Dat verrast mij niet echt.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Edit: En ik ben het trouwens roerend eens met inZanity z'n post enkele posts hierboven
Hier kan ik je wel gelijk in geven, ze hebben de schijn tegen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de schijn ook wel tegen met dat gehuil constant, dat weet ik niet.
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tja dat jij niet op niveau kunt discussiėren was al duidelijk.
Primaquote:Op woensdag 14 september 2011 17:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je maakt het alleen maar duidelijker.
Ik kan zoiets gewoon objectief zien hoor, net zoals dat ik de actie van Alves rood vond en een wedstrijdje of 3 schorsing wel terecht zou vinden.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Prima
Maar ga vooral door met beweren dat je niet door een Barca bril kijkt..
Paul heeft een prima kijk op het spelletjequote:Op woensdag 14 september 2011 17:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Prima
Maar ga vooral door met beweren dat je niet door een Barca bril kijkt..
Oh maar dat ontken toch ook helemaal niet? Maar beweren dat je geen Barca bril heb is ietwat ongeloofwaardig, als je geen gelegenheid onbenut laat om in Barca's kont te kruipen.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Paul heeft een prima kijk op het spelletje
Ik vind het een mooie club en hun spel bij vlagen erg indrukwekkend maar ik walg net zo goed van al het theater en alle fopduiken als ieder ander.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh maar dat ontken toch ook helemaal niet? Maar beweren dat je geen Barca bril heb is ietwat ongeloofwaardig, als je geen gelegenheid onbenut laat om in Barca's kont te kruipen.
Is het blijkbaar tegenwoordig "not dun" om te genieten van Barcelona?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh maar dat ontken toch ook helemaal niet? Maar beweren dat je geen Barca bril heb is ietwat ongeloofwaardig, als je geen gelegenheid onbenut laat om in Barca's kont te kruipen.
Ok, duidelijkquote:Op woensdag 14 september 2011 17:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie club en hun spel bij vlagen erg indrukwekkend maar ik walg net zo goed van al het theater en alle fopduiken als ieder ander.
En ik kan prima zonder Barca bril kijken omdat ik verder geen emotionele binding o.i.d. heb met Barca.
Nee hoor moet iedereen lekker zelf weten, alleen sla ik zelf over als je het niet erg vindquote:Op woensdag 14 september 2011 17:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Is het blijkbaar tegenwoordig "not dun" om te genieten van Barcelona?
Na Arsenal - Barcelona bedoel je? Toen heb ik echt met kotsneigingen op de bank gezeten ja.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:24 schreef Paul-89 het volgende:
Het ergste was wel Sjek van Gelder bij Studio Voetbal.
Gisteren was het niet best. Passing verliep wel vloeiend, maar dat kennen de tegenstanders nu wel. Milan heeft het slim gespeeld, Barcelona moet niet denken dat ze tegen ploegen als Milan op 70% kunnen spelen.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ok, duidelijk
[..]
Nee hoor moet iedereen lekker zelf weten, alleen sla ik zelf over als je het niet erg vindOverigens vind ik het nogal een verschil zitten tussen ergens van 'genieten' en er ronduit op geilen en/of onterecht de hemel in prijzen wat tegenwoordig veel te veel gebeurt en waar ik eerlijkgezegd een beetje kotsmisselijk van word. Altijd maar dat geBarca..
Mes que un club.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:22 schreef inZanity het volgende:
Nee hoor moet iedereen lekker zelf weten, alleen sla ik zelf over als je het niet erg vindOverigens vind ik het nogal een verschil zitten tussen ergens van 'genieten' en er ronduit op geilen en/of onterecht de hemel in prijzen wat tegenwoordig veel te veel gebeurt en waar ik eerlijkgezegd een beetje kotsmisselijk van word. Altijd maar dat geBarca..
Heb je hem weerquote:Op woensdag 14 september 2011 17:37 schreef Doublepain het volgende:
Dit is ook echt irritant:
''Barcelona en Messi tegen Milan.''![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
X 125535454542451275241784486432485472725785742587427527857254684894
NOS
Haha, prachtig toch ?quote:
Je raakt hier wel de kern denk ik.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gisteren was het niet best. Passing verliep wel vloeiend, maar dat kennen de tegenstanders nu wel. Milan heeft het slim gespeeld, Barcelona moet niet denken dat ze tegen ploegen als Milan op 70% kunnen spelen.
Ondanks dat ik Barcelona een warm hart toedraag, Speelt Madrid op dit moment beter en effectiever voetbal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |