abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101957531
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:48 schreef koulo3000 het volgende:
van mij mag je preken wat je wil maar pas als je met goeie, duidelijk aantoonbare bewijzen komt zal ik je geloven
Nog niet gekeken volgens mij..

Dr Bob Nowman, gepensioneerd Luitenant - Kolonel van de US Airforce

Ik ben Tom Sullivan - voormalig explosiefenplaatser. Ik heb gewerkt voor Controlled Demolition Incorporated (CDI):

Ik ben Robert McCoy - hoogbouw architect

Jeff Farrer - Natuurkundige Een van de wetenschappers die thermiet vond in het stof van het WTC vertelt uitgebreid over het proces van ontdekking volgens de wetenschappelijke methode.

Scheikundige Niels Harrit - Scheikundige Niels Harrit -- Een van de wetenschappers die thermiet vond in het stof van het World Trade Center bespreekt thermiet, nanothermiet, explosieven en brandversnellers.

-- Dit interview is wat ruw beeldmateriaal van een wereldklasse-expert dat verschijnt in Architects and Engineers' verwachte, confronterende documentaire "9/11: Explosief Bewijs -- Experts spreken zich uit"

Trouwens Deze week ging een wetenschappelijke film over 9/11 in wereldpremiére. De première hiervan was afgelopen donderdag, 8 September 2011 in Tuschinski in Amsterdam.

Onderzoek dat aantoont, dat de officiële versie inzake de oorzaak van de instorting van de WTC-gebouwen 1 en 2, en gebouw WTC 7 volledige leugens zijn. Leugens die de noodzaak voor een offcieel nieuw onderzoek alleen maar onderstrepen.

Kijk hier naar de trailer:
"We must assume behind this force the existense of a conscious and intelligent mind. This mind is the matrix of all matter."
~Max Planck
  woensdag 14 september 2011 @ 22:29:23 #127
344173 VladimirPoetin
is geen Poetin-fan
pi_101958401
Argwaan rond 9/11: wat is er nu écht gebeurd?
http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20110908_124
"We must assume behind this force the existense of a conscious and intelligent mind. This mind is the matrix of all matter."
~Max Planck
pi_101959323
Al die argumenten van je hebben een langere baard dan Osama had.
pi_101959965
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:20 schreef holysmoke777 het volgende:

[..]

Nog niet gekeken volgens mij..

Dr Bob Nowman, gepensioneerd Luitenant - Kolonel van de US Airforce

Ik ben Tom Sullivan - voormalig explosiefenplaatser. Ik heb gewerkt voor Controlled Demolition Incorporated (CDI):

Ik ben Robert McCoy - hoogbouw architect

Jeff Farrer - Natuurkundige Een van de wetenschappers die thermiet vond in het stof van het WTC vertelt uitgebreid over het proces van ontdekking volgens de wetenschappelijke methode.

Scheikundige Niels Harrit - Scheikundige Niels Harrit -- Een van de wetenschappers die thermiet vond in het stof van het World Trade Center bespreekt thermiet, nanothermiet, explosieven en brandversnellers.

-- Dit interview is wat ruw beeldmateriaal van een wereldklasse-expert dat verschijnt in Architects and Engineers' verwachte, confronterende documentaire "9/11: Explosief Bewijs -- Experts spreken zich uit"

Trouwens Deze week ging een wetenschappelijke film over 9/11 in wereldpremiére. De première hiervan was afgelopen donderdag, 8 September 2011 in Tuschinski in Amsterdam.

Onderzoek dat aantoont, dat de officiële versie inzake de oorzaak van de instorting van de WTC-gebouwen 1 en 2, en gebouw WTC 7 volledige leugens zijn. Leugens die de noodzaak voor een offcieel nieuw onderzoek alleen maar onderstrepen.

Kijk hier naar de trailer:
kijk, hier heb ik tenminste iets aan :) 9/11 wist ik trouwens ook al niet helemaal zeker maar al die andere shit van hem. Elk oog, elke driehoek, elk vliegtuigspoor duidt volgens hem op illuminati enz.
TP
pi_101959985
quote:
9s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:50 schreef Terecht het volgende:
Al die argumenten van je hebben een langere baard dan Osama had.
Waar precies ben je het niet mee eens?
~Max Planck
pi_101960312
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 23:02 schreef holysmoke777 het volgende:

[..]

Waar precies ben je het niet mee eens?
Met zo'n beetje alles, iig alles dat naar MIHOP riekt. Het idee dat de Amerikaanse overheid op de manier zoals truthers beweren de aanslagen in scene gezet zouden hebben is lachwekkend.
pi_101960685
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 23:08 schreef Terecht het volgende:

[..]

Met zo'n beetje alles, iig alles dat naar MIHOP riekt. Het idee dat de Amerikaanse overheid op de manier zoals truthers beweren de aanslagen in scene gezet zouden hebben is lachwekkend.
Welke van de video's heb je helemaal uitgekeken?
~Max Planck
pi_101960805
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 23:01 schreef koulo3000 het volgende:

[..]

kijk, hier heb ik tenminste iets aan :) 9/11 wist ik trouwens ook al niet helemaal zeker maar al die andere shit van hem. Elk oog, elke driehoek, elk vliegtuigspoor duidt volgens hem op illuminati enz.
laat dan al die andere shit maar even zitten dan, en beluister eerst eens grondig wat deze en andere mensen, experts op hun eigen vakgebied te zeggen hebben over 9/11

Zoals je ziet gaat het ze puur om de harde feiten namelijk dat het onmogelijk is dat inzakken van de twee torens te wijten zou zijn aan het invliegen van vliegtuig.

Rustig die filmpjes bekijken dan vallen de stukjes vanzelf samen. Het is niet zo dat die mensen geen punt hebben, ze hebben juist een heleboel punten ter overdenking.

Maar een hoop mensen komen alleen reageren om te kunnen reageren of gewoon even een mening te plaatsen en die willen eigenlijk niet echt weten wat er feitelijk gebeurt, dat weten ze immers al. En iemand die al iets weet, heeft geen ruimte meer voor wat anders. Die zit vol.
~Max Planck
pi_101961209
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 23:18 schreef holysmoke777 het volgende:

[..]

laat dan al die andere shit maar even zitten dan, en beluister eerst eens grondig wat deze en andere mensen, experts op hun eigen vakgebied te zeggen hebben over 9/11

Zoals je ziet gaat het ze puur om de harde feiten namelijk dat het onmogelijk is dat inzakken van de twee torens te wijten zou zijn aan het invliegen van vliegtuig.

Rustig die filmpjes bekijken dan vallen de stukjes vanzelf samen. Het is niet zo dat die mensen geen punt hebben, ze hebben juist een heleboel punten ter overdenking.

Maar een hoop mensen komen alleen reageren om te kunnen reageren of gewoon even een mening te plaatsen en die willen eigenlijk niet echt weten wat er feitelijk gebeurt, dat weten ze immers al. En iemand die al iets weet, heeft geen ruimte meer voor wat anders. Die zit vol.
Het is inderdaad best waarschijnlijk dat het niet zo in elkaar zit als verteld wordt, maar ik denk niet dat er ooit zekerheid zal komen, niet voor de theorie van de amerikaanse overheid en niet voor de conspiracy theory
TP
pi_101961234
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 23:15 schreef holysmoke777 het volgende:

[..]

Welke van de video's heb je helemaal uitgekeken?
Ik ken al die argumenten onderhand wel. Ik discussieer al jaren over 9/11. Het meest exemplarische voorbeeld van hoe hard de complotters falen is het zogenaamde nanothermiet dat men claimde gevonden te hebben maar wat uiteindelijk gewoon verfschilfertjes bleken te zijn. Ook de voorgestelde manier waarop dat thermiet gebruikt zou worden om het WTC te slopen zou helemaal geen effect hebben gehad. Ik heb daar wel eens een berekeningetje over gemaakt:
Deense wetenschapper ondekt Nano thermite in WTC-stof

Let wel, dit is het beste werk dat de 'truth movement' ooit heeft afgeleverd. Kun je nagaan hoe stupide de rest is...
pi_101961314
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 23:26 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik ken al die argumenten onderhand wel. Ik discussieer al jaren over 9/11. Het meest exemplarische voorbeeld van hoe hard de complotters falen is het zogenaamde nanothermiet dat men claimde gevonden te hebben maar wat uiteindelijk gewoon verfschilfertjes bleken te zijn. Ook de voorgestelde manier waarop dat thermiet gebruikt zou worden om het WTC te slopen zou helemaal geen effect hebben gehad. Ik heb daar wel eens een berekeningetje over gemaakt:
Deense wetenschapper ondekt Nano thermite in WTC-stof

Let wel, dit is het beste werk dat de 'truth movement' ooit heeft afgeleverd. Kun je nagaan hoe stupide de rest is...
En als ik dan dit weer hoor begin ik toch weer heel erg te twijfelen aan de andere theorie. Maar waarschijnlijk wordt dit afgedaan als verzonnen oid
TP
  woensdag 14 september 2011 @ 23:30:33 #139
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_101961447
quote:
Ik discussieer al jaren over 9/11.
Dat kan ik beamen en alhoewel je in de wandelgangen van FOK! een paardenlul ( ;( ) genoemd wordt, vind ik je een mooi mens. Een prachtmens met mooie benen.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  woensdag 14 september 2011 @ 23:39:44 #140
355833 marimelo
You're The Voice...
pi_101961837
laatste reactie dan nog...

@ koulo3000 je verdraaid mijn woorden/zinnen ;)
Als vuur gaat roken, dooft VUUR! Why Collapse ?

bijv: Hoopje droog gras... steekt het aan:p dan brand het toch, maar als het hoopje ineens gaat roken... dan gaat het vuur uit toch !!

En,,, een barbeque gaat ook roken als de temperatuur te laag is... als de ideale temperatuur is bereikt rookt een barbeque amper tot niet!

...Illuminati bestaat!

Je moet er alleen wel achter komen... en illuminati is een algemeen woord wat we bedoelen voor de Hogere Elite die best geheim is.....

zoals beatrix de voorzitter is van de bilderberggroup.... zoek na je 9/11 onderzoek eens naar de bilderberggroep, skull and bones, etc etc etc

Daarna is er een 111 delige docu op youtube gemaakt helemaal zelf ook door onderzoek...
Mr Killuminati 777... over de illuminati vroeger en nu.... dus veel werk nog te doen...:D
hier zijn youtube pagina, inmiddels 121 uploads !! Kennis is macht is zijn motto ...
http://www.youtube.com/user/MrKilluminati777?blend=1&ob=5

Mensen wordt wakker en open je ogen!
Niet alles wat ze vertellen mag je geloven...
Check de feiten en blijf niet dromen.
Zodat het volk aan de waarheid kan komen!

Greetsz & Love....

ps... van iemand hier ook op dit forum.
9/11 #55: Het 10-jarig jubileum zit er op. Life goes on!

[ Bericht 4% gewijzigd door marimelo op 14-09-2011 23:46:29 ]
blabla
  woensdag 14 september 2011 @ 23:42:52 #141
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_101961971
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 23:39 schreef marimelo het volgende:
Ik heb niet al je wartaal gelezen, maar je bent net als J0kkebr0k een no-planer?

Oh wat lief trouwens, ik word gemist in dat topic:

quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
Joepie. Hey over Joepie gesproken, wanneer loopt haar ban af. Ik mis haar een beetje...
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_101962073
quote:

[..]

Ik ken al die argumenten onderhand wel. Ik discussieer

Dus als ik het goed begrijp heb je geen enkele video uitgekeken gewoon omdat je vind dat je het allemaal al wel weet?

quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 23:25 schreef koulo3000 het volgende:

[..]

Het is inderdaad best waarschijnlijk dat het niet zo in elkaar zit als verteld wordt, maar ik denk niet dat er ooit zekerheid zal komen, niet voor de theorie van de amerikaanse overheid en niet voor de conspiracy theory
Als maar genoeg mensen het bewijsmateriaal onder ogen krijgen en pleiten voor heropening van de zaak dan komt het wel op gang. Kwestie van tijd.

Het heeft immers ook een poosje geduurd voor de wetenschap toegaf dat er best eens intelligent leven buiten onze aarde mogelijk zou kunnen zijn.

Terug naar 9/11 zodoende de film om de mensen voor te bereiden op het idee, dat het verhaal mogelijk toch anders zit dan van ons verwacht wordt aan te nemen. Het gaat wel aan het licht komen hoor, maken jij en ik nog wel mee.
~Max Planck
pi_101962235
quote:
99s.gif Op woensdag 14 september 2011 23:45 schreef holysmoke777 het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp heb je geen enkele video uitgekeken gewoon omdat je vind dat je het allemaal al wel weet?
Ik weet het zo onderhand allemaal wel ja. Ik ben het alleswetendemeneertje. Verder weiger ik argumenten uit joetjoepjes te destilleren. Je maakt er maar een samenvatting van, dan weet ik tenminste wat jij er zelf van denkt (en of je het wel begrepen hebt). Ik ben nl met jou in discussie, niet met youtube.
pi_101962316
quote:
9s.gif Op woensdag 14 september 2011 23:30 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Dat kan ik beamen en alhoewel je in de wandelgangen van FOK! een paardenlul ( ;( ) genoemd wordt, vind ik je een mooi mens. Een prachtmens met mooie benen.
Ik vind het bijzonder dat je dit wilde delen. Een mooie ervaring.
pi_101962761
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 23:39 schreef marimelo het volgende:
laatste reactie dan nog...

@ koulo3000 je verdraaid mijn woorden/zinnen ;)
Als vuur gaat roken, dooft VUUR! Why Collapse ?

bijv: Hoopje droog gras... steekt het aan:p dan brand het toch, maar als het hoopje ineens gaat roken... dan gaat het vuur uit toch !!

En,,, een barbeque gaat ook roken als de temperatuur te laag is... als de ideale temperatuur is bereikt rookt een barbeque amper tot niet!

...Illuminati bestaat!

Je moet er alleen wel achter komen... en illuminati is een algemeen woord wat we bedoelen voor de Hogere Elite die best geheim is.....

zoals beatrix de voorzitter is van de bilderberggroup.... zoek na je 9/11 onderzoek eens naar de bilderberggroep, skull and bones, etc etc etc

Daarna is er een 111 delige docu op youtube gemaakt helemaal zelf ook door onderzoek...
Mr Killuminati 777... over de illuminati vroeger en nu.... dus veel werk nog te doen...:D
hier zijn youtube pagina, inmiddels 121 uploads !! Kennis is macht is zijn motto ...
http://www.youtube.com/user/MrKilluminati777?blend=1&ob=5

Mensen wordt wakker en open je ogen!
Niet alles wat ze vertellen mag je geloven...
Check de feiten en blijf niet dromen.
Zodat het volk aan de waarheid kan komen!

Greetsz & Love....

ja ik wist t niet meer precies want k kan niet meer op je hyves he. Maar volgens jouw theorie is elke brand dus nep, bij elke brand onstaat rook, rook hoort bij vuur.
TP
pi_101965402
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:01 schreef koulo3000 het volgende:

[..]
bij elke brand onstaat rook, rook hoort bij vuur.
misschien helpt dit: http://www.youtube.com/ watch?v=0RNpmRlI50c&t=11m44s [spatie weglaten]

quote:
99s.gif Op woensdag 14 september 2011 23:49 schreef Terecht het volgende:

[..]
Ik ben nl met jou in discussie, niet met youtube.
Ah, je wil gewoon discussie, misschien dan beter hier eens kijken: Onzin voor je leven!

quote:
99s.gif Op woensdag 14 september 2011 23:49 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik weet het zo onderhand allemaal wel ja. Ik ben het alleswetendemeneertje. Verder weiger ik argumenten uit joetjoepjes te destilleren.
Maar ik dacht het al. Dat je filmpjes helemaal niet bekeken hebt.

Bijvoorbeeld:

[ Bericht 23% gewijzigd door holysmoke777 op 15-09-2011 02:21:18 ]
~Max Planck
pi_101966002
Ik heb hier de volledige documentaire gevonden van "Experts Speak Out":

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_101966153
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 03:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik heb hier de volledige documentaire gevonden van "Experts Speak Out":

Ok, heb hem zojuist gezien en de wetenschappelijke data (geanalyseerd in de docu door ervaren architecten en engineers met tientallen jaren ervaring) wijst er toch echt op dat sowieso gebouw 7 en naar alle waarschijnlijkheid ook de twin towers, zijn verwoest dmv explosieven. En even voor alle duidelijkheid: de docu gaat niet over complottheorieen maar belicht gewoon puur de data op een wetenschappelijke manier.

Blijkbaar is het dan toch tijd dat we allemaal wakker worden en in gaan zien dat er een heersende rijke elite is die alleen maar het beste voor heeft met zichzelf en geen fuck geeft om de burgers.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  donderdag 15 september 2011 @ 10:06:43 #149
355833 marimelo
You're The Voice...
pi_101968568
Nee idd die filmpjes heeft KOULO3000 niet gezien!!

Kon hij ook allemaal op mijn hyves bewonderen, de meeste filmpjes die hier ook prijs worden gegeven heb ik ook op meerdere hyves staan!... maar hij zoekt niet even op mijn hyves nee hij bagatariseerd de boel door gelijk berichten te typen met kanker woorden etc nou dan ben je bij mij echt op het laagste punt en beschouw en vergelijk ik je met een aap! Thats my meaning ;)

Zeg je weer verkeerde dingen over vuur en rook :P
Als er geen vuur is NEE natuurlijk is er geen rook
Als VUUR langzamerhand BEST gaat ROKEN is het een TEKEN dat VUUR aan het DOVEN is!

Slimme jongen dat je bent :)

Ik kom hier op dit forum om dat jij en andere op mijn hyves zitten...
OMDAT jij dit topic waarschijnlijk ook nog zelf bent begonnen !

Ga je raar doen omdat ik je van mijn hyves geblokkeerd heb!
Die woorden die jij hebt uitgesproken maar ook die elvis... hebben HEEL VEEL mensen pijn gedaan!

EN DAAR KIJK JIJ NIET NAAR... JE BENT ER OOK NIET MEE BEZIG
En nu vraagt ie zich af waarom hij geblokt is voor mijn hyves :D.....[/i]
koulo3000: ja ik wist t niet meer precies want k kan niet meer op je hyves he.

Had op een normale manier met mij contact gezocht, als je problemen hebt met MIJN ZIELIGE POSTERS IN DE STAD... ;)

EN beetje raar ook dat de hyves accounts waarmee mij hyves bezocht en bescholden wordt...
dat die allemaal gemaakt zijn op 14-09-2011... beetje toeval vind je niet!!
en met die accounts worden respectjes af gegeven :D :D zoooo doorzichtig

Ik zou hier op dit forum niet belanden! alleen omdat jij mijn hyves in eerste instantie bezocht en bekeken hebt!!... en je stelde geen vragen aan me, je kwam gelijk met oordelen, grove scheldwoorden en ziektewensen

Ik ga lekker door waarmee ik bezig was KOULO3000 daarmee kun jij ofweet ik veel hoeveel accountvriendjes je hebt niet tegen op...

Succes anderen op dit forum!

Hier wordt goed gediscuseerd over de dingen waar gewoon over gediscuseerd moet worden!
Keep on going, erg goed!

ignore koulo....
Een jongen die weinig leest en bekijkt, maar al wel snel een oordeel klaar heeft staan !
want als hij wat gelezen of bekeken hebt.... krabbelt hij niet in topic 6 terug met de zin:
Het is inderdaad best waarschijnlijk dat het niet zo in elkaar zit als verteld wordt, maar ik denk niet dat er ooit zekerheid zal komen, niet voor de theorie van de amerikaanse overheid en niet voor de conspiracy theory goed zo koulo3000... nette zinnen en geen scheldwoorden :D
Als je mij gevraagd had hoeveel ik bekeken, onderzocht en gezien had.. was mijn antwoord geweest...dat waren weken, avonden tot in de laatste uurtjes docu's te kijken en omploegen tot in de kleinste details.... ik denk dat ik wel 4 a 500 uren docu's heb gezien
Ik ben nu 24... en weet dit al zo'n 6 jaar nu.... het onderzoeken begon bij mij 6 jaar geleden.
dus ook 6 jaren onderzoeken en onderzoeken... eerst op spiritueel vlak daarna de geheimzinnige dingen op aarde... waaronder 9/11... er is VEEL meer dat wij nog niet WETEN !!

quote:
....Maar volgens jouw theorie is elke brand dus nep, bij elke brand onstaat rook, rook hoort bij vuur.
ARE YOU STUPID ?!?!?!?!?!

haha volgens mijn theorie is elke brand NEP?! hahahahahaha domme gast dat je bent....
dat zijn mijn woorden en zinnen NIET dat zijn jou woorden .... heb je zelf niet eens door!
Als VUUR langzamerhand BEST gaat ROKEN is het een TEKEN dat VUUR aan het DOVEN is

Anyway... i´m feeling happy !

Greetsz & Love
Jelmer

[ Bericht 3% gewijzigd door marimelo op 15-09-2011 10:22:08 ]
blabla
pi_101969022
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:42 schreef holysmoke777 het volgende:

[..]

Ah, je wil gewoon discussie, misschien dan beter hier eens kijken: Onzin voor je leven!

[..]

Maar ik dacht het al. Dat je filmpjes helemaal niet bekeken hebt.

Bijvoorbeeld:
Je dacht: als ik z'n post maar genoeg verknip red ik me er wel uit? :D Je gaat maar eens fijn in je eigen woorden uitleggen wat die man te vertellen heeft. Wat vind je trouwens van mijn bevindingen van dat zogenaamde nanothermiet van Niels Harrit? Daar ben je wel heel gemakkelijk overheen gestapt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')