mooie hakken heb ik wel, daar gaat het niet om. die kan ik niet aan op werk omdat nu al te lang ben voor de balie.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon deze
[ afbeelding ]
Ja toch.
niet echt sryquote:
Oohh.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:34 schreef Saisai het volgende:
[..]
mooie hakken heb ik wel, daar gaat het niet om. die kan ik niet aan op werk omdat nu al te lang ben voor de balie.
oh okequote:Op dinsdag 13 september 2011 23:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
niet echt sryik heb niet zulk haar en blauwe ogen en geen rood shirt en alles
ik hoor daar niet!quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zoals jullie weten zijn er heel veel baggeraars en trolls op fOk!
Om maar een aantal mensen te noemen:
Plastic_Zak
MarrokaanseKip
Coban
Gulmez
Angel-Joy
Spaghettivreter
Rezania
TwyLight
Saisai
Etsu
Kaasrol
Bijna die hele lijst.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Plastic_Zak
MarrokaanseKip
Coban
Gulmez
Angel-Joy
Spaghettivreter
Rezania
TwyLight
Saisai
Etsu
Kaasrol
Ik sta er niet tussen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Plastic_Zak
MarrokaanseKip
Coban
Gulmez
Angel-Joy
Spaghettivreter
Rezania
TwyLight
Saisai
Etsu
Kaasrol
maar verder ben ik er wel heel blij mee hoorquote:
Wacht maar, de lijst groeit met de minuut.quote:
Mja, die lijst is fake. Mijn lijst is de eckte eckte.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wacht maar, de lijst groeit iedere minuut.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, die lijst is fake. Mijn lijst is de eckte eckte.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
niet echt sryik heb niet zulk haar en blauwe ogen en geen rood shirt en alles
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu lijkt ie beter toch?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu lijkt ie beter toch?
Yeahquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu lijkt ie beter toch?
WRM LACH IKquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:44 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je iphone dannnnquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:45 schreef coban het volgende:
Eigenlijk wil ik het ook nu sturen naar iemand
Kun je alleen sturen naar iemand met iphone of ipod.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:45 schreef coban het volgende:
Daar gaat het niet over het gaat over bomen, want bomen zijn relaxed.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
Waarom gaat het nu opeens over walvissen
ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:45 schreef coban het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
Waarom gaat het nu opeens over walvissen
Dat liedje.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
Daar gaat het niet over het gaat over bomen, want bomen zijn relaxed.
Dat liedje niet kennenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat liedje.Ze zijn echt goed stoned.
dan is het niet leukquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:47 schreef Dalando het volgende:
Nou aight en coban wissel je ping of hoe het ook heet bij ipod uit en stuur elkaar die walvis.
Waarom geloof ik er niks van?quote:
Aight en ik hebben elkaars PING VOOR IPHONE allaaaaangquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:47 schreef Dalando het volgende:
Nou aight en coban wissel je ping of hoe het ook heet bij ipod uit en stuur elkaar die walvis.
Oke.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:50 schreef coban het volgende:
[..]
Aight en ik hebben elkaars PING VOOR IPHONE allaaaaang
Kijk als het nou twittervogeltjes waren vond ik het nog garpigquote:
Origineel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
Kijk als het nou twittervogeltjes waren vond ik het nog garpig
Ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:56 schreef coban het volgende:
[..]
Nu begrijp ik pzIK BEN VERLIEEEFTDDDDD
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:56 schreef coban het volgende:
[..]
Nu begrijp ik pzIK BEN VERLIEEEFTDDDDD
Ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook
Delen? Er is toch genoeg.
Okequote:Op dinsdag 13 september 2011 23:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook
Delen? Er is toch genoeg.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:58 schreef coban het volgende:
[..]
HEB IK JE DAAR TOESTEMMING VOOR GEGEVEN?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:59 schreef Dalando het volgende:
Lang plaatje is lang. En lange slaap is ook nodig als je moe bent.
Kusjes op de kutjes, brofist enzulks, gr gr
Laterquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:59 schreef Dalando het volgende:
Welterusten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:59 schreef Dalando het volgende:
Gatver. Doei.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:59 schreef Dalando het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:59 schreef Dalando het volgende:
Vervelde meisjes op FOK! die wel dreigen met klapjes maar die dreigementen niet uitvoeren.quote:
Wie?quote:Op woensdag 14 september 2011 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vervelde meisjes op FOK! die wel dreigen met klapjes maar die dreigementen niet uitvoeren.![]()
Is het echt mogelijk om hier een ban voor te krijgen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:56 schreef Rezania het volgende:
computerprobleem
Zo zie ik zijn username het liefste.
OWMAAAYGAAAASH IM SOOOOO HOOOT.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
coban ik heb je getekend
[ afbeelding ]
Wanneer ben je weer weg?quote:Op woensdag 14 september 2011 00:10 schreef ConscienceNL het volgende:
was 24 uur geband vanwege lemming spree
okquote:Op woensdag 14 september 2011 00:10 schreef ConscienceNL het volgende:
was 24 uur geband vanwege lemming spree
quote:Op woensdag 14 september 2011 00:08 schreef computerprobleem het volgende:
Zou een moderator onderstaande link (bericht) willen bekijken en eventueel beoordelen? Ik heb een aantal problemen met een aantal users en blijkbaar is het onmogelijk om dit onderling op te lossen. Ik krijg al dagen verschillende ernstige verwensingen naar mijn hoofd gesleurd en dit begin ik langzaam, maar zeker beu te worden. De volgende users die in het volgende bericht beschreven worden, hebben mij niet alleen persoonlijk aangevallen, maar hebben dat ook publiekelijk gedaan door meerdere malen in verschillende topics op dit forum, te vragen of ik verbannen kan worden. Ik vind dit zeer offensief overkomen en wil er graag geen uit de hand lopend geheel van maken, aangezien ik de kwaliteit van dit forum en het desbetreffend topic wil behouden. Ik hoop dat een van de moderators met een passende oplossing komt. Ik wil niet dat iemand verbannen worden, zo ben ik niet. Maar ik zou het wel prettig vinden als de desbetreffende users stoppen met hun dictatoriale praktijken jegens mij.
Gevangenis Subforum voor baggeraars en trolls
Met vriendelijke groeten,
Computerprobleem
Myraela.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:10 schreef Myraela het volgende:
Ik heb eigenlijk heel erg weinig zin me met jullie ruzietjes te bemoeien. Jij bent net zo fout bezig tegen hun. Kunnen jullie het niet als normale mensen lekker zelf ergens gaan uitvechten ipv dit kinderachtige gezeur.
Of je verteld het hele verhaal, want alleen slachtoffer ben je ook niet in dit verhaal.
Hihi, toch wel.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:12 schreef coban het volgende:
Ik moet toegeven dimens, ik moet om je plaatjes giechelen.
Post eens?quote:Op woensdag 14 september 2011 00:15 schreef Saisai het volgende:
ik weet wel mooierde vrouwen hoor Dimens
Het lichaam van Marilyn is sowieso beter.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:15 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
[ afbeelding ]
alsjeblieft
Mooierde?quote:Op woensdag 14 september 2011 00:15 schreef Saisai het volgende:
ik weet wel mooierde vrouwen hoor Dimens
Is niet eens een video van mij.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:17 schreef coban het volgende:
Omg dimensss![]()
Ik ga je stalken op youtube.
klopt.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:19 schreef FreezePop het volgende:
al die 13 dozijn 'mooie' vrouwen. Monroe was wel mooi.
Ik 7:00 en dat is niet veel beter.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:21 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
[..]
zwaar leven heb je ik moet om 6:45 opstaan
koffie is goed!!quote:Op woensdag 14 september 2011 00:22 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben een caffeinejunk geworden
Maar afhankelijk zijn van koffie om de dag door te komen niet.quote:
Ga dan gewoon op tijd slapen, dan heb je geen cafeïne nodig.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:22 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben een caffeinejunk geworden
quote:Op woensdag 14 september 2011 00:23 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe jullie je nu voelen.
quote:
Welterusten.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:26 schreef coban het volgende:
Ik ga slapen.
Kusjens en klappen.
Voorbeeld:![]()
Doei.
Slaap lekker.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:26 schreef coban het volgende:
Ik ga slapen.
Kusjens en klappen.
Voorbeeld:![]()
Doei.
quote:Op woensdag 14 september 2011 00:29 schreef Dalando het volgende:
Mensen die achter mijn rug om pics van lekkere wijven posten
Kannie slapen
quote:Op woensdag 14 september 2011 00:35 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wat is er nou precies voorafgegaan aan dat gedoe met Computerprobleem.
Hier moet iemand iets weten
Hij werd plotseling gewoon gek.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:35 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wat is er nou precies voorafgegaan aan dat gedoe met Computerprobleem.
Hier moet iemand iets weten
Ik heb je geen toestemming gegeven om die lijst hier te plaatsenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Plastic_Zak
MarrokaanseKip
Coban
Gulmez
Angel-Joy
Spaghettivreter
Rezania
TwyLight
Saisai
Etsu
Kaasrol
hahaquote:Op woensdag 14 september 2011 01:03 schreef computerprobleem het volgende:
Weet je wat lekker is?
Kijk dan moet je een stukje brood pakken en deze 5 minuten in de magnetron doen dan denk je hij word zacht, maar nee, als je deurtje open doet word hij heel snel hard en dan kan je hem door midden breken en dan pak je water en stop je al het brood in 1 keer in je mond en dan drink je meteen water overheen en dan word je brood weer zacht en nacht. Echt lekker probeer maar.
Gr gr
Ik heb je DM ontvangen alleen kan je niet beantwoorden. Door een of andere bug kan ik DM's wel lezen maar niet beantwoorden. Sorryquote:
Beantwoord hem hier maar, maar doe het op een slinkse computerprobleem-manierquote:Op woensdag 14 september 2011 01:08 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb je DM ontvangen alleen kan je niet beantwoorden. Door een of andere bug kan ik DM's wel lezen maar niet beantwoorden. Sorry
Ja is goed.quote:Op woensdag 14 september 2011 01:09 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Beantwoord hem hier maar, maar doe het op een slinkse computerprobleem-manier![]()
Kan ik niet kahba ):quote:Op woensdag 14 september 2011 09:41 schreef coban het volgende:
Ik heb honger. Maak ontbijt voor me. EN WEL NU.
Haha die zie je wel want je ziet dat ik gepost heb HAHAHAHAquote:Op woensdag 14 september 2011 10:22 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat ben ik blij dat ik de posts van computerprobleem niet zie
En toch heb je mijn reacties gelezen, want je zou die screenshot niet gemaakt hebben als je niet hoefde te bewijzen dat wat ik zeg niet waar is.quote:
Geef het maar aan mij. Dan kan ik wegquote:Op woensdag 14 september 2011 11:25 schreef Dimens het volgende:
Verdomme nog steeds last van hoofd en keelpijn.
Komt het aan.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Geef het maar aan mij. Dan kan ik weg
Alsof vmbo'ers niet zulke smoesjes kunnen bedenken, tfoe.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:33 schreef Flippiee het volgende:
He hallo
Ik voel me net een havo scholier dat als kut smoes heeft dat haar inkt op is.
Dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 14 september 2011 11:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof vmbo'ers niet zulke smoesjes kunnen bedenken, tfoe.
Heeft je computer dan inkt nodig ?quote:Op woensdag 14 september 2011 11:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nietMaar mijn inkt is echt op.
Mijn printerquote:Op woensdag 14 september 2011 11:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Heeft je computer dan inkt nodig ?
Vrije dagen zijn vrij.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:49 schreef computerprobleem het volgende:
Wat een faalhazen hier. Ga gewoon naar school of zo.
Ziek zijn en zo.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:49 schreef computerprobleem het volgende:
Wat een faalhazen hier. Ga gewoon naar school of zo.
Watquote:Op woensdag 14 september 2011 11:53 schreef aight1 het volgende:
P_Z ik heb dat topic gelezen over 9/11 en tot de conclusie gekomen dat zijn posts zinniger waren dan de jouwe ok
En jij denkt als 17 jarig mannetje vanachter je computer in Nederland alles te weten over een zieke terreuraanslag in Amerika en blijft dingen beweren die totaal nooit bewezen zijn terwijl hetgeen wat hij verkondigd door iedereen duidelijk te zien was. ok grquote:Op woensdag 14 september 2011 11:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat?
Hij verspreid alleen maar Amerikaanse propaganda
Jij denkt echt dat het een paar mannen met baarden warenquote:Op woensdag 14 september 2011 11:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
En jij denkt als 17 jarig mannetje vanachter je computer in Nederland alles te weten over een zieke terreuraanslag in Amerika en blijft dingen beweren die totaal nooit bewezen zijn terwijl hetgeen wat hij verkondigd door iedereen duidelijk te zien was. ok gr
Just tryin'.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:59 schreef Flippiee het volgende:
Appeltjes brengt liefde in het topic
Pauze zijn juist de meest kutte momenten. Dat geklep van die 40-jarige vrouwen over de opvoeding van hun kinderen... Om te gapen.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:02 schreef Intronic het volgende:
Pauze, net op tijd. Me ogen maar met moeite open kunnen houden. Vergaderingen.
Me.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:02 schreef Intronic het volgende:
Pauze, net op tijd. Me ogen maar met moeite open kunnen houden. Vergaderingen.
Ditquote:Op woensdag 14 september 2011 12:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Pauze zijn juist de meest kutte momenten. Dat geklep van die 40-jarige vrouwen over de opvoeding van hun kinderen... Om te gapen.Nee, dan werk ik liever en hou wat later pauze.
Grappig genoeg heb ik ook zo een collega. Ze presteert het iedere lunchpauze weer om over haar kids te hebben. Nu fix ik dat ik later pauze heb dan haar, want dat gekletsquote:Op woensdag 14 september 2011 12:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Pauze zijn juist de meest kutte momenten. Dat geklep van die 40-jarige vrouwen over de opvoeding van hun kinderen... Om te gapen.Nee, dan werk ik liever en hou wat later pauze.
Maar wacht, hoe oud ben je?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit
Alsof mij het iets boeit dat ronnie eindelijk kan fietsen
Ik naai hem lekker naar buiten, in het zonnetje!quote:Op woensdag 14 september 2011 12:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Rookzequote:Op woensdag 14 september 2011 12:07 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik naai hem lekker naar buiten, in het zonnetje!
Meth is de oplossing.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:11 schreef Ragboer het volgende:
Leven is stom. Leven is kut. Maar ja, ik moet doorgaan. Steun me, alsjeblieft.
Komt goed jongen! Tijd heelt nog steeds een boel.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:11 schreef Ragboer het volgende:
Leven is stom. Leven is kut. Maar ja, ik moet doorgaan. Steun me, alsjeblieft.
Weetniet, op de één of andere manier had ik steeds in gedachten dat je 14 bent, sorry.quote:
Ik sta open voor verschillende soorten drugs/research chemicals hoor, daar niet van. Maar meth staat daat toch echt niet op, vieze verslavende troep.quote:
Dank je, heb lekker een dagje vrij genomen om het verlies van mijn vriend een beetje te verwerken.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:12 schreef Intronic het volgende:
[..]
Komt goed jongen! Tijd heelt nog steeds een boel.
Omdat ik glad ben denken de haters dat ik 14 benquote:Op woensdag 14 september 2011 12:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Weetniet, op de één of andere manier had ik steeds in gedachten dat je 14 bent, sorry.
Ik ben geen hater.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat ik glad ben denken de haters dat ik 14 ben
Onder andere. Tevens kennen zij elkaar ook IRL volgens mij en is een en al gebeurd.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:18 schreef Ragboer het volgende:
Gaat die meet nou echt niet door omdat Dromenvangertje en utopie? Wel zielig hoor, omdat je als users op Fok! niet met elkaar overweg kan... De mens achter de user kan wel een heel ander persoon zijn.
Iemand als user niet mogen is niet hetzelfde als iemand als mens niet mogen.
Er waren een paar trolls zie zich wel aanmeldde maar niet van plan waren om te komenquote:Op woensdag 14 september 2011 12:18 schreef Ragboer het volgende:
Gaat die meet nou echt niet door omdat Dromenvangertje en utopie? Wel zielig hoor, omdat je als users op Fok! niet met elkaar overweg kan... De mens achter de user kan wel een heel ander persoon zijn.
Zeg dat eens tegen Klinkerbotsing.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:18 schreef Ragboer het volgende:
Whut?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen Klinkerbotsing.
Ik en klinker kunnen het op het forum niet zo goed vinden. Werd laatst aan mij gevraagd of ik het erg vond als Klinker op skype of tc erbij kwam. Vond ik niet erg want ik vind haar alleen niet tof als user.quote:
ey was grapje yoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |