oh, verkeerd gelezen. dacht dat je dat ging etenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad zoals ik al zei.
Tevens: Hup Lyon.
Landverrader.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad zoals ik al zei.
Tevens: Hup Lyon.
Ha die Witte Leeuw.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Landverrader.
In Europees verband ben ik voor iedereen. Zelfs PSV. (O, en voor de volledigheid: ik ben geen Ajacied)
quote:
Laatste keer dat ik de 250m heb afgelegd naar het stadion is al weer een tijdje geleden.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
De afgelopen 30 jaar ben ik bij praktisch alle voetbalclubs van Noord-Holland wel geweest. Maar Telstar? Nog nooit. Ben wel 'n keer verschrikkelijk dronken geworden bij vv IJmuiden en toen moest ik nog op de fiets naar huis. Geen succes.
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:36 schreef alors het volgende:
Waar is die fag smilie die Pino altijd doet? hij is wel van toepassing bij deze gozert
Goeie vader heb jij. Een liefhebber.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:48 schreef Cee het volgende:
Ik mag van m'n vader niet voor PSV juichen.
Britttwitter:coen3fm twitterde op woensdag 14-09-2011 om 22:44:54“@IHVHcrew: Vandaag zijn de eerste namen bekend gemaakt voor het nieuwe seizoen #IHVH o.a. @Brittjje @djafrojack @coen3fm @Amhali” reageer retweet
Ben net pas thuis!! Slapen lukt dan nog nietquote:
we gingen toch nog ruilenquote:Op woensdag 14 september 2011 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben net pas thuis!! Slapen lukt dan nog niet![]()
Soms... Heeeeel soms zou ik best weer een 9-5baan willen hebben
BBCR1quote:Op woensdag 14 september 2011 23:12 schreef Pino112 het volgende:
Vermijd je 3FM wegens Roos, is Roosbeef te gast bij het Oog..
tijd om te slapen dusquote:Op woensdag 14 september 2011 23:12 schreef Pino112 het volgende:
Vermijd je 3FM wegens Roos, is Roosbeef te gast bij het Oog..
Ohja! Dan moet ik om 4.30 opstaan elke dag, gaat helemaal goed komen met mijn verneukte ritme!!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
we gingen toch nog ruilen
ik mag er om 7 uur weer uit
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:13 schreef Againzender het volgende:
Als ik nog een 90's list ga maken moet D-ream - things can only get better erin. Werd altijd gedraaid in onze stamkroeg toen we begonnen met onze studie. Hoorde hem net weer langs komen
Misschien mag je wel een dagje bij een vestiging bij jou in de buurt danquote:Op woensdag 14 september 2011 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ohja! Dan moet ik om 4.30 opstaan elke dag, gaat helemaal goed komen met mijn verneukte ritme!!![]()
Ps: heb je mijn koffie nog bewaard??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |