Nee, zeker niet en het is jou gegund om de laatste (..?) te openen ....quote:Op maandag 12 september 2011 23:07 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nummer 58 al weer... We mogen onszelf ook wel een complimentje geven... Dat is beslist niet slecht voor een buitenlandse BB...
Leon super?quote:Op maandag 12 september 2011 23:11 schreef DjinN het volgende:
Ik vind Leon super, had alleen liever dat Daggy onderhand op zou flikkeren
In vergelijking met Daggy: JA. Überhaupt had ik eigenlijk niet daadwerkelijk iets tegen hem.quote:
ik zie alleen maar een treurig poppetjequote:Op maandag 12 september 2011 23:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Astublieft ....
[ afbeelding ]
Danke schön Tegengas.quote:
ma goed,als dat allemaal sexy is ga ik wel vrijwillig het klooster in en zweer de sex afquote:Op maandag 12 september 2011 23:21 schreef DjinN het volgende:
*proest* Und jetzt bei mir! Sexy people. Jordan, Valencia und Florian!![]()
![]()
Ik verbaas me hier nergens meer over ....quote:Op maandag 12 september 2011 23:32 schreef beequeen het volgende:
Als Daggi wint.........gaat nooit gebeuren.
Wat ga je dit keer verorberen?quote:Op maandag 12 september 2011 23:32 schreef beequeen het volgende:
Als Daggi wint.........gaat nooit gebeuren.
LOL, die slof van Huub smaakte niet. Maar dat Rayo wint weet ik zeker.quote:
Tja ze leuken het allemaal wel wat op maar het blijft een van de slechtste BB die ik ooit gezien heb. Het begin van deze show was top... maar als snel begonnen ze met terugblikken. Van de bewoners vond ik er eigenlijk maar 2 leuk. Ingrid en Jasmin. En dat is wel heel erg magertjes.quote:Op maandag 12 september 2011 23:39 schreef DjinN het volgende:
Ik zit gewoon focking helemaal niet eens meer op de show zelf te lettenHet duurt me te lang en die kutDaggy irriteert me
Ik dus ook.quote:
quote:
Hij is lange tijd mijn favoriet geweest, maar de manier waarop hij zich eerst van Ingrid enquote:
Na het vertrek van Inge zeker weten. Inge was mijn absolute winnares.quote:Op maandag 12 september 2011 23:47 schreef DjinN het volgende:
Voor mij de enige echte winnaar. Op alle fronten.
Punt basta dingsbums!
Dit is echt de langste BB-finale die ik ooit heb gezien... Een hele zit en we zijn er nog lang niet...quote:Op maandag 12 september 2011 23:50 schreef DjinN het volgende:
Echt die fakking kutreclame word ik nu echt even doodziek van he
Voor mij een teken aan de wand, dat de Powerfrau Daggy van BB moet gaan winnen ....quote:Op maandag 12 september 2011 23:51 schreef akveor het volgende:
Ik blijf dat Daggy publiek maar frappant vinden.
[ afbeelding ]
Ingehuurd door BB. Wie komt er nou naar de studio voor Daggi behalve haar familie?quote:Op maandag 12 september 2011 23:51 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook want voor de anderen zijn er nauwelijks spandoeken, zag er eentje van Rayo... Waar zijn hun fans dan...quote:Op maandag 12 september 2011 23:51 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we misschien dit topic nog volmaken ....quote:Op maandag 12 september 2011 23:52 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dit is echt de langste BB-finale die ik ooit heb gezien... Een hele zit en we zijn er nog lang niet...
quote:Op maandag 12 september 2011 23:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik ook want voor de anderen zijn er nauwelijks spandoeken, zag er eentje van Rayo... Waar zijn hun fans dan...
Ik neem er ook maar eentje... Proost...quote:Op maandag 12 september 2011 23:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kunnen we misschien dit topic nog volmaken ....Tijd voor een biertje dan maar.
Ja, Danke. We hebben hier best wel een leuke tijd gehad, ga misschien toch maar BB UK volgen hierna .....quote:Op maandag 12 september 2011 23:57 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik neem er ook maar eentje... Proost...
BBUK lijkt veelbelovend ondanks dat er geen stream is.quote:Op maandag 12 september 2011 23:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, Danke. We hebben hier best wel een leuke tijd gehad, ga misschien toch maar BB UK volgen hierna .....
[ afbeelding ]
Zeker weten, we hebben ons zeker in het begin hier heel wat late uurtjes vermaakt... We waren een goed team voor de nachtploeg...quote:Op maandag 12 september 2011 23:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, Danke. We hebben hier best wel een leuke tijd gehad, ga misschien toch maar BB UK volgen hierna .....
[ afbeelding ]
http://de.justin.tv/jippijo2#/w/1757253840/2quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:04 schreef spapaars het volgende:
Net thuis, iemand een link voor de livestream?
Topquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
http://de.justin.tv/jippijo2#/w/1757253840/2
+1 Bedankt allemaal... En ik heb vanavond ook Ransjih wel een beetje gemist,,,quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:01 schreef beequeen het volgende:
Daar zeg je wat Tegengas, bedankt allemaal. In je uppie posten is ook niks.
Daggy natuurlijk.... dat ligt er dik bovenop... en Rayo heb ik die dolk in Ingrid's rug nog niet vergeven.quote:
+1quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Daggy natuurlijk.... dat ligt er dik bovenop... en Rayo heb ik die dolk in Ingrid's rug nog niet vergeven.
Dan ga ik echt over mijn nek. Daggi heeft Rayo 4 keer genomineerd. Kutwijf.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:10 schreef akveor het volgende:
Daggy natuurlijk.... dat ligt er dik bovenop... en Rayo heb ik die dolk in Ingrid's rug nog niet vergeven.
En voor de rest geslapen en elke opdracht al na 5 minuten opgegeven...quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan ga ik echt over mijn nek. Daggi heeft Rayo 4 keer genomineerd. Kutwijf.
Kom, wees nou een beetje blij voor haar dat zij opeens op wonderbaarlijke wijze van al haar lichamelijke klachten genezen is... Een mirakel...quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:21 schreef DjinN het volgende:
Nou flikker op trut en laat de echte winnaar naar buiten komen
Ja is echt een mirakel hequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:23 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Kom, wees nou een beetje blij voor haar dat zij opeens op wonderbaarlijke wijze van al haar lichamelijke klachten genezen is... Een mirakel...
neeee......ze heeft circel gestolen van rayoquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:23 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Kom, wees nou een beetje blij voor haar dat zij opeens op wonderbaarlijke wijze van al haar lichamelijke klachten genezen is... Een mirakel...
Een beschermengel steel je niet zomaar... Die weten zich best goed te verdedigen...quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:24 schreef trollie67 het volgende:
[..]
neeee......ze heeft circel gestolen van rayo
Ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:28 schreef beequeen het volgende:
Ik ben gewoon blij dat Rayo gewonnen heeft. Tot een andere BB.
Wiedersehen .....quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:28 schreef beequeen het volgende:
Ik gun het Rayo ook wel... Tot een volgende BB beequeen....quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:28 schreef beequeen het volgende:
Belachelijk dat wij niet zijn uitgenodigd...quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand een stream voor de after-party .....?
Ja ik ook en dat je dan altijd nog wat flarden van gesprekken hoort...quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:36 schreef DjinN het volgende:
Vind ik altijd zo'n treurig moment..als alle lichten uitgaan
ja idd..en alle blije momenten even bijelkaar...pffquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja ik ook en dat je dan altijd nog wat flarden van gesprekken hoort...
Die laatste fotoquote:Op dinsdag 13 september 2011 04:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedankt allemaal voor de lol hier de laatste 4 maanden, de winnaar van BB DE 2011.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 september 2011 04:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Damn, dat is snel ......![]()
[ afbeelding ]
Dat stuk van de ex BBDE Boss is veuls te lang voor de inhoud. Begon veelbelovend maar toen werd slaapverwekkend...quote:Op maandag 19 september 2011 15:53 schreef beequeen het volgende:
Interessant artikel van de voormalige BBDE boss.
http://www.quotenmeter.de/cms/?p1=n&p2=52058&p3=
En de nieuwe single van Der Checker vom Neckar.
http://www.promis-inside.(...)entlicht-neuen-song/
![]()
Leuk van Bullshito, maar geen woord over de 125K.![]()
Het is idd een lap tekst, ik hoop dat je het laatste gedeelte gelezen hebt. Dat was het meest intressante.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:57 schreef akveor het volgende:
Dat stuk van de ex BBDE Boss is veuls te lang voor de inhoud. Begon veelbelovend maar toen werd slaapverwekkend...
Pfff Uwe van vorig jaar... die gast was zo ontzettend langweilig. Enige wat ie deed was met z'n spieren bezig zijn en zich vooral met niemand bemoeien.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is idd een lap tekst, ik hoop dat je het laatste gedeelte gelezen hebt. Dat was het meest intressante.![]()
Dit joetoepje wil ik je niet onthouden.
Ik keek BBDE voor het eerst, maar het is wel duidelijk dat veel fake is. Where did the RLS go?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:57 schreef akveor het volgende:
Pfff Uwe van vorig jaar... die gast was zo ontzettend langweilig. Enige wat ie deed was met z'n spieren bezig zijn en zich vooral met niemand bemoeien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |