quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:34 schreef borisz het volgende:
Noteert op een tegeltje
"Het lichaam waarmee je geboren wordt, ga je ook mee dood"
quote:
Doe je goedquote:Op woensdag 14 september 2011 07:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Mogge.. best lekker zo'n cursus om de hoek. Tijd genoeg even rustig te ontbijten en een kop koffie.![]()
Hihi en ik zie een bekende op het nieuws in het item van het Nationaal Ballet (loopt achter Van Manen aan)
Ik ga jullie de hele dag irriteren om van de zenuwen af te komenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
Pfff, straks laatste dag van Annie als vrijgezelle man, ik zou 'em knijpen
Preciesquote:Op woensdag 14 september 2011 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou 'm eerder knijpen voor Groningse Walsen dan ja zeggen tegen de persoon waar je zielsveel van houdt
quote:Op woensdag 14 september 2011 08:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ga jullie de hele dag irriteren om van de zenuwen af te komen.
quote:Op woensdag 14 september 2011 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou 'm eerder knijpen voor Groningse Walsen dan ja zeggen tegen de persoon waar je zielsveel van houdt
Ik begreep alles van die zin behalve 'short'.quote:Op woensdag 14 september 2011 08:55 schreef Den_Haag het volgende:
Jammer dat je niet short kan gaan op een land
Dat snapte ik welquote:Op woensdag 14 september 2011 09:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, 14 September 2011, de dag dat het ineens duidelijk werd dat Griekenland wel eens Falliet zou kunnen gaan...
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 09:05 schreef Isabeau het volgende:
Je zou nog als een sympathiek gebaar de Sirtaki kunnen oefenen, Annie!
Ik wilde wel graag komen jaquote:Op woensdag 14 september 2011 09:06 schreef Anthraxx het volgende:
Overigens: er zijn 2 plekken gereserveerd in de kerk morgen. Zou jij nog komen?
Mooi. Zie je PM over een paar minutenquote:Op woensdag 14 september 2011 09:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde wel graag komen jaIk heb alleen helemaal geen details behalve de trouwdag
Vrij vertaald, gokje wagen dat een koers gaat dalen of iets failliet gaatquote:Op woensdag 14 september 2011 08:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik begreep alles van die zin behalve 'short'.
Ah zoquote:Op woensdag 14 september 2011 09:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vrij vertaald, gokje wagen dat een koers gaat dalen of iets failliet gaat
Beide is positief voor jequote:Op woensdag 14 september 2011 09:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah zo. En waar gok je op? Failliet gaan? Koers daling? Beide?
quote:Bij short gaan wordt geanticipeerd op koersdalingen. Er worden aandelen geleend, om ze vervolgens te verkopen met als doel ze later, tegen een lagere koers weer terug te kunnen kopen en ze dan weer terug te geven aan de belegger waarvan ze geleend werden.
http://www.limburger.nl/a(...)10919807/0/FRONTPAGEquote:De twee Limburgse PVV-gedeputeerden, Antoine Janssen en Theo Krebber, willen toch een auto met chauffeur. Ze verliezen zoveel tijd met reizen, dat het werk eronder lijdt.
De gedeputeerden hebben volgens meerdere betrouwbare bronnen binnen de partij en het provinciehuis aan hun fractie toestemming gevraagd om toch in een dienstauto plaats te nemen.
Het verzoek is opvallend, want het schrappen van de ‘dure dienstauto's met chauffeur' was een van de belangrijkste verkiezingsleuzes van de partij. Omdat CDA en VVD weigerden de dienstauto in te leveren, staat in het coalitieakkoord dat alleen de PVV-gedeputeerden met eigen vervoer reizen.
In de trein kan je ook doorwerkenquote:Op woensdag 14 september 2011 09:21 schreef borisz het volgende:
http://www.limburger.nl/a(...)10919807/0/FRONTPAGE
quote:
Vraag me af hoe lang je aan het reizen bent binnen Limburgquote:Op woensdag 14 september 2011 09:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat is best leuk om te lezenGoh, zou het dan toch een reden hebben dat er auto's met chauffeur bestonden?
Gaan ze maar dichterbij wonenquote:Op woensdag 14 september 2011 09:27 schreef borisz het volgende:
Als je in Venray woont is het nog wel een eindje naar het gouvernement in Maastricht
Dat delegeer ik naar mijn "ondergeschikten"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op woensdag 14 september 2011 11:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Lieve allemaal, ik vind het nu toch wel tijd om te vertellen. Nee ik ben niet zwanger
Hmmmm...da's aan de ene kant goed k**. Ik begrijp je zorgen dondersgoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de andere kant: probeer dit ook van de positieve kant te bekijken. Je hebt nu een grote schop onder je kont gehad om toch een andere baan te zoeken. Kijk goed om je heen. Er komt vast wat langs wat je ligt. Je kan er alleen maar beter van worden denk ik.
En laat je advocaat maar gewoon los op je ex-baas. Hoeveel jaar heb je er gewerkt? Ik vind die ene maand oprotpremie erg weinig nl."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op woensdag 14 september 2011 11:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Lieve allemaal, ik vind het nu toch wel tijd om te vertellen. Nee ik ben niet zwanger
toch niet getekend voor akkoord he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon die advocaat centjes laten ritselen. Ontslag is wel zeker maar dat krijg je meer dan een maandje
voor ontvangst, niet voor de inhoud (dat heb ik hem ook gemaild) gezien hij pushte dat ik NU (toen dus) moest tekenen.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
toch niet getekend voor akkoord he?
Gewoon die advocaat centjes laten ritselen. Ontslag is wel zeker maar dat krijg je meer dan een maandje
Heel verstandigquote:Op woensdag 14 september 2011 11:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
voor ontvangst, niet voor de inhoud (dat heb ik hem ook gemaild) gezien hij pushte dat ik NU (toen dus) moest tekenen.
Kon je geen auto met chauffeur betalen?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:52 schreef Den_Haag het volgende:
Wat golfer zegt
Weer eens in de trein naar schiphol
Èensch met alles! Ja, ook de pinda'squote:Op woensdag 14 september 2011 12:48 schreef Stereotomy het volgende:
Wat enorm kut voor je FF, en ik begrijp je onmacht / verdriet / woede.
Doe niks overhaast en indien hier mensen met kennis hulp aanbieden, maak daar goed gebruik van. Zelf heb ik geen ene reet verstand van contracten / werk, dus inhoudelijk heb je weinig aan me, dus ik doe maar dit:en
voor de komende tijd voor je.
En die baas van je tot op de laatste cent uitknijpen. Bloeden zal hij. En daarna nog een zak zoute pinda's over zijn wonden strooien.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:54 schreef Stereotomy het volgende:
Kon je geen auto met chauffeur betalen?
Kan. Niet. Loslaten.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:03 schreef Bluezz het volgende:
Op deze manier blijf je afscheid nemen Steer
Doorgaans mannenkapsels om de 6 weken toch?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:04 schreef Bluezz het volgende:
Straks naar de kafferEcht korter knippen want om de 6 weken vind ik écht veel te snel
quote:Op woensdag 14 september 2011 13:04 schreef Bluezz het volgende:
Straks naar de kafferEcht korter knippen want om de 6 weken vind ik écht veel te vaak
Ik ga eens in de drie maanden denk ikquote:Op woensdag 14 september 2011 13:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doorgaans mannenkapsels om de 6 weken toch?
Ik doe om de 7 weken.
quote:
Ik ga meestal gewoon wanneer ik zin heb of het echt uit model hangt (erg slap en steil haar heb ik) en het voordeel van een echt stuk korter is dan natuurlijk 3 of soms wel 4 maanden niet gaanquote:Op woensdag 14 september 2011 13:04 schreef Stereotomy het volgende:
Doorgaans mannenkapsels om de 6 weken toch?
Ik doe om de 7 weken.
oneeeeeee dat plaatjequote:Op woensdag 14 september 2011 13:07 schreef borisz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik ga eens in de drie maanden denk ik
Die heeft de auto mee gejatquote:Op woensdag 14 september 2011 12:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kon je geen auto met chauffeur betalen?
Nouja, het is wel wat ongemakkelijk, maar hij is ook wel heel reëel eigenlijkquote:Op woensdag 14 september 2011 15:56 schreef FutureFairytale het volgende:
die kleine lettertjes Leinvoel je je niet ongemakkelijk als hij dat zegt? wel lief dat je naar zn nwe 'woning' hebt gekeken
geniet van je vrije dag verder!
Inderdaadquote:Op woensdag 14 september 2011 16:16 schreef FutureFairytale het volgende:
als jullie zo duidelijk jullie omgangsvormen hebben besproken en daar beide (vooral jij!) lekker bij voelen is het alleen maar hartstikke leuk, zo'n band
fotoquote:Op woensdag 14 september 2011 16:18 schreef Bluezz het volgende:
Wat leuk Lein![]()
Ook ooit eens een specialere band gehad met een erg charmante (alzheimer dat wel) man in mijn vp huis tijd, die me echt aan het blozen kon krijgen
En ik had een andere kapster die ook weer precies wist wat ik bedoelde
Denk dat het zaak is om zolang de advocaat er nog mee bezig is, dingen te doen die 'moeten', zodat het allemaal correct afgehandeld wordt. Het is even niet anders.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben er nog. voel me er niet meer lekker bij maar ik denk dat ik mij t beste maar kan 'gedragen' zodat ik evt niet beschuldigd kan worden van dingen zoals werkweigering.. maar van harte gaat t zeker niet.
Oh die van mij is niet schaamteloos hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 16:23 schreef Bluezz het volgende:
Ja ze zijn op goed moment echt schaamteloos
Als het goe is, is het goequote:Geen foto, gewoon dezelfde ouwe kop met schouderlang haar in laagjes, helemaal goe
En wat zij zegt.quote:Ik denk ook dat het goed is dat je gewoon blijft werken en je kont niet tegen de krib gooit FFT.
Dan ligt het niet aan jou en kan ie je nergens op pakken
Dan ben je meteen verzeild in een behoorlijk druk leven zo net na je vak. !quote:Op woensdag 14 september 2011 16:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo en nu ben ik totaal gaar gepraat vandaag.. Heel veel info, maar gelukkig wel interessant (vooral het 1e deel van de dag). Alleen wel weer flink wat werk er bijHoop dat ik het allemaal red met mijn opleiding ook nog er naast waar ik ook dingen voor op school moet gaan doen... Nou ja.. we zien wel.
Leuk om weer eens een positieve post qua werk van je te lezenquote:Op woensdag 14 september 2011 17:03 schreef PdeHoog het volgende:
Klaar met werk. Morgen zakentripje naar filiaal Bunnik om te praten over IT. Echt leuk, dat coordinatortje spelen
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan ben je meteen verzeild in een behoorlijk druk leven zo net na je vak. !
Suc6 met alles hoor
het zal best zwaar voor je worden, nu met je opleiding erbij. Die rest is idd best groot en juichen kan ik nog niet. Advocaat belde en J. heeft er ook een advocaat op gezet... dat had ik verwacht. Zijn advocaat heeft de mijne een mail gestuurd en hij gaat me vnv bellen over wat de inhoud is en hoe nu verder te gaan.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:51 schreef Sunnythesun het volgende:
hoera voor FFT!!! Want ik ga hier alleen maar positieve dingen over zeggen
![]()
Je bent straks voor goed van die lul af namelijk én je advocaat gaat je helpen er alles uit te slepen waar je recht op hebt, dus hartstikke mooi joh!!
![]()
De rest (en ja, ik besef me dat het best een grote rest is hoor) komt allemaal wel goed![]()
![]()
Zo en nu ben ik totaal gaar gepraat vandaag.. Heel veel info, maar gelukkig wel interessant (vooral het 1e deel van de dag). Alleen wel weer flink wat werk er bijHoop dat ik het allemaal red met mijn opleiding ook nog er naast waar ik ook dingen voor op school moet gaan doen... Nou ja.. we zien wel.
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk om weer eens een positieve post qua werk van je te lezen
Gelukkig heb je het recht aan jouw kant aangezien hij jou heeft ontslagen, afwachten dus nu..quote:Op woensdag 14 september 2011 17:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het zal best zwaar voor je worden, nu met je opleiding erbij. Die rest is idd best groot en juichen kan ik nog niet. Advocaat belde en J. heeft er ook een advocaat op gezet... dat had ik verwacht. Zijn advocaat heeft de mijne een mail gestuurd en hij gaat me vnv bellen over wat de inhoud is en hoe nu verder te gaan.
wzzquote:Op woensdag 14 september 2011 17:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Laat de advocaten maar lekker met elkaar onderhandelen.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Advocaat belde en J. heeft er ook een advocaat op gezet... dat had ik verwacht. Zijn advocaat heeft de mijne een mail gestuurd en hij gaat me vnv bellen over wat de inhoud is en hoe nu verder te gaan.
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Koesterenquote:Op woensdag 14 september 2011 17:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
ik ben daar ook blij mee hoor
Kan het nog steeds niet helemaal geloven
Dat beeld van twee advocaten die handjeklap met elkaar doenquote:Op woensdag 14 september 2011 17:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het zal best zwaar voor je worden, nu met je opleiding erbij. Die rest is idd best groot en juichen kan ik nog niet. Advocaat belde en J. heeft er ook een advocaat op gezet... dat had ik verwacht. Zijn advocaat heeft de mijne een mail gestuurd en hij gaat me vnv bellen over wat de inhoud is en hoe nu verder te gaan.
Goed bezugquote:Op woensdag 14 september 2011 17:55 schreef LieLie het volgende:
Oh, en een p.s vandaag mijn 'dieptepunt' bereikt sinds ik ben begonnen met afvallen
We zullen zienquote:Op woensdag 14 september 2011 17:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Koesteren(en niet meteen in paniek raken als het even een paar dagen weer niet zo leuk is, dat hoort er nu eenmaal soms bij
)
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:55 schreef LieLie het volgende:
Oh, en een p.s vandaag mijn 'dieptepunt' bereikt sinds ik ben begonnen met afvallen
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:37 schreef borisz het volgende:
Rob Stenders heeft ook een 90lijstje gemaakt. Maar dan wel met 901 platen
![]()
http://presents.3fm.nl/page/90s09_nieuwsbericht/90s09/5349640
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:02 schreef TAV74 het volgende:
Pff, weer thuis. Slopend dagje/conferentie vandaag. Wel erg leuk om in een van de tafeldiscussies te mogen deelnemen onder leiding van dagvoorzitter Margreet Dolman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:02 schreef TAV74 het volgende:
Pff, weer thuis. Slopend dagje/conferentie vandaag. Wel erg leuk om in een van de tafeldiscussies te mogen deelnemen onder leiding van dagvoorzitter Margreet Dolman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leukwinnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Teruggelezen en eens met Isa. Het is nu echt een klotesituatie voor je, maar je zult zien dat je hier uiteindelijk beter uit gaat komen!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:56 schreef Isabeau het volgende:
FFT, dat is absoluut vervelend nieuws, maar ik hoop (en ik weet zeker iedereen hier met mij) dat je juist hierdoor een geweldig leuke baan gaat vinden met mensen die je waarderen en een baas waar normaal mee te praten valt ipv deze lamlul
spierpijn vooral ookquote:Op woensdag 14 september 2011 20:05 schreef Isabeau het volgende:
Straks mooie benen(of: nog mooiere
)
Vandaag zag ik de prijslijst van een sportschool in H'veen waar ik nooit aan gedacht had, maar daar kan je dus onbeperkt sporten tussen 12:00 en 17:00 en in het weekend voor 14,95 per maand!Hmm, dat is wel wat anders dan die 50 euro wat die andere sportschool moest kosten!
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:24 schreef TAV74 het volgende:
Cool, net kaarten besteld en Seasick Steve zit straks bij DWDD.
Meestal heb ik wel 1-2 dagen vrij door de week en dus het hele weekend mag je ook sporten (en ja, ze zijn ook open op zondag). Dus ik zou sowieso 2-3x per week dan wel kunnen. Ik zit er over na te denken dit te doen. Voor nog geen 15 euro!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:10 schreef Sunnythesun het volgende:
spierpijn vooral ook![]()
En das geen geld joh!Handig als je vrije dagen hebt door de week ook vooral..
Waah ik kan het je echt alleen maar aanradenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meestal heb ik wel 1-2 dagen vrij door de week en dus het hele weekend mag je ook sporten (en ja, ze zijn ook open op zondag). Dus ik zou sowieso 2-3x per week dan wel kunnen. Ik zit er over na te denken dit te doen. Voor nog geen 15 euro!
Moet toch eens langs gaan om te zien of het wat is voor mijquote:Al onze prijzen zijn inclusief koffie, thee, negen soorten sportdranken, infrarood sauna, douchegel, shampoo, deodorant, kluisjes, peuteropvang en dieet begeleiding.
Vooral die peuteropvangquote:Op woensdag 14 september 2011 20:17 schreef Isabeau het volgende:
En dit ook nog hè:
[..]
Moet toch eens langs gaan om te zien of het wat is voor mij
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Vooral die peuteropvangkan Ross ook mee
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]ze hebben groepslessen voor kinderen vanaf 3 jaar
Het heet Puppy Dance
Squattenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe overigens mijn squats tijdens het douchen nadat ik shampoo in m'n haar heb gedaan
Geen idee wat het is maar het klinkt wel vies. Zoiets als squirten?quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:40 schreef golfer het volgende:
Zo. Lekker onderuit op de bank naar m'n cluppie kijken.
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe overigens mijn squats tijdens het douchen nadat ik shampoo in m'n haar heb gedaan
Nou, als golfer me naakt probeert voor te stellen dan denk ik: typisch. Bij jou kijk ik er wel even van op hoorquote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, als golfer me naakt probeert voor te stellen dan denk ik: typisch. Bij jou kijk ik er wel even van op hoor
Geen idee, Anne, ik moet nog even gaan kijken. Maar je mag dan dus alleen 's middags tot 17:00 sporten en daarom is het zo goedkoop.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:04 schreef AnneX het volgende:
Zeg Isa, wat een lage prijs voor de sportschool !!!
is het actieprijs ? of is er geen begeleiding in de oefenzaal?
Doen zij een intake en begeleiding bij de intro?
Hier heeft Basic sports ( een keten ?) een dergl. prijs : je komt - sport - en je gaat. That's it.
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:26 schreef AnneX het volgende:
Rare toestanden met de urologen, Krakke.
Dat kunnen hullie vast wel uitleggen.
En voor Anthrax en Anna : een hele mooie zonnige dag morgen en veel plezier ook bij alle ernst
en verkleedpartijen en succes bij de Groninger wals.![]()
![]()
![]()
Wij krijgen toch wel een paar foto's te zien? please
Wat zus zegt!quote:Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Jaaaaa spannende dag morgen daar in het hoge noorden
Nee joh, gewoon lekker casual in je joggingbroekquote:Op woensdag 14 september 2011 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Morgen eerst overleg in overleg buiten de deur en vervolgens een demonstratie / overleg met directie en leverancier. Dat wordt niet rondlopen in spijkerbroek
Och, het geeft me tijd om mijn knuffelbeer te wassen.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:26 schreef AnneX het volgende:
Rare toestanden met de urologen, Krakke.
Dat kunnen hullie vast wel uitleggen.
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:45 schreef TAV74 het volgende:
Nee joh, gewoon lekker casual in je joggingbroek
Echt iets voor Pquote:
Heb ik nietquote:Op woensdag 14 september 2011 21:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon lekker casual in je joggingbroek
Have fun morgen, chef!quote:Op woensdag 14 september 2011 21:51 schreef Anthraxx het volgende:
Bedankt voor de gelukswensen. Foto's zullen wel komen maar niet openbaar. Anna wilt het niet En Publique
.
Helemaal goed, maar ik zou er wel een stropdas bij dragen!quote:
oquote:
Je komt...in de krant.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:51 schreef Anthraxx het volgende:
Bedankt voor de gelukswensen. Foto's zullen wel komen maar niet openbaar. Anna wilt het niet En Publique
.
De dames op kantoor zouden dat best grappig vindenquote:
Want? Je ziet nu mij in zo'n boxer?quote:
Ik vermoed 'whahahaha'-grappig.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:53 schreef PdeHoog het volgende:
De dames op kantoor zouden dat best grappig vinden
Ik vermoed de heren ookquote:Op woensdag 14 september 2011 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vermoed 'whahahaha'-grappig.
Uhuhquote:Op woensdag 14 september 2011 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vermoed 'whahahaha'-grappig.
Ah herkenbaar ja.. Had/heb ik ook soms last van. Geen ab. crunch meer voor mij voorlopigquote:Op woensdag 14 september 2011 21:54 schreef LieLie het volgende:
Ik kreeg toch wat meer last van mijn onderrug de laatste tijd bij het sporten, dus ik heb de fysiotherapeut maar eens gevraagd. Nu moet ik een paar apparaten niet meer doen, en wat vrije oefeningen wel gaan doen. En het liefst ook thuis, twee keer per dagmoet ik op handen en knieën met mn heup tegen een deurpost, alle spieren aanspannen en dan m'n been uitstrekken. Eens denken waar in huis ik dat een beetje tactisch kan doen, zonder dat de buren er een heel raar beeld van krijgen
Wii fit voor poesjes?quote:
Nope, mag ik ook nietquote:Op woensdag 14 september 2011 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah herkenbaar ja.. Had/heb ik ook soms last van. Geen ab. crunch meer voor mij voorlopig
Ah ja klinkt logischquote:Op woensdag 14 september 2011 21:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nope, mag ik ook niet
Hij zei: je hebt een hele smalle taille, en hele sterke bovenbenen (oh, really?) en die kracht uit je benen moet ook door je rug.
Dus als ik de verkeerde houding heb kwam dat niet goed.
Dagblad van het Noorden is een mogelijkheidquote:Op woensdag 14 september 2011 21:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, onze krant ook? Of andere regio?
Hm, zal er eens op letten overmorgen!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dagblad van het Noorden is een mogelijkheid. Nu echt weg...
Maak er een mooie dag van, morgen en geniet er van!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:01 schreef Anthraxx het volgende:
Dagblad van het Noorden is een mogelijkheid. Nu echt weg...
OS 2004.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:06 schreef Bluezz het volgende:
Wiske vs Xena(atje in mn oude utregse huissie) :
[ afbeelding ]
Ik heb de OSdata voor volgend jaar al in de agenda staan. Die twee weken sluit ik mijzelf op om zoveel mogelijk sport te zien.quote:
Dat doe je elke week, waarom moet het nu ineens in je agenda?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb de OSdata voor volgend jaar al in de agenda staan. Die twee weken sluit ik mijzelf op om zoveel mogelijk sport te zien.
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat doe je elke week, waarom moet het nu ineens in je agenda?
Stil nou, ik doe nu nog even alsof ik een leven hebquote:Op woensdag 14 september 2011 22:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Stil nou, ik doe nu nog even alsof ik een leven heb.
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee. Dit was niet best. Angst alom. En Sulejmani die altijd nog een onnodige extra beweging maakte i.p.v. gewoon op doel te schieten.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:32 schreef TAV74 het volgende:
Pfff, ik had er echt een keer weer ouderwets zin in, maar het ik kan niet zeggen dat ik nu echt geniet van deze wedstrijd...
Gelijk spelen is niet zo gek, maar teveel spelers die net even een tikje te langzaam handelen waardoor er geen echte kansen ontstaan (op 1 of 2 na).quote:Op woensdag 14 september 2011 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Dit was niet best. Angst alom. En Sulejmani die altijd nog een onnodige extra beweging maakte i.p.v. gewoon op doel te schieten.
Uitslag kan ik wel mee leven.
Madrid B draait in alle grote Europese competities moeiteloos bovenin mee.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:37 schreef borisz het volgende:
Hopelijk stuntje uithalen in Lyon. Al moeten we ook 2x afrekenen met Zagreb. Met een gelukje heb je al een geplaatst Real Madrid in speelronde . Al schat ik Madrid B hoger in dan Milan B
.
Aantal armen (lees minder dan 16k$ pj) is voor het vierde jaar op rij gestegen. Dan natuurlijk nog lekker op de pof leven etc.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:49 schreef z80 het volgende:
dit maakt de financiële puinhoop in de usa duidelijk
[ afbeelding ]
Succes Annie! Niet vergetem ja te zeggen hequote:Op donderdag 15 september 2011 07:57 schreef Anthraxx het volgende:
Tot straks.
Voor de thuisblijvers komen er hier officiele foto's op te staan, tot zover wij weten. Alleen niet vandaag denk ik: http://www.stichtinggroningerweek.nl/GW2008/foto.html
quote:Op donderdag 15 september 2011 08:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Succes Annie! Niet vergetem ja te zeggen he
Ik ben wakker en in Bunnik. Dan krijg je datquote:
* krakkemieke zwaait naar Peequote:Op donderdag 15 september 2011 08:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben wakker en in Bunnik. Dan krijg je dat
quote:Op donderdag 15 september 2011 08:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemieke zwaait naar Pee
Het is 34 kilometer.quote:Op donderdag 15 september 2011 08:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]jij woont hier in de buurt toch?
Als ik de volgende keer meer tijd heb kom ik wel aanwaaien
Te overzienquote:
Nicequote:Op donderdag 15 september 2011 08:58 schreef Den_Haag het volgende:
30 graden en warmer gaat het vandaag worden
en mijn hotel heeft een eigen brouwerij in het pand zitten![]()
![]()
Was wel grappig geweest, ik krijg nooit bezoek met een stropdas.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Te overzienMaar nu besprekingen tot 12 uur en moet om 13 uur in Den Haag zijn ivm overleg met directie.
damn, dit klinkt nog steeds maf
qua administratiecollega's tja.. vinden t lullig maar zijn altijd beetje pro J. geweest en vinden dat als baas hij alles kan maken. Zij zouden hem ook zo helpen als hij bv zou vragen hem bij te staan in een rechtszaak tegen mij. Ik besef maar weer al te goed dat als je ontslagen wordt je er alleen voor staat. Begrijpelijk maar andersom had ik het wel voor hen opgenomen want weet dat de ander zich anders 'eenzaam' zou voelen. Productiecollega's zijn verdrietig zeggen ze en hebben er geen goed woord voor over. 1 prod collega is een vriendin van me, nog voordat ik haar aan J. voorstelde omdat zij nieuw werk zocht. Zij vind t echt heel erg. Maar alle collega's zijn ook vooral bang dat zij de volgende zijn omdat er zo kort achter elkaar 2 ontslagen zijn gevallen.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:47 schreef Isabeau het volgende:
Hoe reageerden je collega's overigens op het slechte nieuws, FFT?
quote:Op donderdag 15 september 2011 09:11 schreef Anthraxx het volgende:
Dank allen! En nu ben ik ongeveer weg.
Heb ik ook niet omquote:Op donderdag 15 september 2011 09:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Was wel grappig geweest, ik krijg nooit bezoek met een stropdas.
Amerikaanse praktijken?quote:Op donderdag 15 september 2011 10:25 schreef Stereotomy het volgende:
Las vandaag stukje in de krant dat ontslag op staande voet nu steeds vaker wordt ingezet door werkgevers, FF
Zou ik ook niet doen zonder het bijbehorende salaris.quote:
Ze kunnen het vaker inzetten maar het is volgens NL-recht bijna onmogelijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:25 schreef Stereotomy het volgende:
Las vandaag stukje in de krant dat ontslag op staande voet nu steeds vaker wordt ingezet door werkgevers, FF
Directie doet het ook nietquote:Op donderdag 15 september 2011 10:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen zonder het bijbehorende salaris.
quote:Op donderdag 15 september 2011 08:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]jij woont hier in de buurt toch?
Als ik de volgende keer meer tijd heb kom ik wel aanwaaien
haha , naar hier is het 7 km. en verse koffie natuurlijk.quote:
Jij ? en ga je naar het grunner huwelijk ?quote:Op donderdag 15 september 2011 11:23 schreef Isabeau het volgende:
Grrr, wie koopt er nu handtasjes waar geen pocketboek in past!
quote:Op donderdag 15 september 2011 11:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jij ? en ga je naar het grunner huwelijk ?
Zou leuk zijn, denk ik.
Folklore in je vakantie. Net vakantie.
Ik heb een handtas-rugzakje.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de minst charmante oplossing ooit: ik neem een rugzakje mee.
Groot gelijk!quote:Op donderdag 15 september 2011 11:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb besloten ook een paar gympen mee te nemenIk ben niet zo'n held die de hele dag op hoge hakken kan lopen
was je in Maastricht gebleven?quote:Op donderdag 15 september 2011 10:25 schreef Stereotomy het volgende:
*brakjes*
Gisteravond bij vriend blijven slapen, nu weer in het ziekenhuis bezig
de wedstrijd begint al om 19quote:Op donderdag 15 september 2011 12:24 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Memo, ben vanmiddag op het lab nog bezig. Vanavond misschien met L. eten denk ik. Hoe laat ga je naar Ehv?
Denk dat dat vanmiddag niet meer ga halen, maar wel veel plezier bij de wedstrijd. Misschien dat ik met de co'tjes vanavond ga dansen, of anders om 21:00 AZ Malmö kijkenquote:Op donderdag 15 september 2011 12:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de wedstrijd begint al om 19dus ga om 16.26 al met de trein (dan nog ff n snel hapje eten met eend ergens) dus zodoende maar dacht a;s je vanmiddag van plan was terug te gaan ofzo konden we samen treinen
Jammerquote:Op donderdag 15 september 2011 11:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb besloten ook een paar gympen mee te nemenIk ben niet zo'n held die de hele dag op hoge hakken kan lopen
Volgende keer kom ik ook bij jullie op bezoekquote:Op donderdag 15 september 2011 11:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
[..]
haha , naar hier is het 7 km. en verse koffie natuurlijk.
het is echt heerlijk hier iddquote:Op donderdag 15 september 2011 12:58 schreef Bluezz het volgende:
Wat een lekker weermoe nie gekker worruh
Er hangen al 2 wassen!quote:Op donderdag 15 september 2011 12:58 schreef Bluezz het volgende:
Wat een lekker weermoe nie gekker worruh
Prima.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgende keer kom ik ook bij jullie op bezoekMr. X en ik moeten nog een discussie over fotografie starten / afronden volgens mij
quote:
Coole kikkerquote:Op donderdag 15 september 2011 13:01 schreef AnneX het volgende:
Prima.![]()
Hij flippert tegenwoordig met een digi filmcamera.
Dat had hij al uitgebreid verteld toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:30 schreef krakkemieke het volgende:
Als ik het goed begrijp moet Anthraxx nog een pijp roken ook...![]()
http://www.stichtinggroningerweek.nl/GW2008/traauwerij.html
Dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat had hij al uitgebreid verteld toch?
wie is Lena?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:10 schreef Bluezz het volgende:
Ferkansie
lees net mijn werkmail, en zie dat ze me dinsdag hard nodig hebbenNiet reageren Lena
![]()
En Annexx die h.a. van jou verliest een goed doorverwijsadres
Goed om te zien dat ik niet de enige ben die zijn werkmail in de vakantie checktquote:Op donderdag 15 september 2011 14:10 schreef Bluezz het volgende:
lees net mijn werkmail, en zie dat ze me dinsdag hard nodig hebbenNiet reageren Lena
![]()
Jaquote:
P de Manager.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk heb lol hier
Maar het gaat opeens heeeeeeeeel hard
Dat is een ouwe uitdrukking die uit een of andere tv serie komtquote:
'Gien demp geven Lena'quote:Op donderdag 15 september 2011 15:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is een ouwe uitdrukking die uit een of andere tv serie komt
Denk dat dat niet lang gaat duren. Heb wel mijn titel in mijn mailsignature aangepastquote:Op donderdag 15 september 2011 15:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
P de Manager.
Al nieuwe business-cards laten maken?
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
'Gien demp geven Lena'
Zeggen wij altijd thuis
Ik heb nooit geweten waar het vandaan komt, we zeggen het altijd alleen maarquote:Op donderdag 15 september 2011 15:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]Toch ook weer die Lena
We gaan ff lekker naar zee
En ik ben blij dat ik dat een paar jaar geleden afgezworen hebquote:Op donderdag 15 september 2011 14:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed om te zien dat ik niet de enige ben die zijn werkmail in de vakantie checkt
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk dat dat niet lang gaat duren. Heb wel mijn titel in mijn mailsignature aangepast
CoördinatorHead of Section Automatisering | Functioneel Applicatiebeheer
Ik doe het alleen op de laatste dag voor ik naar kantoor ga. Geeft me een zekere rustquote:Op donderdag 15 september 2011 15:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En ik ben blij dat ik dat een paar jaar geleden afgezworen hebBen er nooit beter van geworden als ik ze wel las, maakt alleen maar dat ik geen afstand kan nemen.
Samenvatting?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:06 schreef borisz het volgende:
Miljoenennota staat al online. http://miljoenennota.prin(...)ds/Miljoenennota.pdf
Moet hem nog gaan lezenquote:Op donderdag 15 september 2011 16:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Samenvatting?
Zuur of zoutzuur?
Matig?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:06 schreef borisz het volgende:
Miljoenennota staat al online. http://miljoenennota.prin(...)ds/Miljoenennota.pdf
Mag morgen pas bekend worden. Beetje matig beveiligd.
Zomervakantiequote:Op donderdag 15 september 2011 17:00 schreef golfer het volgende:
Zo. Dat was lekker. Even met blote pootjes door de branding gelopen. Biertje bij Woodstock gedaan en een visje van Floor gehapt bij zijn haringkar op de boulevard van Bloemendaal.
Je hebt gemist dat ik gister heb gebeld. Een uroloog is dinsdag gemaild voor toestemming en dan word ik ingepland. Naja, ik sta iig op de lijst.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:25 schreef Bluezz het volgende:
Heb je nog niks gehoord krak, of heb ik iets gemist
Goed zo en leuk!quote:Op donderdag 15 september 2011 17:30 schreef Stereotomy het volgende:
Holy fuck, veel gedaan vandaag. Straks eten met L.
Wat is de overheid toch heerlijk naief af en toequote:Op een onbeveiligde site van de Rijksoverheid is de Miljoenennota 2012 gepubliceerd. De koopkracht komt onder druk te staan en de economische groei pakt lager uit dan gedacht.
Foto: ANP Het document was verborgen, maar niet beveiligd en was dus toegankelijk voor iedereen. Inmiddels is het bestand offline gehaald, maar NU.nl heeft een eigen versie (PDF) online staan.
Dit is meer een volslagen incapabele ICT afdeling lijkt me.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat is de overheid toch heerlijk naief af en toe
Die is toch ook onderdeel van de overheidquote:Op donderdag 15 september 2011 17:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit is meer een volslagen incapabele ICT afdeling lijkt me.
Daar zou Donner toch iets aan doen?Die beveiliging?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:34 schreef TAV74 het volgende:
Dit is meer een volslagen incapabele ICT afdeling lijkt me.
Uiteraard (of externen natuurlijk), maar wat is de overheid toch naief vind ik dan iets te algemeen gesteld. Neem aan dat het onbeveiligd wegzetten van deze bestanden niet als beleid bedoeld wasquote:Op donderdag 15 september 2011 17:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die is toch ook onderdeel van de overheid
LOL, dat is wel bizar inderdaad. Mag hopen dat hij iemand inhuurt die er wel iets van begrijptquote:Op donderdag 15 september 2011 17:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar zou Donner toch iets aan doen?Die beveiliging?
Die man schrijft zelf nog met een kroontjespen en is wel verantwoordelijk voor alle overheids-ICT.
Niet verbazendquote:Op donderdag 15 september 2011 17:44 schreef borisz het volgende:
Fout zat bij MinFin. Dat hebben ze toegegeven.
Als het alleen een handgeschreven versie was geweest was hij nooit gestolen en verspreidquote:Op donderdag 15 september 2011 17:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
LOL, dat is wel bizar inderdaad. Mag hopen dat hij iemand inhuurt die er wel iets van begrijptHoewel: gelet op deze blunder doet Donner het werk misschien toch wel gewoon zelf
![]()
Die had ik al ja!quote:Op donderdag 15 september 2011 17:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb deze link maar ff gebookmarkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |