abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101910439
quote:
Het faillissement van Griekenland is volgens het ministerie van Financiën onafwendbaar. Dat hebben bronnen gemeld aan RTL Nieuws. De vraag op het ministerie is niet langer of maar op welke manier Griekenland failliet gaat.

Griekenland zou onmogelijk aan alle schuldverplichtingen kunnen voldoen. Het ministerie pleit daarom voor een gecontroleerde manier van failliet gaan. Nederland probeert samen met Duitsland paniek te voorkomen.

Euro

Als dat niet op een beheerste manier gaat, kunnen andere zwakke eurolanden als Italië en Spanje ook in grote problemen komen. Als die landen niet overeind blijven, zou de euro als munt in gevaar komen.

Banken

Bij een faillissement zullen de Griekse banken de klap niet overleven. De handel valt dan ook stil. Nederlandse banken en pensioenfondsen zullen grote schade oplopen. De Nederlandse belastingbetaler gaat ook dokken. Of Griekenland binnen de euro blijft hangt van dat land af. Om de drachme weer in te voeren gaat voor Griekenland een dure zaak worden.
http://www.powned.tv/nieu(...)enland_gaat_fai.html
Dag miljardjes dag gahaag.... We gaan eindelijk meemaken waar we het afgelopen jaar zo bang voor zijn gemaakt. De oplossing zal wel meer EU zijn want iedereen weet dat de EU niks met de invoering van de euro en dus onze problemen te maken heeft.
pi_101910472
Zonde van al ons belastinggeld...echt een stelletje mongolen daar in Europa.
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:04:13 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_101910557
Of het nou failliet gaat of niet, het kost geld. Ben benieuwd wat er gebeurt wanneer Griekenland echt failliet zou gaan. Dit nieuws versneld zoiets wel.
pi_101910565
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:02 schreef QBay het volgende:
Niemand die dit aan heeft zien komen toch? Of ga je me nu vertellen dat je dit ook al commente toen ze ons geld gingen weggeven? Ow wacht... IEDEREEN heeft dit zien aankomen behalve onze bekwame politici.
pi_101910685
Krijgen we tegoedbonnen voor gratis vakanties in Griekenland. *O*
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_101910696
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Niemand die dit aan heeft zien komen toch? Of ga je me nu vertellen dat je dit ook al commente toen ze ons geld gingen weggeven? Ow wacht... IEDEREEN heeft dit zien aankomen behalve onze bekwame politici.
:')
pi_101910769
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  Boks-Chick dinsdag 13 september 2011 @ 20:09:02 #8
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_101910786
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:06 schreef GizartFRL het volgende:
Krijgen we tegoedbonnen voor gratis vakanties in Griekenland. *O*
jah, met fantaaastisch gemotiveerd hotel- en restaurantpersoon _O-
lolwut
pi_101910805
Gaat Oh Oh Cherso nu niet meer door? :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_101910853
150+ miljard down the drain.
pi_101910861
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:09 schreef BrandX het volgende:

[..]

jah, met fantaaastisch gemotiveerd hotel- en restaurantpersoon _O-
Ik lolde.

edit:

Hoe kon dit trouwens gebeuren?
Zomaar opeens?
pi_101911051
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:10 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Ik lolde.

edit:

Hoe kon dit trouwens gebeuren?
Zomaar opeens?
De Griekse overheid kon niet zomaar opeens de helft minder uitgeven en de grieken dwingen belasting te betalen. De economie was al een tijdje bezig in elkaar te storten omdat het buitenland niet meer wil investeren en de Grieken zelf minder zijn gaan verdienen.
pi_101911052
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Gaat Oh Oh Cherso nu niet meer door? :')
Jawel, maar nu is de reis gratis.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_101911336
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:14 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

De Griekse overheid kon niet zomaar opeens de helft minder uitgeven en de grieken dwingen belasting te betalen. De economie was al een tijdje bezig in elkaar te storten omdat het buitenland niet meer wil investeren en de Grieken zelf minder zijn gaan verdienen.
Dit was meer zoiets:
We spuiten de auto maar in een mooi kleurtje, terwijl de remmen, banden en motor eigenlijk al kapot zijn.

Een verkeerde investering dus ;)
pi_101911350
Dit was al maanden duidelijk, daarvoor ook die vorige steunpaketten, dat was om tijd te rekken, vooral frankrijk heeft veel banken die een enorm kapitaal in Griekenland hebben zitten, daarom is sarkozy er ook zo mee bezig, maar Nederland heeft gelukkig niet veel geld daar zitten.

Griekenland faiiliet en eruit, dan zijn we daar ook vanaf, en die nieuwe president van de ECB moet ook bij voorbaat weg want dat is een italiaan, en de italianen zijn ook wanbetaler in Europa dus niet te vertrouwen op die post ( daarnaast zullen ze natuurlijk alleen voor hun eigen land preken ).
pi_101911406
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:10 schreef Scorpie het volgende:
150+ miljard down the drain.
Die 150 miljard komen gewoon terug want die gaan niet gebruikt worden.

Wel even bij de les blijven ;)
pi_101911439
Kunnen wij Griekenland niet kopen?
Dan gaan we Nederland uitbreiden.
Dumpen we alle Grieken in de zee. Probleem opgelost.
pi_101911477
quote:
Dat is gelukkig een veel beter topic dan het topic van deze TS die alleen maar dom kan schreeuwen (geen sarcasme).
pi_101911576
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:21 schreef Antaris het volgende:
Hoeven ze die lamme berg ook niet meer te maken
Beneath the gold, the bitter steel
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:25:17 #20
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_101911627
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:21 schreef Antaris het volgende:
Ja goed idee, dan nemen we ook hun schulden over :')
En vervolgens plegen we genocide, hoor ik? :P
pi_101911877
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:22 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dat is gelukkig een veel beter topic dan het topic van deze TS die alleen maar dom kan schreeuwen (geen sarcasme).
Je doet me pijn op een persoonlijk niveau.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:19 schreef Clan het volgende:
Dit was al maanden duidelijk, daarvoor ook die vorige steunpaketten, dat was om tijd te rekken, vooral frankrijk heeft veel banken die een enorm kapitaal in Griekenland hebben zitten, daarom is sarkozy er ook zo mee bezig, maar Nederland heeft gelukkig niet veel geld daar zitten.

Griekenland faiiliet en eruit, dan zijn we daar ook vanaf, en die nieuwe president van de ECB moet ook bij voorbaat weg want dat is een italiaan, en de italianen zijn ook wanbetaler in Europa dus niet te vertrouwen op die post ( daarnaast zullen ze natuurlijk alleen voor hun eigen land preken ).
Dat gaat ook nog interessant worden. Ben benieuwd of ze de Italianen/Spanjaarden/Portugezen/Ieren over een jaar ook nog gaan steunen of dat ze het trekken aan een dood paard opgeven na dit fiasco. Geld aan onvoorzichtige landen geven is politiek erg gevoelig in Duitsland en de Fransen hebben zelf geen geld.
pi_101912147
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:30 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Je doet me pijn op een persoonlijk niveau.

[..]

Dat gaat ook nog interessant worden. Ben benieuwd of ze de Italianen/Spanjaarden/Portugezen/Ieren over een jaar ook nog gaan steunen of dat ze het trekken aan een dood paard opgeven na dit fiasco. Geld aan onvoorzichtige landen geven is politiek erg gevoelig in Duitsland en de Fransen hebben zelf geen geld.
Italiaan nieuwe president ECB.

Ik zie het zwart in met die Italiaan aan het roer, die gaat veel geld naar Spanje, Italië en Portugal brengen.
pi_101912537
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:36 schreef Clan het volgende:

[..]

Ik zie het zwart in met die Italiaan aan het roer, die gaat veel geld naar Spanje, Italië en Portugal brengen.
Maar hij moet eerst geld krijgen van vooral Duitsland en Merkel voelt de hete adem van haar kiezers in de rug na een paar nederlagen.
pi_101915656
Dat mensen zich verkneukelen om een scenario als deze. Echt, hoe defuckingbiel ben je dan?
pi_101915739
En nu? Sluiten de griekse bewoners aan bij welk land?
pi_101915864
Het kan me geen kut schelen, ik heb m'n verdienmodel toch wel liggen en zorg dat ik m'n eigen broek kan ophouden.
pi_101920643
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:02 schreef QBay het volgende:
"Daar in Europa"? Je bent er zelf onderdeel van.
pi_101921316
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:36 schreef Clan het volgende:

[..]

Die gozer werkte voorheen voor Goldman-Sachs. :N
pi_101923541
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:04 schreef BasEnAad het volgende:
Of het nou failliet gaat of niet, het kost geld. Ben benieuwd wat er gebeurt wanneer Griekenland echt failliet zou gaan. Dit nieuws versneld zoiets wel.
Dan legt gerechtsdeurwaarder Jongerius uit Amersfoort beslag op de Acropolis.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')