Voor een paar dollar doen ze alles voor je.quote:Op woensdag 14 september 2011 08:53 schreef CristinaYang het volgende:
Feit blijft, wie er nou ook achter zit, dat alle beelden van feestende moslims in het Midden Oosten echt waren. Wat dus wel aangeeft dat er hoe dan ook iets fout zit in die gebieden.
quote:Wat ga ik doen? vraagt Hyves.... flyers ophangen hier in de stad! volgende week de videopresentatie 9/11 was an inside job
Zijn stad?!?!?! ik woon idd in Bolswardquote:Hij woont godverdomme in Bolsward met zijn "stad" .
HET ZAL WEL;)quote:De slordigheid in je schrijven reflecteert de slordigheid in je denken.
Ben jij nu ook zo'n narcist die zichzelf googlet en zodoende hier terecht is gekomen?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:45 schreef marimelo het volgende:
[..]
HET ZAL WEL;)
nee hor geen tijt om hier berichden te zchrifen.... heb het druk weetje...
maar wat moet ik eigenlijk met dat andere topic... die je stuurde!
kan ik geen wijsheid uit halen...
Idd wat iemand al zegt daaro..... dat ie al gapen moest als ie alles las... ofzoiets!
Ik heb het zelfde.... Het is een speeltuin waar jullie in spelen!
Bye![]()
![]()
![]()
![]()
oooooh wat leuk vind ik dit ook !! De schaapjes zien rennen en huilen janken.... !!!
WEES JEZELF , met liefde tegen anderen
Waar passen de Joden in dat alles?quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:46 schreef DeBassist het volgende:
dit is dus de wereld volgens jelmer
[ afbeelding ]
oftewel, als dat waar zou zijn, zijn we hard de lul
Intellectueel zwaartepunt van de wereld. Je kunt er marimelo's denkkracht welhaast voelen, denkbeest dat-ie is.quote:
Niks mis met Bolsward. Broerekerk, Ús Heit, Sonnema, Fietselfstedentocht. Mooi stadje!quote:Op woensdag 14 september 2011 13:05 schreef Terecht het volgende:
[..]
Intellectueel zwaartepunt van de wereld. Je kunt marimelo's denkkracht welhaast voelen, denkbeest dat-ie is.
Want als je een hekel hebt aan Amerika(nen) ben je direct een gevaar voor de mensheid en een terrorist ofzo?quote:Op woensdag 14 september 2011 08:53 schreef CristinaYang het volgende:
Feit blijft, wie er nou ook achter zit, dat alle beelden van feestende moslims in het Midden Oosten echt waren. Wat dus wel aangeeft dat er hoe dan ook iets fout zit in die gebieden.
Totallyquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:39 schreef Parietale_kwab het volgende:
Ik denk dat jij dit topic geopend hebt omdat je ook denkt dat het 9/11 door de Amerikanen zelf gedaan is en jij nu leden wilt werven voor je hyves clubje
100% eens.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:44 schreef HyperViper het volgende:
Je moet wel volslagen debiel zijn om te geloven dat wat zandmannetjes die vliegtuigen door de torens hebben gejaagd. Om er gelijk aliens bij te betrekken etaleert hoe gebrekkig het verstandelijk vermogen van de TS is, typisch.
ik geloof nog niet in aliensquote:Op woensdag 14 september 2011 13:44 schreef HyperViper het volgende:
Je moet wel volslagen debiel zijn om te geloven dat wat zandmannetjes die vliegtuigen door de torens hebben gejaagd. Om er gelijk aliens bij te betrekken etaleert hoe gebrekkig het verstandelijk vermogen van de TS is, typisch.
Hoi Jelmerquote:Op woensdag 14 september 2011 15:22 schreef marimelo het volgende:
ook het hele geloof is opgezet door de hogere macht !!\
Een nederlander Rob Muntz... Normen En Waarden.... Rob in the US
4 dagen op de tv geweest, daarna mocht het niet meer.. (waskracht, normen & waarden)
TV show.... was een show met DE waarheid! Dit mocht van de overheid niet lang duren en dus werd het tv programma van hun van de buis gehaald!!
Check het... blijf niet dromen
Ik waarschuw alleen voor die alienquote:Op woensdag 14 september 2011 15:05 schreef Ballonvaarder het volgende:
[..]
Hyves posten is verboden op Fok! dacht ik.
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:42 schreef SawIt het volgende:
Ik lol hem wel om dit topic. Gekke doemsdagdenkers.
Trouwens al was 9/11 een "inside job" dan zou dit voor onze eigen bestwil niet mogen uitkomen. Dan hebben we pas echt problemen in de wereld, maar goed doemsdagdenkers wees puberaal en rebelleer maar flink tegen het systeem want dan ben je (blijkbaar) stoer!
Racist.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:44 schreef HyperViper het volgende:
Je moet wel volslagen debiel zijn om te geloven dat wat zandmannetjes die vliegtuigen door de torens hebben gejaagd.
Haha, heb veel trieste reacties gelezen, maar dezequote:Op woensdag 14 september 2011 08:53 schreef CristinaYang het volgende:
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:56 schreef marimelo het volgende:
[..]
Aldus Lange Frans En Baas B.... zijn zeker ook kk mongolen en debielen !!! ??? !!!
[..]
jaja, als je het over authoriteit hebt..quote:Op woensdag 14 september 2011 16:56 schreef marimelo het volgende:
[..]
Aldus Lange Frans En Baas B.... zijn zeker ook kk mongolen en debielen !!! ??? !!!
[..]
Epic iddquote:Op woensdag 14 september 2011 17:00 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
wacht even, ik quote hem nog een keer, dit is te mooi
[..]
jaja
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:00 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
wacht even, ik quote hem nog een keer, dit is te mooi
[..]
jaja, als je het over authoriteit hebt..
Ik ben jaloers op je. Ik zou die mooie mensen van Niburu.nl ook wel willen leren kennen.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:32 schreef marimelo het volgende:
[ afbeelding ]
Ken je Niburu.nl ?? Die mensen ken en spreek ik ook...
Hier een mooi topic voor jou. Ga vooral zo door, prachtig regenboogkind.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:44 schreef marimelo het volgende:
haha tik nog meer linkjes hier van hyves in je berichten![]()
ik ben er blij mee!
Of maak een geheel nieuw topic over Marimelo en weet ik veel.... wees creatief!
Mij doet het echt niets wat een ieder hier ook aan het schrijven is.... SOON
Ik vind het weer bijzonder leuk om ook hier wat meer "bewust ZIJN" te creëren.
En ik doe het ook graag
En ik doe het niet om vrienden te werven!... Ik heb geen vrienden LOL
Ik doe dit bewust met een doel en taak!
Ga zo door.... alleen maar meer aandacht voor 9/11 !!!
het word echt tijd voor de waarheid mensen !
Keep on going !!!
haha vrienden op hyves zijn ook bekende nederlanders die mijn hyves gevonden hebben!
Ik nodig niemand uit... ik krijg vriendschapverzoeken van mensen die ook wel weten dat het zo niet klopt en langer door kan gaan !! Maar ook mensen die spontaan op mijn hyves komen en denken van heej wat is dit ?? en gaan dan onderzoeken.... DAARVOOR DOE IK HET en nergens anders voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |