De tijd van een relatie is geen graadmeter voor het verwerkingsproces ervan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:21 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ach ja, gelukkig is het maar twee maanden. Die ben je over twee weken weer vergeten.
Dan heb je je ex nog niet compleet verwerkt. Met andere woorden: werk eerst aan jezelf voordat je je weer in een relatie stort.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:59 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Damn dat is wel erg lang geleden
Zit zelf een beetje in een dilemma, loopt de laatste tijd een beetje met een meisje af te spreken en te doen, en objectief is ze leuker dan mijn ex : Voor uiterlijk doet ze niet voor mijn ex onder, ze heeft een beter figuur, is hoog opgeleid en dus intelligenter, en is echt een verschrikkelijke lieverd...
Maar toch zegt mijn gevoel nee op bepaalde momenten. Aan het begin dacht ik nog vaak, geef haar toch een kans want je vergelijkt haar met je ex en dat is niet eerlijk. Maar nu scharrelen we al een tijdje met elkaar, maar nog steeds heb ik niet het gevoel voor haar te willen gaan... Voor geen een meisje sinds mijn ex dat gevoel meer gehad overigens...
Waarom dat gevoel echter nee zegt heb ik geen flauw idee van. Misschien is ze te lief voor me en wil ik een beetje tegengas, maar zo was mijn ex ook en daar werd ik wel gek op. Ben soms maar bang dat ik zo' n type ben dat maar eens in de 10 jaar verliefd kan worden oid.
En daar gaan we weer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:17 schreef Bartinhoo het volgende:
Tja iets in mij, dat klinkt nogal abstact..
Het is niet zo dat ik er niets aan doe om haar echt te vergeten... Ik zit bij een studentenvereniging, sport vaak, opleiding, woon op kamers etc etc..
Maar ondanks dat mis ik haar toch nog steeds af en toe..
Imo. is dat eigenlijk best normaal, als het je maar niet teveel in de weg zit in je dagelijkse activiteiten...
We zijn uit elkaar gegaan, en ik vond dat toen erg. Nu een stuk minder maar zou haar nog steeds graag wel eens zien...Tijd heelt een hoop maar niet alles, gevoelen blijven nu eenmaal gevoelens en als die echt waren gaan die imo. niet meer weg...
Er zijn mensen die na 10 jaar hun ex tegenkomen en dan helemaal de weg kwijt zijn...
Is uiteraard ook zo, ik was ook niet anders van plan. Het was meer even een klaagzang op deze vroege ochtendquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:33 schreef Mint_Clansell het volgende:
Niks. Doorgaan met waar je mee bezig was.
Haha, kijk dat is nou de "kunst" van het loslaten van je ex. Gewoon een leukere vriendin zoekenquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:49 schreef Wanderingwhy het volgende:
Hier gaat het uitstekend. Een nieuwe liefde en aan alle kanten beter, mooier, liever en leuker dan de vorige waar ik zo'n verdriet om had. Eind goed al goed zou je kunnen zeggen
Bwah, ik zou vooral niet hard op zoek gaan. Helemaal niet als het recent uit is gegaan met je vorige.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:56 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Haha, kijk dat is nou de "kunst" van het loslaten van je ex. Gewoon een leukere vriendin zoeken
Mooi om te horen dat het zo goed met je gaat! (Al wist ik dat natuurlijk al wel een beetjequote:Op maandag 10 oktober 2011 13:49 schreef Wanderingwhy het volgende:
Zelf ondertussen een 'oudgediende'. Eind vorig jaar, net zoals Neo en Joycie een aantal maanden hier getreurd. Ook toen was Bartinhoo (of moet ik zeggen "al" of "nog steeds"...?) actief.
Hier gaat het uitstekend. Een nieuwe liefde en aan alle kanten beter, mooier, liever en leuker dan de vorige waar ik zo'n verdriet om had. Eind goed al goed zou je kunnen zeggen![]()
Dat er af en toe nog eens gedacht wordt aan de vorige bevreemd me niets. Dat was een intense relatie met een nog intensere en weirdo psycho-break-up.
Ik voel er geen verdriet meer om. Soms een tikkeltje boosheid dat ze zoveel stront heeft gebruikt naar mij terwijl alles te wijten was aan de psycho-shit in haar hoofd. Maar ja, dan denk ik maar weer aan een prachtige quote "We don't see things as they are. We see things as we are" en is alles gezegd wat gezegd moet worden.
Voor velen hier kan die quote misschien ook helpen. Je ex doet je geen pijn. Je doet jezelf pijn als je je ex niet los kunt laten. Velen pakken dat gelukkig binnen een aantal maanden feilloos op. Sommigen blijven te lang hangen in de pijn en het zelfmedelijden. Jammer. Daar doe je jezelf idd geen goed mee.
Ninja-edit: @Bartinhoo: Dat van jou heeft niets meer met je ex te maken. Dit heeft te maken met iets in jou. Je blijft hangen in je achteruit en komt geen meter naar voren op die manier. Werk aan de winkel kerel, maar niet met geklets of bespiegelingen over je ex![]()
@Bartinhoo: Eigenlijk is het niet zo heel normaal wat jij doetquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:17 schreef Bartinhoo het volgende:
Tja iets in mij, dat klinkt nogal abstact..
Het is niet zo dat ik er niets aan doe om haar echt te vergeten... Ik zit bij een studentenvereniging, sport vaak, opleiding, woon op kamers etc etc..
Maar ondanks dat mis ik haar toch nog steeds af en toe..
Imo. is dat eigenlijk best normaal, als het je maar niet teveel in de weg zit in je dagelijkse activiteiten...
We zijn uit elkaar gegaan, en ik vond dat toen erg. Nu een stuk minder maar zou haar nog steeds graag wel eens zien...Tijd heelt een hoop maar niet alles, gevoelen blijven nu eenmaal gevoelens en als die echt waren gaan die imo. niet meer weg...
Er zijn mensen die na 10 jaar hun ex tegenkomen en dan helemaal de weg kwijt zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |