abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101904612
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:00 schreef DTW het volgende:

Ik heb tot op heden geen schuldgevoel en ga dat denk ik ook niet krijgen maar zou graag willen weten wat jullie hiervan vinden.

Als jij geen schuldgevoel hebt, wat maakt het dan nog uit wat wij er van vinden?
De 1 zal het afkeuren, de ander zal het prima vinden en de meesten zullen het niets interesseren.
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2011 @ 17:35:46 #32
137949 Disana
pi_101905319
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:33 schreef Northside het volgende:
54 en 29? Doe je goed.
Ik vind het in dit geval niet iets om trots op te zijn. Misschien krijgt dat joch bij zijn vriendin geen seks wegens zwangerschapscomplicaties. Hij zag een hongerige vrouw die in geen jaren seks heeft gehad, en greep zijn kans.
  dinsdag 13 september 2011 @ 18:00:09 #33
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_101906032
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:35 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind het in dit geval niet iets om trots op te zijn. Misschien krijgt dat joch bij zijn vriendin geen seks wegens zwangerschapscomplicaties. Hij zag een hongerige vrouw die in geen jaren seks heeft gehad, en greep zijn kans.
Waardoor hij thuis er niet om zeurt en waardoor zijn relatie thuis soepel blijft lopen en ze niet om de ruzies scheiden...
Domo Arigato!
pi_101906084
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:00 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Waardoor hij thuis er niet om zeurt en waardoor zijn relatie thuis soepel blijft lopen en ze niet om de ruzies scheiden...
Zulks een geschikte basis voor een goede relatie.
  dinsdag 13 september 2011 @ 18:10:49 #35
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_101906338
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zulks een geschikte basis voor een goede relatie.
Het is een tijdelijk probleem. Zodra zijn vriendin niet meer zwanger is zal de seksdrive waarschijnlijk weer terugkeren. Hij heeft nooit gezegd dat hij voor altijd met TS vreemd wil blijven gaan.

Dus vinden jullie dat hij moet scheiden omdat hij te weinig seks krijgt of dan maar vreemd gaan omwille van het kind en de latere (waarschijnlijke) goede relatie?
Domo Arigato!
pi_101906532
De enige (en de beste, blijkbaar) mogelijke denkbare reactie op weinig seks is scheiden. Ja.

Vreemdgaan is niet tijdelijk (hij gaat nog stééds vreemd). Eenmaal over die grens is niets hetzelfde. Ook meteen de reden dat hij de ballen niet heeft om het aan z'n vriendin te vertellen.
  dinsdag 13 september 2011 @ 18:22:01 #37
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_101906693
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:17 schreef zarGon het volgende:
De enige (en de beste, blijkbaar) mogelijke denkbare reactie op weinig seks is scheiden. Ja.

Vreemdgaan is niet tijdelijk (hij gaat nog stééds vreemd). Eenmaal over die grens is niets hetzelfde. Ook meteen de reden dat hij de ballen niet heeft om het aan z'n vriendin te vertellen.
Waarom is eenmaal over die grens niets hetzelfde? Ik denk toch dat je hier een groot gedeelte eigen mening verward met wat echte feiten zijn. Mijn mening is anders en de echte feiten ken ik niet...
Domo Arigato!
pi_101906701
Vreemdgaan goedpraten :') . Vreemdgangers verdienen een nekschot, klaar. En TS moet d'r seksuele lusten gewoon botvieren op een vrijgezel. Van een jaar of 21. Met een bef-uithoudingsvermogen van een uur of 2, minstens.
pi_101907067
ik ben nog lang geen 40+ rubriek maar dat terzijde,
bedenk je 2 dingen...

1: je verziekt het leven van ZIJN vrouw + kind
2: ooit zal jij je net zo voelen als zijn vrouw, want mensen die vreemdgaan zullen (meestal dan) nooit veranderen.
en ook al gaat hij scheiden en met jou verder, als hij zo harteloos is om dit soort situatie's te creëren dan zal hij hier niks van leren en het herhalen.

als je hiermee doorgaat, hoop ik dat als jij ooit gelukkig zal worden met de man van je leven...
jouw droom net zo in elkaar stort als die van zijn vrouw .. en kind! :r
  dinsdag 13 september 2011 @ 18:39:38 #40
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_101907164
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:22 schreef Ireyon het volgende:
Vreemdgaan goedpraten :') . Vreemdgangers verdienen een nekschot, klaar. En TS moet d'r seksuele lusten gewoon botvieren op een vrijgezel. Van een jaar of 21. Met een bef-uithoudingsvermogen van een uur of 2, minstens.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:36 schreef deadly_kiss het volgende:
ik ben nog lang geen 40+ rubriek maar dat terzijde,
bedenk je 2 dingen...

1: je verziekt het leven van ZIJN vrouw + kind
2: ooit zal jij je net zo voelen als zijn vrouw, want mensen die vreemdgaan zullen (meestal dan) nooit veranderen.
en ook al gaat hij scheiden en met jou verder, als hij zo harteloos is om dit soort situatie's te creëren dan zal hij hier niks van leren en het herhalen.

als je hiermee doorgaat, hoop ik dat als jij ooit gelukkig zal worden met de man van je leven...
jouw droom net zo in elkaar stort als die van zijn vrouw .. en kind! :r
:) Wat zijn mensen toch open minded voor de wereld ideeën van een ander :') Gelukkig MOETEN we allemaal hetzelfde denken anders verdien je een nekschot of erger ;)
Domo Arigato!
pi_101907266
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:10 schreef Black_Ninja het volgende:

Het is een tijdelijk probleem. Zodra zijn vriendin niet meer zwanger is zal de seksdrive waarschijnlijk weer terugkeren.
Waarop baseer je dat?
Jij denkt dat als er 24 uur per dag voor een baby gezorgd moet worden dat de seksdrive weer aantrekt? Vooral die gebroken nachten schijnen erg goed te zijn voor de seksdrive. :s)
pi_101907330
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:22 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Waarom is eenmaal over die grens niets hetzelfde? Ik denk toch dat je hier een groot gedeelte eigen mening verward met wat echte feiten zijn. Mijn mening is anders en de echte feiten ken ik niet...
Je begrijpt echt niet wat liegen, bedriegen, vreemdgaan, huichelen en verraad veroorzaakt? Wat het doet met een persoon, het vertrouwen? Moet ik je nou echt uitleggen waarom vreemdgaan zo erg is voor zijn zwangere vriendin? (Was zijn vriendin tijdig op de hoogte, was het geen vreemdgaan meer.) Hij is onvolwassen en laf. Hoe kan je nou je pik in een andere vrouw stoppen en vrolijk thuiskomen en kroelen met je vriendin terwijl je haar in haar ogen aankijkt? Hoe kan je dat nog oprechte liefde noemen? Wat is een relatie zonder eerlijkheid en vertrouwen? Het is vast spannend, stiekem bezig zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2011 18:46:14 ]
pi_101907352
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:39 schreef Black_Ninja het volgende:

:) Wat zijn mensen toch open minded voor de wereld ideeën van een ander :') Gelukkig MOETEN we allemaal hetzelfde denken anders verdien je een nekschot of erger ;)
Vreemdgangers zijn gewoon tuig uit dezelfde categorie als dieven en moordenaars, met het verschil dat het helaas niet wettelijk strafbaar is. Voor eigen gewin bewust leed veroorzaken is walgelijk, daar sta ik niet open voor nee.
pi_101907442
Je ontmoette hem 8 maanden geleden en ze verwachten een kindje eind van dit jaar? Dus dit was al aan de gang voordat zijn vriendin zwanger was? Ach laat ik maar geen moreel oordeel vellen. Als jij maar plezier hebt. ;(
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_101907445
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:39 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

[..]

1) Hoe zou jij het vinden als je vriendin vreemdgaat?
2) Ben jij weleens vreemdgegaan?
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2011 @ 19:02:02 #46
137949 Disana
pi_101907966
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:00 schreef Black_Ninja het volgende:

Wat is er mis met een beetje solidariteit? Daar ben je een stel voor.
pi_101908523
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:45 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Vreemdgangers zijn gewoon tuig uit dezelfde categorie als dieven en moordenaars, met het verschil dat het helaas niet wettelijk strafbaar is. Voor eigen gewin bewust leed veroorzaken is walgelijk, daar sta ik niet open voor nee.
Jeetje, wat een bekrompen ideeen.
Het is maar seks, joh.
pi_101908561
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:16 schreef cafca het volgende:

[..]

Het is maar seks, joh.
Wat een bekrompen idee.
pi_101908656
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:16 schreef cafca het volgende:

[..]

Jeetje, wat een bekrompen ideeen.
Het is maar seks, joh.
O boy, pas maar op, nu ga je het krijgen.
  dinsdag 13 september 2011 @ 19:19:53 #50
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_101908665
Kan dit naar PUB?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 13 september 2011 @ 19:27:43 #51
351225 cohorne
cocaine en aapjes
pi_101908965
gewoon lekker doornaaien en je nergens schuldig over voelen.

heb het zelf ook zo gedaan bij alle 4 de zwangerschappen van mn vrouw, ben op die periodes na nooit meer vreemd gegaan. we zijn al 35 jaar gelukkig getrouwd inmiddels en ze weet het nog steeds niet.
cohorne heeft geen premium account
pi_101909027
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

O boy, pas maar op, nu ga je het krijgen.
Ah, ga ik nu eindelijk seks krijgen? :P
pi_101910646
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:22 schreef Ireyon het volgende:
En TS moet d'r seksuele lusten gewoon botvieren op een vrijgezel. Van een jaar of 21. Met een bef-uithoudingsvermogen van een uur of 2, minstens.
Je hebt PM oO<

Neeeee, geintje :')

Mijn Trolalarm gaat af hier :D

Maar als het waar is heb echt medelijden met die vrouw of vriendin van die goser,
want dit is natuurlijk letterlijk een KUTstreek ...

Het zal je gebeuren :'(

[ Bericht 6% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 13-09-2011 20:16:33 ]
pi_101910720
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:19 schreef static het volgende:
Kan dit naar PUB?
of naar Onzin... effe wachten :P
pi_101911708
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Je hebt PM oO<

Mijn Trolalarm gaat af hier :D

Maar als het waar is heb echt medelijden met die vrouw of vriendin van die goser,
want dit is natuurlijk letterlijk een KUTstreek ...

Het zal je gebeuren :'(
En toch, om even serieus te reageren, vind ik het de verantwoordelijkheid van de man die vreemdgaat, niet van TS.
pi_101912126
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Je hebt PM oO<

Jammer
pi_101929676
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:27 schreef cohorne het volgende:
gewoon lekker doornaaien en je nergens schuldig over voelen.

heb het zelf ook zo gedaan bij alle 4 de zwangerschappen van mn vrouw, ben op die periodes na nooit meer vreemd gegaan. we zijn al 35 jaar gelukkig getrouwd inmiddels en ze weet het nog steeds niet.
Dat deed je vrouw ook voordat ze zwanger werd. Hoe voelt dat om 4 kinderen op te voeden die niet van jezelf zijn?
pi_101932283
Ik wacht met spanning op de terugkomst van TS. Die zal vast verheugd zijn over alle leuke- en opbouwende tips die ze hier gelezen heeft! :)
pi_101932319
Op de manier waar hij zichzelf uitnodigde lijkt het me zo wie zo dat het niet de eerste keer is dat hij dat doet. Ts schijnt zelf het niet erg te vinden dat ze mee helpt aan het bedriegen van zijn vriendin, waarom zou ze ook, zij is immer vrijgezel. Als iemand vreemd gaat is dat met een reden en zal diegene ook de gevolgen ervan moeten aanvaarden. Als je toch al uit de relatie wil dan snap ik die stap, want je gaat verder en zal ook binnen de kortste keren je partner vertellen, luister ik heb een ander ik stop met deze relatie. Als je helemaal ruggegraat hebt stop je ook met naar bed gaan met je partner als je op een ander verliefd bent geworden en ga je met jouw partner ook zo snel mogelijk " het gesprek " aan om de relatie te beeindigen.. Deze echter wil vast geen relatie met de TS, maar gewoon lekker buiten de deur neuken en dan terug naar zijn bezwangerde vriendin. Dan is waardeloos en ik vraag me ook af hoe hij dat doet. Lijkt me een zeer egositisch, gevoelloos persoon.
hi there good people
  Moderator woensdag 14 september 2011 @ 11:33:32 #60
9859 crew  Karina
Woman
pi_101932388
Ik vermoed dat TS niet meer terug komt en eerlijk gezegd vind ik het nogal een vaag verhaal. ALS het waar is tenminste. Het klinkt meer als een soort dagdroom: oudere vrouw wordt verleid door jonge vent.

En wat is eigenlijk een "data assistent"? Niet dat, dat relevant is, maar dat viel me op.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')