Mooi toch, van die weggevertjes?quote:
Nou beter toch, je gaat er mee dood worden gegooid. Ik vind het een overhypede boutplaat, waarom hebben ze Major Minus niet uitgebracht?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:28 schreef minthy het volgende:
Is dit de nieuwe Coldplay? Vind em eigenlijk wel lekker
Ik had hem nog niet gehoord. Gok dat ik hem wel snel zat benquote:Op donderdag 15 september 2011 12:31 schreef alors het volgende:
[..]
Nou beter toch, je gaat er mee dood worden gegooid. Ik vind het een overhypede boutplaat, waarom hebben ze Major Minus niet uitgebracht?
Die komt nog welquote:Op donderdag 15 september 2011 12:36 schreef alors het volgende:
Youp, ik hoopte ook Henk... 'haaai jochie'
Jep. Je pagina op internet laten scannen op fouten, en dat ie foutloos was leverder al 2 vd 10 punten opquote:Op donderdag 15 september 2011 12:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi toch, van die weggevertjes?![]()
Aan de andere kant; dacht dat recht ook vet simpel zou zijn omdat je een wettenbundel mag gebruiken. 2x gezakt voor dat tentamen, was toch pittiger dan ik dacht
Das wel heel makkelijk verdiendquote:Op donderdag 15 september 2011 12:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep. Je pagina op internet laten scannen op fouten, en dat ie foutloos was leverder al 2 vd 10 punten op.
Huidige muziek wel, oudere nrs vind ik wel tofquote:Op donderdag 15 september 2011 12:42 schreef themauster het volgende:
RHCP ik word zo moe van hun muziek
dat dus!quote:Op donderdag 15 september 2011 12:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Huidige muziek wel, oudere nrs vind ik wel tof
De drop is op en ik verwacht ook geen gebakquote:Op donderdag 15 september 2011 12:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Eet ze. Heb je weer drop en gebak na?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |