quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:34 schreef borisz het volgende:
Noteert op een tegeltje
"Het lichaam waarmee je geboren wordt, ga je ook mee dood"
quote:
Doe je goedquote:Op woensdag 14 september 2011 07:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Mogge.. best lekker zo'n cursus om de hoek. Tijd genoeg even rustig te ontbijten en een kop koffie.![]()
Hihi en ik zie een bekende op het nieuws in het item van het Nationaal Ballet (loopt achter Van Manen aan)
Ik ga jullie de hele dag irriteren om van de zenuwen af te komenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
Pfff, straks laatste dag van Annie als vrijgezelle man, ik zou 'em knijpen
Preciesquote:Op woensdag 14 september 2011 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou 'm eerder knijpen voor Groningse Walsen dan ja zeggen tegen de persoon waar je zielsveel van houdt
quote:Op woensdag 14 september 2011 08:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ga jullie de hele dag irriteren om van de zenuwen af te komen.
quote:Op woensdag 14 september 2011 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou 'm eerder knijpen voor Groningse Walsen dan ja zeggen tegen de persoon waar je zielsveel van houdt
Ik begreep alles van die zin behalve 'short'.quote:Op woensdag 14 september 2011 08:55 schreef Den_Haag het volgende:
Jammer dat je niet short kan gaan op een land
Dat snapte ik welquote:Op woensdag 14 september 2011 09:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, 14 September 2011, de dag dat het ineens duidelijk werd dat Griekenland wel eens Falliet zou kunnen gaan...
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 09:05 schreef Isabeau het volgende:
Je zou nog als een sympathiek gebaar de Sirtaki kunnen oefenen, Annie!
Ik wilde wel graag komen jaquote:Op woensdag 14 september 2011 09:06 schreef Anthraxx het volgende:
Overigens: er zijn 2 plekken gereserveerd in de kerk morgen. Zou jij nog komen?
Mooi. Zie je PM over een paar minutenquote:Op woensdag 14 september 2011 09:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde wel graag komen jaIk heb alleen helemaal geen details behalve de trouwdag
Vrij vertaald, gokje wagen dat een koers gaat dalen of iets failliet gaatquote:Op woensdag 14 september 2011 08:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik begreep alles van die zin behalve 'short'.
Ah zoquote:Op woensdag 14 september 2011 09:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vrij vertaald, gokje wagen dat een koers gaat dalen of iets failliet gaat
Beide is positief voor jequote:Op woensdag 14 september 2011 09:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah zo. En waar gok je op? Failliet gaan? Koers daling? Beide?
quote:Bij short gaan wordt geanticipeerd op koersdalingen. Er worden aandelen geleend, om ze vervolgens te verkopen met als doel ze later, tegen een lagere koers weer terug te kunnen kopen en ze dan weer terug te geven aan de belegger waarvan ze geleend werden.
http://www.limburger.nl/a(...)10919807/0/FRONTPAGEquote:De twee Limburgse PVV-gedeputeerden, Antoine Janssen en Theo Krebber, willen toch een auto met chauffeur. Ze verliezen zoveel tijd met reizen, dat het werk eronder lijdt.
De gedeputeerden hebben volgens meerdere betrouwbare bronnen binnen de partij en het provinciehuis aan hun fractie toestemming gevraagd om toch in een dienstauto plaats te nemen.
Het verzoek is opvallend, want het schrappen van de ‘dure dienstauto's met chauffeur' was een van de belangrijkste verkiezingsleuzes van de partij. Omdat CDA en VVD weigerden de dienstauto in te leveren, staat in het coalitieakkoord dat alleen de PVV-gedeputeerden met eigen vervoer reizen.
In de trein kan je ook doorwerkenquote:Op woensdag 14 september 2011 09:21 schreef borisz het volgende:
http://www.limburger.nl/a(...)10919807/0/FRONTPAGE
quote:
Vraag me af hoe lang je aan het reizen bent binnen Limburgquote:Op woensdag 14 september 2011 09:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat is best leuk om te lezenGoh, zou het dan toch een reden hebben dat er auto's met chauffeur bestonden?
Gaan ze maar dichterbij wonenquote:Op woensdag 14 september 2011 09:27 schreef borisz het volgende:
Als je in Venray woont is het nog wel een eindje naar het gouvernement in Maastricht
Dat delegeer ik naar mijn "ondergeschikten"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op woensdag 14 september 2011 11:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Lieve allemaal, ik vind het nu toch wel tijd om te vertellen. Nee ik ben niet zwanger
Hmmmm...da's aan de ene kant goed k**. Ik begrijp je zorgen dondersgoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de andere kant: probeer dit ook van de positieve kant te bekijken. Je hebt nu een grote schop onder je kont gehad om toch een andere baan te zoeken. Kijk goed om je heen. Er komt vast wat langs wat je ligt. Je kan er alleen maar beter van worden denk ik.
En laat je advocaat maar gewoon los op je ex-baas. Hoeveel jaar heb je er gewerkt? Ik vind die ene maand oprotpremie erg weinig nl."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |