quote:
Hij is lange tijd mijn favoriet geweest, maar de manier waarop hij zich eerst van Ingrid enquote:
Na het vertrek van Inge zeker weten. Inge was mijn absolute winnares.quote:Op maandag 12 september 2011 23:47 schreef DjinN het volgende:
Voor mij de enige echte winnaar. Op alle fronten.
Punt basta dingsbums!
Dit is echt de langste BB-finale die ik ooit heb gezien... Een hele zit en we zijn er nog lang niet...quote:Op maandag 12 september 2011 23:50 schreef DjinN het volgende:
Echt die fakking kutreclame word ik nu echt even doodziek van he
Voor mij een teken aan de wand, dat de Powerfrau Daggy van BB moet gaan winnen ....quote:Op maandag 12 september 2011 23:51 schreef akveor het volgende:
Ik blijf dat Daggy publiek maar frappant vinden.
[ afbeelding ]
Ingehuurd door BB. Wie komt er nou naar de studio voor Daggi behalve haar familie?quote:Op maandag 12 september 2011 23:51 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook want voor de anderen zijn er nauwelijks spandoeken, zag er eentje van Rayo... Waar zijn hun fans dan...quote:Op maandag 12 september 2011 23:51 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we misschien dit topic nog volmaken ....quote:Op maandag 12 september 2011 23:52 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dit is echt de langste BB-finale die ik ooit heb gezien... Een hele zit en we zijn er nog lang niet...
quote:Op maandag 12 september 2011 23:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik ook want voor de anderen zijn er nauwelijks spandoeken, zag er eentje van Rayo... Waar zijn hun fans dan...
Ik neem er ook maar eentje... Proost...quote:Op maandag 12 september 2011 23:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kunnen we misschien dit topic nog volmaken ....Tijd voor een biertje dan maar.
Ja, Danke. We hebben hier best wel een leuke tijd gehad, ga misschien toch maar BB UK volgen hierna .....quote:Op maandag 12 september 2011 23:57 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik neem er ook maar eentje... Proost...
BBUK lijkt veelbelovend ondanks dat er geen stream is.quote:Op maandag 12 september 2011 23:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, Danke. We hebben hier best wel een leuke tijd gehad, ga misschien toch maar BB UK volgen hierna .....
[ afbeelding ]
Zeker weten, we hebben ons zeker in het begin hier heel wat late uurtjes vermaakt... We waren een goed team voor de nachtploeg...quote:Op maandag 12 september 2011 23:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, Danke. We hebben hier best wel een leuke tijd gehad, ga misschien toch maar BB UK volgen hierna .....
[ afbeelding ]
http://de.justin.tv/jippijo2#/w/1757253840/2quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:04 schreef spapaars het volgende:
Net thuis, iemand een link voor de livestream?
Topquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
http://de.justin.tv/jippijo2#/w/1757253840/2
+1 Bedankt allemaal... En ik heb vanavond ook Ransjih wel een beetje gemist,,,quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:01 schreef beequeen het volgende:
Daar zeg je wat Tegengas, bedankt allemaal. In je uppie posten is ook niks.
Daggy natuurlijk.... dat ligt er dik bovenop... en Rayo heb ik die dolk in Ingrid's rug nog niet vergeven.quote:
+1quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Daggy natuurlijk.... dat ligt er dik bovenop... en Rayo heb ik die dolk in Ingrid's rug nog niet vergeven.
Dan ga ik echt over mijn nek. Daggi heeft Rayo 4 keer genomineerd. Kutwijf.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:10 schreef akveor het volgende:
Daggy natuurlijk.... dat ligt er dik bovenop... en Rayo heb ik die dolk in Ingrid's rug nog niet vergeven.
En voor de rest geslapen en elke opdracht al na 5 minuten opgegeven...quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan ga ik echt over mijn nek. Daggi heeft Rayo 4 keer genomineerd. Kutwijf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |