quote:Het optreden van The Kelley Deal 6000 op Lowlands 1996. Na pakweg twintig minuten was de band door zijn repertoire heen en besloot Abba-covers te spelen. De gitaarband van de gitarist schoot steeds los. Tegen het einde nodigde Kelley het publiek uit om op het podium te klimmen om met de Abba-liedjes mee te zingen. Na afloop drukte iemand Kelly een grote zak weed in de hand en stagedivede in het publiek dat inmiddels afgedropen was... Meteen daarachteraan een steengoed optreden van Sebadoh of Oblivians (ik weet het niet meer precies...)
inderdaad, Amps is zonder Kelly. Maar wel een geweldig album, beter dan de meeste Breeders.quote:
Misschien heet-ie John Baker ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:04 schreef belsen het volgende:
Ik ben dan vooral benieuwd wat de link met Herman Brood moet zijn.
Uiteraard!quote:
Yep! Allemaal artiesten uit de Londen folkscene van enkele jaren terug dus.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:53 schreef Felagund het volgende:
Mumford & Sons
Laura Marling
Noah & the whale
toch?
geen idee. Doe trouwens meestal mijn oren dicht als ik een accordeon zie.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:03 schreef Felagund het volgende:
Geen idee of is iedereen weekend aan het vieren?
Hier staat in het kader van de jaarlijkse feestdag van plaatselijke winkeliers wederom een draaiorgel. IEDER jaar.... Ah, zowaar kun je ook K3 op een draaiorgel spelenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:11 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
geen idee. Doe trouwens meestal mijn oren dicht als ik een accordeon zie.
Nope. Deze dames zijn vernoemd naar een dag van de week..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |