Kom, wees nou een beetje blij voor haar dat zij opeens op wonderbaarlijke wijze van al haar lichamelijke klachten genezen is... Een mirakel...quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:21 schreef DjinN het volgende:
Nou flikker op trut en laat de echte winnaar naar buiten komen
Ja is echt een mirakel hequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:23 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Kom, wees nou een beetje blij voor haar dat zij opeens op wonderbaarlijke wijze van al haar lichamelijke klachten genezen is... Een mirakel...
neeee......ze heeft circel gestolen van rayoquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:23 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Kom, wees nou een beetje blij voor haar dat zij opeens op wonderbaarlijke wijze van al haar lichamelijke klachten genezen is... Een mirakel...
Een beschermengel steel je niet zomaar... Die weten zich best goed te verdedigen...quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:24 schreef trollie67 het volgende:
[..]
neeee......ze heeft circel gestolen van rayo
Ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:28 schreef beequeen het volgende:
Ik ben gewoon blij dat Rayo gewonnen heeft. Tot een andere BB.
Wiedersehen .....quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:28 schreef beequeen het volgende:
Ik gun het Rayo ook wel... Tot een volgende BB beequeen....quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:28 schreef beequeen het volgende:
Belachelijk dat wij niet zijn uitgenodigd...quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand een stream voor de after-party .....?
Ja ik ook en dat je dan altijd nog wat flarden van gesprekken hoort...quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:36 schreef DjinN het volgende:
Vind ik altijd zo'n treurig moment..als alle lichten uitgaan
ja idd..en alle blije momenten even bijelkaar...pffquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja ik ook en dat je dan altijd nog wat flarden van gesprekken hoort...
Die laatste fotoquote:Op dinsdag 13 september 2011 04:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedankt allemaal voor de lol hier de laatste 4 maanden, de winnaar van BB DE 2011.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 september 2011 04:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Damn, dat is snel ......![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |