abonnement Unibet Coolblue
pi_101911801
Alstu.

Iets met veel bagger en zulks, is daar op dit moment iets aan te doen?
pi_101912069
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:28 schreef LompeHork het volgende:
Alstu.

Iets met veel bagger en zulks, is daar op dit moment iets aan te doen?
Ja, nieuwe users zoeken.
pi_101912191
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, nieuwe users zoeken.
Ik ken nog wel iemand.
pi_101912216
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, nieuwe users zoeken.
Ik zal er een aantal opgeven als potentieel goede users.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2011 20:43:51 ]
pi_101922935
Myr, mijn enige echt eerste virtuele liefde.

Ik waardeer u mening hoewel ik mij hier niet bij aansluit.

Over en uit.
:* O+ :* O+ :* O+

:D
  woensdag 14 september 2011 @ 00:08:14 #131
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_101924213
Zou een moderator onderstaande link (bericht) willen bekijken en eventueel beoordelen? Ik heb een aantal problemen met een aantal users en blijkbaar is het onmogelijk om dit onderling op te lossen. Ik krijg al dagen verschillende ernstige verwensingen naar mijn hoofd gesleurd en dit begin ik langzaam, maar zeker beu te worden. De volgende users die in het volgende bericht beschreven worden, hebben mij niet alleen persoonlijk aangevallen, maar hebben dat ook publiekelijk gedaan door meerdere malen in verschillende topics op dit forum, te vragen of ik verbannen kan worden. Ik vind dit zeer offensief overkomen en wil er graag geen uit de hand lopend geheel van maken, aangezien ik de kwaliteit van dit forum en het desbetreffend topic wil behouden. Ik hoop dat een van de moderators met een passende oplossing komt. Ik wil niet dat iemand verbannen worden, zo ben ik niet. Maar ik zou het wel prettig vinden als de desbetreffende users stoppen met hun dictatoriale praktijken jegens mij.

Gevangenis Subforum voor baggeraars en trolls

Met vriendelijke groeten,

Computerprobleem
pi_101924338
Ik heb eigenlijk heel erg weinig zin me met jullie ruzietjes te bemoeien. Jij bent net zo fout bezig tegen hun. Kunnen jullie het niet als normale mensen lekker zelf ergens gaan uitvechten ipv dit kinderachtige gezeur.

Of je verteld het hele verhaal, want alleen slachtoffer ben je ook niet in dit verhaal.
pi_101924361
:') _! Zie de DM's die je verstuurd!
  woensdag 14 september 2011 @ 00:13:56 #134
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_101924459
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:10 schreef Myraela het volgende:
Ik heb eigenlijk heel erg weinig zin me met jullie ruzietjes te bemoeien. Jij bent net zo fout bezig tegen hun. Kunnen jullie het niet als normale mensen lekker zelf ergens gaan uitvechten ipv dit kinderachtige gezeur.

Of je verteld het hele verhaal, want alleen slachtoffer ben je ook niet in dit verhaal.
Bedankt voor uw bericht.

Is ergens op dit forum een soort van extra subforum waarin users elkaars problemen met elkaar kunnen uitvechten?

Dat zou ideaal zijn in dit geval. Of een topic dat hiervoor goedgekeurd is door een moderator.
  woensdag 14 september 2011 @ 00:15:44 #135
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_101924537
Computerprobleem, jij bent echt zwaar de weg kwijt...
Computerkluns
Ik geef hem je morgen wel terug.
pi_101924631
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:13 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Bedankt voor uw bericht.

Is ergens op dit forum een soort van extra subforum waarin users elkaars problemen met elkaar kunnen uitvechten?

Dat zou ideaal zijn in dit geval. Of een topic dat hiervoor goedgekeurd is door een moderator.
Nee daarvoor is er een PM/DM.
  woensdag 14 september 2011 @ 00:18:24 #137
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_101924641
Voor de geïnteresseerde moderators en users, de link verwijst naar dit bericht:

Ik ben het troll van jou, Plastic_Zak en sanasoufi beu.

Jullie proberen al dagen lang mij van dit forum weg te krijgen, enkel en alleen omdat wij een meningsverschil hebben.

Dit forum is bedoeld om meningen en gedachten met elkaar uit te wisselen en deze dienen door iedereen gerespecteerd te worden. Jullie zijn op dit moment zeer dictatoriaal bezig en daarmee bedoel ik dus dat jullie proberen mij het zwijgen op te laten leggen, terwijl ik mij gedraag naar de leef en welzijn regels van dit forum. Ik ben het beu om constant door jullie nagejaagd te worden en beschuldigd te worden van allerlei feiten die ik nooit heb begaan. Dit doen jullie enkel en alleen om mij zwart te maken bij de moderators die het beste met iedereen voor hebben, maar wanneer zij door het bos de bomen niet meer zien en maar moeten ingaan op het irritante, kinderachtige geklaag van dictatoriale users zoals jij, Plastic_Zak en sanasoufi, hebben zij geen keus meer om te doen wat de massa wilt. Ik neem hen dit niet kwalijk, zij doen enkel hun werk en ik zal er alles aan doen om hen te helpen bij hun moderatie op dit prachtige forum.

Ik zal een aantal mods naar dit topic doorverwijzen, want wat jullie mij sturen via DM, toezeggen in andere diverse topics overal op dit forum, dat gaat gewoon te ver en moet per direct stoppen.

Met vriendelijke groeten,

Computerprobleem
pi_101924667
computerprobleem , moet ik meer zeggen ?
  woensdag 14 september 2011 @ 00:20:06 #139
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_101924705
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee daarvoor is er een PM/DM.
O.. mij is verteld dat je geen PM / DM mag gebruiken voor onderlinge ruzie, want wanneer iemand deze DM's of PM's naar een moderator stuurt en de moderator vind b.v. het taalgebruik ongepast, dan zou je een ban krijgen.

Maar nu weet ik dus dat zij liegen en dat je PM / DM wél mag gebruiken om onderlinge ruzie op te lossen.

Zou u mijn PM / DM willen heractiveren? Volgens mij zit er een of andere bug in, want ik kan al een paar uur geen DM's of PM's meer versturen. Heel raar.
  woensdag 14 september 2011 @ 00:20:44 #140
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_101924724
Gast :')
pi_101924735
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:20 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

O.. mij is verteld dat je geen PM / DM mag gebruiken voor onderlinge ruzie, want wanneer iemand deze DM's of PM's naar een moderator stuurt en de moderator vind b.v. het taalgebruik ongepast, dan zou je een ban krijgen.

Maar nu weet ik dus dat zij liegen en dat je PM / DM wél mag gebruiken om onderlinge ruzie op te lossen.

Zou u mijn PM / DM willen heractiveren? Volgens mij zit er een of andere bug in, want ik kan al een paar uur geen DM's of PM's meer versturen. Heel raar.
Vind je het gek ? :')
pi_101924748
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:20 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

O.. mij is verteld dat je geen PM / DM mag gebruiken voor onderlinge ruzie, want wanneer iemand deze DM's of PM's naar een moderator stuurt en de moderator vind b.v. het taalgebruik ongepast, dan zou je een ban krijgen.

Maar nu weet ik dus dat zij liegen en dat je PM / DM wél mag gebruiken om onderlinge ruzie op te lossen.

Zou u mijn PM / DM willen heractiveren? Volgens mij zit er een of andere bug in, want ik kan al een paar uur geen DM's of PM's meer versturen. Heel raar.
Dat heet een PM/DM ban. :|W
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  woensdag 14 september 2011 @ 00:23:26 #143
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_101924825
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:21 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dat heet een PM/DM ban. :|W
En noem dan eens een goede reden waarom ik die gekregen zou hebben?
Ik kan wel gewoon DM's lezen, dus het is vast en zeker een bug.
  woensdag 14 september 2011 @ 00:24:39 #144
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_101924871
Hier in FB doet meneer zich voor als een lieverdje die ruzies op wil lossen.
Ondertussen zit ie in z'n eigen topic de oorlog te verkondigen.

Dat dit kan op internet :')

Hup! Naar de psychiater.
Ik geef hem je morgen wel terug.
pi_101924875
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:23 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

En noem dan eens een goede reden waarom ik die gekregen zou hebben?
Ik kan wel gewoon DM's lezen, dus het is vast en zeker een bug.
Je spamde iedereen :')
pi_101924929
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:20 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

O.. mij is verteld dat je geen PM / DM mag gebruiken voor onderlinge ruzie, want wanneer iemand deze DM's of PM's naar een moderator stuurt en de moderator vind b.v. het taalgebruik ongepast, dan zou je een ban krijgen.

Maar nu weet ik dus dat zij liegen en dat je PM / DM wél mag gebruiken om onderlinge ruzie op te lossen.

Zou u mijn PM / DM willen heractiveren? Volgens mij zit er een of andere bug in, want ik kan al een paar uur geen DM's of PM's meer versturen. Heel raar.
goh, misschien moet je ook maar eens proberen dingen op te lossen zonder alleen maar te schelden. Dat is geen bug, dat is een ban.

Nu word zelfs ik moe van je.
  woensdag 14 september 2011 @ 00:28:25 #147
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_101925012
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:24 schreef Ikbenserieus het volgende:
Hier in FB doet meneer zich voor als een lieverdje die ruzies op wil lossen.
Ondertussen zit ie in z'n eigen topic de oorlog te verkondigen.

Dat dit kan op internet :')

Hup! Naar de psychiater.
Ik heb nooit en te nimmer iemand gekwetst op wat voor manier dan ook op dit forum, of op welk ander forum op het World Wide Web dan ook! Jullie lopen hier valse feiten rond te schreeuwen in de hoop dat jullie dictatoriaal 'masterplan' uitgevoerd word door een moderator óf crewlid die probeert zijn werk uit te voeren in de hoogst mogelijke mate.

Ik zou het zéér ernstig op prijs stellen wanneer jullie stoppen met deze barbaarse praktijken jegens mij en gewoon verder gaan met waar jullie goed in zijn: niets doen.

Ik laat het voor de komende minuten hierbij, want mijn maag zend signalen naar mijn hersens toe en die vertellen mij momenteel dat ik honger heb en snel een eind moet maken aan dit bericht.

Einde.
  woensdag 14 september 2011 @ 00:29:53 #148
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_101925057
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

goh, misschien moet je ook maar eens proberen dingen op te lossen zonder alleen maar te schelden. Dat is geen bug, dat is een ban.

Nu word zelfs ik moe van je.
Sorry, het was niet mijn bedoeling om een moderator moe te maken. Jullie hebben het al zwaar genoeg met al die mensen die constant bagger posts en troll topics plaatsen en openen.

Ik zal in de toekomst onderlinge ruzies met users proberen op te lossen en mocht dit niet baten dan laat ik ze met rust. Ik ben nu van plan ze met rust te laten, want een volwassen discussie heeft helaas geen zin met deze mensen.

Toch bedankt voor al uw tijd en moeite!

:)
  woensdag 14 september 2011 @ 00:32:40 #149
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_101925145
Dit is het meest ''epische'' wat ik hier ooit heb meegemaakt op FOK! _O- _O-
Volgens mij is dat oorlogstopic je naar het hoofd gestegen TS _O-
Sorry dat dit in FB moet, maar dit is gewoon fapbaar.
Ik geef hem je morgen wel terug.
  woensdag 14 september 2011 @ 00:35:29 #150
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_101925240
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:32 schreef Ikbenserieus het volgende:

Sorry dat dit in FB moet, maar dit is gewoon fapbaar.
Frustratie masturbatie zeker?

Masturbeer dat je bent :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')