ik heb hem er niet instaan, maar is idd een lekkere plaat! die 2e single UR the best thing was ook niet slecht, maar daarna is ie compleet uit de hitlijsten verdwenen. zonde, had best talent!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:13 schreef Againzender het volgende:
Als ik nog een 90's list ga maken moet D-ream - things can only get better erin. Werd altijd gedraaid in onze stamkroeg toen we begonnen met onze studie. Hoorde hem net weer langs komen
Ik heb z'n cd vroeger grijsgedraaid. Hij was ooit nog 't voorprogramma van Take That dus ik heb 'm 2x live gezien, yeah!quote:Op donderdag 15 september 2011 07:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb hem er niet instaan, maar is idd een lekkere plaat! die 2e single UR the best thing was ook niet slecht, maar daarna is ie compleet uit de hitlijsten verdwenen. zonde, had best talent!
nee, de cd had ik dan weer niet. wel dat 2e singletje. stonden geloof ik 7 of 8 versies op en duurde zo'n 3 kwartier!quote:Op donderdag 15 september 2011 07:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb z'n cd vroeger grijsgedraaid. Hij was ooit nog 't voorprogramma van Take That dus ik heb 'm 2x live gezien, yeah!
Vandaag eerste toets. Ik mag internet alles gebruikenquote:Op donderdag 15 september 2011 07:21 schreef borisz het volgende:
Nog tot 1u college, en dan. Weekeinde : )
Zit net ff na te kijken wat ze tegenwoordig doen, blijkt dat Brian Cox ook af en toe heeft meegespeeld met die bandquote:Op donderdag 15 september 2011 07:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb hem er niet instaan, maar is idd een lekkere plaat! die 2e single UR the best thing was ook niet slecht, maar daarna is ie compleet uit de hitlijsten verdwenen. zonde, had best talent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |