quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:34 schreef borisz het volgende:
Noteert op een tegeltje
"Het lichaam waarmee je geboren wordt, ga je ook mee dood"
quote:
Doe je goedquote:Op woensdag 14 september 2011 07:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Mogge.. best lekker zo'n cursus om de hoek. Tijd genoeg even rustig te ontbijten en een kop koffie.![]()
Hihi en ik zie een bekende op het nieuws in het item van het Nationaal Ballet (loopt achter Van Manen aan)
Ik ga jullie de hele dag irriteren om van de zenuwen af te komenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
Pfff, straks laatste dag van Annie als vrijgezelle man, ik zou 'em knijpen
Preciesquote:Op woensdag 14 september 2011 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou 'm eerder knijpen voor Groningse Walsen dan ja zeggen tegen de persoon waar je zielsveel van houdt
quote:Op woensdag 14 september 2011 08:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ga jullie de hele dag irriteren om van de zenuwen af te komen.
quote:Op woensdag 14 september 2011 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou 'm eerder knijpen voor Groningse Walsen dan ja zeggen tegen de persoon waar je zielsveel van houdt
Ik begreep alles van die zin behalve 'short'.quote:Op woensdag 14 september 2011 08:55 schreef Den_Haag het volgende:
Jammer dat je niet short kan gaan op een land
Dat snapte ik welquote:Op woensdag 14 september 2011 09:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, 14 September 2011, de dag dat het ineens duidelijk werd dat Griekenland wel eens Falliet zou kunnen gaan...
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 09:05 schreef Isabeau het volgende:
Je zou nog als een sympathiek gebaar de Sirtaki kunnen oefenen, Annie!
Ik wilde wel graag komen jaquote:Op woensdag 14 september 2011 09:06 schreef Anthraxx het volgende:
Overigens: er zijn 2 plekken gereserveerd in de kerk morgen. Zou jij nog komen?
Mooi. Zie je PM over een paar minutenquote:Op woensdag 14 september 2011 09:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde wel graag komen jaIk heb alleen helemaal geen details behalve de trouwdag
Vrij vertaald, gokje wagen dat een koers gaat dalen of iets failliet gaatquote:Op woensdag 14 september 2011 08:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik begreep alles van die zin behalve 'short'.
Ah zoquote:Op woensdag 14 september 2011 09:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vrij vertaald, gokje wagen dat een koers gaat dalen of iets failliet gaat
Beide is positief voor jequote:Op woensdag 14 september 2011 09:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah zo. En waar gok je op? Failliet gaan? Koers daling? Beide?
quote:Bij short gaan wordt geanticipeerd op koersdalingen. Er worden aandelen geleend, om ze vervolgens te verkopen met als doel ze later, tegen een lagere koers weer terug te kunnen kopen en ze dan weer terug te geven aan de belegger waarvan ze geleend werden.
http://www.limburger.nl/a(...)10919807/0/FRONTPAGEquote:De twee Limburgse PVV-gedeputeerden, Antoine Janssen en Theo Krebber, willen toch een auto met chauffeur. Ze verliezen zoveel tijd met reizen, dat het werk eronder lijdt.
De gedeputeerden hebben volgens meerdere betrouwbare bronnen binnen de partij en het provinciehuis aan hun fractie toestemming gevraagd om toch in een dienstauto plaats te nemen.
Het verzoek is opvallend, want het schrappen van de ‘dure dienstauto's met chauffeur' was een van de belangrijkste verkiezingsleuzes van de partij. Omdat CDA en VVD weigerden de dienstauto in te leveren, staat in het coalitieakkoord dat alleen de PVV-gedeputeerden met eigen vervoer reizen.
In de trein kan je ook doorwerkenquote:Op woensdag 14 september 2011 09:21 schreef borisz het volgende:
http://www.limburger.nl/a(...)10919807/0/FRONTPAGE
quote:
Vraag me af hoe lang je aan het reizen bent binnen Limburgquote:Op woensdag 14 september 2011 09:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat is best leuk om te lezenGoh, zou het dan toch een reden hebben dat er auto's met chauffeur bestonden?
Gaan ze maar dichterbij wonenquote:Op woensdag 14 september 2011 09:27 schreef borisz het volgende:
Als je in Venray woont is het nog wel een eindje naar het gouvernement in Maastricht
Dat delegeer ik naar mijn "ondergeschikten"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op woensdag 14 september 2011 11:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Lieve allemaal, ik vind het nu toch wel tijd om te vertellen. Nee ik ben niet zwanger
Hmmmm...da's aan de ene kant goed k**. Ik begrijp je zorgen dondersgoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de andere kant: probeer dit ook van de positieve kant te bekijken. Je hebt nu een grote schop onder je kont gehad om toch een andere baan te zoeken. Kijk goed om je heen. Er komt vast wat langs wat je ligt. Je kan er alleen maar beter van worden denk ik.
En laat je advocaat maar gewoon los op je ex-baas. Hoeveel jaar heb je er gewerkt? Ik vind die ene maand oprotpremie erg weinig nl."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op woensdag 14 september 2011 11:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Lieve allemaal, ik vind het nu toch wel tijd om te vertellen. Nee ik ben niet zwanger
toch niet getekend voor akkoord he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon die advocaat centjes laten ritselen. Ontslag is wel zeker maar dat krijg je meer dan een maandje
voor ontvangst, niet voor de inhoud (dat heb ik hem ook gemaild) gezien hij pushte dat ik NU (toen dus) moest tekenen.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
toch niet getekend voor akkoord he?
Gewoon die advocaat centjes laten ritselen. Ontslag is wel zeker maar dat krijg je meer dan een maandje
Heel verstandigquote:Op woensdag 14 september 2011 11:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
voor ontvangst, niet voor de inhoud (dat heb ik hem ook gemaild) gezien hij pushte dat ik NU (toen dus) moest tekenen.
Kon je geen auto met chauffeur betalen?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:52 schreef Den_Haag het volgende:
Wat golfer zegt
Weer eens in de trein naar schiphol
Èensch met alles! Ja, ook de pinda'squote:Op woensdag 14 september 2011 12:48 schreef Stereotomy het volgende:
Wat enorm kut voor je FF, en ik begrijp je onmacht / verdriet / woede.
Doe niks overhaast en indien hier mensen met kennis hulp aanbieden, maak daar goed gebruik van. Zelf heb ik geen ene reet verstand van contracten / werk, dus inhoudelijk heb je weinig aan me, dus ik doe maar dit:en
voor de komende tijd voor je.
En die baas van je tot op de laatste cent uitknijpen. Bloeden zal hij. En daarna nog een zak zoute pinda's over zijn wonden strooien.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:54 schreef Stereotomy het volgende:
Kon je geen auto met chauffeur betalen?
Kan. Niet. Loslaten.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:03 schreef Bluezz het volgende:
Op deze manier blijf je afscheid nemen Steer
Doorgaans mannenkapsels om de 6 weken toch?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:04 schreef Bluezz het volgende:
Straks naar de kafferEcht korter knippen want om de 6 weken vind ik écht veel te snel
quote:Op woensdag 14 september 2011 13:04 schreef Bluezz het volgende:
Straks naar de kafferEcht korter knippen want om de 6 weken vind ik écht veel te vaak
Ik ga eens in de drie maanden denk ikquote:Op woensdag 14 september 2011 13:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doorgaans mannenkapsels om de 6 weken toch?
Ik doe om de 7 weken.
quote:
Ik ga meestal gewoon wanneer ik zin heb of het echt uit model hangt (erg slap en steil haar heb ik) en het voordeel van een echt stuk korter is dan natuurlijk 3 of soms wel 4 maanden niet gaanquote:Op woensdag 14 september 2011 13:04 schreef Stereotomy het volgende:
Doorgaans mannenkapsels om de 6 weken toch?
Ik doe om de 7 weken.
oneeeeeee dat plaatjequote:Op woensdag 14 september 2011 13:07 schreef borisz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik ga eens in de drie maanden denk ik
Die heeft de auto mee gejatquote:Op woensdag 14 september 2011 12:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kon je geen auto met chauffeur betalen?
Nouja, het is wel wat ongemakkelijk, maar hij is ook wel heel reëel eigenlijkquote:Op woensdag 14 september 2011 15:56 schreef FutureFairytale het volgende:
die kleine lettertjes Leinvoel je je niet ongemakkelijk als hij dat zegt? wel lief dat je naar zn nwe 'woning' hebt gekeken
geniet van je vrije dag verder!
Inderdaadquote:Op woensdag 14 september 2011 16:16 schreef FutureFairytale het volgende:
als jullie zo duidelijk jullie omgangsvormen hebben besproken en daar beide (vooral jij!) lekker bij voelen is het alleen maar hartstikke leuk, zo'n band
fotoquote:Op woensdag 14 september 2011 16:18 schreef Bluezz het volgende:
Wat leuk Lein![]()
Ook ooit eens een specialere band gehad met een erg charmante (alzheimer dat wel) man in mijn vp huis tijd, die me echt aan het blozen kon krijgen
En ik had een andere kapster die ook weer precies wist wat ik bedoelde
Denk dat het zaak is om zolang de advocaat er nog mee bezig is, dingen te doen die 'moeten', zodat het allemaal correct afgehandeld wordt. Het is even niet anders.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben er nog. voel me er niet meer lekker bij maar ik denk dat ik mij t beste maar kan 'gedragen' zodat ik evt niet beschuldigd kan worden van dingen zoals werkweigering.. maar van harte gaat t zeker niet.
Oh die van mij is niet schaamteloos hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 16:23 schreef Bluezz het volgende:
Ja ze zijn op goed moment echt schaamteloos
Als het goe is, is het goequote:Geen foto, gewoon dezelfde ouwe kop met schouderlang haar in laagjes, helemaal goe
En wat zij zegt.quote:Ik denk ook dat het goed is dat je gewoon blijft werken en je kont niet tegen de krib gooit FFT.
Dan ligt het niet aan jou en kan ie je nergens op pakken
Dan ben je meteen verzeild in een behoorlijk druk leven zo net na je vak. !quote:Op woensdag 14 september 2011 16:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo en nu ben ik totaal gaar gepraat vandaag.. Heel veel info, maar gelukkig wel interessant (vooral het 1e deel van de dag). Alleen wel weer flink wat werk er bijHoop dat ik het allemaal red met mijn opleiding ook nog er naast waar ik ook dingen voor op school moet gaan doen... Nou ja.. we zien wel.
Leuk om weer eens een positieve post qua werk van je te lezenquote:Op woensdag 14 september 2011 17:03 schreef PdeHoog het volgende:
Klaar met werk. Morgen zakentripje naar filiaal Bunnik om te praten over IT. Echt leuk, dat coordinatortje spelen
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan ben je meteen verzeild in een behoorlijk druk leven zo net na je vak. !
Suc6 met alles hoor
het zal best zwaar voor je worden, nu met je opleiding erbij. Die rest is idd best groot en juichen kan ik nog niet. Advocaat belde en J. heeft er ook een advocaat op gezet... dat had ik verwacht. Zijn advocaat heeft de mijne een mail gestuurd en hij gaat me vnv bellen over wat de inhoud is en hoe nu verder te gaan.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:51 schreef Sunnythesun het volgende:
hoera voor FFT!!! Want ik ga hier alleen maar positieve dingen over zeggen
![]()
Je bent straks voor goed van die lul af namelijk én je advocaat gaat je helpen er alles uit te slepen waar je recht op hebt, dus hartstikke mooi joh!!
![]()
De rest (en ja, ik besef me dat het best een grote rest is hoor) komt allemaal wel goed![]()
![]()
Zo en nu ben ik totaal gaar gepraat vandaag.. Heel veel info, maar gelukkig wel interessant (vooral het 1e deel van de dag). Alleen wel weer flink wat werk er bijHoop dat ik het allemaal red met mijn opleiding ook nog er naast waar ik ook dingen voor op school moet gaan doen... Nou ja.. we zien wel.
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk om weer eens een positieve post qua werk van je te lezen
Gelukkig heb je het recht aan jouw kant aangezien hij jou heeft ontslagen, afwachten dus nu..quote:Op woensdag 14 september 2011 17:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het zal best zwaar voor je worden, nu met je opleiding erbij. Die rest is idd best groot en juichen kan ik nog niet. Advocaat belde en J. heeft er ook een advocaat op gezet... dat had ik verwacht. Zijn advocaat heeft de mijne een mail gestuurd en hij gaat me vnv bellen over wat de inhoud is en hoe nu verder te gaan.
wzzquote:Op woensdag 14 september 2011 17:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Laat de advocaten maar lekker met elkaar onderhandelen.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Advocaat belde en J. heeft er ook een advocaat op gezet... dat had ik verwacht. Zijn advocaat heeft de mijne een mail gestuurd en hij gaat me vnv bellen over wat de inhoud is en hoe nu verder te gaan.
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Koesterenquote:Op woensdag 14 september 2011 17:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
ik ben daar ook blij mee hoor
Kan het nog steeds niet helemaal geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |