abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101978299
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:26 schreef SicSicSics het volgende:
Maar; wat eet je? Waar woon je? Hoe betaal je jou internet? Waar werk je?
wat ik eet ? gewoon norrmale dingen maar geen dan wel zonder toegevoegde smaakstoffen enzo want dat is heel slecht voor je. en in woon in een normaal huis ik betaal mijn internet niet en ik werk ook niet want ik ga nog naar school
pi_101979134
quote:
ongeveer 98% van die dingen die jij noemt kloppen gewoon simpelweg niet. Je bron is ook te lachwekkend voor woorden. Een fout die simpele zielen zoals jij vaak maken....als het op internet staat en het staat er meerdere keren dan moet het wel waar zin.

bijvoorbeeld over de ineenstorting van de torens. Ieder (maar dan ook echt ieder) onderzoek naar het instorten toont aan dat dit de enige manier is waarop die torens hadden kunnen instorten. Dat komt omdat staal bij 600 graden al 50% van zijn draagkracht verliest en dan gaat de wet van de minste weerstand gelden. In het geval van de torens dus recht naar beneden.

Mensen zoals jij zouden ze gewoon preventief moeten opsluiten. Helaas is het internet de plek gevonden waar alle zwakzinnigen zoals jijzelf elkaar hebben kunnen vinden, en elkaar maar blijven herhalen als makke schaapjes via allerlei vage links die geen enkele wetenschappelijke waarde hebben.
pi_101979819
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:49 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

ongeveer 98% van die dingen die jij noemt kloppen gewoon simpelweg niet. Je bron is ook te lachwekkend voor woorden. Een fout die simpele zielen zoals jij vaak maken....als het op internet staat en het staat er meerdere keren dan moet het wel waar zin.

bijvoorbeeld over de ineenstorting van de torens. Ieder (maar dan ook echt ieder) onderzoek naar het instorten toont aan dat dit de enige manier is waarop die torens hadden kunnen instorten. Dat komt omdat staal bij 600 graden al 50% van zijn draagkracht verliest en dan gaat de wet van de minste weerstand gelden. In het geval van de torens dus recht naar beneden.

Mensen zoals jij zouden ze gewoon preventief moeten opsluiten. Helaas is het internet de plek gevonden waar alle zwakzinnigen zoals jijzelf elkaar hebben kunnen vinden, en elkaar maar blijven herhalen als makke schaapjes via allerlei vage links die geen enkele wetenschappelijke waarde hebben.
En jij komt het ze vertellen.
  donderdag 15 september 2011 @ 16:41:08 #204
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_101980761
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:28 schreef Plastic_zak het volgende:
wat ik eet ? gewoon norrmale dingen maar geen dan wel zonder toegevoegde smaakstoffen enzo want dat is heel slecht voor je. en in woon in een normaal huis ik betaal mijn internet niet en ik werk ook niet want ik ga nog naar school
Je woont dus nog bij je ouders? Noem je je moeder ook schaap als je aan het, door haar gekookte eten aanschuift? En als je pa de rekening van het internet betaald, lach je hem dan ook uit omdat het een corporatie slaaf is die is gevangen door de rothschilds en dat hij dom is omdat hij het elitaire spelletje meespeelt? :D

En op school, roep je dan ook regelmatig door de klas dat je de geschiedenis niet zo accepteert als hij in het boekje staat, omdat dat de geschiedenis is die de elite wil dat je leert?

Of doe je het alleen op internet? :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_101981151
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:41 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je woont dus nog bij je ouders? Noem je je moeder ook schaap als je aan het, door haar gekookte eten aanschuift? En als je pa de rekening van het internet betaald, lach je hem dan ook uit omdat het een corporatie slaaf is die is gevangen door de rothschilds en dat hij dom is omdat hij het elitaire spelletje meespeelt? :D

En op school, roep je dan ook regelmatig door de klas dat je de geschiedenis niet zo accepteert als hij in het boekje staat, omdat dat de geschiedenis is die de elite wil dat je leert?

Doe jij ook altijd zo zwakzinnig? Domme vragen stellen die niets met andermans betogen te maken hebben? Misplaatst gevoel voor superioriteit etaleren door te raaskallen? :')
quote:
lach je hem dan ook uit omdat het een corporatie slaaf is die is gevangen door de rothschilds en dat hij dom is omdat hij het elitaire spelletje meespeelt? :D
Hij is gevangen maar speelt toch het spel mee? Knul je bent nog te dom om anderen belachelijk te maken, kruip weer snel achter de televisie en houdt gewoon je suffe rotbek dicht. Suffe lafhartige kneus dat je bent.
pi_101983979
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:41 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

ja ik doe vooral op internet zo omdat er buiten overal camera's en microfoons hangen die als je iets negatiefs zegt over de hoge heren iets naar de cia stuurt die je dan gaan stalken . op internet kan dit ook gebeuren maar het kan ook iemand andeers zijn :D
pi_101984119
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:52 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Doe jij ook altijd zo zwakzinnig? Domme vragen stellen die niets met andermans betogen te maken hebben? Misplaatst gevoel voor superioriteit etaleren door te raaskallen? :')

[..]

Hij is gevangen maar speelt toch het spel mee? Knul je bent nog te dom om anderen belachelijk te maken, kruip weer snel achter de televisie en houdt gewoon je suffe rotbek dicht. Suffe lafhartige kneus dat je bent.
G0ed Z0 G b0ss hem met je P1pa
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_101984254
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:18 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

als je iets negatiefs zegt over de hoge heren iets naar de cia stuurt die je dan gaan stalken
:')
pi_101984268
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:28 schreef HyperViper het volgende:

[..]

gast ik ben serieus.
pi_101984375
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:28 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dude, hij trollt er gewoon op los.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_101984391
Ik denk dat alle mods voor illuminati werken of CIA zijn, dus ik zou hier ook maar oppassen. Bewijs staat ook op Jelmer zn pagina, Lees Maar, ik VOEL dat gewoon aan!
pi_101985179
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:32 schreef Snuwerd het volgende:
Ik denk dat alle mods voor illuminati werken of CIA zijn, dus ik zou hier ook maar oppassen. Bewijs staat ook op Jelmer zn pagina, Lees Maar, ik VOEL dat gewoon aan!
Ja, en ze hebben denk ik door dat we niet luisteren! :'(
pi_101988189
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:31 schreef Terecht het volgende:

[..]

AE911Truth is cargocult. Je doet er al net zoals zij alles aan om hen een air van wetenschappelijkheid toe te dichten. Maar is die wetenschappelijkheid er ook daadwerkelijk? Nee. Ze publiceren nl niets wetenschappelijks, hun eerste peer reviewed paper moet ik nog tegemoet zien. En over de praktische toepasbaarheid van hun opblaastheorietjes zul je ze al helemaal nóóit horen. Daar win je nl geen zieltjes mee maar ontvang je vooral schatergelach. Om even een voorbeeldje te geven van hoe je wél wetenschap bedrijft: http://www.civil.northwes(...)Not%20Cause%20It.pdf
De meeste zaken zijn gewoon middelbare school natuurkunde en helaas is het overgrote deel van het bewijsmateriaal meteen vernietigd (wat een misdaad is). En waarom zouden bijna 1600 professionals zich voor lul zetten? Dit zijn wel mensen die de gebouwen bouwen waarin jij je dagelijks begeeft. En sommige zaken zijn gewoon zo duidelijk dat ik niet snap waarom jij perse eerst een paper wil zien.

En deze mensen willen trouwens een nieuw onafhankelijk onderzoek zien en er zijn genoeg bewijzen/aanwijzingen om dit serieus te nemen.

Of vind jij het verslag van NIST geloofwaardig? In eerste instantie zegt NIST dat er geen bewijzen zijn gevonden voor het gebruik van explosieven en als ze later gevraagd worden wat voor onderzoek ze hiernaar gedaan hebben, zeggen ze: "we hebben geen onderzoek gedaan naar explosieven." :{

En gebouw 1,2 en 7 zijn de eerste drie stalen wolkenkrabbers die onder invloed van vuur compleet zijn ingestort. Federale wetgeving staat het niet toe om het puin te verwijderen na zo'n ineenstorting, maar vreemd genoeg is er veel prioriteit gegeven aan het onmiddelijk verwijderen van al het puin. Dat terwijl ingenieurs de oorzaken zouden kunnen vinden van het instorten dmv het inspecteren van het puin. Lijkt me vrij belangrijk om te weten hoe een veilig geachte constructie binnen korte tijd instort onder invloed van vuur. De reden dat de brandweermannen de torens massaal ingingen, is omdat het algemeen bekend is dat stalen gebouwen niet zomaar instorten onder invloed van vuur.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  donderdag 15 september 2011 @ 20:51:24 #214
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101991155
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_101991300
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:47 schreef Snuwerd het volgende:
Wacht even, is er enig anders bewijs dat marimelo Jelmer is, behalve dan omdat hij het zelf zegt? Anders worden we gewoon keihard getrolled hier xD
nee is echt ken hem wel :X
  donderdag 15 september 2011 @ 21:08:27 #216
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101992237
en nu ga je hem defrienden zeker ?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_101992309
hij is niet mijn vriend vriend

nee ken hem alleen van gezicht mag niet met vreemde mensen omgaan
pi_101995743
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 19:56 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Of vind jij het verslag van NIST geloofwaardig? In eerste instantie zegt NIST dat er geen bewijzen zijn gevonden voor het gebruik van explosieven en als ze later gevraagd worden wat voor onderzoek ze hiernaar gedaan hebben, zeggen ze: "we hebben geen onderzoek gedaan naar explosieven." :{
Zeg kneus. Ze hebben ook geen onderzoek gedaan naar houtwormen. Volgens jou bijzonder simpele redenatie zijn houtwormen dus de oorzaak. Ik zag gewoon twee vliegtuigen naar binnen vliegen volgeladen met kerosine. Ik ben geen expert maar ik denk dat als het gebouw vol met explosieven lag, dat die dan toch echt wel waren ontploft. Zeker als ze al 1 uur en een kwartier bij temperaturen van 1000 graden liggen te bakken.

Ben je nu echt zo dom of speel je alleen maar dom. Bij 600 graden is staal al 50% van zijn draagkracht kwijt. Bij 1000 graden zal dat ongeveer 70-80% zijn. Geen enkel gebouw is daar tegen bestand als er boven die brand nog tonnen aan dood gewicht zit.

quote:
Federale wetgeving staat het niet toe om het puin te verwijderen na zo'n ineenstorting, maar vreemd genoeg is er veel prioriteit gegeven aan het onmiddelijk verwijderen van al het puin. Dat terwijl ingenieurs de oorzaken zouden kunnen vinden van het instorten dmv het inspecteren van het puin
nog zo'n kneuzen redenering. Na het instorten lag de prioriteit helemaal niet op onderzoeknaar de instorting maar lag de prioriteit op het zoeken naar mogelijke overlevende en daarvoor moet nu eenmaal puin worden geruimd. Die federale wetgeving bestaat trouwens helemaal niet maar ja...het klinkt zo mooi en dan is mijn uit de duim gezogen verhaal meteen een stuk geloofwaardiger.
pi_101996069
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 19:56 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

De meeste zaken zijn gewoon middelbare school natuurkunde en helaas is het overgrote deel van het bewijsmateriaal meteen vernietigd (wat een misdaad is). En waarom zouden bijna 1600 professionals zich voor lul zetten? Dit zijn wel mensen die de gebouwen bouwen waarin jij je dagelijks begeeft. En sommige zaken zijn gewoon zo duidelijk dat ik niet snap waarom jij perse eerst een paper wil zien.

En deze mensen willen trouwens een nieuw onafhankelijk onderzoek zien en er zijn genoeg bewijzen/aanwijzingen om dit serieus te nemen.
Als het allemaal zo overduidelijk zou zijn en die luitjes van AE911Truth zo deskundig zouden zijn, dan moet het een fluitje van een cent zijn om eens wat papers te publiceren waarin die twijfels gekwantificeerd worden. Dat zou tenminste wat gewicht geven aan hun oproep voor een nieuw onderzoek. Maar, die papers zijn er niet. De reden daarvoor is simpel: in de echte mensenwereld zijn die instortingen allang uitgebreid onderzocht, er zijn talloze papers over geschreven, en men is het wel zo'n beetje eens over wat die instortingen hebben veroorzaakt. Alleen lees je daar nooit wat over op al die complotsites. Zo is men in de echte mensenwereld ook best wel kritisch op NIST, niet omdat NIST gesjoemeld zou hebben maar juist omdat NIST véél te voorzichtig is geweest in haar bevindingen.

Maar al dat geneuzel over details leidt af van de krankzinnigheid van het veronderstelde complot om het WTC op te blazen. Ik zie me het volgende gesprek al voor me: If Cheney & Co. Had Really Plotted the 9/11 Attacks... Een klein stukje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D!
pi_101997457
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:43 schreef Terecht het volgende:

[..]

Truthiness. _O_ Héérlijke post weer. Ga zo door mijn zoon.
Je laat je wel weer van je beste kant zien zeg.. Maar je laat precies zien wat de enige reden is dat jij hier op dit forum zit. Blijkbaar heb je dat nodig om je frustraties kwijt te kunnen ofzo

quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:18 schreef tonystark het volgende:

[..]

Ik zag gewoon twee vliegtuigen naar binnen vliegen volgeladen met kerosine.
Ik ben geen expert maar....
Dat weten we wel hoor,

daarom is het fijn dat er experts aan het woord komen maar die wil je niet horen want je wil niet weten hoe het echt in elkaar zit. En begrijpelijk hoor, het slaapt veel comfortabeler om de officiële verklaring maar gewoon voor waar aan te nemen en zeker niks in twijfel te trekken en gewoon te doen alsof alles goed gaat, da's heel begrijpelijk. Mensen houden liefst de schone schijn op immers.

Dus niemand kijkt deze korte fragmenten uit de ruwe versie van de film die hieronder er ook bij geplakt zit.

Nog niet gekeken volgens mij..

Dr Bob Nowman, gepensioneerd Luitenant - Kolonel van de US Airforce

Ik ben Tom Sullivan - voormalig explosiefenplaatser. Ik heb gewerkt voor Controlled Demolition Incorporated (CDI):

Ik ben Robert McCoy - hoogbouw architect

Jeff Farrer - Natuurkundige Een van de wetenschappers die thermiet vond in het stof van het WTC vertelt uitgebreid over het proces van ontdekking volgens de wetenschappelijke methode.

Scheikundige Niels Harrit - Scheikundige Niels Harrit -- Een van de wetenschappers die thermiet vond in het stof van het World Trade Center bespreekt thermiet, nanothermiet, explosieven en brandversnellers.

-- Dit interview is wat ruw beeldmateriaal van een wereldklasse-expert dat verschijnt in Architects and Engineers' verwachte, confronterende documentaire "9/11: Explosief Bewijs -- Experts spreken zich uit"

Trouwens Deze week ging een wetenschappelijke film over 9/11 in wereldpremiére. De première hiervan was afgelopen donderdag, 8 September 2011 in Tuschinski in Amsterdam.

Onderzoek dat aantoont, dat de officiële versie inzake de oorzaak van de instorting van de WTC-gebouwen 1 en 2, en gebouw WTC 7 volledige leugens zijn. Leugens die de noodzaak voor een offcieel nieuw onderzoek alleen maar onderstrepen.

Kijk hier naar de trailer:
En de film in zijn geheel - Waarvoor trouwens mijn dank..

quote:
4s.gif Op donderdag 15 september 2011 03:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik heb hier de volledige documentaire gevonden van "Experts Speak Out":

"We must assume behind this force the existense of a conscious and intelligent mind. This mind is the matrix of all matter."
~Max Planck
pi_101997704
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:04 schreef Terecht het volgende:

[..]

Als het allemaal zo overduidelijk zou zijn en die luitjes van AE911Truth zo deskundig zouden zijn, dan moet het een fluitje van een cent zijn om eens wat papers te publiceren waarin die twijfels gekwantificeerd worden. Dat zou tenminste wat gewicht geven aan hun oproep voor een nieuw onderzoek. Maar, die papers zijn er niet. De reden daarvoor is simpel: in de echte mensenwereld zijn die instortingen allang uitgebreid onderzocht, er zijn talloze papers over geschreven, en men is het wel zo'n beetje eens over wat die instortingen hebben veroorzaakt. Alleen lees je daar nooit wat over op al die complotsites. Zo is men in de echte mensenwereld ook best wel kritisch op NIST, niet omdat NIST gesjoemeld zou hebben maar juist omdat NIST véél te voorzichtig is geweest in haar bevindingen.
Ik volg alleen maar dat wat een heleboel architecten en ingenieurs zeggen. Wie ben ik om hen tegen te spreken? Maar het is allang weer duidelijk met wat voor persoon ik hier in discussie ga met je "echte mensenwereld".

In de "echte mensenwereld" gebeuren er genoeg dingen die het daglicht niet kunnen verdragen. Dat is al zo sinds het begin van de mensheid. Maar om de een of andere reden zijn er naieve mensen zoals jij die lijken te denken dat er niet zoiets bestaat als een complot.

In 1934 heeft de Amerikaanse generaal Smedley Butler voor het Amerikaanse congres verklaard dat hij is benaderd door een groep rijke industrieelen samen met een aantal officieren van het leger om president Roosevelt af te zetten. Dit staat bekend als de Business Plot en is officieel onderdeel van de Amerikaanse geschiedenis. In de jaren 50 heeft president Eisenhower (voormalig generaal) ons gewaarschuwd voor de mogelijke desastreuze opkomst van het militaire-industriele complex. Waarom zou een president, die zijn woorden altijd heel goed weegt, het woord desastreus gebruiken? En waarom zouden we hem niet serieus nemen? Hij zat dichter bij het vuur dan jij en ik.

Dan is er nog Operation Northwoods waarbij werd voorgesteld om een false flag aanval te doen om zo een oorlog met Cuba te starten en er is nog een voormalig adviseur van de president (geen zin om zijn naam nu op te zoeken) die ook min of meer zegt dat false flag operaties onderdeel zijn van het denken van de machthebbers.

Dan hebben we nog Clinton die graag wilde weten wat de waarheid was achter de moord op JFK en het UFO fenomeen en die uiteindelijk in zijn boek schreef "There is a government within the government and I can't get to it.".

Genoeg reden dus om kritisch te kijken naar 9/11, zeker als je weet dat de Amerikanen ook nog eens logen tegenover de gehele wereld over de WMD's in Irak.

Maar blijkbaar weet jij precies wat er allemaal gebeurt in de hoogste regionen van het meest machtige land op aarde en omdat jij je niet kunt voorstellen dat 9/11 een inside job was, is het uiteraard onmogelijk. Het mag natuurlijk duidelijk zijn dat het vrijwel onvoorstelbaar is, maar dat wil nog niet zeggen dat het onmogelijk is.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_101998961
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:24 schreef holysmoke777 het volgende:

[..]

Je laat je wel weer van je beste kant zien zeg.. Maar je laat precies zien wat de enige reden is dat jij hier op dit forum zit. Blijkbaar heb je dat nodig om je frustraties kwijt te kunnen ofzo

-repost-
Dat zal het zijn. Misschien kun je ipv op herhaling te gaan ook eens in je eigen woorden uitleggen wat al die mensen te vertellen hebben. Dan laat je tenminste zien wat je er zelf van begrepen hebt. Ook wil ik graag van je weten wat jij vindt van mijn commentaar op dat nanothermietspul.
pi_101999092
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:27 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik volg alleen maar dat wat een heleboel architecten en ingenieurs zeggen. Wie ben ik om hen tegen te spreken? Maar het is allang weer duidelijk met wat voor persoon ik hier in discussie ga met je "echte mensenwereld".

In de "echte mensenwereld" gebeuren er genoeg dingen die het daglicht niet kunnen verdragen. Dat is al zo sinds het begin van de mensheid. Maar om de een of andere reden zijn er naieve mensen zoals jij die lijken te denken dat er niet zoiets bestaat als een complot.

In 1934 heeft de Amerikaanse generaal Smedley Butler voor het Amerikaanse congres verklaard dat hij is benaderd door een groep rijke industrieelen samen met een aantal officieren van het leger om president Roosevelt af te zetten. Dit staat bekend als de Business Plot en is officieel onderdeel van de Amerikaanse geschiedenis. In de jaren 50 heeft president Eisenhower (voormalig generaal) ons gewaarschuwd voor de mogelijke desastreuze opkomst van het militaire-industriele complex. Waarom zou een president, die zijn woorden altijd heel goed weegt, het woord desastreus gebruiken? En waarom zouden we hem niet serieus nemen? Hij zat dichter bij het vuur dan jij en ik.

Dan is er nog Operation Northwoods waarbij werd voorgesteld om een false flag aanval te doen om zo een oorlog met Cuba te starten en er is nog een voormalig adviseur van de president (geen zin om zijn naam nu op te zoeken) die ook min of meer zegt dat false flag operaties onderdeel zijn van het denken van de machthebbers.

Dan hebben we nog Clinton die graag wilde weten wat de waarheid was achter de moord op JFK en het UFO fenomeen en die uiteindelijk in zijn boek schreef "There is a government within the government and I can't get to it.".

Genoeg reden dus om kritisch te kijken naar 9/11, zeker als je weet dat de Amerikanen ook nog eens logen tegenover de gehele wereld over de WMD's in Irak.

Maar blijkbaar weet jij precies wat er allemaal gebeurt in de hoogste regionen van het meest machtige land op aarde en omdat jij je niet kunt voorstellen dat 9/11 een inside job was, is het uiteraard onmogelijk. Het mag natuurlijk duidelijk zijn dat het vrijwel onvoorstelbaar is, maar dat wil nog niet zeggen dat het onmogelijk is.
Het is niet alleen vrijwel onvoorstelbaar, de 9/11 complottheorieen zijn ronduit achterlijk. Er valt gewoon geen coherent verhaaltje van te maken zonder dat je in lachen uitbarst om het volstrekt debiele karakter van al die MIHOP-theorietjes. Dat is ook gelijk de reden dat complotters uit alle macht al meer dan 10 jaar weigeren een inside job scenario op te stellen. In plaats daarvan laten ze de discussie tot details te verzanden want dan lijkt het tenminste nog of ze een punt zouden kunnen hebben. Dat is waarom ik het heb over de echte mensenwereld. Truthers leven nl niet in de echte mensenwereld, truthers leven in een bubbeltje waar James Bond schurken de norm zijn.
pi_101999344
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:06 schreef marimelo het volgende:
Nee idd die filmpjes heeft KOULO3000 niet gezien!!

Kon hij ook allemaal op mijn hyves bewonderen, de meeste filmpjes die hier ook prijs worden gegeven heb ik ook op meerdere hyves staan!... maar hij zoekt niet even op mijn hyves nee hij bagatariseerd de boel door gelijk berichten te typen met kanker woorden etc nou dan ben je bij mij echt op het laagste punt en beschouw en vergelijk ik je met een aap! Thats my meaning ;)

Zeg je weer verkeerde dingen over vuur en rook :P
Als er geen vuur is NEE natuurlijk is er geen rook
Als VUUR langzamerhand BEST gaat ROKEN is het een TEKEN dat VUUR aan het DOVEN is!

Slimme jongen dat je bent :)

Ik kom hier op dit forum om dat jij en andere op mijn hyves zitten...
OMDAT jij dit topic waarschijnlijk ook nog zelf bent begonnen !

Ga je raar doen omdat ik je van mijn hyves geblokkeerd heb!
Die woorden die jij hebt uitgesproken maar ook die elvis... hebben HEEL VEEL mensen pijn gedaan!

EN DAAR KIJK JIJ NIET NAAR... JE BENT ER OOK NIET MEE BEZIG
En nu vraagt ie zich af waarom hij geblokt is voor mijn hyves :D.....[/i]
koulo3000: ja ik wist t niet meer precies want k kan niet meer op je hyves he.

Had op een normale manier met mij contact gezocht, als je problemen hebt met MIJN ZIELIGE POSTERS IN DE STAD... ;)

EN beetje raar ook dat de hyves accounts waarmee mij hyves bezocht en bescholden wordt...
dat die allemaal gemaakt zijn op 14-09-2011... beetje toeval vind je niet!!
en met die accounts worden respectjes af gegeven :D :D zoooo doorzichtig

Ik zou hier op dit forum niet belanden! alleen omdat jij mijn hyves in eerste instantie bezocht en bekeken hebt!!... en je stelde geen vragen aan me, je kwam gelijk met oordelen, grove scheldwoorden en ziektewensen

Ik ga lekker door waarmee ik bezig was KOULO3000 daarmee kun jij ofweet ik veel hoeveel accountvriendjes je hebt niet tegen op...

Succes anderen op dit forum!

Hier wordt goed gediscuseerd over de dingen waar gewoon over gediscuseerd moet worden!
Keep on going, erg goed!

ignore koulo....
Een jongen die weinig leest en bekijkt, maar al wel snel een oordeel klaar heeft staan !
want als hij wat gelezen of bekeken hebt.... krabbelt hij niet in topic 6 terug met de zin:
Het is inderdaad best waarschijnlijk dat het niet zo in elkaar zit als verteld wordt, maar ik denk niet dat er ooit zekerheid zal komen, niet voor de theorie van de amerikaanse overheid en niet voor de conspiracy theory goed zo koulo3000... nette zinnen en geen scheldwoorden :D
Als je mij gevraagd had hoeveel ik bekeken, onderzocht en gezien had.. was mijn antwoord geweest...dat waren weken, avonden tot in de laatste uurtjes docu's te kijken en omploegen tot in de kleinste details.... ik denk dat ik wel 4 a 500 uren docu's heb gezien
Ik ben nu 24... en weet dit al zo'n 6 jaar nu.... het onderzoeken begon bij mij 6 jaar geleden.
dus ook 6 jaren onderzoeken en onderzoeken... eerst op spiritueel vlak daarna de geheimzinnige dingen op aarde... waaronder 9/11... er is VEEL meer dat wij nog niet WETEN !!

[..]

ARE YOU STUPID ?!?!?!?!?!

haha volgens mijn theorie is elke brand NEP?! hahahahahaha domme gast dat je bent....
dat zijn mijn woorden en zinnen NIET dat zijn jou woorden .... heb je zelf niet eens door!
Als VUUR langzamerhand BEST gaat ROKEN is het een TEKEN dat VUUR aan het DOVEN is

Anyway... i´m feeling happy !

Greetsz & Love
Jelmer
Jonge, als er zoveel rook is is het vuur echt niet aan het doven hoor, een rokende brand brandt gewoon door totdat er niks meer over is, als er dingen in de fik vliegen gaat het nou eenmaal roken, betekent niet dat er geen vlammen meer zijn.
En niet zo aanstellen over het woord "kanker", klinkt gwn lekker :).
Ja er zijn vast wel wat dingen die geheim worden gehouden of anders verteld worden ofzo, maar jij zoekt werkelijk overal iets achter. Erg leuk voor je dat je je vrolijk voelt.
TP
pi_101999686
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:50 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het is niet alleen vrijwel onvoorstelbaar, de 9/11 complottheorieen zijn ronduit achterlijk. Er valt gewoon geen coherent verhaaltje van te maken zonder dat je in lachen uitbarst om het volstrekt debiele karakter van al die MIHOP-theorietjes. Dat is ook gelijk de reden dat complotters uit alle macht al meer dan 10 jaar weigeren een inside job scenario op te stellen. In plaats daarvan laten ze de discussie tot details te verzanden want dan lijkt het tenminste nog of ze een punt zouden kunnen hebben. Dat is waarom ik het heb over de echte mensenwereld. Truthers leven nl niet in de echte mensenwereld, truthers leven in een bubbeltje waar James Bond schurken de norm zijn.
blablabla
"We must assume behind this force the existense of a conscious and intelligent mind. This mind is the matrix of all matter."
~Max Planck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')