quote:
ik word altijd een beetje verdrietig van dat soort programma'squote:Op maandag 12 september 2011 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb ineens geen zin meer om naar programma's als Cherso en HidH te kijken, ik word er moe van en het is net alsof ik ook dommer word.
Het is dan ook hersenafstompend amusement.quote:Op maandag 12 september 2011 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb ineens geen zin meer om naar programma's als Cherso en HidH te kijken, ik word er moe van en het is net alsof ik ook dommer word.
Daar kan ik helemaal inkomen, ik kijk dan ook gewoon maar niet.quote:Op maandag 12 september 2011 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik word altijd een beetje verdrietig van dat soort programma's
Ja ik dus ook. Ik kan ook niet meer naar een talentenjacht kijken. Waarom dat soort pulp kijken als je ook GoT kan kieken.quote:Op maandag 12 september 2011 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik word altijd een beetje verdrietig van dat soort programma's
Ik blijf GoT lezen als Gathering of Tweakers.quote:Op maandag 12 september 2011 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. Ik kan ook niet meer naar een talentenjacht kijken. Waarom dat soort pulp kijken als je ook GoT kan kieken.
GoT?quote:Op maandag 12 september 2011 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. Ik kan ook niet meer naar een talentenjacht kijken. Waarom dat soort pulp kijken als je ook GoT kan kieken.
GoTquote:Op maandag 12 september 2011 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ja, het is soms even verwarrendquote:Op maandag 12 september 2011 21:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik blijf GoT lezen als Gathering of Tweakers.![]()
Ik heb altijd even twee tellen nodig om het te snappen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
GoT
[..]
ja, het is soms even verwarrend
Eens kijken.quote:Op maandag 12 september 2011 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
Game of Thrones, iedereen kijken, een van de mooiste series ooit.
Wat? Kan het anders dan?quote:Op maandag 12 september 2011 21:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik blijf GoT lezen als Gathering of Tweakers.![]()
lol wtfquote:
quote:
Mijn broer heeft ze ook besteld.quote:Op maandag 12 september 2011 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben nu bezig met de boeken, en alhoewel sommige boeken al meer dan 10 jaar uit zijn, is natuurlijk precies de speciale editie die ik besteld heb vertraagd uitgebracht, dus over twee weken komt deel twee pas uit
We moeten ook pizza hebben op de Von Trier-nacht.quote:Op maandag 12 september 2011 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
pizza, en een do not want face? die kat is de antichrist!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |