abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101969139
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 05:41 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ok, heb hem zojuist gezien en de wetenschappelijke data (geanalyseerd in de docu door ervaren architecten en engineers met tientallen jaren ervaring) wijst er toch echt op dat sowieso gebouw 7 en naar alle waarschijnlijkheid ook de twin towers, zijn verwoest dmv explosieven. En even voor alle duidelijkheid: de docu gaat niet over complottheorieen maar belicht gewoon puur de data op een wetenschappelijke manier.

Blijkbaar is het dan toch tijd dat we allemaal wakker worden en in gaan zien dat er een heersende rijke elite is die alleen maar het beste voor heeft met zichzelf en geen fuck geeft om de burgers.
AE911Truth is cargocult. Je doet er al net zoals zij alles aan om hen een air van wetenschappelijkheid toe te dichten. Maar is die wetenschappelijkheid er ook daadwerkelijk? Nee. Ze publiceren nl niets wetenschappelijks, hun eerste peer reviewed paper moet ik nog tegemoet zien. En over de praktische toepasbaarheid van hun opblaastheorietjes zul je ze al helemaal nóóit horen. Daar win je nl geen zieltjes mee maar ontvang je vooral schatergelach. Om even een voorbeeldje te geven van hoe je wél wetenschap bedrijft: http://www.civil.northwes(...)Not%20Cause%20It.pdf
  donderdag 15 september 2011 @ 10:39:49 #152
355833 marimelo
You're The Voice...
pi_101969340
je hebt een kant van waarheid en bedrog...
beide kanten zijn te werk op internet en TV... op TV is het bedrog en op internet en in je eigen omgeving is het waarheid!

Wat me geholpen heeft is ook mijn spirituele kant, mijn gevoel daar luister ik vaak naar.
ook krijg ik boodschappen door... dus daarom ben ik ook vrijwel zeker dat 9/11 nep is.

en hoef ik bedrog en op de verkeerde been zet filmpjes niet te zien...

Het is een GROOT doolhof dat weet ik... wat ik kan zeggen is volg je gevoel!
volg niet met je ego, dat deed ik vroeger wel, maar na m'n ontwakenen heb ik geen reden meer om me ego vaak te gebruiken... nu ook alles komt vanuit het gevoel... binnen in!

Greetsz & Love...
blabla
pi_101969444
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:39 schreef marimelo het volgende:
je hebt een kant van waarheid en bedrog...
beide kanten zijn te werk op internet en TV... op TV is het bedrog en op internet en in je eigen omgeving is het waarheid!

Wat me geholpen heeft is ook mijn spirituele kant, mijn gevoel daar luister ik vaak naar.
ook krijg ik boodschappen door... dus daarom ben ik ook vrijwel zeker dat 9/11 nep is.

en hoef ik bedrog en op de verkeerde been zet filmpjes niet te zien...

Het is een GROOT doolhof dat weet ik... wat ik kan zeggen is volg je gevoel!
volg niet met je ego, dat deed ik vroeger wel, maar na m'n ontwakenen heb ik geen reden meer om me ego vaak te gebruiken... nu ook alles komt vanuit het gevoel... binnen in!

Greetsz & Love...
Truthiness. _O_ Héérlijke post weer. Ga zo door mijn zoon.
  donderdag 15 september 2011 @ 12:16:10 #154
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_101972064
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:43 schreef Terecht het volgende:
Truthiness. _O_ Héérlijke post weer. Ga zo door mijn zoon.
HAHAHA, TERECHT domme GAST!!!! :D :D ARE YOU STUPID ?!?!?!?!?! DEzE IS toch VEEEEL Mooier:!!!!!! ???

quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:06 schreef marimelo het volgende:
Nee idd die filmpjes heeft KOULO3000 niet gezien!!

Kon hij ook allemaal op mijn hyves bewonderen, de meeste filmpjes die hier ook prijs worden gegeven heb ik ook op meerdere hyves staan!... maar hij zoekt niet even op mijn hyves nee hij bagatariseerd de boel door gelijk berichten te typen met kanker woorden etc nou dan ben je bij mij echt op het laagste punt en beschouw en vergelijk ik je met een aap! Thats my meaning ;)

Zeg je weer verkeerde dingen over vuur en rook :P
Als er geen vuur is NEE natuurlijk is er geen rook
Als VUUR langzamerhand BEST gaat ROKEN is het een TEKEN dat VUUR aan het DOVEN is!

Slimme jongen dat je bent :)

Ik kom hier op dit forum om dat jij en andere op mijn hyves zitten...
OMDAT jij dit topic waarschijnlijk ook nog zelf bent begonnen !

Ga je raar doen omdat ik je van mijn hyves geblokkeerd heb!
Die woorden die jij hebt uitgesproken maar ook die elvis... hebben HEEL VEEL mensen pijn gedaan!

EN DAAR KIJK JIJ NIET NAAR... JE BENT ER OOK NIET MEE BEZIG
En nu vraagt ie zich af waarom hij geblokt is voor mijn hyves :D.....[/i]
koulo3000: ja ik wist t niet meer precies want k kan niet meer op je hyves he.

Had op een normale manier met mij contact gezocht, als je problemen hebt met MIJN ZIELIGE POSTERS IN DE STAD... ;)

EN beetje raar ook dat de hyves accounts waarmee mij hyves bezocht en bescholden wordt...
dat die allemaal gemaakt zijn op 14-09-2011... beetje toeval vind je niet!!
en met die accounts worden respectjes af gegeven :D :D zoooo doorzichtig

Ik zou hier op dit forum niet belanden! alleen omdat jij mijn hyves in eerste instantie bezocht en bekeken hebt!!... en je stelde geen vragen aan me, je kwam gelijk met oordelen, grove scheldwoorden en ziektewensen

Ik ga lekker door waarmee ik bezig was KOULO3000 daarmee kun jij ofweet ik veel hoeveel accountvriendjes je hebt niet tegen op...

Succes anderen op dit forum!

Hier wordt goed gediscuseerd over de dingen waar gewoon over gediscuseerd moet worden!
Keep on going, erg goed!

ignore koulo....
Een jongen die weinig leest en bekijkt, maar al wel snel een oordeel klaar heeft staan !
want als hij wat gelezen of bekeken hebt.... krabbelt hij niet in topic 6 terug met de zin:
Het is inderdaad best waarschijnlijk dat het niet zo in elkaar zit als verteld wordt, maar ik denk niet dat er ooit zekerheid zal komen, niet voor de theorie van de amerikaanse overheid en niet voor de conspiracy theory goed zo koulo3000... nette zinnen en geen scheldwoorden :D
Als je mij gevraagd had hoeveel ik bekeken, onderzocht en gezien had.. was mijn antwoord geweest...dat waren weken, avonden tot in de laatste uurtjes docu's te kijken en omploegen tot in de kleinste details.... ik denk dat ik wel 4 a 500 uren docu's heb gezien
Ik ben nu 24... en weet dit al zo'n 6 jaar nu.... het onderzoeken begon bij mij 6 jaar geleden.
dus ook 6 jaren onderzoeken en onderzoeken... eerst op spiritueel vlak daarna de geheimzinnige dingen op aarde... waaronder 9/11... er is VEEL meer dat wij nog niet WETEN !!

[..]

ARE YOU STUPID ?!?!?!?!?!

haha volgens mijn theorie is elke brand NEP?! hahahahahaha domme gast dat je bent....
dat zijn mijn woorden en zinnen NIET dat zijn jou woorden .... heb je zelf niet eens door!
Als VUUR langzamerhand BEST gaat ROKEN is het een TEKEN dat VUUR aan het DOVEN is

Anyway... i´m feeling happy !

Greetsz & Love
Jelmer
Mooie mensen die complotters. Ze stralen zoveel rust uit. En stabiliteit. Prachtmensen.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_101972133
Ik probeer al jarenlang op tijd op te staan, het lukt me nog steeds niet.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2011 12:24:51 ]
pi_101972529
Pas 24 jaar oud en nu al zo ver in zijn ontwikkeling. Hij gaat nog eens een hele grote worden, die marimelo.
pi_101972671
Even naar de plaatjes op zijn hyves gekeken.
Hij denkt dat dit een bericht is van aliens :')

''Is it better to be feared or respected? I say, is it too much to ask for both?''
  donderdag 15 september 2011 @ 12:42:20 #158
92926 Joipoidoipoipoi
pi_101972778
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:38 schreef tonystark het volgende:
Even naar de plaatjes op zijn hyves gekeken.
Hij denkt dat dit een bericht is van aliens :')

[ afbeelding ]
Je ziet toch duidelijk een afbeelding van een alien? Dus is er maar één conclusie mogelijk: Dit is een bericht van aliens, ze komen eraan. Jij bent gewoon niet zo goed in verbanden leggen. Geeft niet hoor, ook jij bent mooi van binnen.
pi_101972888
  donderdag 15 september 2011 @ 12:46:58 #160
355833 marimelo
You're The Voice...
pi_101972934
het is een bericht afkomstig van niburu.nl meende ik..... tis al tijdje geleden.

Ik plaats zoveel mogelijk verschillende dingen op mijn hyves waarvan ik denk dat mensen hier wel wat mee hebben of kunnen doen... want internet is een doolhof. Dat ben je wel met me eens hoop ik:)...

Het is aan diegene zelf om te beslissen of het Waar is of Niet... ik volg mijn gevoel jij ook?
Vele mensen op mijn hyves zijn mensen uit heel nederland, bekende mensen en onbekende...
(ik ken ze niet allemaal!)

Allemaal hebben ze vragen, en op diverse hyves kunnen mensen naar antwoorden zoeken...
Mensen hebben Geen Idee meer tegenwoordig, denk aan de adhd kinderen etc die niet begrepen worden, ook voor deze mensen is er vraag en antwoord op hyves...
En hier ga ik ook voor ! Voor de mensen :D en niet Tegen de mensen zoals Elvis en Koulo3000 doen of deden hoop ik eerder... maar er waren nog een paar, ook neppe accounts...
Zulke rare woorden ben ik in me hele leven nog niet tegen gekomen!...

Greetsz & Love
Jelmer
blabla
pi_101972992
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:46 schreef marimelo het volgende:

Het is aan diegene zelf om te beslissen of het Waar is of Niet... ik volg mijn gevoel jij ook?

En daar gaat het fout. Oordelen op gevoel :')
''Is it better to be feared or respected? I say, is it too much to ask for both?''
pi_101973005
Toen ik vanmorgen wakker werd zag ik 11:11 op mijn wekker, wat is deze
Ga weg
  donderdag 15 september 2011 @ 12:51:11 #163
92926 Joipoidoipoipoi
pi_101973072
quote:
11s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:49 schreef Nikmans het volgende:
Toen ik vanmorgen wakker werd zag ik 11:11 op mijn wekker, wat is deze
Ik heb altijd al geweten dat jij een regenboogkind bent.
pi_101973224
quote:
Jelmer wake-up-people.hyves.nl
Klik op Koulo3000.... heeft geen vrienden !!!
Mensen de hogere Elite heeft ook Accounts op Facebook en Hyves!! Ze creeeren een tegen beeld, om de feiten die er zijn te water laten vallen!
Dit is het werk van de Illuminati mensen!
Ook op facebook zijn ruim 10.000 neppe accounts aangemaakt die beheerd worden door de hogere elite! Ze doen niets meer en niets minder dan mensen die een zoektocht hebben naar de waarheid weer op het verkeerde been te zetten!

Greetsz & Love
Jelmer

ps en hopen dat zulke mensen die dit doen voor de hoge macht eens gaan nadenken wat ze nou zelf aan het doen zijn!
die kaulo is een trol en hij denkt gelijk dat de illuminati erachter zit :') !
  donderdag 15 september 2011 @ 13:04:30 #165
355833 marimelo
You're The Voice...
pi_101973497
Ik denk nog steeds wel dat Illuminati op verschillende vlakken bezig is ja...
waarom anders worden verschillende telefoon abbonnementen van me afgeluisterd?
Ik heb nu een prepaid, ik hoop dat ik deze nog even kan houden voordat:P
Mja wat maakt het ook nog uit...veel mensen zijn er al van op de hoogte dat ze bestaan:D
Nu is het alleen een kwestie van monden open trekken, deze tijd.

Niburu wil de politiek in..... als dat gebeurt is dat echt groot nieuws ! :D
blabla
  donderdag 15 september 2011 @ 13:04:56 #166
92926 Joipoidoipoipoi
pi_101973507
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:46 schreef marimelo het volgende:
Allemaal hebben ze vragen, en op diverse hyves kunnen mensen naar antwoorden zoeken...
Mensen hebben Geen Idee meer tegenwoordig, denk aan de adhd kinderen etc die niet begrepen worden, ook voor deze mensen is er vraag en antwoord op hyves...
En hier ga ik ook voor ! Voor de mensen :D
Jelmer
Inderdaad, mensen met persoonlijkheidsstoornissen kunnen het best op Hyves terecht, daar staan alle oplossingen en antwoorden. Een afgestudeerd arts (Big Pharma!) weet er niks van. Hyves FTW!
pi_101973571
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:04 schreef marimelo het volgende:
Ik denk nog steeds wel dat Illuminati op verschillende vlakken bezig is ja...
Ik heb nu een prepaid, ik hoop dat ik deze nog even kan houden voordat:P
Mja wat maakt het ook nog uit...veel mensen zijn er al van op de hoogte dat ze bestaan:D
Nu is het alleen een kwestie van monden open trekken, deze tijd.

Niburu wil de politiek in..... als dat gebeurt is dat echt groot nieuws ! :D
denken dat je wel veilig bent met prepaid :') als ze echt zoveel macht hebben als jij beweerd kunnen ze met gemak je prepaid toestel afluisteren.
  donderdag 15 september 2011 @ 13:07:54 #168
92926 Joipoidoipoipoi
pi_101973597
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:04 schreef marimelo het volgende:
Grootheidswanen.

Denk jij werkelijk dat een nietszeggend jochie uit Bolsward interessant genoeg is om te worden afgeluisterd?

Ik raad jou Hyves een goede arts aan om over je stoornissen te praten.
  donderdag 15 september 2011 @ 13:08:35 #169
355833 marimelo
You're The Voice...
pi_101973619
je hoort een toontje als dat gebeurd bij opnemen... het is een verbinding en dat gaat electronisch, als er een dubbel lijn is hoor je dat als je daarvan bewust bent en van op de hoogte bent!

En dat is weer onderzoeken in je directe omgeving en ook op internet...
blabla
pi_101973630
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Sowieso hyves :')
pi_101973646
  donderdag 15 september 2011 @ 13:10:40 #172
92926 Joipoidoipoipoi
pi_101973664
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:08 schreef marimelo het volgende:
je hoort een toontje als dat gebeurd bij opnemen... het is een verbinding en dat gaat electronisch, als er een dubbel lijn is hoor je dat als je daarvan bewust bent en van op de hoogte bent!

En dat is weer onderzoeken in je directe omgeving en ook op internet...
Wat jammer dat de Illuminati toch weer zo dom is dat ze dat toontje niet kunnen uitschakelen... ;(
En wat goed dat een nietszeggend jochie uit Bolsward ze door heeft!
pi_101973763
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:50 schreef Plastic_zak het volgende:
Als eerste moeten we elke vorm van geld afschaffen :r
Toch niet meteen ?
Ik wil nog tijd hebben om m,n geld op te maken dan ;)
pi_101973817
Wie zitten er nog meer met het dilemma: blijf ik mee trollen, of probeer ik hem de waarheid in te laten zien?

~O> :7
  donderdag 15 september 2011 @ 13:16:28 #175
355833 marimelo
You're The Voice...
pi_101973819
joepiepoepie.... oordeel niet zo veel :D
Ik maak het mee... en volg mijn innerlijk gevoel!

Ben jij al bezig je derde oog te openen.... mij is het al gelukt!

Doei
blabla
pi_101973881
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:16 schreef marimelo het volgende:

Doei
Mijn innerlijke gevoel zegt dat jij een idioot bent , mijn hersenen ook trouwens.
pi_101973984
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:16 schreef Snuwerd het volgende:
Wie zitten er nog meer met het dilemma: blijf ik mee trollen, of probeer ik hem de waarheid in te laten zien?

~O> :7
Dat laatste heeft geen enkele zin, het is vrij duidelijk dat hij geestesziek is. Als je 24 bent en zulke kleuterposts plaatst, nauwelijks een fatsoenlijke zin uit je klauwtjes kunt krijgen - laat staan dat-ie aandacht besteed aan z'n interpunctie, zichzelf spiritueel verlicht vindt en boodschappen van gene zijde doorkrijgt, denkt dat-ie wordt afgeluisterd, etc, dan is er toch iets niet helemaal pluis in je bovenkamer.
  donderdag 15 september 2011 @ 13:22:49 #178
92926 Joipoidoipoipoi
pi_101974003
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:16 schreef marimelo het volgende:

Doei
Jij bent pas bij je derde oog?! Man, ik ben momenteel bezig om mijn zevende oog te openen.

Doei.
pi_101974047
een derde oog was toch ook iets van illuminati :')
pi_101974064
Mensen die complot-denkers laagbegaafd vinden. :')

Zelf zijn ze juist diegene die niet verder denken, en maar alles geloven wat de media zegt. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')