foodgawker heeft wel ergere inzendingen op elke willekeurige dag. maar die saus vink er een beetje ranzig op zitten zo, visueel gezien iigquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:49 schreef RobinOok het volgende:
Ja, het licht werkte niet mee en kreeg het ook niet goed gecorrigeerd in fotoshop.
Ik was eigenlijk niet van plan een foto te maken, maar juist toen ik die saus zo zag besloot ik toch maar camera te gaan pakken. Ha! En ja, dan is het te laat om de kruimels op te ruimen, want dan wordt het een smurrie met die saus.
Ik stuur ''m ook niet in naar foodgawker hoor. 't Is gewoon voor eigen archief.
Mja niet zo speciaal toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:09 schreef celc1us het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ik mn broccoli soms maak.
Wederom mooie fotoquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:09 schreef celc1us het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ik mn broccoli soms maak.
Ik vind die saus er juist jummie uitzien!quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
foodgawker heeft wel ergere inzendingen op elke willekeurige dag. maar die saus vink er een beetje ranzig op zitten zo, visueel gezien iig
Zoiets vermoedde ik al jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:39 schreef celc1us het volgende:
Hehe klopt. Tis een soort dieet, hoog in eiwitten, laag in koolhydraten, sausjes etc helpen dan niet
Het waren eggs noodles jaquote:Op donderdag 29 september 2011 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
met noodles? ziet eruit als spaghetti.
verder lekker!!
Ohhh dat wil ik proberen, juist omdat het er niet zo smakelijk uit ziet maar jullie wel zeggen dat 't lekker isquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:55 schreef RobinOok het volgende:
Misschien eigenlijk niet erg geschikt voor dit topic want het ziet er natuurlijk niet uit, haha, maar toch:
[ link | afbeelding ]
Rendang
Normaal hou ik 'm wat smeuïger, maar deze keer wilde ik het doen zoals het hoort, helemaal "drooggebakken". Ziet er nog smeriger uit dan normaal.![]()
Dit was vroeger mijn lievelingskostje, als ik op mijn verjaardag mocht kiezen wat we aten koos ik rendang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |