we gingen toch nog ruilenquote:Op woensdag 14 september 2011 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben net pas thuis!! Slapen lukt dan nog niet![]()
Soms... Heeeeel soms zou ik best weer een 9-5baan willen hebben
BBCR1quote:Op woensdag 14 september 2011 23:12 schreef Pino112 het volgende:
Vermijd je 3FM wegens Roos, is Roosbeef te gast bij het Oog..
tijd om te slapen dusquote:Op woensdag 14 september 2011 23:12 schreef Pino112 het volgende:
Vermijd je 3FM wegens Roos, is Roosbeef te gast bij het Oog..
Ohja! Dan moet ik om 4.30 opstaan elke dag, gaat helemaal goed komen met mijn verneukte ritme!!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
we gingen toch nog ruilen
ik mag er om 7 uur weer uit
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:13 schreef Againzender het volgende:
Als ik nog een 90's list ga maken moet D-ream - things can only get better erin. Werd altijd gedraaid in onze stamkroeg toen we begonnen met onze studie. Hoorde hem net weer langs komen
Misschien mag je wel een dagje bij een vestiging bij jou in de buurt danquote:Op woensdag 14 september 2011 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ohja! Dan moet ik om 4.30 opstaan elke dag, gaat helemaal goed komen met mijn verneukte ritme!!![]()
Ps: heb je mijn koffie nog bewaard??
Yay, tofjes!!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Misschien mag je wel een dagje bij een vestiging bij jou in de buurt dan
En de koffie staat nog op je te wachten ja!
Geen idee, ik luister via de web player.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op hoeveel FM zenden zij hier uit?
Ja, met van die oogjesquote:Op woensdag 14 september 2011 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Yay, tofjes!!![]()
En lekker! Zit er al zo'n olie-achtig laagje op??
Jammer, mn FM-radio heeft geen internet.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Geen idee, ik luister via de web player.
trustenquote:Op woensdag 14 september 2011 23:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jammer, mn FM-radio heeft geen internet.
Iig, slapen.
Heb morgen vrij, maar m'n eigen auto staat bij de garage... Heb een auto geleend van een goede vriend, weet niet of ik dat aandurf, zo ver rijdenquote:Op woensdag 14 september 2011 23:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, met van die oogjeswanneer kom je hem halen? of stuur ik hem op?
ik ben morgen wel gewoon aan het werk, dus ik zal je koffie goed verzorgenquote:Op woensdag 14 september 2011 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb morgen vrij, maar m'n eigen auto staat bij de garage... Heb een auto geleend van een goede vriend, weet niet of ik dat aandurf, zo ver rijden![]()
En weekend weer werken
U bent geweldig!! En anders gooi ik er gewoon ijsklonten in, icecoffee is hipquote:Op woensdag 14 september 2011 23:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ben morgen wel gewoon aan het werk, dus ik zal je koffie goed verzorgen
ik hoor het wel als je hem komt halenquote:Op woensdag 14 september 2011 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
U bent geweldig!! En anders gooi ik er gewoon ijsklonten in, icecoffee is hip
Is goed!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik hoor het wel als je hem komt halenik ga nu lekker mn bedje opzoeken
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:13 schreef Againzender het volgende:
Als ik nog een 90's list ga maken moet D-ream - things can only get better erin. Werd altijd gedraaid in onze stamkroeg toen we begonnen met onze studie. Hoorde hem net weer langs komen
Dat is het zelfde als je neus in een volle toiletpot duwen en roepen "Damn, dat stinkt echt!"quote:
ik heb hem er niet instaan, maar is idd een lekkere plaat! die 2e single UR the best thing was ook niet slecht, maar daarna is ie compleet uit de hitlijsten verdwenen. zonde, had best talent!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:13 schreef Againzender het volgende:
Ik heb z'n cd vroeger grijsgedraaid. Hij was ooit nog 't voorprogramma van Take That dus ik heb 'm 2x live gezien, yeah!quote:Op donderdag 15 september 2011 07:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb hem er niet instaan, maar is idd een lekkere plaat! die 2e single UR the best thing was ook niet slecht, maar daarna is ie compleet uit de hitlijsten verdwenen. zonde, had best talent!
nee, de cd had ik dan weer niet. wel dat 2e singletje. stonden geloof ik 7 of 8 versies op en duurde zo'n 3 kwartier!quote:Op donderdag 15 september 2011 07:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb z'n cd vroeger grijsgedraaid. Hij was ooit nog 't voorprogramma van Take That dus ik heb 'm 2x live gezien, yeah!
Vandaag eerste toets. Ik mag internet alles gebruikenquote:Op donderdag 15 september 2011 07:21 schreef borisz het volgende:
Nog tot 1u college, en dan. Weekeinde : )
Zit net ff na te kijken wat ze tegenwoordig doen, blijkt dat Brian Cox ook af en toe heeft meegespeeld met die bandquote:Op donderdag 15 september 2011 07:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb hem er niet instaan, maar is idd een lekkere plaat! die 2e single UR the best thing was ook niet slecht, maar daarna is ie compleet uit de hitlijsten verdwenen. zonde, had best talent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |