quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
14.gifquote:
Vind ik ook.quote:
Met wat geluk krijgt ie onder de tafel nog wat centjes van de chinezen ook.quote:Hoe zat het ook alweer? Muller staat niet op de loonlijst van Spyker Cars, maar ving in 2010 wel een vergoeding van ¤1.058.571. Dat bedrag bestaat uit een management fee van ¤550.000 en een bonus van ¤508.571. De barbecue op Mallorca moet immers ook roken. De aandelencomponent van die bonus heeft Muller al wel binnen, het cash deel krijgt hij pas uitgekeerd als een openstaande rekening aan een Saab-leverancier, die de stekker uit de productielijn in het Zweedse Trolhattan heeft getrokken, is voldaan. ‘Ik heb evident gefaald’, zei Muller eerder over de productiestop bij Saab. ‘Blunders: je maakt ze.’
Deze staat als opvolger in de officiele reeksquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Tsk. Geen moeite doen voor een fatsoenlijke op en dan toch wegkapen. Schaamteloos.
Enfin, terug naar victor. Die heeft het wel goed voor zichzelf geregeld.
[..]
Met wat geluk krijgt ie onder de tafel nog wat centjes van de chinezen ook.
Wat een ding hequote:
Stoer. Blijft een kut op, daar niet van.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Deze staat als opvolger in de officiele reeks![]()
En ik wil niet teveel woorden vuilmaken aan Victor. Ten eerste vind ik het merk Saab toch geen reet aan en ten tweede is er geen eer aan te behalen...
Je mening interesseert mij bar weinig.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Stoer. Blijft een kut op, daar niet van.
quote:
Fijn voor je knaapquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je mening interesseert mij bar weinig.
[..]
Vind het jammer. Als dit nou eens bij Kia zou gebeuren, dan zou het mij een stuk minder interesseren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Deze staat als opvolger in de officiele reeks![]()
En ik wil niet teveel woorden vuilmaken aan Victor. Ten eerste vind ik het merk Saab toch geen reet aan en ten tweede is er geen eer aan te behalen...
Ach, ik heb persoonlijk niets met Saab, nieuw of oud. Ik kan me echter best voorstellen dat er mensen zijn die oude Saabs mooi vinden. Alleen de laatste 10 jaar?? Dat merk is toch allang dood.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:08 schreef cofi het volgende:
[..]
Vind het jammer. Als dit nou eens bij Kia zou gebeuren, dan zou het mij een stuk minder interesseren.
Die 2takten en V4s zijn anders best leuk om in te rijden hoorquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ach, ik heb persoonlijk niets met Saab, nieuw of oud. Ik kan me echter best voorstellen dat er mensen zijn die oude Saabs mooi vinden. Alleen de laatste 10 jaar?? Dat merk is toch allang dood.
Ehh...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:13 schreef cofi het volgende:
Klopt, en de oudere Saab's (nieuwere weet ik niet) oer-betrouwbaar.
Alleen voor inteelt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:24 schreef cofi het volgende:
Kom ik nu in de OP? ivm onzin opmerkingen![]()
neequote:Op dinsdag 13 september 2011 21:24 schreef cofi het volgende:
Kom ik nu in de OP? ivm onzin opmerkingen![]()
ja ook hoi, ik ben lamquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:52 schreef Anne het volgende:
Hallo
.
Ik ben vandaag inbad
geweest bij mijn
ouders
.
Nou ben [ afbeelding ] ik [ afbeelding ] een beetjemoe
, dus ik ga zo maar eens een
tukkie
doen.
Nog heel even snelPTA
doorlezen.
Drugs?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:52 schreef Anne het volgende:
Hallo
.
Ik ben vandaag inbad
geweest bij mijn
ouders
.
Nou ben [ afbeelding ] ik [ afbeelding ] een beetjemoe
, dus ik ga zo maar eens een
tukkie
doen.
Nog heel even snelPTA
doorlezen.
Koekje erbij?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Doe wat bij de koffie.
Ik zou nu ZwartmeteenkleinbeetjeSuiker moeten heten.
Anne, je moet niet zoveel koffie drinkenquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:58 schreef Anne het volgende:
Ow. Hihi.
En nee, geen drugs, hoezo? Ben ik weer druk?
Ik denk dat SD blij is dat ie niet thuis is [ afbeelding ].
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:00 schreef cofi het volgende:
[..]
Anne, je moet niet zoveel koffie drinken
GMTAquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Wel een hoge spot. Zou je een topspot kunnen noemen.
als je langer dan 2 maanden niet online bent vervallen die rechten automatisch, je kunt ze opnieuw aanvragen bij Lunaquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:35 schreef Anne het volgende:
Wel flauw dat ik niet meer in Bee Serious kan enzo.
eerst aanmelden dan zien, jullie mogen toch ook niet uit crewfora lekkenquote:
Nou. Als Bee Serious net zo spannend is als de crewfora, blijf ik erbij: Teveel moeitequote:Op dinsdag 13 september 2011 22:41 schreef densmee het volgende:
[..]
eerst aanmelden dan zien, jullie mogen toch ook niet uit crewfora lekken
je hebt de rechten gehad, dus je weet hoe het een paar jaar terug wasquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou. Als Bee Serious net zo spannend is als de crewfora, blijf ik erbij: Teveel moeite.
Ja. Ook niet zo heel boeiendquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt de rechten gehad, dus je weet hoe het een paar jaar terug was
inderdaad, enkel afgeschermd omdat niet iedereen alles hoeft te wetenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Ook niet zo heel boeiend.
Anyway, slapen![]()
.
en dat uit jouw mondquote:
quote:
Jij ontbijt met energiedrank?quote:Op woensdag 14 september 2011 08:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Energiedrank She. 5% is giving to charity.
Niet dat ik het daarom drink.
Heerlijk. Een soort warme omhelzing elke ochtend. De verhitte aroma's vloeien langs mijn ingewanden. Perfect wakker worden en geniet.quote:
Dat is naar mijn idee toch iets minder giftig dan energiedrank...quote:
dat ziet er uit als een bekertje slootwaterquote:Op woensdag 14 september 2011 09:48 schreef bietelboer het volgende:
Een dubbele espresso om de dag mee te beginnen!
[ afbeelding ]
vandaar dat je de hele dag een beetje hyper bentquote:Op woensdag 14 september 2011 08:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Energiedrank She. 5% is giving to charity.
Niet dat ik het daarom drink.
Haha ja ook echtquote:Op woensdag 14 september 2011 10:12 schreef lipje het volgende:
[..]
dat ziet er uit als een bekertje slootwater
joepie, zonder suiker of melk heb je die niet nodigquote:Op woensdag 14 september 2011 10:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha ja ook echt
Maar wel plastic lepeltjes
Ik mag graag op plastic lepeltjes kluiven.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:17 schreef lipje het volgende:
[..]
joepie, zonder suiker of melk heb je die niet nodig
Dat valt wel mee heurquote:Op woensdag 14 september 2011 10:14 schreef lipje het volgende:
[..]
vandaar dat je de hele dag een beetje hyper bent
ik ken twee vrouwen die dat ook hebben, alleen zijn die 1 en 6 jaar oudquote:Op woensdag 14 september 2011 10:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat valt wel mee heur.
Ik ben soms een beetje hyper, maar volgens mij zijn die momenten redelijk schaars. En meestal heb ik die momenten raar genoeg als ik moe ben.
Daarom zit er ook suiker inquote:Op woensdag 14 september 2011 10:17 schreef lipje het volgende:
[..]
joepie, zonder suiker of melk heb je die niet nodig
quote:Op woensdag 14 september 2011 10:23 schreef lipje het volgende:
[..]
ik ken twee vrouwen die dat ook hebben, alleen zijn die 1 en 6 jaar oud
Wel dreinen en zo?quote:Op woensdag 14 september 2011 10:27 schreef Anne het volgende:
En trouwens, kindjes die moe zijn worden vaak vervelend.
Volgens mij ben ik dan niet vervelend-vervelend. Alleen een beetje druk. Maar ik ga niet huilen heur.
quote:Op woensdag 14 september 2011 10:25 schreef Anne het volgende:
[..]![]()
.
Frappant dat je die vrouwen noemt wel. Nichtjes?
Nee. Als ik 'dinges' ben doe ik wel heel zielig en boehoe.quote:
Niet leukquote:
Vrouwen met dinges moeten gewoon stelselmatig worden genegeerd.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Als ik 'dinges' ben doe ik wel heel zielig en boehoe.
Tssquote:Op woensdag 14 september 2011 10:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vrouwen met dinges moeten gewoon stelselmatig worden genegeerd.
witte met hele noten?quote:
Jezus joh wat heb je allemaal uitgevoerdquote:Op woensdag 14 september 2011 10:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Tss. Dat valt best mee. Maar even serieus, ik BEN dan ook echt zielig.
. Weet je hoeveel pijntjes ik dan heb. Alsof er een trein over mij heen heeft gereden. Niet dat ik weet hoe dat voelt, maar zo'n idee heb ik dan zeg maar. Ik zou het liefst dan gewoon 3 dagen in bed blijven liggen
, met veel chips en veel films.
Wel leuk, alleen jammer dat de oudste hyper wordt als het bedtijd is en de jongste dan ook onrustig wordt. Van mamma afklimmen rondje door het huis toch weer op mamma klimmen, van mamma klimmen, op mamma klimmen, etcquote:Op woensdag 14 september 2011 10:31 schreef Anne het volgende:
Niet leuk? Ik vind kindjes wel okay, na een bepaalde leeftijd.
arbeiderquote:
"Niet op mama klimmen jullie, dat is papa zijn taak."quote:Op woensdag 14 september 2011 10:42 schreef lipje het volgende:
[..]
Wel leuk, alleen jammer dat de oudste hyper wordt als het bedtijd is en de jongste dan ook onrustig wordt. Van mamma afklimmen rondje door het huis toch weer op mamma klimmen, van mamma klimmen, op mamma klimmen, etc
quote:Op woensdag 14 september 2011 10:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo'n chocoladefan eigenlijk. Ik ben meer van de tjips.
Je bent de enige die niet weet waar het over gaat volgens mij.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Jezus joh wat heb je allemaal uitgevoerd
quote:Op woensdag 14 september 2011 10:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
"Niet op mama klimmen jullie, dat is papa zijn taak."
Nooit tegen mama zeggen, da's mannenpraat.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:50 schreef Anne het volgende:
[..].
Ik heb wel een keer gehad dat het jochie waar ik op deed babysitten ineens begon over de 'dikke tieten' van ene 'Nathalie'. En hij vertelde me dat ie dat van zijn vader had. Ik "ehm, zeg dat maar niet tegen mama eh?"..
En wat ben ik danquote:Op woensdag 14 september 2011 10:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nooit tegen mama zeggen, da's mannenpraat.
Hahaquote:
Om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee wat betreft dat tweede. Ik zit meestal tussen de mannen in en hun gesprekken.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha
Mannen praten toch over de borsten van andere vrouwen? Vrouwen praten meer over hun eigen borsten.
Mannen praten alleen over borsten waar vrouwen bij zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha
Mannen praten toch over de borsten van andere vrouwen? Vrouwen praten meer over hun eigen borsten.
Als er geen vrouwen bij zijn, gaat het over tieten.quote:
Nee hoor. Tenzij ik toch geen vrouw ben dan.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als er geen vrouwen bij zijn, gaat het over tieten.
jij bent de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op woensdag 14 september 2011 11:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee hoor. Tenzij ik toch geen vrouw ben dan.
jobhoppenquote:
Het is geen 155, maar WEL een hele gave Alfaquote:Op woensdag 14 september 2011 00:21 schreef lipje het volgende:
[..]
en dat uit jouw mond
ben je wel 100%?
applaus voor Densmee, onze eigen zaagmansquote:
Hahaha Zaagmans!quote:Op woensdag 14 september 2011 14:10 schreef lipje het volgende:
[..]
applaus voor Densmee, onze eigen zaagmans
vraag het ze bij Gosliga, foto is in Liwwadden gemaaktquote:Op woensdag 14 september 2011 13:04 schreef D-Mon het volgende:
Toffe Cordoba in de OP. Is die achterbumper van plaatstaal? of is het primer op de carbonfiber?
Omdat vrijdag thuiswerken.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:44 schreef Dangel het volgende:
en ik heb vrijdag vrij, al bijna weekend, wat nou midden
ik heb nog steeds weekend....quote:Op woensdag 14 september 2011 14:44 schreef Dangel het volgende:
en ik heb vrijdag vrij, al bijna weekend, wat nou midden
Ook mijn collega's lachen nu!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:39 schreef Anne het volgende:
Allemaal even een TVP plaatsen of op de volgknop drukken:
Wat ik nu weer meemaak!![]()
.
Ik hoop dat hij een mailadres ofzo heeft achtergelaten.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:39 schreef Anne het volgende:
Allemaal even lezen(er komt toch geen vervolg verder, dus volgen is niet per se nodig)
.
Ik zei dat je moest lezenquote:Op woensdag 14 september 2011 15:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij een mailadres ofzo heeft achtergelaten.
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:44 schreef R2cksson het volgende:
Volgen heeft weinig zin ben ik bang, want inderdaad, ik hoef mijn naam en adres niet in hun database!
Ik moedig wel iedereen aan om hetzelfde te doen bij dit soort reclame, misschien zal het uiteindelijk helpen.
Hoezo faal ik?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Pff, omdat je zelf kei hard faalt, noem je hem ook maar even een faler.
Tssssssssssssss.
Wat is dat nou weer voor een stomme vraagquote:Op woensdag 14 september 2011 16:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Godverdomme. Lees je nou alweer niet?
Dat dacht ik ook bij jouw vraag. Een vraag met een wedervraag beantwoordenquote:Op woensdag 14 september 2011 16:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een stomme vraag
quote:
Zeggen en niet doen; faal IIIquote:Op woensdag 14 september 2011 16:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Haha thuis kan ik nog meer FOK!ken:D:D:D:D
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Haha thuis kan ik nog meer FOK!ken:D:D:D:D
quote:
Wat een held!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:39 schreef Anne het volgende:
Allemaal even lezen(er komt toch geen vervolg verder, dus volgen is niet per se nodig)
.
Krijg tieten!quote:Op woensdag 14 september 2011 17:35 schreef Alfisti het volgende:
[me=Alfisti]zwaait naar alle arbeiders in het koude nederland (en belgie ).
[/me]
Denk dat ik maar weer ga zwemmen, heerlijk 29 graden hier :p
Geniet ervan jonguh, het is over voor je het weetquote:Op woensdag 14 september 2011 17:35 schreef Alfisti het volgende:
[/me]
heb je nog zon? ik heb m meegnomen naar NLquote:Op woensdag 14 september 2011 17:35 schreef Alfisti het volgende:
[/me]
Nu ik op mijn werk zit, ben ik wel een beetje jaloers..quote:Op woensdag 14 september 2011 17:35 schreef Alfisti het volgende:
[/me]
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:35 schreef Alfisti het volgende:
[/me]
en ik woon in een vogelaarwijk en heb dit nooit gehad..quote:Op woensdag 14 september 2011 19:10 schreef Barcaconia het volgende:
Het is niet eens een probleemwijk. Zowaar een mooie buurt (centrum van redelijke/leuke gemeente), ik snap het eigenlijk zelf niet echt.
Waar wilde je ze anders onderzetten? Ze zijn speciaal voor de 121 ontworpenquote:Op woensdag 14 september 2011 12:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ronal Teddy's onder een 121?
Wat erg
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:39 schreef Anne het volgende:
.
Toch nog rijst bij gekookt?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:52 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb een klacht:
Ik had een doosje met wokgroenten gekocht en rijst erbij gehaald enzo. Net lekker de wok aangeslingerd om het klaar te maken. Doosje open, blijkt het een kant-en-klare magnetronmaaltijd te zijn. Gvd
Extra klacht: Toch maar warm gemaakt, het is echt niet te vreten
je mist het Palmke erbijquote:Op woensdag 14 september 2011 18:52 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb een klacht:
Ik had een doosje met wokgroenten gekocht en rijst erbij gehaald enzo. Net lekker de wok aangeslingerd om het klaar te maken. Doosje open, blijkt het een kant-en-klare magnetronmaaltijd te zijn. Gvd
Extra klacht: Toch maar warm gemaakt, het is echt niet te vreten
al heeeeeeeeéééeeel lang. Spinazie staat erop en het ligt in de diepvriesquote:Op woensdag 14 september 2011 19:56 schreef Sounddragon het volgende:
Sinds wanneer zit groente in een doosje?
Britt is ZO tofquote:Op woensdag 14 september 2011 20:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Dank voor de waarschuwing. Vooral geen DWDD opzetten dus.
Dittes.quote:
Nee, weggedonderd. Het was echt niet te vreten. De rijst bewaar ik voor een beter moment.quote:
Een domme big bedoel je?quote:
Dit was geen diepvriesshit, dit was zo'n pakkie gedroogde meuk volgens mijquote:
Nee, dit was een ingevroren magnetronmaaltijd. Het had van die diepvriesshit moeten zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dit was geen diepvriesshit, dit was zo'n pakkie gedroogde meuk volgens mij
Magnetronmeuk is zelden lekker vind ik, ik heb een tijd lang van zulke meuk gegeten, maar van de 15 verschillende die ze hadden bij de supermarkt waren er maar een handvol enigszins eetbaarquote:Op woensdag 14 september 2011 20:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, dit was een ingevroren magnetronmaaltijd. Het had van die diepvriesshit moeten zijn.
Neh, sorry, een vrouwspersoon hoeft van echt niet briljant te zijn, maar dat wicht is serieus domquote:
Ik heb ze nooit eerder gekocht, maar zelfs een foutje blijft dus ook bij eens en nooit weer.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Magnetronmeuk is zelden lekker vind ik, ik heb een tijd lang van zulke meuk gegeten, maar van de 15 verschillende die ze hadden bij de supermarkt waren er maar een handvol enigszins eetbaar
Dat. Bedankt idd.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Dank voor de waarschuwing. Vooral geen DWDD opzetten dus.
Hmm, ik wist helemaal niet dat dat er was; alleen heb ik tegenwoordig nog maar zelden een helm opquote:Op woensdag 14 september 2011 20:44 schreef densmee het volgende:
wat een kut dag, ben ik AC Dixi aan het luisteren met holthakker houdt mijn peltor htm79p3e er mee op![]()
kut stekkertjes met kabelbreuk ook altijd
denk dat ik maar de Peltor protac ga halen
[ afbeelding ]
maar dan wel met helmaansluiting
correct,quote:Op woensdag 14 september 2011 21:01 schreef Duvel het volgende:
Helmaansluiting = van die opklikdingen?
die ik nu heb rond de 100 euro, maar de protac dempen automagisch en versterken spraakquote:Op woensdag 14 september 2011 21:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, ik wist helemaal niet dat dat er was; alleen heb ik tegenwoordig nog maar zelden een helm op![]()
Kostanou?
Kwf, duits testinstituut voor bosbouwgereedschapquote:
Die dingen heb ik ook, zonder geluid, gewoon gehoorbescherming dus. Kloterig zwaar op je helm.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:13 schreef densmee het volgende:
[..]
correct,
[ afbeelding ]
Het rode is overigens blesverf, collega had spuitbus los achterin gezet en er was iets op de dop gevallen waardoor hij vrij ver leeg gespoten was
Ik zie dat ze ook in voor communicatie hebben, wel flex, kan je je porto eraan knopenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef densmee het volgende:
[..]
die ik nu heb rond de 100 euro, maar de protac dempen automagisch en versterken spraakmaar kosten dan ook 200 euro
ik heb 2 helmen 1 met "muziek" en 1 met peltor optime 3 kappenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die dingen heb ik ook, zonder geluid, gewoon gehoorbescherming dus. Kloterig zwaar op je helm.
Ik heb al jaren oto's, ideaal, ook voor op de brommertquote:Op woensdag 14 september 2011 21:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die dingen heb ik ook, zonder geluid, gewoon gehoorbescherming dus. Kloterig zwaar op je helm.
demping voor motorzagen mag volgens mij wel iets meer zijn, en het janken van een bosmaaier is zowiezo kutquote:Op woensdag 14 september 2011 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb al jaren oto's, ideaal, ook voor op de brommert
Ja, als je op dat moment eigenlijk gehoorbescherming nodig hebt, heb je geen kont aan een gewone koptelefoon natuurlijkquote:Op woensdag 14 september 2011 21:19 schreef densmee het volgende:
[..]
demping voor motorzagen mag volgens mij wel iets meer zijn, en het janken van een bosmaaier is zowiezo kut
primair is demping en een muziekje is wel leukquote:Op woensdag 14 september 2011 21:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, als je op dat moment eigenlijk gehoorbescherming nodig hebt, heb je geen kont aan een gewone koptelefoon natuurlijk
Gelukkig maarquote:Op woensdag 14 september 2011 20:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, sorry, een vrouwspersoon hoeft van echt niet briljant te zijn, maar dat wicht is serieus dom
Nee, denk het niet. Ik mag niet eens vrij nemen deze maand namelijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 08:33 schreef Duvel het volgende:
Als je het aankaart, sturen ze je dan niet gewoon naar huis?
Wat onaardig. Dus je moet verplicht duimen draaien achter je bureau?quote:Op donderdag 15 september 2011 08:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Ik mag niet eens vrij nemen deze maand namelijk.
Heerlijk toch, haha. Beetje FOK!ken en vroeg naar huis.quote:Op donderdag 15 september 2011 08:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat onaardig. Dus je moet verplicht duimen draaien achter je bureau?
Dat heb ik 2 jaar lang gedaan. Dat gaat vervelen heurquote:Op donderdag 15 september 2011 09:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Heerlijk toch, haha. Beetje FOK!ken en vroeg naar huis.
Hoe komt het toch dat jij dan zulke functies uitkiest?quote:Op donderdag 15 september 2011 09:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat heb ik 2 jaar lang gedaan. Dat gaat vervelen heur.
Ik ben gewoon kei snel in mijn werkquote:Op donderdag 15 september 2011 09:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat jij dan zulke functies uitkiest?
Dan moet je rustig aan doenquote:Op donderdag 15 september 2011 09:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben gewoon kei snel in mijn werk.
En dan morgen 'thuiswerken' of nietquote:Op donderdag 15 september 2011 09:43 schreef Dangel het volgende:
ik ook, werk voor vandaag ook al bijna weer klaar, mede dankzij uurtje eerder beginnen. Maar geod, moet al mn werk voor mrogen ook al vast doen natuurlijk
Wat doe je dan de hele tijd qua tijd doden?quote:Op donderdag 15 september 2011 10:54 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb ook een easy baantje vandaag; voorwaarschuwing staan voor collega's, sta met zo'n knipperkar ergens in de berm koffie te leuten
heb je nog op/langs de A12 gestaan afgelopen week?quote:Op donderdag 15 september 2011 10:54 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb ook een easy baantje vandaag; voorwaarschuwing staan voor collega's, sta met zo'n knipperkar ergens in de berm koffie te leuten
dat schrijft ie: koffie leuten en mobiel fokkenquote:Op donderdag 15 september 2011 10:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat doe je dan de hele tijd qua tijd doden?
Johquote:Op donderdag 15 september 2011 10:58 schreef lipje het volgende:
[..]
dat schrijft ie: koffie leuten en mobiel fokken
auto's tellen natuurlijkquote:Op donderdag 15 september 2011 10:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat doe je dan de hele tijd qua tijd doden?
ehm, nee, provinciale wegen in Utereg, maar alleen in de nachtenquote:Op donderdag 15 september 2011 10:57 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je nog op/langs de A12 gestaan afgelopen week?
zijn schemaatjes voor, ligt aan fwd/rwd, en of je banden een vaste draairichting hebben. Moet je effe goegelen, zit mobiel nu, dat zuigt.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:43 schreef ook_gek het volgende:
Hallo
Effe vraagje. Je achterbanden voor en je voor banden achter monteren. Dat kan toch gewoon en is toch het slimste qua slijtage?
Stond laatst toch in een boekkie wat we aan het lezen waren ofzoquote:Op donderdag 15 september 2011 11:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
zijn schemaatjes voor, ligt aan fwd/rwd, en of je banden een vaste draairichting hebben. Moet je effe goegelen, zit mobiel nu, dat zuigt.
Veiliger is om de "slechte" banden voor te hebben en de betere achter.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:43 schreef ook_gek het volgende:
Hallo
Effe vraagje. Je achterbanden voor en je voor banden achter monteren. Dat kan toch gewoon en is toch het slimste qua slijtage?
die bedoelde ik iddquote:Op donderdag 15 september 2011 11:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Stond laatst toch in een boekkie wat we aan het lezen waren ofzo?
[ afbeelding ]
Dat gaat nogal met logistiek werkquote:Op donderdag 15 september 2011 09:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dan moet je rustig aan doen
[..]
En dan morgen 'thuiswerken' of niet
Met de DAF 95?quote:Op donderdag 15 september 2011 10:54 schreef Sounddragon het volgende:
M'n wereld, wat doe je?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:36 schreef BaraCuda het volgende:
Uit een ander topic.
Wel heel bizar, ik wist dat ze veel met groen/blauwe doeken deden, maar zoveel![]()
nee, die is er wel bij maar daar zit Joske zelf op, die staat achter de hoogwerker. Ik ben met een Vivaro met kermisaanhanger; we zijn met 4 voertuigen op pad; 3 knipperbakken en een hoogwerker.quote:
nu stilstaand, dadelijk weer rijdendquote:
da's kut, hoe komt dat?quote:
Wist het al een tijdje. Was medewerker P&O, maar was absoluut mijn ding niet. Nu maar op zoek naar iets simpels :-)quote:
Wat zoek je?quote:Op donderdag 15 september 2011 13:42 schreef cofi het volgende:
[..]
Wist het al een tijdje. Was medewerker P&O, maar was absoluut mijn ding niet. Nu maar op zoek naar iets simpels :-)
Ik heb RWD en een rij richting op me banden. Ik kan dus links achter op links voor zetten en links voor op links achter?quote:Op donderdag 15 september 2011 11:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Stond laatst toch in een boekkie wat we aan het lezen waren ofzo?
[ afbeelding ]
Loopbaanbegeleider vanuit je huidige (of mja, eigenlijk vorige) werk?quote:Op donderdag 15 september 2011 13:49 schreef cofi het volgende:
Maakt me helemaal niks uit. Puur iets om inkomen te genereren. (ik start aankomende week ook een traject met een loopbaanbegeleider en verwacht dat er aansluitend weer een studie aangeslingerd gaat worden.) Aangezien ik aardig wat magazijn ervaring heb, zal het iets dergelijks worden.
Mocht iemand toevallig iets weten in de omgeving Nijmegen .....
Haha rechercheur bij de KLPD, da's nog een HBO-functie.quote:
klopt.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb RWD en een rij richting op me banden. Ik kan dus links achter op links voor zetten en links voor op links achter?
En rechts op de zelfde manier.
Nee, op eigen initiatief...quote:Op donderdag 15 september 2011 13:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Loopbaanbegeleider vanuit je huidige (of mja, eigenlijk vorige) werk?
Wtf. Dus tijdens je opleiding stijg je snel in loon en na je opleiding zit er amper groei meer in (voor de rest van je 40 dienstjaren)!?quote:Het bruto maandsalaris voor recherchekundigen in opleiding is minimaal ¤ 1.911,- en kan gedurende de opleiding oplopen tot maximaal ¤ 3.347,-. Na de opleiding kan het salaris oplopen tot maximaal ¤ 3.659,-
Doe gewoon een dagje uitzendbureau's in Nijmegen? Zitten er een hoop bij elkaar altijd.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:24 schreef cofi het volgende:
[..]
Nee, op eigen initiatief...
Toevallig iemand welk uitzendbureau het meest in ongeschoold werk zit?
En dan manager worden ofzo. Bij de KLPD werken lijkt mij nog wel lachen, beetje met auto's werken.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:25 schreef cofi het volgende:
[quote]Het bruto maandsalaris voor recherchekundigen in opleiding is minimaal ¤ 1.911,- en kan gedurende de opleiding oplopen tot maximaal ¤ 3.347,-. Na de opleiding kan het salaris oplopen tot maximaal ¤ 3.659,-[/qoute]
Wtf. Dus tijdens je opleiding stijg je snel in loon en na je opleiding zit er amper groei meer in (voor de rest van je 40 dienstjaren)!?
Was ook mijn idee, maar als iemand toevallig zo een uitzendbureau zou weten, zou ik daar als eerst naar toe gaanquote:Op donderdag 15 september 2011 14:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Doe gewoon een dagje uitzendbureau's in Nijmegen? Zitten er een hoop bij elkaar altijd.
Tja, ik weet niet, mijn schoonpa is rechercheur, maar als ik hoor wat voor ellende hij te zien krijgt.....quote:Op donderdag 15 september 2011 14:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
En dan manager worden ofzo. Bij de KLPD werken lijkt mij nog wel lachen, beetje met auto's werken.
Ja maar bij de KLPD is financiële recherche.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:29 schreef cofi het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet, mijn schoonpa is rechercheur, maar als ik hoor wat voor ellende hij te zien krijgt.....
Maar dan werk je toch niet veel met auto's??quote:Op donderdag 15 september 2011 14:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja maar bij de KLPD is financiële recherche.
Nee heb ik zeker weten niet. En alle 4 zijn tegelijk vervangen is dus 1 type.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:12 schreef rival het volgende:
tenzij je voor en achter verschillende maten hebt, check dat eerst ff
Moet je ook niet doenquote:Op donderdag 15 september 2011 14:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee heb ik zeker weten niet. En alle 4 zijn tegelijk vervangen is dus 1 type.
Maar achter beginnen ze iets te slijten.... Iets met ta vaak achterkant laten uitbreken, te snelle bochten enz
Speur ff rond op de websites andersquote:Op donderdag 15 september 2011 14:28 schreef cofi het volgende:
[..]
Was ook mijn idee, maar als iemand toevallig zo een uitzendbureau zou weten, zou ik daar als eerst naar toe gaan
Oh dat weet ik niet, ik ga eens informeren.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:52 schreef cofi het volgende:
[..]
Maar dan werk je toch niet veel met auto's??
bijna elk uzb heeft een site waar veel op staat. Trap alleen niet in het 'kom maar langs om in te schrijven' verhaal, want er zotten er zelfs bij die je hele hebben en houden zo doorverkopen aan reklameboeren die je platspammen, en werk krijg je never nooitquote:Op donderdag 15 september 2011 14:28 schreef cofi het volgende:
[..]
Was ook mijn idee, maar als iemand toevallig zo een uitzendbureau zou weten, zou ik daar als eerst naar toe gaan
Terecht.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar achter beginnen ze iets te slijten.... Iets met ta vaak achterkant laten uitbreken, te snelle bochten enz
zo hoort dat met RWDquote:Op donderdag 15 september 2011 14:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee heb ik zeker weten niet. En alle 4 zijn tegelijk vervangen is dus 1 type.
Met het middelloon-pensioenssysteem van tegenwoordig alleen maar fijn...quote:Op donderdag 15 september 2011 14:25 schreef cofi het volgende:
[..]
Wtf. Dus tijdens je opleiding stijg je snel in loon en na je opleiding zit er amper groei meer in (voor de rest van je 40 dienstjaren)!?
valt me tegen van je.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:03 schreef Anne het volgende:
Wie maakt de nieuwe? Ik niet namelijk.
Ja doei. Ik ben nummer 4 van de PTA-SC topics openers (heerlijk om dat er elke keer in te kunnen gooien).quote:
Goed bezigquote:
ik had jou minimaal in de top 3 verwacht, valt me dus weer tegen.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja doei. Ik ben nummer 4 van de PTA-SC topics openers (heerlijk om dat er elke keer in te kunnen gooien).
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
ik had jou minimaal in de top 3 verwacht, valt me dus weer tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |