Nog niet gekeken volgens mij..quote:Op woensdag 14 september 2011 20:48 schreef koulo3000 het volgende:
van mij mag je preken wat je wil maar pas als je met goeie, duidelijk aantoonbare bewijzen komt zal ik je geloven
kijk, hier heb ik tenminste iets aanquote:Op woensdag 14 september 2011 22:20 schreef holysmoke777 het volgende:
[..]
Nog niet gekeken volgens mij..
Dr Bob Nowman, gepensioneerd Luitenant - Kolonel van de US Airforce
Ik ben Tom Sullivan - voormalig explosiefenplaatser. Ik heb gewerkt voor Controlled Demolition Incorporated (CDI):
Ik ben Robert McCoy - hoogbouw architect
Jeff Farrer - Natuurkundige Een van de wetenschappers die thermiet vond in het stof van het WTC vertelt uitgebreid over het proces van ontdekking volgens de wetenschappelijke methode.
Scheikundige Niels Harrit - Scheikundige Niels Harrit -- Een van de wetenschappers die thermiet vond in het stof van het World Trade Center bespreekt thermiet, nanothermiet, explosieven en brandversnellers.
-- Dit interview is wat ruw beeldmateriaal van een wereldklasse-expert dat verschijnt in Architects and Engineers' verwachte, confronterende documentaire "9/11: Explosief Bewijs -- Experts spreken zich uit"
Trouwens Deze week ging een wetenschappelijke film over 9/11 in wereldpremiére. De première hiervan was afgelopen donderdag, 8 September 2011 in Tuschinski in Amsterdam.
Onderzoek dat aantoont, dat de officiële versie inzake de oorzaak van de instorting van de WTC-gebouwen 1 en 2, en gebouw WTC 7 volledige leugens zijn. Leugens die de noodzaak voor een offcieel nieuw onderzoek alleen maar onderstrepen.
Kijk hier naar de trailer:
Waar precies ben je het niet mee eens?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:50 schreef Terecht het volgende:
Al die argumenten van je hebben een langere baard dan Osama had.
Met zo'n beetje alles, iig alles dat naar MIHOP riekt. Het idee dat de Amerikaanse overheid op de manier zoals truthers beweren de aanslagen in scene gezet zouden hebben is lachwekkend.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:02 schreef holysmoke777 het volgende:
[..]
Waar precies ben je het niet mee eens?
Welke van de video's heb je helemaal uitgekeken?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:08 schreef Terecht het volgende:
[..]
Met zo'n beetje alles, iig alles dat naar MIHOP riekt. Het idee dat de Amerikaanse overheid op de manier zoals truthers beweren de aanslagen in scene gezet zouden hebben is lachwekkend.
laat dan al die andere shit maar even zitten dan, en beluister eerst eens grondig wat deze en andere mensen, experts op hun eigen vakgebied te zeggen hebben over 9/11quote:Op woensdag 14 september 2011 23:01 schreef koulo3000 het volgende:
[..]
kijk, hier heb ik tenminste iets aan9/11 wist ik trouwens ook al niet helemaal zeker maar al die andere shit van hem. Elk oog, elke driehoek, elk vliegtuigspoor duidt volgens hem op illuminati enz.
Het is inderdaad best waarschijnlijk dat het niet zo in elkaar zit als verteld wordt, maar ik denk niet dat er ooit zekerheid zal komen, niet voor de theorie van de amerikaanse overheid en niet voor de conspiracy theoryquote:Op woensdag 14 september 2011 23:18 schreef holysmoke777 het volgende:
[..]
laat dan al die andere shit maar even zitten dan, en beluister eerst eens grondig wat deze en andere mensen, experts op hun eigen vakgebied te zeggen hebben over 9/11
Zoals je ziet gaat het ze puur om de harde feiten namelijk dat het onmogelijk is dat inzakken van de twee torens te wijten zou zijn aan het invliegen van vliegtuig.
Rustig die filmpjes bekijken dan vallen de stukjes vanzelf samen. Het is niet zo dat die mensen geen punt hebben, ze hebben juist een heleboel punten ter overdenking.
Maar een hoop mensen komen alleen reageren om te kunnen reageren of gewoon even een mening te plaatsen en die willen eigenlijk niet echt weten wat er feitelijk gebeurt, dat weten ze immers al. En iemand die al iets weet, heeft geen ruimte meer voor wat anders. Die zit vol.
Ik ken al die argumenten onderhand wel. Ik discussieer al jaren over 9/11. Het meest exemplarische voorbeeld van hoe hard de complotters falen is het zogenaamde nanothermiet dat men claimde gevonden te hebben maar wat uiteindelijk gewoon verfschilfertjes bleken te zijn. Ook de voorgestelde manier waarop dat thermiet gebruikt zou worden om het WTC te slopen zou helemaal geen effect hebben gehad. Ik heb daar wel eens een berekeningetje over gemaakt:quote:Op woensdag 14 september 2011 23:15 schreef holysmoke777 het volgende:
[..]
Welke van de video's heb je helemaal uitgekeken?
En als ik dan dit weer hoor begin ik toch weer heel erg te twijfelen aan de andere theorie. Maar waarschijnlijk wordt dit afgedaan als verzonnen oidquote:Op woensdag 14 september 2011 23:26 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik ken al die argumenten onderhand wel. Ik discussieer al jaren over 9/11. Het meest exemplarische voorbeeld van hoe hard de complotters falen is het zogenaamde nanothermiet dat men claimde gevonden te hebben maar wat uiteindelijk gewoon verfschilfertjes bleken te zijn. Ook de voorgestelde manier waarop dat thermiet gebruikt zou worden om het WTC te slopen zou helemaal geen effect hebben gehad. Ik heb daar wel eens een berekeningetje over gemaakt:
Deense wetenschapper ondekt Nano thermite in WTC-stof
Let wel, dit is het beste werk dat de 'truth movement' ooit heeft afgeleverd. Kun je nagaan hoe stupide de rest is...
Dat kan ik beamen en alhoewel je in de wandelgangen van FOK! een paardenlul (quote:
Ik heb niet al je wartaal gelezen, maar je bent net als J0kkebr0k een no-planer?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:39 schreef marimelo het volgende:
ps... van iemand hier ook op dit forum.
9/11 #55: Het 10-jarig jubileum zit er op. Life goes on!
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
Joepie. Hey over Joepie gesproken, wanneer loopt haar ban af. Ik mis haar een beetje...
Dus als ik het goed begrijp heb je geen enkele video uitgekeken gewoon omdat je vind dat je het allemaal al wel weet?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:26 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik ken al die argumenten onderhand wel. Ik discussieer
Let wel, dit is het beste werk dat de 'truth movement' ooit heeft afgeleverd. Kun je nagaan hoe stupide de rest is...
Als maar genoeg mensen het bewijsmateriaal onder ogen krijgen en pleiten voor heropening van de zaak dan komt het wel op gang. Kwestie van tijd.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:25 schreef koulo3000 het volgende:
[..]
Het is inderdaad best waarschijnlijk dat het niet zo in elkaar zit als verteld wordt, maar ik denk niet dat er ooit zekerheid zal komen, niet voor de theorie van de amerikaanse overheid en niet voor de conspiracy theory
Ik weet het zo onderhand allemaal wel ja. Ik ben het alleswetendemeneertje. Verder weiger ik argumenten uit joetjoepjes te destilleren. Je maakt er maar een samenvatting van, dan weet ik tenminste wat jij er zelf van denkt (en of je het wel begrepen hebt). Ik ben nl met jou in discussie, niet met youtube.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:45 schreef holysmoke777 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp heb je geen enkele video uitgekeken gewoon omdat je vind dat je het allemaal al wel weet?
Ik vind het bijzonder dat je dit wilde delen. Een mooie ervaring.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:30 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen en alhoewel je in de wandelgangen van FOK! een paardenlul () genoemd wordt, vind ik je een mooi mens. Een prachtmens met mooie benen.
ja ik wist t niet meer precies want k kan niet meer op je hyves he. Maar volgens jouw theorie is elke brand dus nep, bij elke brand onstaat rook, rook hoort bij vuur.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:39 schreef marimelo het volgende:
laatste reactie dan nog...
@ koulo3000 je verdraaid mijn woorden/zinnen
Als vuur gaat roken, dooft VUUR! Why Collapse ?
bijv: Hoopje droog gras... steekt het aan:p dan brand het toch, maar als het hoopje ineens gaat roken... dan gaat het vuur uit toch !!
En,,, een barbeque gaat ook roken als de temperatuur te laag is... als de ideale temperatuur is bereikt rookt een barbeque amper tot niet!
...Illuminati bestaat!
Je moet er alleen wel achter komen... en illuminati is een algemeen woord wat we bedoelen voor de Hogere Elite die best geheim is.....
zoals beatrix de voorzitter is van de bilderberggroup.... zoek na je 9/11 onderzoek eens naar de bilderberggroep, skull and bones, etc etc etc
Daarna is er een 111 delige docu op youtube gemaakt helemaal zelf ook door onderzoek...
Mr Killuminati 777... over de illuminati vroeger en nu.... dus veel werk nog te doen...:D
hier zijn youtube pagina, inmiddels 121 uploads !! Kennis is macht is zijn motto ...
http://www.youtube.com/user/MrKilluminati777?blend=1&ob=5
Mensen wordt wakker en open je ogen!
Niet alles wat ze vertellen mag je geloven...
Check de feiten en blijf niet dromen.
Zodat het volk aan de waarheid kan komen!
Greetsz & Love....
ps... van iemand hier ook op dit forum.
9/11 #55: Het 10-jarig jubileum zit er op. Life goes on!
misschien helpt dit: http://www.youtube.com/ watch?v=0RNpmRlI50c&t=11m44s [spatie weglaten]quote:Op donderdag 15 september 2011 00:01 schreef koulo3000 het volgende:
[..]
bij elke brand onstaat rook, rook hoort bij vuur.
Ah, je wil gewoon discussie, misschien dan beter hier eens kijken: Onzin voor je leven!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:49 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik ben nl met jou in discussie, niet met youtube.
Maar ik dacht het al. Dat je filmpjes helemaal niet bekeken hebt.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:49 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik weet het zo onderhand allemaal wel ja. Ik ben het alleswetendemeneertje. Verder weiger ik argumenten uit joetjoepjes te destilleren.
Ok, heb hem zojuist gezien en de wetenschappelijke data (geanalyseerd in de docu door ervaren architecten en engineers met tientallen jaren ervaring) wijst er toch echt op dat sowieso gebouw 7 en naar alle waarschijnlijkheid ook de twin towers, zijn verwoest dmv explosieven. En even voor alle duidelijkheid: de docu gaat niet over complottheorieen maar belicht gewoon puur de data op een wetenschappelijke manier.quote:Op donderdag 15 september 2011 03:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik heb hier de volledige documentaire gevonden van "Experts Speak Out":
ARE YOU STUPID ?!?!?!?!?!quote:....Maar volgens jouw theorie is elke brand dus nep, bij elke brand onstaat rook, rook hoort bij vuur.
Je dacht: als ik z'n post maar genoeg verknip red ik me er wel uit?quote:Op donderdag 15 september 2011 01:42 schreef holysmoke777 het volgende:
[..]
Ah, je wil gewoon discussie, misschien dan beter hier eens kijken: Onzin voor je leven!
[..]
Maar ik dacht het al. Dat je filmpjes helemaal niet bekeken hebt.
Bijvoorbeeld:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |