quote:Op donderdag 15 september 2011 13:24 schreef Infection het volgende:
Mensen die complot-denkers laagbegaafd vinden.
Zelf zijn ze juist diegene die niet verder denken, en maar alles geloven wat de media zegt.
quote:Op donderdag 15 september 2011 13:24 schreef Infection het volgende:
Mensen die complot-denkers laagbegaafd vinden.
Zelf zijn ze juist diegene die niet verder denken, en maar alles geloven wat de media zegt.
Mja, dat iemand paranoia is betekent denk ik nog niet dat hij niet vatbaar is voor een beetje ratio. Een poging iemand in te laten zien hoe hij werkt en waarom hij doet wat hij doet kan den ik geen kwaad. Al wordt hij er misschien wel ongelukkig van, dan kun je het beter laten. Tenzij je denkt dat diegene een gevaar is.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:22 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat laatste heeft geen enkele zin, het is vrij duidelijk dat hij geestesziek is. Als je 24 bent en zulke kleuterposts plaatst, nauwelijks een fatsoenlijke zin uit je klauwtjes kunt krijgen - laat staan dat-ie aandacht besteed aan z'n interpunctie, zichzelf spiritueel verlicht vindt en boodschappen van gene zijde doorkrijgt, denkt dat-ie wordt afgeluisterd, etc, dan is er toch iets niet helemaal pluis in je bovenkamer.
- doordraaienquote:Op donderdag 15 september 2011 13:29 schreef Snuwerd het volgende:
Overigens fascinerend wat een dergelijk geloof met je kan doen:
- het geeft betekenis, een gevoel van waarde
- in dit geval ook aandacht en sociale contacten.
- bezigheidstherapie
- theater
Misschien kan iemand anders nog meer noemen.
Oh, excusé, ik doelde op de positieve kanten.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
- doordraaien
- grip op de realiteit verliezen
- verbale en fysieke agressie
wie ? ik ben hem niet maar hij zal vast wel gelijk hebben. iedereen die een medicijn tegen de ergste ziekte ontdekt krijgt een kogeltje door zijn kopquote:Op donderdag 15 september 2011 15:11 schreef dreamzk het volgende:
Eigenlijk mis ik Lambiekje in dit topic met zijn Big Pharma verhalen
wat ik eet ? gewoon norrmale dingen maar geen dan wel zonder toegevoegde smaakstoffen enzo want dat is heel slecht voor je. en in woon in een normaal huis ik betaal mijn internet niet en ik werk ook niet want ik ga nog naar schoolquote:Op donderdag 15 september 2011 15:26 schreef SicSicSics het volgende:
Maar; wat eet je? Waar woon je? Hoe betaal je jou internet? Waar werk je?
ongeveer 98% van die dingen die jij noemt kloppen gewoon simpelweg niet. Je bron is ook te lachwekkend voor woorden. Een fout die simpele zielen zoals jij vaak maken....als het op internet staat en het staat er meerdere keren dan moet het wel waar zin.quote:Op woensdag 14 september 2011 01:34 schreef holysmoke777 het volgende:
[..]
grootste lap onzin ooit
bron: http://www.wanttoknow.nl/(...)orgestoken-kaart-is/
En jij komt het ze vertellen.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:49 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
ongeveer 98% van die dingen die jij noemt kloppen gewoon simpelweg niet. Je bron is ook te lachwekkend voor woorden. Een fout die simpele zielen zoals jij vaak maken....als het op internet staat en het staat er meerdere keren dan moet het wel waar zin.
bijvoorbeeld over de ineenstorting van de torens. Ieder (maar dan ook echt ieder) onderzoek naar het instorten toont aan dat dit de enige manier is waarop die torens hadden kunnen instorten. Dat komt omdat staal bij 600 graden al 50% van zijn draagkracht verliest en dan gaat de wet van de minste weerstand gelden. In het geval van de torens dus recht naar beneden.
Mensen zoals jij zouden ze gewoon preventief moeten opsluiten. Helaas is het internet de plek gevonden waar alle zwakzinnigen zoals jijzelf elkaar hebben kunnen vinden, en elkaar maar blijven herhalen als makke schaapjes via allerlei vage links die geen enkele wetenschappelijke waarde hebben.
Je woont dus nog bij je ouders? Noem je je moeder ook schaap als je aan het, door haar gekookte eten aanschuift? En als je pa de rekening van het internet betaald, lach je hem dan ook uit omdat het een corporatie slaaf is die is gevangen door de rothschilds en dat hij dom is omdat hij het elitaire spelletje meespeelt?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:28 schreef Plastic_zak het volgende:
wat ik eet ? gewoon norrmale dingen maar geen dan wel zonder toegevoegde smaakstoffen enzo want dat is heel slecht voor je. en in woon in een normaal huis ik betaal mijn internet niet en ik werk ook niet want ik ga nog naar school
Doe jij ook altijd zo zwakzinnig? Domme vragen stellen die niets met andermans betogen te maken hebben? Misplaatst gevoel voor superioriteit etaleren door te raaskallen?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je woont dus nog bij je ouders? Noem je je moeder ook schaap als je aan het, door haar gekookte eten aanschuift? En als je pa de rekening van het internet betaald, lach je hem dan ook uit omdat het een corporatie slaaf is die is gevangen door de rothschilds en dat hij dom is omdat hij het elitaire spelletje meespeelt?
En op school, roep je dan ook regelmatig door de klas dat je de geschiedenis niet zo accepteert als hij in het boekje staat, omdat dat de geschiedenis is die de elite wil dat je leert?
Of doe je het alleen op internet?
Hij is gevangen maar speelt toch het spel mee? Knul je bent nog te dom om anderen belachelijk te maken, kruip weer snel achter de televisie en houdt gewoon je suffe rotbek dicht. Suffe lafhartige kneus dat je bent.quote:lach je hem dan ook uit omdat het een corporatie slaaf is die is gevangen door de rothschilds en dat hij dom is omdat hij het elitaire spelletje meespeelt?
ja ik doe vooral op internet zo omdat er buiten overal camera's en microfoons hangen die als je iets negatiefs zegt over de hoge heren iets naar de cia stuurt die je dan gaan stalken . op internet kan dit ook gebeuren maar het kan ook iemand andeers zijnquote:Op donderdag 15 september 2011 16:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je woont dus nog bij je ouders? Noem je je moeder ook schaap als je aan het, door haar gekookte eten aanschuift? En als je pa de rekening van het internet betaald, lach je hem dan ook uit omdat het een corporatie slaaf is die is gevangen door de rothschilds en dat hij dom is omdat hij het elitaire spelletje meespeelt?
En op school, roep je dan ook regelmatig door de klas dat je de geschiedenis niet zo accepteert als hij in het boekje staat, omdat dat de geschiedenis is die de elite wil dat je leert?
Of doe je het alleen op internet?
G0ed Z0 G b0ss hem met je P1paquote:Op donderdag 15 september 2011 16:52 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Doe jij ook altijd zo zwakzinnig? Domme vragen stellen die niets met andermans betogen te maken hebben? Misplaatst gevoel voor superioriteit etaleren door te raaskallen?![]()
[..]
Hij is gevangen maar speelt toch het spel mee? Knul je bent nog te dom om anderen belachelijk te maken, kruip weer snel achter de televisie en houdt gewoon je suffe rotbek dicht. Suffe lafhartige kneus dat je bent.
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als je iets negatiefs zegt over de hoge heren iets naar de cia stuurt die je dan gaan stalken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |