![1402238875_5_M1zO.jpeg]()
heerlijk om te lezen hoeveel mensen nog vast zitten

:D
En nee ik google niet alleen..... ik youtube ik hyve, maar spreek ook persoonlijk mensen die ook vanalles hebben mee gemaakt... IK schrijf altijd mijn zinnen in het kort, dus kheb, et (het) etc...
Dus dat is niet gerelateerd aan niet geleerd hebben of wat dan ook:D gewoon lekker snel!
Waarom ik hier op dit forum zit, is omdat mijn naam hier geschreven wordt, zelfs mijn hyves is hier bekend gemaakt, alleen maar posotief... niet de mensen die van dit forum komen en nare/rare berichten aan het schrijven zijn op mijn hyves... vandaar hier mijn reactie ook
Ook lees ik bijna alle ziektes in zeer korte reacties terug.... vraag eens af waarom je of iemand anders dat doet?!?!?
Ken je Niburu.nl ?? Die mensen ken en spreek ik ook...
Wel raar om te zien om mij heen dat zo veel mensen hun ogen hebben geopend, zie alleen hyves al... maar ook hier in (mijn

) stad... merk ik dat mensen vragen gaan stellen !!
Zelfs de amtenaren hier... stellen ook vragen over 9/11 ! De torens zijn nota bene met vrije val naar beneden gehaald?? DAT KAN NIET, zonder bommen... De toren moet een weerstand hebben wanneer deze inelkaar zakt, de vrijeval geeft aan dat er geen weerstand was!
Kon je Danny Jowenko ook, de nederlandse explosieven expert dat jou uitlegd dat 9/11 gefaked is! Helaas leeft hij niet meer R.i.p.
SOON en ook jij / jullie die nog niet geloven in wat voor wereld we echt leven komen erachter dat mensen die de wake-up-call rondbazuinen wel eens gelijk kunnen hebben!
Phil Collins.... Wake-up-call !
Tik het in bij youtube... je moet echt zoeken naar dit nummer!
Kamervragen Lange Frans & Baas B...
TIK HET in bij youtube... en ga onderzoeken GASTEN hier

open je ogen blijf niet dromen...