Koreaanse peerquote:Op maandag 19 september 2011 23:24 schreef celc1us het volgende:
[..]
Klopt helemaal!
@ robinook
Bulgogi met peer? Dat hadden ze in een Koreaans restaurant ook niet...
Zonder peer was het al mals genoegquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:15 schreef RobinOok het volgende:
Ech wel!
Dat zit in de marinade, helpt het mals te maken.
Het ziet er alsnog héérlijk uit hoor!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:50 schreef minilot het volgende:
Ondertussen, hier thuis..
Geen mooie foto, wél lekker: puttanesca-quicheje, met tonijn, kappertjes, ansjovis, knoflook, chilipeper, zongedroogde tomaten en asiago(-kaas).
Opgemaakt als avondeten zag het er beter uit, maar toen had ik geen camera bij de hand.Bij het inpakken van de lunches voor morgen dacht ik: oh ja! -klik-
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:50 schreef minilot het volgende:
Ondertussen, hier thuis..
Geen mooie foto, wél lekker: puttanesca-quicheje, met tonijn, kappertjes, ansjovis, knoflook, chilipeper, zongedroogde tomaten en asiago(-kaas). En zelfgemaakt roomboterig korstdeeg, uiteraard.
Opgemaakt als avondeten zag het er beter uit, maar toen had ik geen camera bij de hand.Bij het inpakken van de lunches voor morgen dacht ik: oh ja! -klik-
![]()
[ afbeelding ]
Ik weet iig 1 goede kaasboer vlakbij Nijmegen: http://www.diervoort.nl/quote:Op woensdag 21 september 2011 22:33 schreef Ilse86 het volgende:
Wordt dus hoog tijd dat ik een keer bij andere kaasboeren op bezoek gaMaar bedankt voor je antwoord. Ik woon een ongeveer kwartiertje ten westen van Nijmegen. Vast nog wel wat meer plekken in de buurt waar ik kan vragen dus
Ziet er lekker uit, en Wijchen is wel dichtbij ja. Dank je voor de tipquote:Op donderdag 22 september 2011 08:42 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik weet iig 1 goede kaasboer vlakbij Nijmegen: http://www.diervoort.nl/
ik vind de foto voor jou een beetje tegenvallen. die saus zo kan echt niet!quote:Op maandag 26 september 2011 17:34 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lamb Sandwich
Broodje met overgebleven lam van de geroosterde lamsschouder met ras-el-hanout.![]()
Beetje rucola en tomaat erbij en sausje van griekse yoghurt, mayo, citroensap, koriander, lente-ui, beetje gemalen komijn, snufje cayennepeper en peper/zout.
foodgawker heeft wel ergere inzendingen op elke willekeurige dag. maar die saus vink er een beetje ranzig op zitten zo, visueel gezien iigquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:49 schreef RobinOok het volgende:
Ja, het licht werkte niet mee en kreeg het ook niet goed gecorrigeerd in fotoshop.
Ik was eigenlijk niet van plan een foto te maken, maar juist toen ik die saus zo zag besloot ik toch maar camera te gaan pakken. Ha! En ja, dan is het te laat om de kruimels op te ruimen, want dan wordt het een smurrie met die saus.
Ik stuur ''m ook niet in naar foodgawker hoor. 't Is gewoon voor eigen archief.
Mja niet zo speciaal toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:09 schreef celc1us het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ik mn broccoli soms maak.
Wederom mooie fotoquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:09 schreef celc1us het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ik mn broccoli soms maak.
Ik vind die saus er juist jummie uitzien!quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
foodgawker heeft wel ergere inzendingen op elke willekeurige dag. maar die saus vink er een beetje ranzig op zitten zo, visueel gezien iig
Zoiets vermoedde ik al jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:39 schreef celc1us het volgende:
Hehe klopt. Tis een soort dieet, hoog in eiwitten, laag in koolhydraten, sausjes etc helpen dan niet
Het waren eggs noodles jaquote:Op donderdag 29 september 2011 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
met noodles? ziet eruit als spaghetti.
verder lekker!!
Ohhh dat wil ik proberen, juist omdat het er niet zo smakelijk uit ziet maar jullie wel zeggen dat 't lekker isquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:55 schreef RobinOok het volgende:
Misschien eigenlijk niet erg geschikt voor dit topic want het ziet er natuurlijk niet uit, haha, maar toch:
[ link | afbeelding ]
Rendang
Normaal hou ik 'm wat smeuïger, maar deze keer wilde ik het doen zoals het hoort, helemaal "drooggebakken". Ziet er nog smeriger uit dan normaal.![]()
Dit was vroeger mijn lievelingskostje, als ik op mijn verjaardag mocht kiezen wat we aten koos ik rendang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |