lolquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Messi doet me aan dat kind van die reclame denken die z'n zin niet krijgt
Ja ik denk het ook. Barca doet het echt een stuk beter nu.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:59 schreef Dizer het volgende:
Volgens mij gaat Barca nog een maken met hun aanvallen op deze manier...
messi heeft de ronaldo virusquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:59 schreef bianconeri het volgende:
Messi een klein kind dat jankt omdat zijn knikkers zijn afgepakt haha
Dat is wel een goede van die presentator.
Heeft nog gelijk ook, ergerlijk mannetje die Messi.
Waar geeft Grueter commentaar dan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik moet zeggen dat Grueter mij 100% meevalt vandaag.
Ik heb er geen moeite meequote:Op dinsdag 13 september 2011 22:01 schreef Netsplitter het volgende:
Wat is Milan aan het doen zeg.
Dit lijkt nergens op....
Barca is heer en meester nu van de wedstrijd.
Ik op zich ook niet, maar ze begonnen zo voortvarend, maar daar is niks meer van over.quote:
Jammer Emilequote:Op dinsdag 13 september 2011 22:01 schreef Wilskracht het volgende:
Emiel Schelvis geeft commentaar bij sport1
Waterpolo en zwemmenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar geeft Grueter commentaar dan?
ja daarom gaan alle banken ook failiet.quote:
Dat was in het begin met een mazzel doelpunt imo.. na 10 minuten eerste helft was het continue spannend aan de goal van Milan... Zo een snelle doelpunt heeft Barca wel gelijk op scherp gezet en Milan af laten koelen of zo..quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik op zich ook niet, maar ze begonnen zo voortvarend, maar daar is niks meer van over.
maar goed dat hij eraf gaatquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:03 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
ja daarom gaan alle banken ook failiet.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:03 schreef BB-King het volgende:
Urby loopt warm... die zou best eens het verschil kunnen maken denk ik.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:03 schreef BB-King het volgende:
Urby loopt warm... die zou best eens het verschil kunnen maken denk ik.
ja doe het danquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:03 schreef Netsplitter het volgende:
Moet die TT trouwens niet gefixed worden naar 13sep?
Speciaal voor jou!quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:03 schreef Netsplitter het volgende:
Je gaat te furrrquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet over m'n gezicht hoor, dat vind ik smerig.
4 topics lang staat het al verkeerd idd.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:03 schreef Netsplitter het volgende:
Mod moet het goede voorbeeld geven.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet over m'n gezicht hoor, dat vind ik smerig.
Jij bent ook gewoon de eerste die het zegtquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:03 schreef Netsplitter het volgende:
Hanni Hanna?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:05 schreef BB-King het volgende:
Urby z'n haar zit wel fresh... is die beruchte kapper van Oranje langsgevlogen?
misschin heeft hij wel gelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Ibi VS Urbiquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom niet Afellay erin en de wedstrijd opslot gooien?
quote:
LOLquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon de eerste die het zegt
Ben geen mod he.quote:
Zegt ie nu echt dat Adriaanse dat verzonnen heeft?quote:
Of het stadion op slot gooien... kunnen die supporters er zo straks niet uit hahahaquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom niet Afellay erin en de wedstrijd opslot gooien?
Ja dat lijkt me toch sterk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zegt ie nu echt dat Adriaanse dat verzonnen heeft?![]()
In Competitiemanager 97/98 kon je al voor die constructie kiezen dacht ik..
Je bent toch een Admin over het forum?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[..]
LOL![]()
[..]
Ben geen mod he.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
misschin heeft hij wel gelijkDaar heb je een punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
De naam voor dat systeem ja.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zegt ie nu echt dat Adriaanse dat verzonnen heeft?![]()
In Competitiemanager 97/98 kon je al voor die constructie kiezen dacht ik..
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.vind ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Klopt, maar alle VBL mods zijn aanwezig.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent toch een Admin over het forum?
Klopt. Barca had wel wat later mogen scoren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het is een beetje een saaie pot geworden
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Toen heette dat ook al Christmas Treequote:Op dinsdag 13 september 2011 22:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De naam voor dat systeem ja.
Helemaal bij gemiddeldequote:Op dinsdag 13 september 2011 22:08 schreef Smoofie het volgende:
"Barca zit niet ver af van Ajax met gem. leeftijd" aldus Emile.
Ajax is 23.2 en Barca 25.2..2 jaar is veel Emile
Dien een klacht in bij Cruijff.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Barca had wel wat later mogen scoren.
Oh.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen heette dat ook al Christmas Tree
Volgens mij bestond dat al langer, het ziet er gewoon uit als een kerstboom. Een kind zou die opstelling nog kerstboom noemen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:09 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hoor dus net dat Adriaanse het woord kerstboom heeft uitgevonden dus, ik dacht dat dat de kerstman was
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:09 schreef muzas het volgende:
Puyol. Die had niet misstaan bij guns n; roses.
hoorde ik ook, vond het al vreemdquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:07 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Ik hoorde volgens mij de chant "Jose Mourinho, hijo de puta!".
Ohw jeuhquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://pauwenwitteman.vara.nl/
Ja dus.
Maar over z'n Foundation
Welke shampoo gebruikt Johan dan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dus.
Maar over z'n Foundation
NAtuurlijk ook over Ajaxquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dus.
Maar over z'n Foundation
Dan konden ze ook op wilskracht winnen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:12 schreef Wilskracht het volgende:
Toch jammer dat AC Milan 2 verdedigers te weinig heeft opgesteld.
Hadden ze gelijk gestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Hebben ze geen andere scheldwoorden in Spanje?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:07 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Ik hoorde volgens mij de chant "Jose Mourinho, hijo de puta!".
Joh!quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:12 schreef bianconeri het volgende:
Wat een vreselijke huilebalken daar bij Barca zeg!!!
Nu begint Pedro al te janken op de grond terwijl je in herhaling ziet dat ie helemaal niet in gezicht geraakt wordt.
Hoezo kaartennaaiers?
Daar zal ik ook aan te denken idd....quote:
nee het is barca hequote:
Waarom? was gewoon rood hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:14 schreef Confetti het volgende:
Geweldig, wat een frustratie hier![]()
Abidal
En 10min bij studio voetbalquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:14 schreef Jahr00n het volgende:
als pepe zoiets bij een barca speler doet krijgt ie gelijk een jaar schorsing
Haha echt he. Ik kan er wel om lachenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:14 schreef Confetti het volgende:
Geweldig, wat een frustratie hier![]()
Abidal
Dit dus.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:14 schreef Jahr00n het volgende:
City wil Busquetsquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:15 schreef bianconeri het volgende:
Heeft trouwens nog geen enkele club eraan gedacht om ook de huilebalken en schwalbe school van Barca over te nemen?
levenslangquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:14 schreef Jahr00n het volgende:
Die gast was trouwens laatst uiterst productief tegen San Marino.quote:
Want Zweden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die gast was trouwens laatst uiterst productief tegen San Marino.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij Italiaanse roots?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:18 schreef bianconeri het volgende:
Scheids komen die er tegen optreedt?
Ach ijdele hoop waarschijnlijk!
Net als met het Spaanse elftal(zie bv Webb) worden ze altijd beschermt door de scheids.
Ach ja het zijn net goden he, worden altijd maar opgehemeld! Oh wee als je daar als scheids iets tegen durft te zeggen.
Nee de scheids moet maar alles goedkeuren hoor van al die godjes daar.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:18 schreef horned_reaper het volgende:
Ik heb net zo weinig met Barca als met Milan .... ik heb uberhaupt niets met één van beide teams, maar hemel wat vermaak ik me hier!
Als die gefrustreerde jongetjes die schelden op Barca om ieder wissewasje .... de helft voelt zich hier flink benadeeld (terwijl dat natuurlijk onzin is) ..... De reacties in dit topic zijn leuker dan de wedstrijd zelf!
FFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Werd er maar gepoept... kregen we tenminste nog wat actie op het veld.quote:
Er werd gekotst, maar die hoogtepunt krijgen weer niet te zienquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:19 schreef BB-King het volgende:
[..]
Werd er maar gepoept... kregen we tenminste nog wat actie op het veld.
Neequote:Heb jij Italiaanse roots?
Wel weer overduidelijk het reclamebord waarachter het plaatsvond... commercieel gedoe.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er werd gekotst, maar die hoogtepunt krijgen weer niet te zien
Hoiquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:16 schreef Dizer het volgende:
Kopkracht genoeg??? Dat had mijn neefje van 4 kunnen doen
Mooi tochquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er werd gekotst, maar die hoogtepunt krijgen weer niet te zien
quote:
Mwah, ze spelen anders prachtig voetbal .... en tjah, af en toe wat theater.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee
@Horned Reaper
Mensen die op Barca afreageren zonder reden?
Nou moet jij maar eens een wedstrijd van Barca gaan kijken, daar moet je wel een hekel aan krijgen.
catalanenquote:
Nee, de Catalanen zaten juist te klappen want echte supporters.quote:
Ze hebben 2x in een wedstrijd een lekker combo ofzo maar verder is het elke aanval weer hetzelfde verhaaltje!! Messi trekt een sprintje, komt een grassprietje tegen valt op de grond en gaat iemand proberen een kaart aan te naaien.quote:Mwah, ze spelen anders prachtig voetbal .... en tjah, af en toe wat theater.
Maar ik zie liever goed voetbal met een paar vieze overtredingen en wat theater ertussendoor dan twee brave teams die 90 minuten lang een beetje balletjes over en weer tikken......
Nu ga je wel erg diep hoor...quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Het is eigenlijk best grappig als je erover nadenkt. Voetbal begon als een spelletje onder kinderen en is uitgegroeid tot een ontzettend serieuze business.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ze hebben 2x in een wedstrijd een lekker combo ofzo maar verder is het elke aanval weer hetzelfde verhaaltje!! Messi trekt een sprintje, komt een grassprietje tegen valt op de grond en gaat iemand proberen een kaart aan te naaien.
Barca is gewoon totaal geen sympathieke club, straalt geen warmte of wat ook uit.
Gewoon een succesclubje dat nu ff populair is omdat het veel wint.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:23 schreef Dizer het volgende:
Wordt tijd voor een doelpunt nou.. pffft....
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:23 schreef Dizer het volgende:
Wordt tijd voor een doelpunt nou.. pffft....
GMTAquote:
Naar mijn weten was voetbal van oorsprong juist een sport voor mannen, niet kinderenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Het is eigenlijk best grappig als je erover nadenkt. Voetbal begon als een spelletje onder kinderen en is uitgegroeid tot een ontzettend serieuze business.
loller echt heaquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:25 schreef BB-King het volgende:
Ibi krijgt in ieder geval iets langere speeltijd dan in de CL-finale van vorig jaar.
Klopt. Een enorme held is het.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:26 schreef Jahr00n het volgende:
seedorf blijft zo'n opperbaas jammer dat ie niet meer voor nederland speelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Een stel volwassen kerels verzint toch niet dat je achter een bal aan moet rennen!quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Naar mijn weten was voetbal van oorsprong juist een sport voor mannen, niet kinderen
Is samen met Pato de beste man van Milan...quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:26 schreef mrstylo het volgende:
Seedorf is te oud voor een barca wedstrijd.
Seedorf is inderdaad een baas maar dat ie niet meer in Oranje speelt is wel terecht.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:26 schreef Jahr00n het volgende:
seedorf blijft zo'n opperbaas jammer dat ie niet meer voor nederland speelt
Achter afgehakte hoofden alles.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:27 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Een stel volwassen kerels verzint toch niet dat je achter een bal aan moet rennen!
Heeft in mijn ogen niet zoveel snelheid meer.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:27 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Is samen met Pato de beste man van Milan...
Sneijder is wereldwijd ongeëvenaard..quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:27 schreef BB-King het volgende:
[..]
Seedorf is inderdaad een baas maar dat ie niet meer in Oranje speelt is wel terecht.
Sneijder is simpelweg beter.
Het hele wereldje hemelt barca up (gedeelte te recht) Echter alle nederlandse commentatoren laten zich daar ook in meeslepen, natuurlijk Barca geschiedenis met BL/Cruijff en de rest... Commentaren zijn daarom vaak verre van objectief, niet dat ze het in andere landen beter doen. Het nadeel is dat ook de arbiters sich zo laten inpakken door dit Barca virus dat ze ongemerkt, maar toch voor ons zichtbaar , pro Barca fluiten ...quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:18 schreef bianconeri het volgende:
Scheids komen die er tegen optreedt?
Ach ijdele hoop waarschijnlijk!
Net als met het Spaanse elftal(zie bv Webb) worden ze altijd beschermt door de scheids.
Ach ja het zijn net goden he, worden altijd maar opgehemeld! Oh wee als je daar als scheids iets tegen durft te zeggen.
Nee de scheids moet maar alles goedkeuren hoor van al die godjes daar.
sneijder heeft ook geen snelheidquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heeft in mijn ogen niet zoveel snelheid meer.
gouden bal meteen voor de afrikaanquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:29 schreef YazooW het volgende:
Die assist van Ibi vorig jaar tegen Real in de Champion League![]()
Never forget.
Hij is in Nederland geboren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:29 schreef vincerusso het volgende:
[..]
gouden bal meteen voor de afrikaan
qua ras nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is in Nederland geboren.
dussssssssssss
Denk dat elke voetbalfan met je mee huilt hoor!quote:Het hele wereldje hemelt barca up (gedeelte te recht) Echter alle nederlandse commentatoren laten zich daar ook in meeslepen, natuurlijk Barca geschiedenis met BL/Cruijff en de rest... Commentaren zijn daarom vaak verre van objectief, niet dat ze het in andere landen beter doen. Het nadeel is dat ook de arbiters sich zo laten inpakken door dit Barca virus dat ze ongemerkt, maar toch voor ons zichtbaar , pro Barca fluiten ...
Zo das dr weer ff uit ..
iemand die niet in Brabant woontquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat voor mongloïde persoon ben jij nu weer?
Dus niemand is een Nederlander, omdat we allemaal uit Afrika komen??quote:
Maar wel achterlijk is.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
iemand die niet in Brabant woont
Achter de kippetjes aan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:32 schreef YazooW het volgende:
Wat ongelooflijk saai is dat commentaar van Schelvis zeg. Waar is Sierd?
Mensen menen het ook niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Personen die het ermee eens zijn dat Barca spelers een drie dubbele beenbreuk mogen krijgen gaan eraf volgende keer. Laatste waarschuwing.
Neem Sport 1 abo.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:33 schreef Anonymousz het volgende:
waarom laat de nos steeds van die saaie wedstrijden zien?
Ze laten toppertjes als Plzen vs BATE wel lopen ja... gemiste kans!quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:33 schreef Anonymousz het volgende:
waarom laat de nos steeds van die saaie wedstrijden zien?
Dat interesseert me niks, gewoon niet posten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen menen het ook niet.
Is gewoon emotie(hoop ik).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |