Ik hou niet van de Efteling.quote:Op maandag 19 september 2011 22:03 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Een domme reactie inderdaad, vandaar mijn corrigerende bejegening.
Is het een optie voor je om inhoudelijk op mijn repliek in te gaan of blijf je meieren?
Ik zie geen reden om dan niet twee ramen op de eerste verdieping te maken. Dat ziet er een stuk beter uit dan één zo'n raam.quote:Op maandag 19 september 2011 21:53 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Kun je even je toon matigen, onbenul?
[..]
Zie hier de oude situatie:
[ afbeelding ]
De oorspronkelijke raamopeningen zijn niet alleen exact overgenomen, maar de hele gevel is bovendien voorzien van kwalitatief hoogwaardig materiaal dat ogenschijnlijk lijkt op het bestaande. Hadden ze volgens jou moeten kiezen voor een jaren 30 raamverdeling terwijl de rest van de plattegrond daar helemaal geen aanleiding toe geeft? Je houdt zeker van de Efteling ook?
Beter verdiep je je voortaan eer je dergelijke waardeloze posts neergooit.
Twee ramen op de eerste verdieping zou je kunnen maken, maar:quote:Op maandag 19 september 2011 22:51 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om dan niet twee ramen op de eerste verdieping te maken. Dat ziet er een stuk beter uit dan één zo'n raam.
Als je dan dezelfde soort bakstenen gebruikt als de naastgelegen huizen dan past het al een stuk beter in het rijtje.
Dit is gewoon een doorn in het oog en het ziet er niet uit.
Ik ken de situatie en geloof me, dit ziet er 10x beter uit dan wat er stond. Ergens anders in de wijk hebben ze jouw oplossing geprobeerd, een jaar of 10-15 terug, dat ziet er nu heel erg pauper uit. En dat is niet omdat het slecht onderhouden heeft, maar het mist karakter.quote:Op maandag 19 september 2011 22:51 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om dan niet twee ramen op de eerste verdieping te maken. Dat ziet er een stuk beter uit dan één zo'n raam.
Als je dan dezelfde soort bakstenen gebruikt als de naastgelegen huizen dan past het al een stuk beter in het rijtje.
Dit is gewoon een doorn in het oog en het ziet er niet uit.
Grappig, ik postte een tijd geleden haast woordelijk hetzelfde.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:59 schreef yinu het volgende:
En voor de mensen die alsmaar vinden dat je een nep-oude gevel moet plaatsen omdat het toevallig een oude wijk is: bedenk dat stadsgezichten zoals de Amsterdamse grachtengordel, maar ook de wijk Wittevrouwen in Utrecht, niet in een paar jaar uit de grond gestampt zijn zoals de huidige vinex-wijken. Daar is eeuwen overheen gegaan. Waardoor je soms 17e eeuwse gevels naast 19e eeuwse neoclassicistische gebouwen naast begin 20e eeuwse stijlvoorbeelden ziet staan.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:51 schreef k_man het volgende:
[..]
In het centrum van Amsterdam is eigenlijk hetzelfde aan de hand als wat ik eerder zei over Venetië en wat zich voordoet in zo ongeveer elke stad van betekenis. Als je er nu doorheen loopt zie je een charmant, gezellig, oud Anton Pieckachtig centrum. Dat komt op de leek wellicht over als een coherent geheel (want allemaal 'oud'), maar is het allerminst. Gedurende de loop van de geschiedenis is het continu aan verandering onderhevig geweest: er zijn gebouwen gesloopt en er zijn gebouwen voor terug gekomen, gebouwd in de stijl van destijds. Het is een mix van 17e, 18e, 19e en (begin) 20e eeuw en iedereen vindt dat prima. Maar waag het niet om er iets hedendaags tussen te zetten! Dan is het opeens te modern, niet passend in de historische context en meer van dat soort argumenten. Terwijl uiteindelijk, over 200 jaar, iedereen weer zal denken dat het zo'n mooi oud centrum is (maar waag het niet om er iets 23e-eeuws naast te bouwen!).
Meisje tochquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
of het plafon is zo scheef of de vloer... Dus kan me best indenken dat mensen gekozen hebben voor hang zit plekken, dan zit je tenminste recht en glij je niet steeds naar je bankgenoot toe.
Wordt het oude huis van Nel Veerkamp nou eindelijk verkocht?quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:27 schreef Remco_h het volgende:
[ afbeelding ]
Het plafond en de muren kleuren mooi bij de vloer...
ga is ergens anders irritant doenquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:24 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Meisje toch![]()
De achterwand aan de gevel is schuin, de rest is puur optisch bedrog wat jij blijkbaar niet kunt corrigeren.
OMG, daar woonden een stel symmetrie-neuroten! Twee hangstoelen, twee weetikveels vooraan, twee tafeltjes (links en rechts achter), wandmeubel ter uitbalancering van de schouw...quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:52 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Voor maar 1,5 miljoen in Hoorn:
Wel handig met stofzuigen.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)rd-13/fotos/#foto-10
Oei! Daar kan je lekker skaten!quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:27 schreef Remco_h het volgende:
[ afbeelding ]
Het plafond en de muren kleuren mooi bij de vloer...
Ik wel, dat had er niet eens bij hoeven staan.quote:Op maandag 19 september 2011 21:59 schreef Resistor het volgende:
In de omschrijving staat dat http://www.funda.nl/koop/(...)-oudeschanskerweg-6/ een 'club' geweest is, maar dat zie ik niet echt terug in de slaapkamers.
Bedankt voor deze prachtige toevoeging aan mijn woordenschat!quote:
Het opvallende vond ik juist het _niet_ erotiserende interieur. Er staan wel meer bordelen en clubs te koop, en die hebben een wat meer... zacht... interieur met wat... attributen zoals palen en met zeildoek beklede kussens.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:07 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik wel, dat had er niet eens bij hoeven staan.
5 slaapkamers met elk een eigen wastafel?
Nevermind, was al opgevallen zie ik ineens.
Dat is allemaal bijzaak, niet echt nodig om 'lowcost' een privehuis te runnen. Een wastafel is echter wel bittere noodzaak.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:19 schreef Resistor het volgende:
Het opvallende vond ik juist het _niet_ erotiserende interieur. Er staan wel meer bordelen en clubs te koop, en die hebben een wat meer... zacht... interieur met wat... attributen zoals palen en met zeildoek beklede kussens.
Ik denk dat het riool wat hoger ligt dan de vloer daar en dat ze het dus maar zo opgelost hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:02 schreef Killiann het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen link, ik vond hem op deze website: http://www.buzzhunt.co.uk(...)22.14.14-600x513.jpg
Maar leek me opmerkelijk genoeg om toch te posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |