SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76, Symphonic en Melting.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
quote:
kaboomquote:Op maandag 12 september 2011 21:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Knopjes
what does this button doooooooooooooo?
Joahquote:Op maandag 12 september 2011 21:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Sexy appelpop beesten, ik heb foto's
Hebben?
Ik vond hem niet eens zo slecht.quote:Op maandag 12 september 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
Wat een faal, overduidelijk in Amsterdam opgenomen.
Zo'n leuk nummerquote:Op maandag 12 september 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
Wat een faal, overduidelijk in Amsterdam opgenomen.
Ik vind het wel geinig. Ging meer om het feit dat het gewoon Amsterdam is opgenomen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vond hem niet eens zo slecht.Ben slechter gewend van Fur.
Wel je tandjes poetsen he.quote:
Ik heb ineens geen zin meer om naar programma's als Cherso en HidH te kijken, ik word er moe van en het is net alsof ik ook dommer word.quote:Op maandag 12 september 2011 21:20 schreef _Fanta het volgende:
Ik had laatst Holland in da Hood gekeken. Wat een pauperprogramma is dat zeg
Omdat ik tv ga kijkenquote:
quote:
Cherso vind ik nogwel gaan, kan altijd wel lachen om die gasten. Maar idd, slimmer word je er niet vanquote:Op maandag 12 september 2011 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb ineens geen zin meer om naar programma's als Cherso en HidH te kijken, ik word er moe van en het is net alsof ik ook dommer word.
quote:
ik word altijd een beetje verdrietig van dat soort programma'squote:Op maandag 12 september 2011 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb ineens geen zin meer om naar programma's als Cherso en HidH te kijken, ik word er moe van en het is net alsof ik ook dommer word.
Het is dan ook hersenafstompend amusement.quote:Op maandag 12 september 2011 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar kan ik helemaal inkomen, ik kijk dan ook gewoon maar niet.quote:Op maandag 12 september 2011 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik word altijd een beetje verdrietig van dat soort programma's
Ja ik dus ook. Ik kan ook niet meer naar een talentenjacht kijken. Waarom dat soort pulp kijken als je ook GoT kan kieken.quote:Op maandag 12 september 2011 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik word altijd een beetje verdrietig van dat soort programma's
Ik blijf GoT lezen als Gathering of Tweakers.quote:Op maandag 12 september 2011 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. Ik kan ook niet meer naar een talentenjacht kijken. Waarom dat soort pulp kijken als je ook GoT kan kieken.
GoT?quote:Op maandag 12 september 2011 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. Ik kan ook niet meer naar een talentenjacht kijken. Waarom dat soort pulp kijken als je ook GoT kan kieken.
GoTquote:Op maandag 12 september 2011 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ja, het is soms even verwarrendquote:Op maandag 12 september 2011 21:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik blijf GoT lezen als Gathering of Tweakers.![]()
Ik heb altijd even twee tellen nodig om het te snappen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
GoT
[..]
ja, het is soms even verwarrend
Eens kijken.quote:Op maandag 12 september 2011 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
Game of Thrones, iedereen kijken, een van de mooiste series ooit.
Wat? Kan het anders dan?quote:Op maandag 12 september 2011 21:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik blijf GoT lezen als Gathering of Tweakers.![]()
lol wtfquote:
quote:
Mijn broer heeft ze ook besteld.quote:Op maandag 12 september 2011 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben nu bezig met de boeken, en alhoewel sommige boeken al meer dan 10 jaar uit zijn, is natuurlijk precies de speciale editie die ik besteld heb vertraagd uitgebracht, dus over twee weken komt deel twee pas uit
We moeten ook pizza hebben op de Von Trier-nacht.quote:Op maandag 12 september 2011 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
pizza, en een do not want face? die kat is de antichrist!
ja het nieuwste boek dat nu uit is, komt pas in maart van de reeks die ik hebquote:Op maandag 12 september 2011 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn broer heeft ze ook besteld.Maar dat is wel kut inderdaad.
we moeten altijd pizza hebbenquote:Op maandag 12 september 2011 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
We moeten ook pizza hebben op de Von Trier-nacht.
Quote van de dag.quote:
watquote:Op maandag 12 september 2011 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja het nieuwste boek dat nu uit is, komt pas in maart van de reeks die ik heb
nee!quote:Op maandag 12 september 2011 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
wat
heb je trouwens de verschillende GoT memes al gezien?
quote:Op maandag 12 september 2011 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
döner pizza salami is a gift from the gods
dat en zin in pizzaquote:Op maandag 12 september 2011 21:33 schreef _Fanta het volgende:
Krijg trek in een kebabschotel door jullie
ja ik snap het echt niet trouwens, het is niet alsof iemand ze met de hand over zit te pennenquote:Op maandag 12 september 2011 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
wat
heb je trouwens de verschillende GoT memes al gezien?
Ik krijg altijd zo'n trek als ze over lekker voedsel gaan pratenquote:Op maandag 12 september 2011 21:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dat en zin in pizza
Dat heb ik serieus nog nooit gezien met een boek.quote:Op maandag 12 september 2011 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik snap het echt niet trouwens, het is niet alsof iemand ze met de hand over zit te pennen
en er zijn al foto's van latere boeken online, ze zijn alleen nog niet te koop![]()
[ afbeelding ]
sushisushisushisushisushisushisushisushisushisushisushisushisushisushisushiquote:Op maandag 12 september 2011 21:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zo'n trek als ze over lekker voedsel gaan praten
quote:Op maandag 12 september 2011 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus nog nooit gezien met een boek.Die cover trouwens.
Deze bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 12 september 2011 21:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zo'n trek als ze over lekker voedsel gaan praten
Het paringseizoen is weer voorbijquote:Op maandag 12 september 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
Het valt mij op nu de zomervakantie voorbij is gaat het niet meer over seks.
Een goede ontwikkeling.
quote:Op maandag 12 september 2011 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
quote:
Of het begint net en de mensen zijn gestopt met er voer te praten en doen het nu.quote:Op maandag 12 september 2011 21:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Het paringseizoen is weer voorbij
Paringseizoen?quote:Op maandag 12 september 2011 21:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Het paringseizoen is weer voorbij
Omdat ik er niet meer over begin.quote:Op maandag 12 september 2011 21:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom gaat het hier nooit meer over seks?
Omdat het kanquote:Op maandag 12 september 2011 21:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Nou Hans...quote:Op maandag 12 september 2011 21:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Of het begint net en de mensen zijn gestopt met er voer te praten en doen het nu.
omdat ik er ook haast nooit meer over beginquote:Op maandag 12 september 2011 21:39 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/272216]gewoonfaye[http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/4.gif/url] het volgende:
Dacht het niet!quote:
Een horecaspoiler, wie wil dat nou nietquote:Op maandag 12 september 2011 21:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Kutzooi, nu heb ik ook zin in een vette hap, maar ik heb al zo'n dikke pens
Reuze gezellie.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
een horecaspoiler.quote:Op maandag 12 september 2011 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Een horecaspoiler, wie wil dat nou niet
ik hou echt van die vergulde en in een hoes gestopte boeken, heb ook een exemplaar van Lord of the Rings (ja ik weet hetquote:Op maandag 12 september 2011 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Waarom beginnen wij er niet meer over?quote:Op maandag 12 september 2011 21:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat ik er ook haast nooit meer over begin
Goed gereedschap hangt onder een afdakje niewaarquote:Op maandag 12 september 2011 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Een horecaspoiler, wie wil dat nou niet
HOLY SHIT.quote:Op maandag 12 september 2011 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hou echt van die vergulde en in een hoes gestopte boeken, heb ook een exemplaar van Lord of the Rings (ja ik weet het![]()
) die er zo uit ziet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |