Is dat de huidige benaming voor flippo'en?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:15 schreef kevin_ het volgende:
Ik ga flippen als Nadal de volgende 2 sets wint
ik stem voorquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:19 schreef iPat het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af waarom Nadal geen mouwloze shirts meer draagt.
Nieuw imago. Niet meer het halve wilde jong uit de "jungle van Spanje", maar iets beschaafder.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:19 schreef iPat het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af waarom Nadal geen mouwloze shirts meer draagt.
Hij speelde idd de eerste 2 uur als een natte krant.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Zonde dat Nadal pas zo laat op gang komt.
wimbledonfinale 2007 verloor hij..quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:22 schreef Nober het volgende:
Heb ooit eens gelezen dat als een wedstrijd langer duurt dan 3 uur dat Nadal dan wint.... is dat nog steeds?
Dat kan alleen Martinquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Djokovic speelt met cheats. Hij speelt in god mode.
Backhand vooral.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Djokovic heeft zo'n genadeloze forehand
Qua tijd is het gewoon een dikke 4-setter natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:26 schreef iPat het volgende:
Beetje anti-climax als deze wedstrijd in 3 sets eindigt. Dit is zo'n wedstrijd waarbij beide mannen na het laatste punt neer horen te vallen omdat ze op zijn.
Dat is het al drie kwart set.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:26 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop echt dat het een vierde set wordt. Dan wordt het echt een kwestie van wilskracht, vooral mentaal en fysiek voor Djokovic.
duidelijk jaquote:
quote:
Heeft hij laatste tijd weinig last van gehad hoorquote:
Ja.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:34 schreef Ambrosius het volgende:
Stond Djokovic nou echt 3 keer een break voor in deze set?
Jazeker.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:34 schreef Ambrosius het volgende:
Stond Djokovic nou echt 3 keer een break voor in deze set?
Federer haalt opgelucht adem nu, want tegen beiden was hij in deze wedstrijd van de baan geveegd.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:36 schreef iPat het volgende:
Ik vraag me af wat Federer hiervan vindt.
Waarschijnlijk iets met "didn't watch".quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:36 schreef iPat het volgende:
Ik vraag me af wat Federer hiervan vindt.
Tegen Nadal wel, Djokovic niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Federer haalt opgelucht adem nu, want tegen beiden was hij in deze wedstrijd van de baan geveegd.
Heerlijk was die hèquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Over leuke wedstrijden gesproken: ik heb die uit je avatar gisteravond nog herkeken!
Ik verbaas me iedere keer weer hoe achterlijk mentaal sterk Nadal is.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:39 schreef franklop het volgende:
je moet nadal ook niet een klein beetje hoop geven, zeker niet tot drie keer toe. ik zeg; 6-2 en 6-3 voor nadal na deze set
Dat denkt Djokovic nu ookquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:41 schreef Salamando het volgende:
Verkeerde keus Djoko, sla hem dan cross!
Is ie Nederlands ja?quote:
Zou Gijpie kijken? Lekker op het bankje, broekje uit.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:42 schreef Djokotron het volgende:
OMG even een schoon onderbroekje halen
Hij denkt zoiets in het nederlands, hij heeft geen idee wat het betekentquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:42 schreef bynnad het volgende:
[..]
Hij denkt zoiets in het nederlands, hij heeft geen idee wat het betekent
Welke van de 500 in het stadion?quote:
Ze vinden het onterecht dat Djokovic deze TB verloor en verlaten het stadion.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:43 schreef iPat het volgende:
Heel de box van Nadal heeft nieuw ondergoed nodig lijkt wel.
Heerlijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:44 schreef Federer-fan het volgende:
Ongelofelijk. Hebben jullie ooit zo'n intense wedstrijd gezien? Ik vind het echt heftig om naar te kijken.
Voor hetzelfde geldt wint Djokovic in 3 en was Nadal gewoon kansloos.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:44 schreef Federer-fan het volgende:
Ongelofelijk. Hebben jullie ooit zo'n intense wedstrijd gezien? Ik vind het echt heftig om naar te kijken.
Hier nog een. Ik ben af en toe gewoon bang dat ze een hartaanval krijgen. Wat is dit ongelofelijk intensief zeg.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is een klassieker in wording als Djokovic nu gefrustreerd gaat raken. Ik geniet van deze set al meer dan dat ik van de legendarische Federer - Nadal Wimbledon finale.
Sorry maar je bent echt een mongool als je nu uitschakeltquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:44 schreef Operc het volgende:
De 4e set afkijken wordt me toch wat te gortig vrees ik..
Ja, dat weet je dus niet bij sport.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geldt wint Djokovic in 3 en was Nadal gewoon kansloos.
Sterker nog, ik denk dat je een ban aan je broek hebt hangen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Sorry maar je bent echt een mongool als je nu uitschakelt
Idd. Dit is een terecht excuus om morgenvroeg brak te zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Download set 4 (en 5) is ondenkbaar?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:45 schreef alors het volgende:
ik ga het nu gewoon uitkijken hoor, neem morgen wel een golden power voor college om wakker te blijven
Dat je überhaupt met die suggestie komt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Download set 4 (en 5) is ondenkbaar?
ja zeg, historische momenten moet je live meemakenquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Download set 4 (en 5) is ondenkbaar?
Pak de fakkels!quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat je überhaupt met die suggestie komt.
Ja maar college............quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:46 schreef alors het volgende:
[..]
ja zeg, historische momenten moet je live meemaken
Of is gefrustreerd omdat Murray weer geen GS heeft.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:48 schreef alors het volgende:
[..]
ach mn docent is een chille Brit, die snapt dat wel.
Mooi zo, Change is gonna come.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:48 schreef alors het volgende:
[..]
ach mn docent is een chille Brit, die snapt dat wel.
Murray Brits of Schots, waar is de poll?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:48 schreef Salamando het volgende:
[..]
Of is gefrustreerd omdat Murray weer geen GS heeft.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:45 schreef Szura het volgende:
[..]
beide een sterk puntquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat je een ban aan je broek hebt hangen.
Schotten zijn Britten?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Murray Brits of Schots, waar is de poll?
TODAY, ANDY MURRAY IS 72% BRITISHquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Murray Brits of Schots, waar is de poll?
Ik ben voor het tennisquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:51 schreef Operc het volgende:
Is iedereen hier voor Nadal of niet? Ikzelf wel
Ik ben voor een vijf-setter. Laat ik het zo zeggen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:51 schreef Operc het volgende:
ik welquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:51 schreef Operc het volgende:
Dat sowieso, maar het zou wel zonde zijn als Nadal dat eruit sleept en dan alsnog verliest. (vind ik)quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik ben voor een vijf-setter. Laat ik het zo zeggen.
Klein?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Mooie smash voor een klein persoon als Nadal
Ik vind 1.85m niet echt kleinquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Mooie smash voor een klein persoon als Nadal
Neen! Ik ben voor een mooie pot tennis. Waarbij Djokovic wint.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:51 schreef Operc het volgende:
Nadal, de pygmee uit de jungle van Mallorcaquote:
Fixedquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:53 schreef Eska het volgende:
[..]
Neen! Ik ben voor een mooie pot tennis. Waarbij Djokovic Nadal wint.
Onnodige fout of niet, zo simpel is hetquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:54 schreef Operc het volgende:
Trouwens, dat kunnen jullie me ook vast kort uitleggen: wanneer is iets een forced en wanneer een unforced error?
Er zijn nogal wat grensgevallen ja die natuurlijk subjectief worden beoordeeld.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:55 schreef Salamando het volgende:
[..]
Onnodige fout of niet, zo simpel is het![]()
Er zit iemand achter de knopjes die het bepaald, dus volgens mij is er geen definitie voor.
Helder, dankquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:55 schreef Salamando het volgende:
[..]
Onnodige fout of niet, zo simpel is het![]()
Er zit iemand achter de knopjes die het bepaald, dus volgens mij is er geen definitie voor.
Ik geloof niet zo in de blessures van Djokovic. Hij wilt gewoon een massagequote:Op dinsdag 13 september 2011 01:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Blessurebehandeling. Dat geeft een psychologische voordeel voor Nadal. Die blessure gaat natuurlijk in het hoofd spelen van Djokovic
Precies, bij 80-90% van de ballen is het redelijk makkelijk te beoordelen, maar de rest...quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat grensgevallen ja die natuurlijk subjectief worden beoordeeld.
staat 3 minuten voor toch?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Djokovic krijgt wel een bizar lange time-out.
Vrij normaal toch, voor zo'n behandeling?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Djokovic krijgt wel een bizar lange time-out.
Heeft ie al een paar keer gedaan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Zei Nadal nou Come On in plaats van Vamos?
Eind van de 3e set was idd jammer. Maar verder is hij zó scherp en alert. Bijna bizar soms.quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Op de belangrijke punten speelt Djokovic zo goed. Behalve dan aan het einde van de derde set.
dohquote:Op dinsdag 13 september 2011 02:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik geloof nog steeds dat Djokovic die blessure heeft gefaked om Nadal uit zijn ritme te halen
Net zoals Mantila tegen van Lottumquote:Op dinsdag 13 september 2011 02:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik geloof nog steeds dat Djokovic die blessure heeft gefaked om Nadal uit zijn ritme te halen
Nahquote:Op dinsdag 13 september 2011 02:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |