, lees net AD. Het zal me benieuwen,

[ Bericht 50% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 15-09-2011 19:22:45 ]
pi_101986938
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 19:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is Riven eigenlijk AP of AD?

Laat maar, lees net AD. Het zal me benieuwen,
Niet eens een beetje AP, zoals Yi heeft.

Verder lijkt me ze nogal OP, de eerste paar Rivens die ik zag faalde nogal hard, maar al vrij snel worden er zeer behoorlijke potjes gespeeld met Riven. Die constante bonus AD op haar abilities, lage cooldowns, geen mana, goede CC met een stun en een knockback, een dash en een shield maken haar toch wel iets te sterk imo.
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Riven_the_Exile
pi_101987031
Riven valt tegen. Al vergelijk je haar met vergelijkbare helden (Garen/ Irelia / Udyr / enz.) dan loopt ze gewoon ver achter op dmg en tankyness. In goede teams compositions zal ze dus niet vaak voorkomen verwacht ik.
pi_101987250
Leblanc is zo dodelijk he
pi_101988087
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 19:38 schreef Maisnon het volgende:
Leblanc is zo dodelijk he
Ik hoorde dat ze late game zoog?

En waarom de ... Heb ik opeens kyle? Heb haar niet eens gekocht..?
pi_101988209
Meer mensen hadden haar ineens free to play ofzo deze week. Was iets mee :P
pi_101990746
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 19:54 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Ik hoorde dat ze late game zoog?

En waarom de ... Heb ik opeens kyle? Heb haar niet eens gekocht..?
Toevallig 10 ranked games gespeeld?
Volgens mij kreeg je namelijk een Kayle skin als je 10 ranked games gespeeld had.
Je krijgt dan ook meteen Kayle erbij als je haar nog niet had.

Geen idee trouwens of die rewards ook daadwerkelijk al uitgedeeld zijn of niet, maar zou een verklaring kunnen zijn.
Doe eens niet.
pi_101990775
Weer iemand om te ontwijken: TRyandro. 0/15/5, express feeden, en flamen. Hij schijnt op fok te zitten. (iig vanuit de fok channel kwam ik in een game met hem)
pi_101992085
ik zit mezelf ook express te feeden. team die alleen maar kan feeden en schelden. IK DOE OOK MEE :D
pi_101995384
Kunnen we flamers en feeders van Fok! niet in de OP zetten? Daar heb ik er namelijk ook een paar van in mijn team gehad via Fok! kanaal.
pi_101996445
wie is er nu online?
pi_101996494
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:09 schreef beenieman het volgende:
wie is er nu online?
hoi TRyandro :')
pi_101996592
Hey wausp?
pi_101997232
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kunnen we flamers en feeders van Fok! niet in de OP zetten? Daar heb ik er namelijk ook een paar van in mijn team gehad via Fok! kanaal.
dat ben ik niet, kom nooit in dat kanaal :p
pi_101997558
Had het eigenlijk over Znarch's en mijn ervaring, die volgens mij door anderen hier gedeeld wordt. 0/15/5 is gewoont niet te verdedigen.
pi_101997728
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Had het eigenlijk over Znarch's en mijn ervaring, die volgens mij door anderen hier gedeeld wordt. 0/15/5 is gewoont niet te verdedigen.
Ligt er ook aan hoe imo. In mijn begintijden haalde ik zo'n scores omdat ik toen constant met (en dus tegen) high elo spelers speelde. Kan best zijn dat iemand die je nu een feeder vind, gewoon nog slecht is en over een paar maanden degelijk mee speelt. Expres feeden en flamen is natuurlijk debiel.
pi_101997889
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:28 schreef Adames het volgende:

[..]

Ligt er ook aan hoe imo. In mijn begintijden haalde ik zo'n scores omdat ik toen constant met (en dus tegen) high elo spelers speelde. Kan best zijn dat iemand die je nu een feeder vind, gewoon nog slecht is en over een paar maanden degelijk mee speelt. Expres feeden en flamen is natuurlijk debiel.
Het was expres, en daarnaast is met kanker flamen in een chat voor mij ook nogal no-go.
pi_101998857
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:10 schreef Adames het volgende:

[..]

hoi TRyandro :')
Beenieman = TRyandro? Weet ik weer wie ik kan negeren.
pi_101998890
Dat feeden met flamen of expres feeden, dat bedoel ik. Gewoon een keer een slechte pot spelen, prima, kan gebeuren. Iets slechter dan gemiddeld zijn, ook niks mis mee.

Als ik bij solo bij een pre-made van vier mensen met één noob zit, ook goed. Iemand van een groep vrienden bij niet-ranked weigeren te inviten omdat hij te slecht is, dat is ook zo triest.
pi_101999022
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:45 schreef znarch het volgende:

[..]

Beenieman = TRyandro? Weet ik weer wie ik kan negeren.
uhuh
pi_101999248
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:48 schreef Adames het volgende:

[..]

uhuh
Thx dude :)
pi_101999812
l3famousz is ook eentje die je moet vermijden
pi_102000038
Zie je? Zo'n troll ben ik helemaal niet! :D
pi_102000165
Beetje jammer dat ik 1 op de 3 potjes wel iemand moet reporten omdat ze zich als totale klootzakken gedragen / leaven.
pi_102000212
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:11 schreef Maisnon het volgende:
Beetje jammer dat ik 1 op de 3 potjes wel iemand moet reporten omdat ze zich als totale klootzakken gedragen / leaven.
Tip: wacht op mij tot ik online ben, kom je tegen high elo spelers omdat mijn W / L (kutsmiley :')) ratio zo belachelijk hoog is. ;)
pi_102000330
Ik zit niet direct te wachten op hoge levels. Eikels heb je overal
pi_102000427
Ik heb de laatste tijd weinig last van leavers. :P

Heb katarina gekocht trouwens, ga haar morgen proberen.

En ehm,, je kan niet meer custom games spelen in je eentje, je hebt nu persé 3 personen nodig. (dus een champion testen kan niet meer :'))
pi_102000951
Dat doen ze wel vaker bij patches om zo de server strain wat lager te houden. Als iedereen de patch binnen heeft kan je weer gewoon kloten, voor zover ik weet.
Conscience do cost.
pi_102006168
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:17 schreef EpicKnife het volgende:

En ehm,, je kan niet meer custom games spelen in je eentje, je hebt nu persé 3 personen nodig. (dus een champion testen kan niet meer :'))
Alleen als het druk is, dag later werkt het weer.
pi_102007179
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:45 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Toevallig 10 ranked games gespeeld?
Volgens mij kreeg je namelijk een Kayle skin als je 10 ranked games gespeeld had.
Je krijgt dan ook meteen Kayle erbij als je haar nog niet had.

Geen idee trouwens of die rewards ook daadwerkelijk al uitgedeeld zijn of niet, maar zou een verklaring kunnen zijn.
Je krijgt een Skin van Kyle als je 10 games heb gespeeld ranked/unranked maakt niet uit.
pi_102007260
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:17 schreef EpicKnife het volgende:

Katarina blegh. Heeft eigenlijk geen CC niks. Maar is wel fun om te spelen
pi_102007305
Die Riven is best wel slecht :) Gelukkig maar, mooie free wins incomming ;)
pi_102007314
Vanavond eindelijk is een keer spelen weer :D
pi_102007936
Die Rivenspelers zijn best irritant. Het zal best zijn dat ze viable is voor teamfights, maar test haar dan alsjeblieft in games tegen de A.I., en niet in de matchmade games. Je kunt me niet vertellen dat je haar goed kunt spelen, als je haar nog maar een uurtje hebt en er dus maximaal één pot mee hebt gespeeld. Daar had ik gister dus erg veel last van. Drie keer door een feeding Riven op mijn bek gegaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102008010
Vandaar dat ik een beetje huiverig ben om nu ranked te doen , boel rivenspelers nog :s
pi_102008101
Wat boeit het nou met ranked. Je hebt kans dat ze in jouwn team zitten of in hun team. Gewoon spelen
pi_102008334
Omdat er piemels zitten die em voort eerst proberen in ranked, ik wacht wel even tot iedereen een beetje doorheeft hoe riven (niet) werkt.
  vrijdag 16 september 2011 @ 09:33:13 #141
344384 X_FoutBijRegistratie
Succesvol geregistreerd.
pi_102008337
ⁿڻⁿ
pi_102009492
Ik wil eigenlijk wel een spectator mode
pi_102010016
Spectatormode en Replaysystem komen eraan
  vrijdag 16 september 2011 @ 10:45:51 #144
344384 X_FoutBijRegistratie
Succesvol geregistreerd.
pi_102010062
Is spectatormode niet een beetje oneerlijk?
Moet wel dan zo ingesteld worden dat je maar 1 team kan volgen.
ⁿڻⁿ
pi_102010126
Dat, of een delay, of mooi tijdens tourneys, of allemaal!
pi_102010354
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 10:45 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Is spectatormode niet een beetje oneerlijk?
Moet wel dan zo ingesteld worden dat je maar 1 team kan volgen.
Streams zijn precies hetzelfde. Daar zie je het ook niet voorkomen
pi_102010452
Wat zou ik blij zijn als ik dat barslechte gewauwel van de officiële commentators niet meer hoef te horen :') Nooit meer phreak!
Conscience do cost.
pi_102011249
dat zou geweldig zijn ^^
  vrijdag 16 september 2011 @ 11:33:17 #149
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102011385
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 10:56 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Streams zijn precies hetzelfde. Daar zie je het ook niet voorkomen
Nee gek he, die streams zijn 2 minuten later dan wat er daadwerkelijk gebeurd.
pi_102011442
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:33 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Nee gek he, die streams zijn 2 minuten later dan wat er daadwerkelijk gebeurd.
I know maar dan zullen ze ook heus niet zo dom zijn bij LoL dat ze geen delay doen in spectator mode
pi_102012778
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:34 schreef Lamabal het volgende:

[..]

I know maar dan zullen ze ook heus niet zo dom zijn bij LoL dat ze geen delay doen in spectator mode
Niet alle streams zijn delayed. Sommige hebben een delay van 3 minuten maar sommige ook geen delay.

Maar ik verwacht geen problemen daarmee als t replay systeem goed ingevoerd wordt. Er zijn genoeg voorbeelden van games die ook replay systemen hebben waarbij geen problemen voorkomen.
pi_102012795
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:01 schreef ems. het volgende:
Wat zou ik blij zijn als ik dat barslechte gewauwel van de officiële commentators niet meer hoef te horen :') Nooit meer phreak!
Het gewauwel is niet het allerergste, die map awareness van 0,0 dat is hetgeen waar ik mij echt aan stoor.
pi_102012928
Ik heb nu Irelia superveel gespeeld en eigenlijk wil ik wel een andere champ proberen maar ik heb geen idee welke...

Van de free to play heroes vond ik er wel leuk, maar niet echt permanent leuke :P

Ik dacht Soraka of Taric (maar na die patch van laatst kloppen nul guides)

Of Maokai of Malzahar.. of Renekton! Of Udyr!

ARgh :') zoveel keus
pi_102012982
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:20 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb nu Irelia superveel gespeeld en eigenlijk wil ik wel een andere champ proberen maar ik heb geen idee welke...

Van de free to play heroes vond ik er wel leuk, maar niet echt permanent leuke :P

Ik dacht Soraka of Taric (maar na die patch van laatst kloppen nul guides)

Of Maokai of Malzahar.. of Renekton! Of Udyr!

ARgh :') zoveel keus
Wat is je playstyle?
pi_102013080
Ik heb eigenlijk geen voorkeur, dat is het een beetje :)

Ik speel vooral met Irelia, Teemo en Karma onafhankelijk van de gratis roulatie zeg maar
pi_102013104
Dus bruiser , ap/ad hybrid en support :) niet een echte style ^^
pi_102014112
Probeer Wukong eens, die is mij persoonlijk toch wel erg goed bevallen. Gapcloser, decoy, mensjes de lucht in flikkeren.. gemaakt voor hit&run.
  vrijdag 16 september 2011 @ 13:15:54 #158
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102014585
Net de beste Leona sinds tijden gezien.
pi_102014626
Licht toe?
pi_102014977
Zero heb jij nog tips :P wie ik moet kiezen :')
pi_102015051
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:29 schreef Maisnon het volgende:
Je kan iemand moeilijk laten kiezen voor jezelf. Je moet spelen wat je zelf het leukst vind
  vrijdag 16 september 2011 @ 14:09:05 #162
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102016373
quote:
Niet te stoppen. Eindige 11/2/17 ofzo. Was best grappig om te zien :D.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:29 schreef Maisnon het volgende:
Uhm. Poppy heb ik laatst gehaald die was wel leuk. En Jax vind ik ook wel tof om te spelen.
pi_102018275
Ah dus iedereen heeft Kayle nu? doordat de servers langer down waren?
  vrijdag 16 september 2011 @ 15:06:47 #164
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102018483
Dunno. Ik weet wel dat iedereen die 10 ranked games heeft gespeeld in Season 1 de Judgement Kayle-skin heeft gekregen (die overigens veel vetter is dan die Victorious Jarvan) :').
pi_102018503
Bij gold rating kreeg je jarvan toch? of was dat bij zilver
  vrijdag 16 september 2011 @ 15:09:12 #166
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102018584
Gold en Platinum, zeg maar boven de 1.500 rating.
pi_102018705
Naja speel jarvan toch niet
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:04:40 #168
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_102020648
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:01 schreef Maisnon het volgende:
Ah dus iedereen heeft Kayle nu? doordat de servers langer down waren?
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:06 schreef Zeroku het volgende:
Dunno. Ik weet wel dat iedereen die 10 ranked games heeft gespeeld in Season 1 de Judgement Kayle-skin heeft gekregen (die overigens veel vetter is dan die Victorious Jarvan) :').
Nee, iedereen heeft de Kayle skin gekregen die 10 games van elke type (t/m custom) heeft gespeeld het afgelopen seizoen. Had je Kayle nog niet, dan kreeg je die er gratis bij.
Ik heb nooit begrepen waarom mensen dachten dat het ranked games moesten zijn.
pi_102021804
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:25 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb eigenlijk geen voorkeur, dat is het een beetje :)

Ik speel vooral met Irelia, Teemo en Karma onafhankelijk van de gratis roulatie zeg maar
Morgana
pi_102025176
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:15 schreef flipp. het volgende:

[..]

Het gewauwel is niet het allerergste, die map awareness van 0,0 dat is hetgeen waar ik mij echt aan stoor.
Dat ook. Schelden achter mijn pc omdat de commentators aan het kijken zijn hoe warwick in de jungle wolfjes killt terwijl er bot een 4v4 bezig is :')
Conscience do cost.
pi_102025197
Godamme 99% blijft ie haken, nu nog maar 12 minuten :D :(

BAM RANKED

BAM EMO, homo leaved

BAM emo, godverdomme tyfus team

BAM word emo van die fucking k*#@%*@# naabs in tyfus ELO. MAN I SAY FIRST AP MID I GO MID. Terwijl ze last pick hebben, krijg balhaar en rot een eind op

[ Bericht 7% gewijzigd door Lamabal op 16-09-2011 18:51:58 ]
pi_102030712
Gaat wel lekker daar, of niet?
pi_102031708
Ik word gelukkig nooit zo boos xD echt irritant is het ook als je teammaten lategame nog even gaan junglen met all miss xD zo verlies je dus games...
pi_102037739
Teeering. Ben nu vijftien minuten ingame, staat onze TF alweer op vijftien deaths.
pi_102038178
Tering! Na twintig minuten spelen stond Twisted Fate op 0/21/1. Zijn kontmaatje Gangplank stond op 0/11/1. Gore tyfusapen. Spanjaarden :')
pi_102044353
Ik heb trouwens Trundle gekocht, vind hem echt leuk :P

Nog met cocoocnocnoncium gespeeld en haar vriend geloof ik, ging nog een beetje moeizaam maar het zat ons wel tegen ook. Eerste potje gewonnen en tweede verloren.

By the way, ik zie de laatste dagen Leblanc echt zo hard ownen alles :o
pi_102047135
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:23 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb trouwens Trundle gekocht, vind hem echt leuk :P

Nog met cocoocnocnoncium gespeeld en haar vriend geloof ik, ging nog een beetje moeizaam maar het zat ons wel tegen ook. Eerste potje gewonnen en tweede verloren.

By the way, ik zie de laatste dagen Leblanc echt zo hard ownen alles :o
Cocoocnocnoncium :D :D _O- O+

En Dessanct is niet alleen mijn vriend, we zijn zelfs getrouwd :) Ideaal, pc's naast elkaar en lekker gamen O+

Straks weer een potje?
  zaterdag 17 september 2011 @ 11:49:36 #178
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_102049224
2 mooie potten achter de rug. Eerst dik achterstaan met 5-20 ofzo, om er daarna overheen te walsen en met 50-30 winnen :D

Gisteren een potje 20/7/17 :')
pi_102051608
Draft mode normal games O+
pi_102051740
Waarom ben ik van 600 ip naar 2744 ip gegaan? Gister toen ik afsloot had ik nog niets, en nu heb ik bijna 3150? hahah
pi_102053531
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 13:03 schreef EpicKnife het volgende:
Waarom ben ik van 600 ip naar 2744 ip gegaan? Gister toen ik afsloot had ik nog niets, en nu heb ik bijna 3150? hahah
Had ik ook :)
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_102053554
hm vreemd :P
  zaterdag 17 september 2011 @ 14:25:15 #183
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_102054501
Gisteravond had ik ook een leuk potje. 18 kills, 4 deaths. Ik zat als enige van mijn team op de top lane en was de eerste die een inhibitor stuk maakte.

Edit: Ik ben lvl 5 en speel altijd met Sivir trouwens. Sivir is O+
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
pi_102054846
ik vind katarina echt slecht. wat een miskoop. ;(
pi_102054922
Had tijdje terug Singed gekocht. Wist bij god niet wat hoe hij was of kon doen, maar ik vond het hele 'Mad Chemist' idee wel grappig :) Nu vindk het een van de stoerste champions ingame.

Singed Tank O+
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_102056980
ik heb echt zo'n schijthekel aan caitlyn spelers. Ik erger me al aan haar hoofd in-game, en ze is echt super makkelijke te spelen enzo. En dan alle caitlyn spelers die boven hun k/d staan zijn dan ook meteen zo arrogant. :')
pi_102057728
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:48 schreef EpicKnife het volgende:
ik heb echt zo'n schijthekel aan caitlyn spelers. Ik erger me al aan haar hoofd in-game, en ze is echt super makkelijke te spelen enzo. En dan alle caitlyn spelers die boven hun k/d staan zijn dan ook meteen zo arrogant. :')
Zo straks voor het eerst geprobeerd. Echt zero skill required :)
pi_102057877
Ja had ik dus ook. :P
en btw, akali was eerst mijn main (ook zero skill required) en daar kon ik eerst goed mee overweg, maar nu lose ik alleen nog maar met haar. is ze generfed? :{
pi_102057906
Ik was van plan om (zodra ik genoeg IP heb) Kassadin te kopen :) Nog 200 te gaan, maar het regent loses hier ;(
pi_102058096
ik nog 100 ip voor de volgende champ. zat te denken aan Gragas, Kassadin, Xin Zhaom Olaf of eventueel Rammus :P
pi_102058283
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:17 schreef EpicKnife het volgende:
Ja had ik dus ook. :P
en btw, akali was eerst mijn main (ook zero skill required) en daar kon ik eerst goed mee overweg, maar nu lose ik alleen nog maar met haar. is ze generfed? :{
Nope, om Akali goed te spelen heb je wel skill nodig. Blijkbaar ontbreekt het daar aan bij jou.
  zaterdag 17 september 2011 @ 16:32:14 #192
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102058292
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:13 schreef Metonae het volgende:

[..]

Zo straks voor het eerst geprobeerd. Echt zero skill required :)
:'). Onzin.
Een fatsoenlijke Caitlyn moet echt veel dingen doen.
pi_102058397
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:32 schreef Zeroku het volgende:

[..]

:'). Onzin.
Een fatsoenlijke Caitlyn moet echt veel dingen doen.
Veel dingen waar geen skill voor nodig is misschien dan. Stelde geen ruk voor :')
  zaterdag 17 september 2011 @ 16:37:10 #194
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102058453
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:35 schreef Metonae het volgende:

[..]

Veel dingen waar geen skill voor nodig is misschien dan. Stelde geen ruk voor :')
:')
pi_102058483
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:37 schreef Zeroku het volgende:

[..]

:')
Zie het hoe jij het wil, maar ik heb nog nooit zoveel kills in zo'n korte tijd gemaakt als ik met Caitlyn deed :P

Edit: Veel Kayle en Teemo spelers ineens zeg :o
pi_102059359
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:32 schreef znarch het volgende:

[..]

Nope, om Akali goed te spelen heb je wel skill nodig. Blijkbaar ontbreekt het daar aan bij jou.
Nou..... Na haar gemained te hebben met zo'n 40 potjes heb ik echt wel skill genoeg hoor.
Q+R+ auto attack = win

en idd, caitlyn is zoals kogmaw, een zieke lategame met al gauw 2.0+ attack speed en 400 attack dmg, er zijn maar weinig champs die net zo'n late game kunnen hebben
  zaterdag 17 september 2011 @ 17:17:24 #197
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_102059738
laatste pot 33-14-8 als akali :D Met een quadra-kill erbij...jammer genoeg was de 5e al dood ;(

Ik was de enige in leven tegen 4 van hun. Teamgenoot deed net surrender, totdat ik ze alle 4 doodhad opeens snel 4x No :')

[ Bericht 28% gewijzigd door hans1988 op 17-09-2011 17:23:33 ]
  zaterdag 17 september 2011 @ 17:29:40 #198
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102060116
ben het nu aan het downloaden maar het ljikt wel haast een kloon van warcraft 3 qua graphics en stijl :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 17 september 2011 @ 17:34:44 #199
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_102060296
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:29 schreef Maanvis het volgende:
ben het nu aan het downloaden maar het ljikt wel haast een kloon van warcraft 3 qua graphics en stijl :).
Niet zo gek aangezien het daar ontstaan is.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_102060522
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:05 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Nou..... Na haar gemained te hebben met zo'n 40 potjes heb ik echt wel skill genoeg hoor.
Q+R+ auto attack = win

en idd, caitlyn is zoals kogmaw, een zieke lategame met al gauw 2.0+ attack speed en 400 attack dmg, er zijn maar weinig champs die net zo'n late game kunnen hebben
Was jij niet diegene die laatst zei dat Akali totaal geen damage heeft en vs tanks niks uit kan richten?

En met betrekking tot caitlyn, ze heeft een aantal skills die erg handig zijn. Haar Q is een goede poke, haar 7de schot die extra damage etc doet + een grote range op haar normal attack. Er zijn echter andere champs die even goed of beter zijn late game. Denk bijvoorbeeld aan een ashe, een goede ashe kan meer bepalend zijn dan een goede cait. Met haar slow op Q, slow op W en haar stun/slow op R kan ze veel bepalender zijn op late game. Daarom zie je ashe ook vaker voorbij komen op hogere elo dan een caitlyn. Ashe heeft een betere initiate en kan een geheel team goed targeten. Caitlyn kan haar ulti, vooral late game, haast alleen maar gebruiken om wat damage vooraf te doen, omdat de ulti tijd nodg heeft om te channelen. Wanneer je dit in een teamfight moet doen wordt ze direct gefocust. Caitlyn is niet slecht, maar late game zijn er gewoon betere ad ranged champs, zoals een Ashe
pi_102061329
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:42 schreef jespertje het volgende:

[..]

Was jij niet diegene die laatst zei dat Akali totaal geen damage heeft en vs tanks niks uit kan richten?

En met betrekking tot caitlyn, ze heeft een aantal skills die erg handig zijn. Haar Q is een goede poke, haar 7de schot die extra damage etc doet + een grote range op haar normal attack. Er zijn echter andere champs die even goed of beter zijn late game. Denk bijvoorbeeld aan een ashe, een goede ashe kan meer bepalend zijn dan een goede cait. Met haar slow op Q, slow op W en haar stun/slow op R kan ze veel bepalender zijn op late game. Daarom zie je ashe ook vaker voorbij komen op hogere elo dan een caitlyn. Ashe heeft een betere initiate en kan een geheel team goed targeten. Caitlyn kan haar ulti, vooral late game, haast alleen maar gebruiken om wat damage vooraf te doen, omdat de ulti tijd nodg heeft om te channelen. Wanneer je dit in een teamfight moet doen wordt ze direct gefocust. Caitlyn is niet slecht, maar late game zijn er gewoon betere ad ranged champs, zoals een Ashe
Ja het is net alsof Akali gewoon troep is zonder bepaalde runes.
Ik vind dat dit spel wat minder afhankelijk moet zijn van runes eigenlijk.. :)
pi_102061631
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:05 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Ja het is net alsof Akali gewoon troep is zonder bepaalde runes.
Ik vind dat dit spel wat minder afhankelijk moet zijn van runes eigenlijk.. :)
Akali is wel een goed voorbeeld van een champ die een aparte runepage nodig heeft ja. En je geeft zelf aan dat je er laatste tijd weinig mee klaarspeelt. En nee, na 40 potjes zal die skills dus wel meevalen.
pi_102061899
_O_ Jungle _O_ Galio _O_
pi_102062222
Zucht, welk draft spelen maar vervolgens 0,0 communicatie bij bannen&picken :'(
pi_102064197
24/2 met teemo toen ik 2vs3 speelde. (kutleavers, toch verloren maar zoveel dmg deed ik)
pi_102067355
Heb Xin Zhao gekocht. :@
pi_102067393
interessant
Conscience do cost.
pi_102067456
iemand leuke build voor hem? ^^ alleen maar jungle guides
pi_102068513
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:53 schreef EpicKnife het volgende:
iemand leuke build voor hem? ^^ alleen maar jungle guides
Website vol builds: www.solomid.net
pi_102068802
Met stomme guides zoals 4x armor items. Dat wil je gewoon niet op Xin
pi_102068893
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 21:23 schreef EpicKnife het volgende:
Met stomme guides zoals 4x armor items. Dat wil je gewoon niet op Xin
Blijkbaar weet je het zelf erg goed en heb je dus geen guide nodig.
pi_102071688
Armor dingen voor een carry/assasin YAY!
Ik vind xin in elk geval een miskoop. Had hem leuker verwacht en wat sterker, maar dat valt reuze mee.
pi_102075214
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:23 schreef EpicKnife het volgende:
Ik vind xin in elk geval een miskoop. Had hem leuker verwacht en wat sterker, maar dat valt reuze mee.
:') je kan gewoon niet met xin spelen, xin is een goede pubstomper maar blijkbaar kan je het niet handelen.
pi_102075476
Kassadin!!! O+ O+ O+
pi_102076003
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 23:24 schreef flipp. het volgende:

[..]

:') je kan gewoon niet met xin spelen, xin is een goede pubstomper maar blijkbaar kan je het niet handelen.
Wat had je verwacht :P? Hij krijgt het nog voor elkaar te falen met Garen.

[ Bericht 0% gewijzigd door znarch op 17-09-2011 23:42:50 ]
pi_102076285
Alles is bij jou een miskoop :')
pi_102076958
quote:

Vrijwel alle melee carries bouw je hybrid omdat je anders omver wordt geblazen in teamfights. Wellicht is dat een reden dat je met de rest ook niet overweg kan.
Conscience do cost.
pi_102077199
Volgens mij is de standaard route altijd een beetje regen health, dikke damage overlopend in alleen maar armor met wat dmg op het eind :P
pi_102078030
Gewoon snel brutalizer regelen als melee AD en het komt wel goed allemaal.
Conscience do cost.
pi_102078284
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 23:40 schreef Maisnon het volgende:
Alles is bij jou een miskoop :')
Ja nee ik ben gewoon pro.
Ik speelde net Lee Sin in een 3v3, en lee sin is echt hard2play.
in 15 minuten waren ze al bij onze inhibitors en ik carryde het team met 4k health 300 AD, 1.5 attack speed.

Ik ben gewoon ZO pro dat ik wel hard2play MOET spelen om te kunnen winnen. :')

Mijn eind build was dit:
Warmogs
Merc Threads
Atma's Impaler
BloodThirster
Trinity Force
Randuims Omen

een caitlyn, miss fortune en mordekaiser in de enemy team. Was niet zo moeilijk om ze te 1v3'en
  zondag 18 september 2011 @ 00:19:53 #221
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_102078358
quote:
Xin Zhao is een offtank/ bruiser met een vleugje assassin, geen carry. Mijn huidige core build is Mercury's Threads + Wits' end. Daarna mix ik Banshees' Veil, Randuins Omen en Atma's Impaler afhankelijk van hoe de match zich ontwikkelt.
pi_102078410
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 00:19 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Xin Zhao is een offtank/ bruiser met een vleugje assassin, geen carry. Mijn huidige core build is Mercury's Threads + Wits' end. Daarna mix ik Banshees' Veil, Randuins Omen en Atma's Impaler afhankelijk van hoe de match zich ontwikkelt.
Zeg maar zoals Lee Sin? :O
waarom atma's zonder veel dingen voor HP te kopen :P
  zondag 18 september 2011 @ 00:25:04 #223
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_102078659
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2011 00:20 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Zeg maar zoals Lee Sin? :O
waarom atma's zonder iets voor HP te kopen :P
Die Lee Sin build uit je vorige post zou inderdaad heel redelijk werken op Xin, alhoewel ik Bloodthirster zou vervangen voor Wits' End of Black Cleaver.

Randuins + Banshees + Dorans' Shield geeft je +870 HP, tegen de tijd dat ik Atma's koop krijg ik er 50-60 AD van.

edit: maar goed, Atma's zou je ook kunnen vervangen voor een andere item als je geen extra armor nodig hebt (ik vaak wel want tanks zijn in normals een zeldzaamheid dus speel ik voor initiator/ tank). Denk dan aan Black Cleaver of Youmuu's Ghostblade.
pi_102078882
dat is wel netjes ja :P
ik had al gemerkt dat een tanky lee sin build eigenlijk gewoon MEER dmg doet dan een volle dps build. En met 4k health was ik dus niet te stoppen eigenlijk. full dps zou in 2 seconde dood zijn in zo'n 1v3
  zondag 18 september 2011 @ 00:34:30 #225
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_102079158
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2011 00:29 schreef EpicKnife het volgende:
dat is wel netjes ja :P
ik had al gemerkt dat een tanky lee sin build eigenlijk gewoon MEER dmg doet dan een volle dps build. En met 4k health was ik dus niet te stoppen eigenlijk. full dps zou in 2 seconde dood zijn in zo'n 1v3
klopt, als melee heb je gewoon een hoop health en resistances nodig als je wil overleven in een teamfight. En overleven = meer damage.

De enige melee champion die je op dit moment full DPS kan bouwen is Poppy door haar lolwtf passive en ultimate. En Tryndamere als je tegenstanders hebt die 'm niet CC'en tijdens z''n ult. (naja goed en champs zoals Akali en Evelynn maar die vind ik nauwelijks meer melee te noemen, die staan plotseling voor je neus, doen in 2 seconden hun burst en zijn dan weer weg)
pi_102079465
Weet ik dat ook, zal ik veel vaker als offtank spelen. :P
het bevalt me iniedergeval wel. Elke 2vs1 fight winnen en soms zelfs 3vs1. Ik zie teveel squishy ad carries eigenlijk, dat is de reden dat ik ze ook altijd full dps buildde.
pi_102079690
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2011 00:40 schreef EpicKnife het volgende:
Weet ik dat ook, zal ik veel vaker als offtank spelen. :P
het bevalt me iniedergeval wel. Elke 2vs1 fight winnen en soms zelfs 3vs1. Ik zie teveel squishy ad carries eigenlijk, dat is de reden dat ik ze ook altijd full dps buildde.
Bijna alle carrys zijn erg squishy. Probleem is alleen ze in je range te krijgen zonder dat ze je opeten.
  zondag 18 september 2011 @ 00:58:32 #228
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_102080544
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:38 schreef EpicKnife het volgende:
ik vind katarina echt slecht. wat een miskoop. ;(
Huh?

Katarina speelt als volgt:

1. Koop Rylais en Mejai's Soulstealer
2. Zoek een makkelijk target uit
3. Killer Instincts
4. Shunpo
5. Death Lotus
6. Herhalen totdat je een belachelijke AP en AD hebt
7. ???
8. Profit!

Dit werkt natuurlijk niet op hoge elo maar Katarina is echt de ultieme noobstomper.
pi_102080789
Ook op lvl 30 normal games met een 1.0 w / l ratio? D:
pi_102081057
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2011 01:03 schreef EpicKnife het volgende:
Ik stomp jou ieder moment van de dag als katarina. Met je 1.0 w /l ratio :')
  zondag 18 september 2011 @ 01:13:11 #231
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_102081191
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2011 01:03 schreef EpicKnife het volgende:
Geen idee :P Hangt af van je hidden elo (ook normal games hebben een elo systeem voor matchmaking alleen kan je die niet zien). Als je merkt dat je tegenstanders slim genoeg zijn om Death Lotus te interrupten kan je beter met een andere champion gaan spelen.

En als je net begint zou ik Mejai's weglaten, dat is alleen voor als je meer ervaren bent en regelmatig killing sprees kan maken.
pi_102082056
Met ad champs heb ik geen moeite om killing spree's te maken. :)
  zondag 18 september 2011 @ 01:45:58 #233
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_102082417
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2011 01:35 schreef EpicKnife het volgende:
Met ad champs heb ik geen moeite om killing spree's te maken. :)
Ik bedoel meer ervaren met de champion op zich.
pi_102082688
Trundle win en verlies ik nog 50/50

Net met cocococococococococonium en haar man 2 potjes die echt verschrikkelijk gingen, daarvoor en daarna twee die geweldig waren :P
pi_102088111
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 01:55 schreef Maisnon het volgende:
Trundle win en verlies ik nog 50/50

Net met cocococococococococonium en haar man 2 potjes die echt verschrikkelijk gingen, daarvoor en daarna twee die geweldig waren :P
Typisch he ^^

Dess' commentaar vanmorgen: "volgens mij moet ik geen LoL spelen als ik gaar ben".

O'RLY? _O- :')
pi_102090375
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 10:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Typisch he ^^

Dess' commentaar vanmorgen: "volgens mij moet ik geen LoL spelen als ik gaar ben".

O'RLY? _O- :')
Gaar?
pi_102090522
Ik speel lol uitsluitend gaar.
Conscience do cost.
pi_102090900
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 12:24 schreef ems. het volgende:
Ik speel lol uitsluitend gaar.
Bedoel je brak? :')
pi_102092164
Blegh hier brak + Hand zeer.

Tip fiets niet met een fiets een maisveld in.
pi_102092625
Klinkt nochtans als een goed idee, hoor.
pi_102094205
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 13:08 schreef Lamabal het volgende:
Blegh hier brak + Hand zeer.

Tip fiets niet met een fiets een maisveld in.
Godver, weer plannen voor vanavond veranderen dus..
pi_102094212
Wie wil een potske doen?

Hehe, MAAR DAT MAISVELD VERDIENDE HET WEL.
  zondag 18 september 2011 @ 14:25:56 #243
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_102096048
9 potjes gespeeld dit weekend, 9 winst :D Gaat lekker :P
pi_102098364
holy shit hele game lagt
pi_102099038
Top Olaf is best wel sterk :D . Die harass met je E is aardig ziek.
pi_102099928
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 15:36 schreef Keselo het volgende:
Top Olaf is best wel sterk :D . Die harass met je E is aardig ziek.
Harass met je E? Die is melee range... Bedoel je niet je Q van je bijltje?

Ben weer terug uit Mallorca trouwens. Zie dat er hier vwb epicknife weinig veranderd is. Verder nog wat gemist?
Vicariously I live while the whole world dies
pi_102100329
Een onterechte garen nerf :(
Conscience do cost.
pi_102100690
Waarom hebben ze ook kaylee gratis gegeven, elke idioot speelt hetnu
pi_102101059
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 15:57 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Harass met je E? Die is melee range... Bedoel je niet je Q van je bijltje?

Nee, Q kost mana en is moeilijk te raken. E kost nu geen mana meer (dus met hp regen runes en masteries kun je het spammen) en doet nog steeds heerlijke damage. Enige die ik in lane niet aankan is Tryndamere na lvl 6 ;(
pi_102101472
Ik begin steeds minder van Trundle te houden. Hij is heel leuk maar mist zo veel power ofzo, ik weet het niet. Telkens net niet iemand afmaken, telkens net niet ontsnappen, alles is net niet
pi_102101934
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 16:30 schreef Keselo het volgende:

[..]

Nee, Q kost mana en is moeilijk te raken. E kost nu geen mana meer (dus met hp regen runes en masteries kun je het spammen) en doet nog steeds heerlijke damage. Enige die ik in lane niet aankan is Tryndamere na lvl 6 ;(
Hmm ik wil het wel een keer zien tegen een irelia of Udyr of Jax. Kan me niet voorstellen dat je dat gaat winnen eerlijk gezegd.
pi_102102514
nog niks gewonnen vandaag

zwaar klote
pi_102102600
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 16:54 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Hmm ik wil het wel een keer zien tegen een irelia of Udyr of Jax. Kan me niet voorstellen dat je dat gaat winnen eerlijk gezegd.
of #1 eu renekton natuurlijk :+
Conscience do cost.
pi_102103541
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 16:08 schreef ems. het volgende:
Een onterechte garen nerf :(
Welke nerf? Die van de laatste patch?
pi_102104293
vanzelfsprekend
Conscience do cost.
pi_102107406
1 game gewonnen, maar toch.. Ik vind Trundle toch net iets missen. Junglen in pub gaat me sowieso niet echt goed af, en het moet echt vanaf het begin lekker lopen wil ik echt iets met hem doen.
pi_102108461
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 17:57 schreef ems. het volgende:
vanzelfsprekend
was niet echt een nerf als je het aan mij vraagt. Die scaling nerf is zo laag op z'n Q en zn lategame E is best wel gebuffed. Dus niet een hele harde nerf :p.
pi_102110431
Ging weer lekker met shaco jungle :>
pi_102112484
Iemand al met Riven gespeeld? Heb haar gekocht (van ip punten) en vind haar best lekker spelen.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_102113252
Gebeurt nu iets heel raars. Games starten helemaal niet meer op. Blijft hangen op 'Prepare yourselves! The battle is about to begin...'
pi_102115582
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:17 schreef Maisnon het volgende:
1 game gewonnen, maar toch.. Ik vind Trundle toch net iets missen. Junglen in pub gaat me sowieso niet echt goed af, en het moet echt vanaf het begin lekker lopen wil ik echt iets met hem doen.
Trundle is makkelijk te kiten en heeft te weinig CC om dat goed te maken. Op zich ben je (zeker met Sheen) best sterk qua damage en je bent redelijk tanky, maar niet supertanky om er gewoon careless in te rushen en ook niet sterk genoeg om ECHT een verschil in teamfights te maken... dus ik snap wel wat je bedoelt denk ik. Ik speelde zelf ook best vaak Trundle en ik heb hetzelfde gevoel.
pi_102116263
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:25 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Trundle is makkelijk te kiten en heeft te weinig CC om dat goed te maken. Op zich ben je (zeker met Sheen) best sterk qua damage en je bent redelijk tanky, maar niet supertanky om er gewoon careless in te rushen en ook niet sterk genoeg om ECHT een verschil in teamfights te maken... dus ik snap wel wat je bedoelt denk ik. Ik speelde zelf ook best vaak Trundle en ik heb hetzelfde gevoel.
Trundle is opzich wel leuk maar je moet echt goed oefenen met die pillar. Die maakt het verschil in teamfights, maar je hebt wel een frozen mallet nodig.
pi_102117985
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:33 schreef flipp. het volgende:

[..]

Trundle is opzich wel leuk maar je moet echt goed oefenen met die pillar. Die maakt het verschil in teamfights, maar je hebt wel een frozen mallet nodig.
Mjah het verrotte is dat je ook sheen nodig hebt... En om nou triforce EN frozen mallett te maken... da's gewoon zonde.
pi_102119674
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:53 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Mjah het verrotte is dat je ook sheen nodig hebt... En om nou triforce EN frozen mallett te maken... da's gewoon zonde.
Yup dat is het zeker. Als je goed bent met je pillar kan je zonder mallet door, maar als nog moet je daar trundle wel erg veel voor spelen.
  maandag 19 september 2011 @ 00:20:49 #265
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102126907
Poppy 14.gif. Daarmee wil ik ook wel tegen je Olafje spelen toplane.
pi_102128373
Ben op zich best goed met die pillar, maar het is dan vaak nog net niet genoeg. En dan krijg je inderdaad dat je en Sheen en Frozen Mallet nodig hebt :P
pi_102129571
Wat is die Urgot eigenlijk een troll-champion. Vanaf level zes switch ik een tegenstander onder onze toren, waarna hij gestund wordt en dood gaat. Wat is skype toch heerlijk O+
pi_102130404
Je moet niet met 1 burst je tegenstander willen doodmaken op trundle. Trundle heeft een superpassive om langzaamaan je tegenstander te mollen.
pi_102130444
Je moet gewoon shaco jungle gaan :>

Het is en blijft 1 van de leukste champs. Alleen lang niet zo sterk
pi_102130499
Shako is wel een van de betere trollchamps :) Maar zo gemakkelijk te counterjunglen, ook lvl1. Als je weet waar hij start, loop langs zn boxes, flash out waar nodig en weg is jungleshako
pi_102130898
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 09:05 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Shako is wel een van de betere trollchamps :) Maar zo gemakkelijk te counterjunglen, ook lvl1. Als je weet waar hij start, loop langs zn boxes, flash out waar nodig en weg is jungleshako
Daarvoor heb je teammates
pi_102131057
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 08:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Je moet niet met 1 burst je tegenstander willen doodmaken op trundle. Trundle heeft een superpassive om langzaamaan je tegenstander te mollen.
Denk je dat ik gister begonnen ben ofzo :D
pi_102131065
:) Lijkt soms alsof champs hier alleen maar beoordeeld worden op hun ability om een tegenstander in 1x dood te krijgen *kuch* epicknife *kuch*

vandaar
  maandag 19 september 2011 @ 09:53:14 #274
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_102131422
goedemorgen

Eergisteren Brand voor het eerst geprobeerd, en dit is voor mij de eerste champ waar ik echt heerlijk mee uit de voeten kan.

Nu ben ik een noob tot en met, dus ik had nog een paar vraagjes.

Wat doet spellvamp precies ?

Iemand een fatsoenlijk item build voor Brand ?
Ik had zelf Deathcap, mag boots, rylai, godess tear (ofzo?)

Maar ik heb het idee dat ik maar wat doe :') Toch lukt het me vaak een champ op te blazen.

Ik doe nu W > Q (stun)> E > R. Dit is meestal genoeg iets op te blazen, en of gruwelijk dmg te doen (indien meerdere champs)

advies anyone ?
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_102131572
Gaat goed so far zo te zien.

Spellvamp is als jij een spellcast en hit, jij life krijgt aan de hand van de damage die je doet en % spellvamp die je hebt.

Brandbuild is W levelen met E en Q een punt in op lvl4 allebei. Daarna met E en Q je stun proberen te hitten en direct W erover. Repeat 3x en je hebt een kill. Heb je blue of genoeg mana kan je W + E doen voor snellere farm.

Magboots + deathcap als je lekker gaat. Magboots + 2/3 rings als je meer sustained dmg wil houden in je lane terwijl je farmed. Ook rod of ages is een goed item op Brand, kan je nonstop in je lane blijven en krijg je leuke HP en manaboosts van.

Daarna is het een beetje kijken waar je tegen zit. Spellvamp en Rylais zijn wel mn favorieten, daarna voidstaff voor nog meer penetration.
Wordt je veel gefocussed kan je voor Zonias gaan
pi_102131828
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 09:53 schreef jagga het volgende:
goedemorgen

Eergisteren Brand voor het eerst geprobeerd, en dit is voor mij de eerste champ waar ik echt heerlijk mee uit de voeten kan.

Maar ik heb het idee dat ik maar wat doe :') Toch lukt het me vaak een champ op te blazen.

Ik doe nu W > Q (stun)> E > R. Dit is meestal genoeg iets op te blazen, en of gruwelijk dmg te doen (indien meerdere champs)

advies anyone ?
http://solomid.net/guides.php

Brand guide: http://solomid.net/guides.php?g=2587

Maar wat ik eigenlijk doe is in het begin boots kopen en 3 pots. Je eerste skill zet je in E en harras je alleen de enemy champ mee. Daarna koop ik meestal mana crystal of hp. Zodat ik voor catalyst ga en langer in een lane kan blijven.

Daarna finish je gewoon Rod of Ages. Koop je sorcerer shoes. En dan begin je gewoon met builden aan een death's cap.

En qua skills level ik eerst E. Daarna W, Q, W W etc. Mijn skill priority is: R:W:E:Q. Probeer altijd eerst E te landen en dan een W. Meer damage ftw
  maandag 19 september 2011 @ 10:13:43 #277
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_102131833
helaas ken ik alle items nog niet bij naam enz :')

Wat ik wel fijn vind is dat Brand echt niet moeilijk is om mee te spelen, en toch verwachten mensen niet de burst die je met Brand kan doen. Best raar eigenlijk.

Ik bedoel, een snelle E+Q combo heeft mijn leven zo vaak gered, een W erachter aan en ineens zijn ze zelf aan het rennen voor hun leven :D
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_102131881
brand is idd een champ die zich kan omdraaien op low hp en je alsnog kan killen als je zit te slapen :)
pi_102132406
Als je maar goeie runes hebt :>
pi_102132599
Jij was die soraka toch gisteren lama? Kwam ik ook achteraf pas achter :)
pi_102132790
Jup
pi_102132845
minder towerdiven op lvl4 plz :)
pi_102132873
Ik had niet eens zin om op dat moment support te spelen. Trolol
pi_102132930
:) ach ging wel lekker, op failplank na ;) Gelukkig trokken we nog wel bij ^^

Normaal speel ik ook wel superaggro botlane AD maar je ging net iets te ver nog ^^
pi_102133025
Deze lane was te makkelijk. Ik kon ze al exp blocken en damagen. easy
pi_102133138
Wie hadden we ook alweer, singed en nogwat ofzo ..
pi_102133182
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 09:36 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
:) Lijkt soms alsof champs hier alleen maar beoordeeld worden op hun ability om een tegenstander in 1x dood te krijgen *kuch* epicknife *kuch*

vandaar
Ik ben geen epicknife en ik speel zeer zelden bursty champions. Altijd bruisers, dus ik weet prima hoe dat speelt. Alleen trundle is momenteel iets minder dan een aantal anderen imo (neem Lee Sin, Jax, xin, irelia).
pi_102133193
Gangplank,nocturne,soraka, en dunno meer
pi_102133237
True, pest met trundle is dattie in een teamfight niet echt boeiend is... Vandaar dat high elo nu vaker jungle blitz bijv doet, en jungle maokai
pi_102133307
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 11:11 schreef Lamabal het volgende:
Gangplank,nocturne,soraka, en dunno meer
cait he ;)
  maandag 19 september 2011 @ 11:27:50 #291
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_102133574
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 10:39 schreef Lamabal het volgende:
Als je maar goeie runes hebt :>
kben lvl 11 :P welke runes?
pi_102133701
Runes maken je net dat beetje sterker, maar het is niet dat je niets kan killen als je ze niet hebt

helemaal op lvl11, lekker sparen die IP en op lvl20 pas tier3 runes kopen
pi_102133880
Jup, wachten totdat je lvl 18 bent of 19. Iig runes van tier 3
pi_102135893
op lvl 18 of 19 kun je nog geen tier 3 runes kopen volgens mij
  maandag 19 september 2011 @ 13:08:31 #295
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102136103
Nee, tier 3 is 20+.

Gisteren trouwens met Poppy sololane top. Ik moest tegen een Caitlyn en Swain. Gewoon gefarmd tot level 6 en toen mezelf gewoon steeds gefeed door die ulti :D. Aan het einde iets van 22/4 en toen nog 6 keer doodgegaan door 5 vs 1 :').
pi_102136154
Gister als Swain met Cait toplane tegen TF en Rammus, bij 13/0 hielden ze het voor gezien :) stun op stun op stun op slow :)

Moet je behoorlijk goed hebben gespeeld op poppy, hijs best wel fragile aan begin
  maandag 19 september 2011 @ 13:14:02 #297
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102136243
Ja, gewoon onder de turret blijven staan. Had ook weinig farm en Cait probeerde mij te towerdiven, dus ik had wel FB, dat scheelde ook wel.
pi_102136268
Ja dat moet je dan wel net hebben idd :)

Rammus rolde gewoon met zn powerball erin waarna hij doodging en TF daarna omdat hij er nog 5sec achteraan probeerde te redden :)

hurray for nubbies!
pi_102136371
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 09:53 schreef jagga het volgende:
goedemorgen

advies anyone ?
Ik build brand altijd zo:

Meki pendant + healthpots, veel harassen met je W en farmen, daarna boots en tear of the godess en die bouwen naar archangels staff. Als je veel kills maakt en niet doodgaat gewoon je Rabadons opbouwen en als je 't moeilijk krijgt resistance of armor of health kopen hangt van de situatie af, als je kiest voor health ga ik altijd voor de giant belt > rylais

Vind mana regen early game heel chill en als je beetje safe speelt kan je heel lang in je lane blijven op deze manier
  maandag 19 september 2011 @ 13:21:29 #300
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102136456
Brand moet je met twee Doran Ring beginnen, dan heb je meteen geen manaproblemen meer. Daarna lvl 1 boots, deathcap, level 2 boots, void staff voor magicpen en als je echt veel kills maakt Zonya's voor als je gefocust wordt.
  maandag 19 september 2011 @ 13:21:53 #301
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102136468
Vol.