Uiteraard.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zullen we hem maar verbieden dan?
Geef mij maar hollen, maar helaas zit dat er niet altijd in.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zonder gekheid. Ik ben van het hollen en stilstaan
Soms wel, soms niet. Het ene moment kom je om in het werk, terwijl je op een ander moment betrekkelijk weinig hebt te doen. Ach, so be it.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geef mij maar hollen, maar helaas zit dat er niet altijd in.
Zeker, dat is het mooie aan werk. Ik mis het, onderwijs is saai, stilstaand, te theoretisch.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Het ene moment kom je om in het werk, terwijl je op een ander moment betrekkelijk weinig hebt te doen. Ach, so be it.
Studeren heeft ook zo zn charmes. Toen ik maandag in Amsterdam was, zag ik weer genoeg mooie vrouwelijke studentes.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, dat is het mooie aan werk. Ik mis het, onderwijs is saai, stilstaand, te theoretisch.
Einfach bah.
Dat dan weer wel, saaie ouwe grijze lullen zijn vervangen door leuke studenten.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Studeren heeft ook zo zn charmes. Toen ik maandag in Amsterdam was, zag ik weer genoeg mooie vrouwelijke studentes.
Daarom. Zit hier vandaag met twee 50 plussers en onze nieuwe stagiaire is een christelijke dude. Wat een feest. Godverdomme.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, saaie ouwe grijze lullen zijn vervangen door leuke studenten.
De omgeving is wel positiever idd.
Hm hier zit in m'n college zaal wel wat leukers.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom. Zit hier vandaag met twee 50 plussers en onze nieuwe stagiaire is een christelijke dude. Wat een feest. Godverdomme.
Eensch, ik kijk momenteel met verbazing naar Nederland, nooit geweten dat er zoveel leuke studentes rondliepen, voel me net een toerist die met grote ogen in de wereld rondstapt..........een jaar lang werken tussen grijze mannen en vrouwen heeft z'n sporen nagelaten.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, saaie ouwe grijze lullen zijn vervangen door leuke studenten.
De omgeving is wel positiever idd.
Hihi, volgens mij heb ik sjans met een Duitse meid, ze zat iig de afgelopen lessen constant mijn kant op te kijken.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je mag de Duitse meiden wel hebben van me, wel zelf komen afhalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hihi, volgens mij heb ik sjans met een Duitse meid, ze zat iig de afgelopen lessen constant mijn kant op te kijken.Je weet toch wat ze zeggen? Grote neus, grote...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Portemonnee?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet toch wat ze zeggen? Grote neus, grote...
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hihi, volgens mij heb ik sjans met een Duitse meid, ze zat iig de afgelopen lessen constant mijn kant op te kijken.Ik heb ook een grote neus. Beetje zoals Hitler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Dan staat er '9 tot 5-mentaliteit' op jouw CV.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:07 schreef 3-voud het volgende:
BAM!... ik kap met werken. Morgen weer een dag.
Die van mij doet eerder aan een Joodse boekhouder denken, maar dat kan ook aan m'n donkere haren, bruine ogen en bretels liggen.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:41 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb ook een grote neus. Beetje zoals Hitler.
Onder m'n vrienden ben ik ook de jood. In positieve zin dan.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die van mij doet eerder aan een Joodse boekhouder denken, maar dat kan ook aan m'n donkere haren, bruine ogen en bretels liggen.
Volgens mij waren dat voeten...quote:Op woensdag 14 september 2011 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet toch wat ze zeggen? Grote neus, grote...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |