SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahah Contador the Best. Jij ook hier? Ik hoop je volgend jaar niet terug te zien bij het TdF subforum!quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:09 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Niet meer reageren op zulke figuren lijkt mijns inziens het beste.
Stoppen met trollen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hahahah Contador the Best. Jij ook hier? Ik hoop je volgend jaar niet terug te zien bij het TdF subforum!
quote:Ajax kan in groepsfase twaalf miljoen euro verdienen
In het gunstigste geval verdient Ajax voor de winterstop een bedrag van twaalf miljoen euro aan haar deelname aan de Champions League. De Amsterdammers, ingedeeld in een groep met Real Madrid, Olympique Lyon en Dinamo Zagreb, ontvangen sowieso een startbedrag van 7,2 miljoen euro voor het bereiken van de groepsfase. Daarnaast zijn er weer dikke premies te verdienen met het winnen van wedstrijden of het pakken van één punt.
/
De Europese voetbalbond (UEFA) maakt dinsdag, op de eerste speeldag van het hoofdtoernooi, bekend dat alle 32 clubs sowieso een bedrag van 7,2 miljoen euro overhouden aan hun deelname. Voor iedere zege in de groepsfase wordt daarnaast 800.000 euro uitgekeerd; een remise levert 400.000 euro op. Clubs die zich voor de achtste finales van het kampioenenbal kunnen plaatsen, ontvangen nog eens drie miljoen euro extra, kwartfinalisten 3,3 miljoen en halvefinalisten 4,2 miljoen.
De eindwinnaar van de Champions League krijgt een bonus van negen miljoen, de verliezende finalist 5,6 miljoen. Een ploeg die alle wedstrijden, vanaf de eerste tot de finale weet te winnen, strijkt dus 31,5 miljoen euro op. Vorig seizoen bracht de deelname aan de Champions League 12,3 miljoen euro in het laatje in Amsterdam. In de groepsfase won het team van Martin Jol (en later Frank de Boer) van Auxerre en AC Milan. Er werd ook een keer gelijkgespeeld tegen de Italianen en er werd verloren van Real Madrid (twee keer) en Auxerre. Doordat Ajax ook al duels in de voorronde speelde, liep het bedrag toen wat op.
Toby en een andere achterinhouden!quote:Real Madrid is in Groep D van de Champions League de grote favoriet om als groepswinnaar door te bekeren naar de volgende ronde van het toernooi. Ajax, Olympique Lyon en Dinamo Zagreb lijken veroordeeld tot het spelen om de tweede plaats. Volgens Lyon-middenvelder Michel Bastos is de openingswedstrijd tussen Ajax en les Gones dan ook van levensbelang.
/
“De voorbije twee seizoenen wonnen we de eerste groepswedstrijd en bekerden we door”, memoreert Bastos via de officiële kanalen van de clubs. De Braziliaan speelde in het verleden voor Feyenoord en Excelsior. “Maar dat is bijna tien jaar geleden, dus zoveel weet ik er ook niet meer van. Bovendien is er veel veranderd in de afgelopen jaren, ook bij Ajax. Maar het is duidelijk: Ajax is vorig seizoen kampioen geworden en alle duels in de Champions League zijn zwaar. Daar vormt de wedstrijd van morgen geen uitzondering op.”
Trainer Rémi Garde gaat alles in het werk stellen om samen met Real Madrid door te bekeren. “Ajax heeft een aanvallende filosofie waarbij balbezit enorm belangrijk is”, verzekert de coach. De counteraanval is dus een uitstekend middel om de Amsterdammers naar de slachtbank te leiden. “Dat is inderdaad een wapen om ze pijn te doen”, reageert oefenmeester Garde geheimzinnig. De krachtmeting tussen Ajax en Olympique Lyon staat woensdag op het programma in de Amsterdam ArenA.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:37 schreef golfer het volgende:
Vooralsnog staat JC nopg steeds als enige gast voor vanavond aangekondigd.
Nope, ze moeten gewoon van de kaarten af. Goede deal. Zoals gewoonlijk weinig animo voor de belangrijkste wedstrijd van de CL-poule door de zogenaamde Ajax-fans.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:56 schreef Burrito het volgende:
Die tickets via vakantieveilingen heah. Er staat T.w.z van 70 euro per stuk maar ze gaan voor 80-85 per twee.
Addertje onder het gras?
Helemaal uitverkochtquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nope, ze moeten gewoon van de kaarten af. Goede deal. Zoals gewoonlijk weinig animo voor de belangrijkste wedstrijd van de CL-poule door de zogenaamde Ajax-fans.
ALs instanties het van Ajax hebben gekocht of mensen ja, die kunnen het doorverkopen. Maar op de Ajax site , als ik inlog kan ik geen kaartjes meer kopen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Tja, blijkbaar zijn er toch nog kaarten beschikbaar. Vakantieveilingen liegt niet.
Ik wel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALs instanties het van Ajax hebben gekocht of mensen ja, die kunnen het doorverkopen. Maar op de Ajax site , als ik inlog kan ik geen kaartjes meer kopen.
Zie niet in hoe je die twee kunt vergelijken, behalve dat ze van Ajax komen danquote:Op woensdag 14 september 2011 10:32 schreef DeNummer10 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Barcelona Suarez ooit zou willen. Ze hebben wel geleerd na het aantrekken van Zlatan.
425, check.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:32 schreef DeNummer10 het volgende:
Iedereen aanwezig vanavond? Vak 405, check.
He wat?quote:Op woensdag 14 september 2011 10:32 schreef DeNummer10 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Barcelona Suarez ooit zou willen. Ze hebben wel geleerd na het aantrekken van Zlatan.
410. (vak)quote:Op woensdag 14 september 2011 10:32 schreef DeNummer10 het volgende:
Iedereen aanwezig vanavond? Vak 405, check.
3-1quote:Op woensdag 14 september 2011 11:27 schreef Geo3kant het volgende:
En Ajax luitjes, wat wordt het vanavond?
Maar ze willen beide niet verliezen, dus gelijkspel.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:02 schreef Chase_Utley het volgende:
Als er ooit een kans was om van Lyon te winnen is het vandaag wel.
Krabbel je nu al terug? Net was het nog 3-1quote:Op woensdag 14 september 2011 12:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar ze willen beide niet verliezen, dus gelijkspel.![]()
Nee ...quote:Op woensdag 14 september 2011 12:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Krabbel je nu al terug? Net was het nog 3-1
Mooie postquote:Op maandag 12 september 2011 22:52 schreef Chase_Utley het volgende:
Ze willen beide niet verliezen. Gelijkspel dus.
Dat gaat ook over een andere wedstrijd maar goed....quote:
Ik weet het, maar bij deze wedstrijd wil ook geen van beide verliezen.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat gaat ook over een andere wedstrijd maar goed....
Ik denk dat Ajax voor de overwinning gaat.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet het, maar bij deze wedstrijd wil ook geen van beide verliezen.
Denk het ook, maar ze willen niet verliezen.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax voor de overwinning gaat.
Maar Ajax zal niet blij zijn met 1 punt. De insteek is heel anders maar blijkbaar snap je dat niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk het ook, maar ze willen niet verliezen.
quote:
Ik snap het welquote:Op woensdag 14 september 2011 12:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar Ajax zal niet blij zijn met 1 punt. De insteek is heel anders maar blijkbaar snap je dat niet.
Ik denk van niet. Ajax zal tegen PSV van te voren blijer met een punt zijn dan tegen Lyon. Vooral omdat het tegen PSV een uitwedstrijd is en tegen Lyon een thuiswedstrijd.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik snap het wel![]()
Maar denk dat Ajax tegen PSV ook vol voor de winst zal gaan. Als het tot aan de laatste 20 minuut gelijk blijft zullen ze die ene punt koesteren.
Zal niet net als vorig seizoen worden ..quote:Op woensdag 14 september 2011 12:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Ajax zal tegen PSV van te voren blijer met een punt zijn dan tegen Lyon. Vooral omdat het tegen PSV een uitwedstrijd is en tegen Lyon een thuiswedstrijd.
Het wedstrijdverloop kan dat natuurlijk altijd nog beïnvloeden maar dat weet je dan pas op het moment zelf.
quote:"De Boer bevalt beter dan Jol"
AMSTERDAM - "Ik wil in de Champions League nooit meer zo door het slijk worden gesmeten als vorig jaar tegen Real Madrid.” Dat zegt Ajax-verdediger Toby Alderweireld. "Niks ten nadele van onze vorige trainer. Maar Martin Jol had een visie die op Luis Suarez was gericht. Onze huidige opvatting bevalt me beter dan met tien man achter de bal en vanuit het eigen zestienmetergebied te spelen."
"Natuurlijk gaan we vast ook wel eens op onze bek”, aldus de Belg. „Maar dat een man als Johan Cruijff met zoveel voetbalverstand aangeeft, dat er op deze manier voor ons het meest te halen valt, zegt genoeg.”
Ajax moet domineren
"De trainer vindt dit ook de speelstijl waar we het beste in zijn. En dat is logisch. Zeven of acht jongens voetballen van jongs af aan zo. Natuurlijk kunnen er, bijvoorbeeld in Madrid, accenten anders worden gelegd, maar Ajax is: proberen te domineren en kansen te creëren. Dat lukt ons steeds langere fases van wedstrijden”, aldus Alderweireld.
"Onze kracht is, dat we niet meer van een of twee spelers afhankelijk zijn. Kolbeinn Sigthorsson, Siem de Jong, Miralem Sulejmani, Derk Boerrigter, Christian Eriksen en Theo Janssen zijn om beurten bepalend. En als zij dat niet zijn, komen Jan Vertonghen en ik met een afstandschot aan de deur kloppen. We zijn daardoor minder voorspelbaar.”
Wel iets ten nadele van de vorige trainer dus. En terecht!quote:"Niks ten nadele van onze vorige trainer. Maar Martin Jol had een visie die op Luis Suarez was gericht. Onze huidige opvatting bevalt me beter dan met tien man achter de bal en vanuit het eigen zestienmetergebied te spelen."
En die zijn het lekkerstquote:En als zij dat niet zijn, komen Jan Vertonghen en ik met een afstandschot aan de deur kloppen. We zijn daardoor minder voorspelbaar.
Ja die ziet er niet verkeerd uitquote:Op woensdag 14 september 2011 14:13 schreef HenkieVdV het volgende:
Boerrigter heeft ook wel een leuke nieuwe auto.
?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:13 schreef HenkieVdV het volgende:
Was bij leven als een prof (rtl 7)Ze gingen een dag met hem mee, en op die dag ging hij zijn nieuwe auto halen die hij van de club kreeg.quote:
Zeker! Vind het wel weer lachen dat Harry terug is op de buis.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:13 schreef HenkieVdV het volgende:
Bij de mac donalds en een klein stukje lopenquote:Op woensdag 14 september 2011 14:57 schreef Sickert het volgende:
Waar kan ik vanavond het beste parkeren? Dacht zelf aan P6 doe ik bij concerten ook altijd hmh zit er tenslotte naast.. Vorige keer stond ik ergens op een dak 2 uur te wachten voor ik weg kon
En een lekker geurtje voor z'n vriendin.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:13 schreef HenkieVdV het volgende:
Je zag het meisje van de douglas balen dat het geurtje niet voor hem was maar voor z'n vriendin xDquote:Op woensdag 14 september 2011 15:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En een lekker geurtje voor z'n vriendin.
Leuk dat het weer gaat beginnen. Als Ajax deze groep overleeft, overweeg ik fan te worden.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:50 schreef The_Groove het volgende:
[..]
verder HEB IK ER ZIN IN! vanavond knallen!
Ajax won in 1995 de Champions Leaguequote:Op woensdag 14 september 2011 15:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Leuk dat het weer gaat beginnen. Als Ajax deze groep overleeft, overweeg ik fan te worden.
Daar weet ik alles van. Ik zat op de bank.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:54 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ajax won in 1995 de Champions League
Jij was wisselspeler bij Ajax '95?!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Daar weet ik alles van. Ik zat op de bank.
Zo voelde het wel.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:05 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij was wisselspeler bij Ajax '95?!
Hou je wel een beetje stil? Ik wil niet dat Bansheeboy me vindt, dan kom ik nooit meer van 'm af..quote:Op woensdag 14 september 2011 16:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Tarik Oulida eindelijk gevonden op Fok!
Hoe was het leven in Japan? Ik wil daar zo graag een keer naar toe!quote:Op woensdag 14 september 2011 16:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hou je wel een beetje stil? Ik wil niet dat Bansheeboy me vindt, dan kom ik nooit meer van 'm af..
Sulejmani na 13,4 secsquote:Op woensdag 14 september 2011 16:19 schreef Kuhly het volgende:
Gewoon sneller scoren dan AC gister deed, dan begin je wel lekker.
Dan wordt het weer een Alderweireld goalquote:Op woensdag 14 september 2011 19:47 schreef DeTolk het volgende:
[..]
4 sec. ofzo, kan die makaay ook eens uit de boeken
Als het gebeurd hoor je er niemand over. Als ze het proberen en het niet lukt, is het een mislukte amateuristische pogingquote:Op woensdag 14 september 2011 19:47 schreef DeTolk het volgende:
[..]
4 sec. ofzo, kan die makaay ook eens uit de boeken
Dat was ook niet bepaald een succes. De lange ballen die Vertonghen heeft gegeven waren echt waardeloos. Vertonghen speelde trouwens overall echt een matige wedstrijd. Ook in de passing zat er totaal geen vaart in.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:39 schreef tralalala het volgende:
Wat moet het weer moeilijk, gewoon lange pass als het niet anders kan.
In de laatste minuut moet je de bal toch gewoon voortrekken?
Houd aub je mond.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:34 schreef TheArt het volgende:
Helaas. Een wat te laag tempo en af en toe ook wel heel nonchalant verdedigd, alweer. Maar goed, gelukkig geen goal tegen gekregen.
Ik stem trouwens voor Cillessen voor Vermeer. Vermeer is op de lijn meer dan prima, maar die uittrappen en dat twijfelachtige in de lucht gaat je nog een keer opbreken.
Als je tegen PSV zoals vandaag speelt pak je makkelijk 3 punten.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat was ook niet bepaald een succes. De lange ballen die Vertonghen heeft gegeven waren echt waardeloos. Vertonghen speelde trouwens overall echt een matige wedstrijd. Ook in de passing zat er totaal geen vaart in.
Hopelijk gaat het tegen PSV beter.
Mag ik niet gewoon meer zien in Cillessen dan Vermeer? En waarom nog niet zo ver? Doel je op die fouten? Die maakt Vermeer ook, dus ia Vermeer dan ook nog niet zo ver?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Houd aub je mond.
Cillessen is nog lang niet zover ... In de toekomst misschien maar nu niet.
idd. verder vond ik janssen vandaag wel goed spelen itt vertongen.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Sulejmani had wel 2 keer mogen scoren.
Kijk eens de laatste paar wedstrijden van hem bij NEC. Daar maakt hij al grote blunders. Denk je serieus hij na een paar weken onder druk kan presteren bij Ajax? Nee.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mag ik niet gewoon meer zien in Cillessen dan Vermeer? En waarom nog niet zo ver? Doel je op die fouten? Die maakt Vermeer ook, dus ia Vermeer dan ook nog niet zo ver?
mee eens, al was het door de kansen voor Lyon voor de Ajacied wel spannend.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:38 schreef Crimyclown het volgende:
0-0 is een terechte uitslag. Niet een heel spannende wedstrijd helaas.
Ja dan krijgt hij dus nooit een kans. Die druk raak je echt niet kwijt als je op de bank zit. En die jongen hoef je echt niet in de CL in de basis te laten starten. Dan laat je die wedstrijden mooi door Vermeer keepen.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kijk eens de laatste paar wedstrijden van hem bij NEC. Daar maakt hij al grote blunders. Denk je serieus hij na een paar weken onder druk kan presteren bij Ajax? Nee.
Gelukkig maar...quote:Op woensdag 14 september 2011 22:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
real madrid heeft 3 punten gepakt zoals verwacht
Laat Cillessen lekker maanden lang wennen, breng hem heel rustig in bekerwedstrijden etc. dat zal voor Ajax en Cillessen zelf goed zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja dan krijgt hij dus nooit een kans. Die druk raak je echt niet kwijt als je op de bank zit. En die jongen hoef je echt niet in de CL in de basis te laten starten. Dan laat je die wedstrijden mooi door Vermeer keepen.
Volgende week woensdag keept Cillessenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja dan krijgt hij dus nooit een kans. Die druk raak je echt niet kwijt als je op de bank zit. En die jongen hoef je echt niet in de CL in de basis te laten starten. Dan laat je die wedstrijden mooi door Vermeer keepen.
Ja Noordwijk -uit altijd lastigquote:Op woensdag 14 september 2011 22:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgende week woensdag keept Cillessen
ik vrees dat ze compleet worden weggeblazen daarquote:Op woensdag 14 september 2011 22:55 schreef ValHallen het volgende:
Redelijk tevreden. Teams zijn aan elkaar gewaagd dus we krijgen nog een mooie uitpot voor de boeg.
Waarom?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:56 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik vrees dat ze compleet worden weggeblazen daar
Wel met Lopez, Cris enzo.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:55 schreef ValHallen het volgende:
Redelijk tevreden. Teams zijn aan elkaar gewaagd dus we krijgen nog een mooie uitpot voor de boeg.
Wat een onzin, Vermeer hoort gewoon te keepen in de competitie en de CL. Er is geen enkele club die zoiets doet volgens mij.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is wel bekend dat Lyon thuis altijd volle bak gaat en met Lisandro hebben ze dan wel een spits die de kansen erin knaltquote:
Dat is ook mijn verwachting ja. Eriksen meer ruimte, Janssen meer ruimte dus meer aanvoer naar voren.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel met Lopez, Cris enzo.
Gelukkig wel meer ruimte in de uitwedstrijd.
Nogal moeilijk te voorspellen hoor. En volle bak betekent ruimte.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:58 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Het is wel bekend dat Lyon thuis altijd volle bak gaat en met Lisandro hebben ze dan wel een spits die de kansen erin knalt
Psv had ook eens ruimte daar in lyon..quote:Op woensdag 14 september 2011 23:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nogal moeilijk te voorspellen hoor. En volle bak betekent ruimte.
Ajax heeft uit bij Lyon al gewonnen, al is dat al jaren geleden. Maar ja, je weet nooit of Ajax daar punten mee kan pakken.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Psv had ook eens ruimte daar in lyon..
Klopt. Daar moet Vermeer op trainen. Voor de rest gewoon laten staan op het doel.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Vermeer was prima vandaag. Alleen die schoten over de grond elke keer direct naar de tegenstander.
Wij zijn Ajax.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
PSV is geen Ajax. Totaal andere speeltypenquote:Op woensdag 14 september 2011 23:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Die dooie struisvogel op zijn kop zit in de weg.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:07 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Aardig gespeeld vandaag. Jammer dat Sulejmani nog steeds niet laat zien dat hij zijn 16 miljoen waard is; twee levensgrote kansen kreeg ie.
Inderdaad Villarreal was helemaal niks vanavond.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:18 schreef Bananenman het volgende:
Ajax speelde veel te laf. Net alsof we uit speelden. Ging veel te sloom voor een thuiswedstrijd, bijna niemand de laatste 20 min agressief zien jagen of tempo maken. Waardeloos.
0-10quote:Op woensdag 14 september 2011 23:18 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Hopelijk kunnen we uit bij Lyon iets doen.
Lyon stond wel erg goed en compact.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:18 schreef Bananenman het volgende:
Ajax speelde veel te laf. Net alsof we uit speelden. Ging veel te sloom voor een thuiswedstrijd, bijna niemand de laatste 20 min agressief zien jagen of tempo maken. Waardeloos.
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:34 schreef Smoofie het volgende:
Eey, ik keke zo naar die andere uitslagen in het stadion....Inter en city? WTF
Trabzonspor > Failerbahçe je weet.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:34 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:34 schreef Smoofie het volgende:
Napoli en Benfica zijn natuurlijk ook uiterst zwakke ploegen.quote:
Een stuk minder dan City en United.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[..]
Napoli en Benfica zijn natuurlijk ook uiterst zwakke ploegen.
Ja was wel saai iddlquote:Op woensdag 14 september 2011 23:47 schreef Burrito het volgende:
Net terug uit stadion. Ik weet niet wat jullie gezien hebben maar ik vond het een erg saaie wedstrijd. Het tempo lag veeeelste laag waardoor Lyon het eigenlijk nauwelijks moeilijk had. We waren wel beter. In de tweede helft paste Lyon zich ook goed aan lieten ze Vertonghen de spelverdeling doen wat natuurlijk in het nadeel voor Ajax werkte. Al met al vond ik het vrij saai en inspiratieloos. Jammer er had meer ingezeten..
Gomis en Bastos ook, dus vind gelijkspel best.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:47 schreef Smoofie het volgende:
Sulejmani had 2x moeten scoren met zijn kansen man.
Vermeer gaat echt veel te snel zijn doel uitquote:Op woensdag 14 september 2011 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gomis en Bastos ook, dus vind gelijkspel best.
Hij deed het prima op een paar trappen na.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vermeer gaat echt veel te snel zijn doel uit
Iemand beoordelen op tien minuten speeltijd tegen een van de moeilijkste tegenstanders van het hele seizoenquote:Op donderdag 15 september 2011 00:25 schreef gniffie het volgende:
Zoals verwacht Bulykin dus een zware miskoop. Het hele idee om hem als pinch hitter in te brengen was sowieso al
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:25 schreef gniffie het volgende:
Zoals verwacht Bulykin dus een zware miskoop. Het hele idee om hem als pinch hitter in te brengen was sowieso al
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:25 schreef gniffie het volgende:
Gelijkspelquote:Op donderdag 15 september 2011 01:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Net terug uit de ArenA
Zat op de eerste rij, waardoor je de wedstrijd niet goed meekrijgt, daardoor dus een gebrek aan overzicht.
Hoe was de wedstrijd in korter dan 10 woorden ?
Niet te serieus op ingaan, Gniffie is zich aan het ontwikkelen tot troll. Gelukkig maar want het begon een beetje uit te sterven hierquote:Op donderdag 15 september 2011 00:27 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Iemand beoordelen op tien minuten speeltijd tegen een van de moeilijkste tegenstanders van het hele seizoen
Doelpuntloos.quote:Op donderdag 15 september 2011 01:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Net terug uit de ArenA
Zat op de eerste rij, waardoor je de wedstrijd niet goed meekrijgt, daardoor dus een gebrek aan overzicht.
Hoe was de wedstrijd in korter dan 10 woorden ?
Makkelijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 06:45 schreef stoeltafel het volgende:
Waarom is iedereen zo overdreven negatief zeg. Als ajax zondag zo speelt winnen ze wel.
Ja en als Ajax alle kansen had benut was het echt 4-3 geworden want ik heb Lyon eigenlijk niks anders zien doen dan counteren gisteravond.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:46 schreef rubje het volgende:
nah vooruit. als Lyon alle kansen had benut gisteravond dan was het echt 0-3 geworden want ik heb eigenlijk jullie helemaal geen vuist zien maken gisteravond.En dan moet Madrid nog komen.
De Jong mocht alweer een hele wedstrijd blijven staan met zijn 4 balcontacten in een hele wedstrijdquote:Op donderdag 15 september 2011 11:09 schreef Burrito het volgende:
Ja hij zat er echt helemaal doorheen toen, ik ook had verwacht dat hij eruit ging maargoed, de Boer begint het licht te zien
De Jong speelt op de top van zijn kunnen. De grootste faal ligt bij De Boer door hem steeds op te laten stellen. Volgens mij is er niemand in Nederland die het niet ziet. Janssen - Anita - Eriksen en je hebt het beste middenveld van de eredivisie en ook in Europa kan je leuk meedoen. De Jong is de twaalfde man bij uitstek.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:32 schreef mash_ het volgende:
De jong faalt een beetje tot nu toe ja.
Wat jammer nou.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:41 schreef mash_ het volgende:
Sulejmani mist psv uit waarschijnlijk... Hemstringblessure.
De jong was gister de meest hard werkende Ajacied op het veldquote:Op donderdag 15 september 2011 11:32 schreef mash_ het volgende:
De jong faalt een beetje tot nu toe ja.
quote:Sulejmani niet tegen PSV en FC Twente
Miralem Sulejmani heeft woensdagavond tijdens de thuiswedstrijd van Ajax in de Champions League tegen Olympique Lyon (0-0) zijn linkerhamstring beschadigd.
De aanvaller is minimaal twee weken uitgeschakeld en mist daardoor de toppers tegen PSV en FC Twente. Een scan moet uitwijzen of hij langer rust moet houden.
Leuk dat hij hard werkt, maar hij heeft geen bal veroverd of zich aangeboden om een bal te ontvangen. Laat staan dat hij meeliep met de middenvelders van Lyon waardoor ze regelmatig gevaarlijk konden worden met afstandschoten vanuit de tweede lijn. (al was dat niet alleen zijn schuld)quote:Op donderdag 15 september 2011 11:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
De jong was gister de meest hard werkende Ajacied op het veld
Die jongen kan onze Dirkie worden mits goed gebruikt.
T zit ons weer lekker mee..quote:Op donderdag 15 september 2011 11:50 schreef mash_ het volgende:
Tegen twente mis je hem dus ook.
[..]
Godverdomme wat kut.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zuur. Dan maar Sigthorsson op de flank en Bulykin in de punt.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
De enige voorzet op maat kwam wel van zijn voeten gister. Ik zeg een hattrick van Bulykin tegen Psv, en dan is het maar te hopen dat Rutten weer voor Bouma en Marcelona centraal kiestquote:Op donderdag 15 september 2011 12:23 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zuur. Dan maar Sigthorsson op de flank en Bulykin in de punt.
Nee, natuurlijk niet, jullie zijn nu al uitgeschakeld.. duh!quote:Op donderdag 15 september 2011 12:32 schreef Jivis het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik nu blij moet zijn met dat gelijkspel of niet.
Die heeft rood gehadquote:Op donderdag 15 september 2011 12:48 schreef leroytje het volgende:
Beter hebben we tegen Real geen last van Marcelo met zijn opkomende drang
quote:Op donderdag 15 september 2011 12:48 schreef leroytje het volgende:
Beter hebben we tegen Real geen last van Marcelo met zijn opkomende drang
Of misschien Serero, die heeft tijdens een invalbeurt daar ook gestaan.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:55 schreef J2T het volgende:
Domper dit hoor. Denk dat de Boer dan voor Lukoki of De Sa gaat. Met Siggie op de flanken en Buly in de spits verander je teveel poppetjes. En tegen PSV heb je wel een bewegende spits nodig. Bulykin is zo statisch als maar wat.
Sulejmani gewoon naar Dick van Toorn brengen. Die lapt hem wel op voor zondag.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Of misschien Serero, die heeft tijdens een invalbeurt daar ook gestaan.
Wie weet is Ozbiliz ineens wel op magische wijze wedstrijdfit.
Maar heeft maandag wel met Jong Ajax meegedaan.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:58 schreef J2T het volgende:
Serero heeft een lichte hamstring blessure. Was ook niet opgenomen in de selectie tegen Heracles en Lyon. Weet niet of die PSV gaat halen.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik zat gister in het stadion me continu af te vragen waarom hij niet meer naar voren speelt. Een verwoestende trap uitdeelt, of uberhaupt die vrije trappen nam.quote:Janssen kwijnt weg in Arena
Uitgegeven: 15 september 2011 10:45
Laatst gewijzigd: 15 september 2011 10:45
[...]
Maar de grootste tegenvaller is de meest geroutineerde van het stel. Voordat na zeventig minuten doelloos voetbal de vijfde (zesde, zevende?) man het wisselbord omhoog stak, wisten we al welk nummer daarop zou verschijnen.
De relatie tussen Ajax en Theo Janssen verkeert nog in de wittebroodsweken, maar of het ooit uitmondt in een gelukkig huwelijk is zeer de vraag. Van regisseur is Janssen opeens controleur geworden, een rol die hem niet past. Nu doet hij met z’n risicoloze breedtepassjes nog het meest aan Jantje Peters denken.
Waar is de dreiging naar voren? Waar is de penetratie tot diep in de vijandelijke zone? Zelfs bij vrije trappen heeft hij een bijrol als aangever gekregen. Vertonghen, Alderweireld en Eriksen mogen de bal in de muur schieten, Janssen staat er onbewogen bij te kijken.
Hij mag alleen z’n fabuleuze traptechniek bij corners showen, voor de rest is het één grote wegcijfershow. Theo Janssen is opeens Woutje Brama geworden. Onze voetballer van het jaar kwijnt langzaam weg in de Arena. Dat doet pijn.
© NUsport/Edwin Struis
Janssen koop je idd niet voor een hoekschop of een breedtepass . Maar Frankie is een stijfkop die niet wilt zien dat bijv de Jong niks te zoeken heeft bij Ajax .quote:Op donderdag 15 september 2011 14:21 schreef muzas het volgende:
[..]
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik zat gister in het stadion me continu af te vragen waarom hij niet meer naar voren speelt. Een verwoestende trap uitdeelt, of uberhaupt die vrije trappen nam.
Maar jah, op z'n 'ouwe-vertroude' plekkie staat FdB's oogappeltje Eriksen...
Janssen had die belg zijn nek moeten omdraaien . Jantje begint arrogant te wordenquote:Op donderdag 15 september 2011 14:31 schreef J2T het volgende:
Heb me echt geërgerd gisteren aan dat moment dat Vertonghen die vrije trap nam. Vertonghen heeft niks meer te zoeken bij een vrije trap nu we Janssen hebben. Allemaal leuk en aardig dat Vertonghen hoger staat in de hiërarchie maar het teambelang gaat boven eigenbelang.
en zo goed deed hij het gister ook niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Janssen had die belg zijn nek moeten omdraaien . Jantje begint arrogant te worden
Geen Serero, die staat daar absoluut niet op zijn plaatsquote:Op donderdag 15 september 2011 12:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Of misschien Serero, die heeft tijdens een invalbeurt daar ook gestaan.
Wie weet is Ozbiliz ineens wel op magische wijze wedstrijdfit.
Sulejmani ook niet dus wat dat betreft...quote:Op donderdag 15 september 2011 14:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen Serero, die staat daar absoluut niet op zijn plaats
inderdaad. Janssen heeft een verfijnd schot, maar het is niet al te hard. In tegenstelling tot de kanonskogels die Vertonghen af kan vuren.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Die vrije trappen waren veel te ver van de goal voor Janssen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:04 schreef Santello het volgende:
Het is tijd voor El Ham, ik voel het gewoon.
Ik hoop het niet zeg. Dan kan je nog beter 4-3-3 spelen met Sigthorsson op de flank en Bulykin in de spits. Al is dat ook niet ideaal.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan maar een 4-4-2. nu moet frank wel
Bulykin - Sigthorsson
Boerrigter - Janssen - anita - Eriksen
Het is weer tijd voor El Hamdaoui. Klap voor Frank en de Hamhaters in het gezichtquote:Op donderdag 15 september 2011 15:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik hop het niet zeg. Dan kan je nog beter 4-3-3 spelen met Sigthorsson op de flank en Bulykin in de spits. Al is dat ook niet ideaal.
Het is tijd voor El Hamdoui om in de winterstop weg te gaan ja. Die jongen heeft niets meer toe te voegen aan Ajax 1. Ik zou dan nog eerder voor een jeugdspeler kiezen ipv El Hamdaoui en ik weet zeker dat De Boer dat ook zou/zal doen.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor El Hamdaoui. Klap voor Frank en de Hamhaters in het gezicht
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor El Hamdaoui. Klap voor Frank en de Hamhaters in het gezicht
Wil jij Lukoki? Die voegt ook geen ene flikker toe. Op panna's naquote:Op donderdag 15 september 2011 15:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is tijd voor El Hamdoui om in de winterstop weg te gaan ja. Die jongen heeft niets meer toe te voegen aan Ajax 1. Ik zou dan nog eerder voor een jeugdspeler kiezen ipv El Hamdaoui en ik weet zeker dat De Boer dat ook zou/zal doen.
Jij dacht dat Lukoki een optie in de spits was? Of wil jij El Ham op de rechter flank?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil jij Lukoki? Die voegt ook geen ene flikker toe. Op panna's na
Liever dan El Hamdaoui ja. Lukoki heeft namelijk nog wel toekomst bij Ajax.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onder Jol zagen we hoe goed Eriksen op de linksbuiten positie was. (sarcasme)quote:Op donderdag 15 september 2011 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Of je schuift en maakt wat:
Eriksen - Sigthorsson - Boerrigter
Janssen - Anita - De Jong.
Maar hij voegt in een topper niets toe omdat zijn niveau nog laag isquote:Op donderdag 15 september 2011 15:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Liever dan El Hamdaoui ja. Lukoki heeft namelijk nog wel toekomst bij Ajax.
Jammer dan.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar hij voegt in een topper niets toe omdat zijn niveau nog laag is
Jullie willen geen El Hamdaoui die volgens jullie ook niets toevoegt. Hij voegt weldegelijk wat toe. Stel dat Frank hem een kans geeft, Zal hij extra gemotiveerd zijn om Frank terug te pakkenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Onder Jol zagen we hoe goed Eriksen op de linksbuiten positie was. (sarcasme)
Luister. Wil jij Zondag falend het veld af omdat die lukoki niets toevoegt of wil jij goals zien?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jammer dan.
El Hamdaoui terughalen is een zwaktebod. Je hebt hem afgeserveerd en daar moet je dan bij blijven. Niet toevallig omdat het je uitkomt hem terug halen.
Ik wil een team hebben dat voor de overwinning gaat met spelers die geen ego hebben hoger dan een wolkenkrabber. Het zou tuurlijk tyfuskut zijn als je verliest maar met El Hamdaoui heb je geen garantie dat je wel wint.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Luister. Wil jij Zondag falend het veld af omdat die lukoki niets toevoegt of wil jij goals zien?
De enige reden dat ik El Hamdaoui zondag wel zou willen zien is omdat de 2 traagste in Nederland actieve spelers dan tegen elkaar staan. Bouma en hij zouden opzich wel leuke duels zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Luister. Wil jij Zondag falend het veld af omdat die lukoki niets toevoegt of wil jij goals zien?
Onderschat ze niet. Al ligt het lamme punt bij Marcelo en Bouma. Traag als wat.quote:
Hoekschoppen brengen de overwinning maar jij ziet liever El Hamdaoui dan Bulykin, nu snap ik het echt niet meerquote:Op donderdag 15 september 2011 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onderschat ze niet. Al ligt het lamme punt bij Marcelo en Bouma. Traag als wat.
En die Octokopter helpt ook waarblijk'lijk niet. Dus hoekschoppen van Theo
Waar baseer je dat op? De laatste keer dat hij iets getoond heeft was tegen VVV. Misschien zit er wel nog wat nieuwe kracht/motivatie inquote:Op donderdag 15 september 2011 15:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik wil een team hebben dat voor de overwinning gaat met spelers die geen ego hebben hoger dan een wolkenkrabber. Het zou tuurlijk tyfuskut zijn als je verliest maar met El Hamdaoui heb je geen garantie dat je wel wint.
El Hamdaoui mag lekker op de bank zitten bij jong Ajax.
Ligt er aan waar Janssen ze neer legt hé. Meestal bij de 2e paal en Dmitry wil ze het liefst bij de 1e paal hebben.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoekschoppen brengen de overwinning maar jij ziet liever El Hamdaoui dan Bulykin, nu snap ik het echt niet meer
Waar baseer jij op dat hij wel een garantie op een overwinning is? Vorig jaar speelde hij ook mee tegen PSV en wonnen we ook niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? De laatste keer dat hij iets getoond heeft was tegen VVV. Misschien zit er wel nog wat nieuwe kracht/motivatie in
Nee, gewoon te veel concurrentie voor hem.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook verkracht door Koning Frank in de voorbereiding
Waar baseer je op van niet? Ik zie het niet gek als Frank met een plan langskomt bij Mounirquote:Op donderdag 15 september 2011 15:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat hij wel een garantie op een overwinning is? Vorig jaar speelde hij ook mee tegen PSV en wonnen we ook niet.
Op de AML hebben we Boerrigter en Ebecilioquote:Op donderdag 15 september 2011 15:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, gewoon te veel concurrentie voor hem.
En een salaris van een miljoen bij Vitesse geweigerd + zijn zaakwaarnemer niet opgenomen en daarmee bewust voor bankzitten in Jong Ajax gekozen.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, gewoon te veel concurrentie voor hem.
Dus na El Ham en Eriksen wil jij nu ook Aissati al op de vleugel zien, dat wordt vechtenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de AML hebben we Boerrigter en Ebecilio
Omdat we met El Hamdaoui niet wonnen van PSV.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar baseer je op van niet? Ik zie het niet gek als Frank met een plan langskomt bij Mounir
En dat baseer je op een wedstrijd tegen PSV?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat we met El Hamdaoui niet wonnen van PSV.
Maar goed, ik ga verder niet met je in discussie.
Lukoki heeft maar één passeerbeweging. Niet erg want hij is zo belachelijk snel dat dit keer op keer werkt. Een jochie met de nodige branie die voor niets of niemand bang is. Een klassieke buitenspeler die graag de achterlijn opzoekt en hem vanaf daar voorslingert, wat hem ook nog eens steeds beter afgaat. Sulejmani gaat nog dit seizoen banken voor Lukokiquote:Op donderdag 15 september 2011 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk jij alle wedstrijden van Jong Ajax?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jong Ajax is geen eredivisiequote:Op donderdag 15 september 2011 15:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kijk jij alle wedstrijden van Jong Ajax?
Staat er nu tussenquote:
Dus?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jong Ajax is geen eredivisie
Hoe weet je dan dat Lukoki er niks van kan als je hem nooit ziet spelen?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jong Ajax is geen eredivisie
Precies, ventje heeft er 20 minuten in de Eredivisie opzittenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat Lukoki er niks van kan als je hem nooit ziet spelen?
Nee. Als Frankie de Ajax-filosofie wil hanteren als dat 'ie is dan wordt het Ozbiliz, Lukoki of De Sa.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:39 schreef BobW het volgende:
Als Ozbiliz niet fit is, zou ik zo spelen
--Boerrigter---Sigthorsson--
------------Eriksen---------------
-----Janssen-----De Jong-----
-------------Anita------------------
Boilesen--Jan--Toby----Wiel
-----------Vermeer---------------
Een idee?
4-4-2 met een ruit op het middenveld? Lijkt me niet dat de Boer dit wilt.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:39 schreef BobW het volgende:
Als Ozbiliz niet fit is, zou ik zo spelen
--Boerrigter---Sigthorsson--
------------Eriksen---------------
-----Janssen-----De Jong-----
-------------Anita------------------
Boilesen--Jan--Toby----Wiel
-----------Vermeer---------------
Een idee?
De Sa is een achttienjarige tweebenige buitenspeler met een voorkeur voor de rechtsbuitenpositie, al speelt hij op links ook goed. Snel, goede passeerbeweging en gaat dan vaak voor de achterlijn met daaropvolgend een goede voorzet. Afgelopen jaar enorm gegroeid. Potentiële publiekslieveling en wanneer hij werkt aan zijn minpunten een topper!quote:Op donderdag 15 september 2011 15:49 schreef Adames het volgende:
[..]
4-4-2 met een ruit op het middenveld? Lijkt me niet dat de Boer dit wilt.
Trouwens, wie is die De Sa? eigenlijk nog weinig van gehoord. Ik snap eigenlijk ook helemaal niet die band tussen De Boer en Sulejmani. Het is toch alles behalve een Ajax rechtsbuiten?
Iets wat natuurlijk niet van belang is. Daarbij is niet alles wat onder de 180 is een kabouterquote:
Serero zou er ook nog wel eens kunnen gaan spelen, als Ozbiliz nog niet fit is hoop ik dat Lukoki mag spelen.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Als Frankie de Ajax-filosofie wil hanteren als dat 'ie is dan wordt het Ozbiliz, Lukoki of De Sa.
Serero vind ik wel een goed plan, ik vind het heerlijk om hem te zien spelen.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Serero zou er ook nog wel eens kunnen gaan spelen, als Ozbiliz nog niet fit is hoop ik dat Lukoki mag spelen.
quote:Toegevoegd: donderdag 15 sep 2011, 15:09
Johan Cruijff is opnieuw in conflict geraakt met zijn vier collega's in de Raad van Commissarissen van Ajax.
Cruijff verscheen dinsdag tijdens een bijeenkomst van de RvC in de Arena met Tscheu La Ling aan zijn zijde, die hij graag als directeur voetbalzaken ziet. De overige vier RvC-leden hadden zich eerder al tegen de aanstelling van Ling gekeerd en voelden zich overvallen door de actie van Cruijff.
Tijdens de RvC-vergadering zijn over en weer harde woorden gevallen en Edgar Davids verliet boos de bijeenkomst. Cruijff leek zich na een crisisberaad in augustus nog bij de afwijzing van Ling neer te leggen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 16:48 schreef Smoofie het volgende:
http://nos.nl/artikel/272(...)jff-en-rvc-ajax.html
haha het is weer eens zo ver , er is niks veranderdquote:
SFEERMAKERIJquote:Op donderdag 15 september 2011 16:50 schreef vincerusso het volgende:
[..]
[..]
haha het is weer eens zo ver , er is niks veranderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |