ja het nieuwste boek dat nu uit is, komt pas in maart van de reeks die ik hebquote:Op maandag 12 september 2011 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn broer heeft ze ook besteld.Maar dat is wel kut inderdaad.
we moeten altijd pizza hebbenquote:Op maandag 12 september 2011 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
We moeten ook pizza hebben op de Von Trier-nacht.
Quote van de dag.quote:
watquote:Op maandag 12 september 2011 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja het nieuwste boek dat nu uit is, komt pas in maart van de reeks die ik heb
nee!quote:Op maandag 12 september 2011 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
wat
heb je trouwens de verschillende GoT memes al gezien?
quote:Op maandag 12 september 2011 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
döner pizza salami is a gift from the gods
dat en zin in pizzaquote:Op maandag 12 september 2011 21:33 schreef _Fanta het volgende:
Krijg trek in een kebabschotel door jullie
ja ik snap het echt niet trouwens, het is niet alsof iemand ze met de hand over zit te pennenquote:Op maandag 12 september 2011 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
wat
heb je trouwens de verschillende GoT memes al gezien?
Ik krijg altijd zo'n trek als ze over lekker voedsel gaan pratenquote:Op maandag 12 september 2011 21:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dat en zin in pizza
Dat heb ik serieus nog nooit gezien met een boek.quote:Op maandag 12 september 2011 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik snap het echt niet trouwens, het is niet alsof iemand ze met de hand over zit te pennen
en er zijn al foto's van latere boeken online, ze zijn alleen nog niet te koop![]()
[ afbeelding ]
sushisushisushisushisushisushisushisushisushisushisushisushisushisushisushiquote:Op maandag 12 september 2011 21:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zo'n trek als ze over lekker voedsel gaan praten
quote:Op maandag 12 september 2011 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus nog nooit gezien met een boek.Die cover trouwens.
Deze bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 12 september 2011 21:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zo'n trek als ze over lekker voedsel gaan praten
Het paringseizoen is weer voorbijquote:Op maandag 12 september 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
Het valt mij op nu de zomervakantie voorbij is gaat het niet meer over seks.
Een goede ontwikkeling.
quote:Op maandag 12 september 2011 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
quote:
Of het begint net en de mensen zijn gestopt met er voer te praten en doen het nu.quote:Op maandag 12 september 2011 21:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Het paringseizoen is weer voorbij
Paringseizoen?quote:Op maandag 12 september 2011 21:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Het paringseizoen is weer voorbij
Omdat ik er niet meer over begin.quote:Op maandag 12 september 2011 21:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom gaat het hier nooit meer over seks?
Omdat het kanquote:Op maandag 12 september 2011 21:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Nou Hans...quote:Op maandag 12 september 2011 21:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Of het begint net en de mensen zijn gestopt met er voer te praten en doen het nu.
omdat ik er ook haast nooit meer over beginquote:Op maandag 12 september 2011 21:39 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/272216]gewoonfaye[http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/4.gif/url] het volgende:
Dacht het niet!quote:
Een horecaspoiler, wie wil dat nou nietquote:Op maandag 12 september 2011 21:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Kutzooi, nu heb ik ook zin in een vette hap, maar ik heb al zo'n dikke pens
Reuze gezellie.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
een horecaspoiler.quote:Op maandag 12 september 2011 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Een horecaspoiler, wie wil dat nou niet
ik hou echt van die vergulde en in een hoes gestopte boeken, heb ook een exemplaar van Lord of the Rings (ja ik weet hetquote:Op maandag 12 september 2011 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Waarom beginnen wij er niet meer over?quote:Op maandag 12 september 2011 21:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat ik er ook haast nooit meer over begin
Goed gereedschap hangt onder een afdakje niewaarquote:Op maandag 12 september 2011 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Een horecaspoiler, wie wil dat nou niet
HOLY SHIT.quote:Op maandag 12 september 2011 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hou echt van die vergulde en in een hoes gestopte boeken, heb ook een exemplaar van Lord of the Rings (ja ik weet het![]()
) die er zo uit ziet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |