quote:Op maandag 12 september 2011 15:29 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Dat was een verkeerde woordkeuze. Op de foto zijn verschillende wrakstukken verspreid over het terrein te zien, er staan burgers te filmen en hulpdiensten zijn hard aan het werk. Het lijkt me niet dat dit achter de schermen in scene is gezet.
quote:Op maandag 12 september 2011 15:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het lijkt je niet nee. Misschien was dat nou juist wel de bedoeling.
---quote:Op maandag 12 september 2011 15:32 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
In dit geval zul je moeten bewijzen dat het in scene is gezet.
Ah.. we hebben er wéér eentje!quote:Op maandag 12 september 2011 15:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Sorry voor mijn reactie daarstraks J0kkebr0k, maar als je die betreffende dag in NY was (mijn vader woonde daar destijds) is het soms zwaar om zoveel onzin te lezen als je die ellende van redelijk dichtbij hebt gezien. Vanuit een balkonnetje in Brooklyn heb ik met eigen ogen vliegtuig in toren 2 zien boren. En ook beide torens zien instorten. Het geluid van de sirenes die dag zal mij ook altijd bij blijven, ook al was ik toen nog maar een jongen van 12. Ik heb er gelukkig geen trauma aan over gehouden, maar je moet begrijpen dat het pijnlijk is om echt pure onzin verhalen aan te horen.
en daarmee wil je zeggen ?quote:Op maandag 12 september 2011 15:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah.. we hebben er wéér eentje!
Welk deel van mijn uitleg daarover was niet duidelijk?quote:Op maandag 12 september 2011 14:50 schreef Gray het volgende:
[..]
Uit dat topic:
[..]
Het bericht kan ik op Nu.nl niet meer terugvinden, maar wel kwam ik dit artikel tegen op het wetenschapsforum (vanwege copyright kan ik slechts de link plaatsen en niet het artikel):
http://wetenschap.infonu.(...)owers-ingestort.html
Hier een grotere afbeelding van de vergelijking tussen een 707 (waar de Towers tegen bestand zouden zijn) en 767 (welk volgens de officiele verklaring in een van de towers vloog):
[ afbeelding ]
Ik ben geen expert in vliegtuigcrashes en constructie van gebouwen, maar in mijn ogen is het verschil klein en zie ik niet waarom een 767 wel een Tower kon neerhalen en een 707 niet.
Dat hij niet gelooft dat je de waarheid spreekt.quote:
Dat je al de zoveelste bent in deze reeks die iets dergelijks komt claimen. Jammer alleen dat jouw postgeschiedenis niet zo ver terug rijkt. Meerderen heb ik zo kunnen betrappen op leugens.quote:
Nee, daar heb ik later nog op gereageerd. Die informatie heb ik wel op kunnen zoeken, maar simpelweg nog niet gedaan.quote:Op maandag 12 september 2011 15:03 schreef Terecht het volgende:
[..]
Misschien omdat je Atuin-hek's uitleg een beetje hebt gemist: 9/11 #53: Waar we iedereen verdenken! Ik vraag me ook af waarom je die informatie niet zelf hebt kunnen opzoeken...
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op maandag 12 september 2011 15:03 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Waar ik zelf benieuwd naar ben is waar de ontwerpers precies rekening mee hebben gehouden: een Boeing 707 met het max startgewicht en kruissnelheid, of een 707 die al veel brandstof heeft gebruikt (en dus lichter is) en met een snelheid van maximaal 250 knopen vliegt (de algemene max snelheid voor vliegtuigen beneden 10.000 voet hoogte).
Ah, dat wist ik niet.quote:Tussen neus en lippen door: die afbeelding toont de zwaarste uitvoering van de 707, er zit een verschil van meer dan 50 ton (!) tussen deze en de eerste versie.
Zoals je zelf ook al aangaf haalde je het op uit je geheugen en was je voor mijn voldoening niet specifiek genoeg om mij overstag te krijgen.quote:Op maandag 12 september 2011 15:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Welk deel van mijn uitleg daarover was niet duidelijk?
Dat klinkt verdacht veel alsof je denkt dat staal moet smelten voordat het zijn kracht verliestquote:Op maandag 12 september 2011 16:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik later nog op gereageerd. Die informatie heb ik wel op kunnen zoeken, maar simpelweg nog niet gedaan.
Blijft nog steeds het probleem met de brandtemperatuur en de smeltpunten van het metaal van het WTC staan.
http://www.911myths.com/html/wtc_707_impact.htmlquote:Zoals je zelf ook al aangaf haalde je het op uit je geheugen en was je voor mijn voldoening niet specifiek genoeg om mij overstag te krijgen.
Ik weet niet hoe het met staal zit, maar van plastic (dat harder is dan staal), weet ik dat je boven de glastransitietemperatuur moet komen om het te verzachten.quote:Op maandag 12 september 2011 16:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat klinkt verdacht veel alsof je denkt dat staal moet smelten voordat het zijn kracht verliestDat is dus niet het geval.
Thanks, ik ga even lezen.quote:
Dat maakt veel duidelijk. Een kleine kanttekening:quote:Op maandag 12 september 2011 16:11 schreef ATuin-hek het volgende:
http://www.911myths.com/html/wtc_707_impact.html
Een geval van niet ver genoeg doordenken. Een toestel dat vertrekt klimt direct door naar de kruishoogte. Het is dus binnen een paar seconden al boven de torens uit geklommen. Een vliegtuig in een nadering brengt meer tijd door op lage hoogte.quote:That the WTC was designed only to withstand a collision with a Boeing 707 that was seeking to land at a nearby airport, and therefore low on fuel, is an obvious lie. Why is it an obvious lie? Well, because if you take into consideration planes that are landing at an airport, then you must consider planes that are taking off, and such planes are fully laden with fuel.
http://www.engineeringtoo(...)strength-d_1353.html Astequote:Op maandag 12 september 2011 16:15 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met staal zit, maar van plastic (dat harder is dan staal), weet ik dat je boven de glastransitietemperatuur moet komen om het te verzachten.
[..]
Thanks, ik ga even lezen.
Uit de link blijkt dat, ongeacht de onzekerheden over de studie naar de impact van vliegtuigen in het WTC, de torens bestand waren, en ook bleken, tegen een impact van de 767 met de geschatte snelheden.quote:Op maandag 12 september 2011 16:11 schreef ATuin-hek het volgende:
http://www.911myths.com/html/wtc_707_impact.html
Zo beter?
Ah, dat zijn duidelijke grafieken. De sterkte neemt inderdaad snel af. Vergeleken met plastic niet heel vreemd, gezien metaal veel beter warmte geleidt.quote:Op maandag 12 september 2011 16:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
http://www.engineeringtoo(...)strength-d_1353.html Aste
Dat was dan ook niet het doel. Het doel was om te laten zien dat het staal daar niet voor hoefde te smeltenquote:Op maandag 12 september 2011 16:35 schreef Gray het volgende:
[..]
Ah, dat zijn duidelijke grafieken. De sterkte neemt inderdaad snel af. Vergeleken met plastic niet heel vreemd, gezien metaal veel beter warmte geleidt.
Alleen maakt dit nog niet duidelijk of de sterkte van het metaal daalde tot onder het niveau dat nodig is om het gebouw staande te houden.
Zou het ook niet zo zijn dat de kerosine al vrijwel opgebrand zou zijn na zo'n impact met een enorme vuurbal tot gevolg?quote:Op maandag 12 september 2011 16:28 schreef Gray het volgende:
[..]
Uit de link blijkt dat, ongeacht de onzekerheden over de studie naar de impact van vliegtuigen in het WTC, de torens bestand waren, en ook bleken, tegen een impact van de 767 met de geschatte snelheden.
Waar ze onzeker over zijn is hoe de invloed van de brand veroorzaakt door de kerosine was op de sterkte van de constructie.
Even inmengenquote:
Het gaat niet alleen om het paspoort. Het is een onderdeel van de stapels en stapels toevalligheden.quote:Op maandag 12 september 2011 14:58 schreef Venus-Castina het volgende:
Ik begrijp niet waarom zoveel mensen vallen over het gevonden paspoort. Het is onwaarschijnlijk dat net dat document teruggevonden wordt, maar is het onmogelijk? Neen, zeker niet.
Het gebeurt vaak dat te midden tussen de chaos van een wrak betrekkelijk ongeschonden dingen vind. Soms gebeurt dit zelfs met mensen.
Bij de botsing tussen een DHL Boeing 767 en een Bashkirian Tupolev 154 is een van de slachtoffertjes zonder verminkingen in een bos teruggevonden.
Nog opmerkelijker: toen een JAT DC-9 in de lucht werd opgeblazen was de enige overlevende een stewardess. Zij overleefde de val van 10km hoogte.
Laat hem maar gewoon met zaken komen die hij zelf overtuigend genoeg vindt, daarna zien we wel verder. Vooralsnog is het gewoon een claim in het luchtledige, waarvan ik er al vele voorbij heb zien komen.quote:Op maandag 12 september 2011 16:50 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Even inmengen![]()
Lijkt me niet, want je hebt al aangegeven dat je niets als bewijs aanneemt: Getuigenverklaringen/videobeelden/foto's. Dus, ter verduidelijking WAT zou die
persoon moeten aandragen dat je hem/haar wel gelooft ?
Het wordt lastig aangezien we cloacking en/of morphing airplanes en uiteraard hologram projectie hebben.quote:Op maandag 12 september 2011 16:50 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Even inmengen![]()
Lijkt me niet, want je hebt al aangegeven dat je niets als bewijs aanneemt: Getuigenverklaringen/videobeelden/foto's. Dus, ter verduidelijking WAT zou die
persoon moeten aandragen dat je hem/haar wel gelooft ?
Prachtige vent ben je ook. Je vastberadenheid en rust waarmee je je verweerd is noemenswaardig. Tevens lees ik graag je posts.quote:Op maandag 12 september 2011 16:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Laat hem maar gewoon met zaken komen die hij zelf overtuigend genoeg vindt, daarna zien we wel verder. Vooralsnog is het gewoon een claim in het luchtledige, waarvan ik er al vele voorbij heb zien komen.
wel in cloacking en morphing?quote:Op maandag 12 september 2011 17:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Prachtige vent ben je ook. Je vastberadenheid en rust waarmee je je verweerd is noemenswaardig. Tevens lees ik graag je posts.
Al geloof ik geen zak van holografische vliegtuigen.
Ga zo door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |