jij spuit alleen sperziebonen meer niet,.quote:Op maandag 12 september 2011 16:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik moet binnen 2 minuten over je gezicht klaarkomen?
Alsof je dat niet lekker vindtquote:Op maandag 12 september 2011 16:24 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
jij spuit alleen sperziebonen meer niet,.
Watquote:Op maandag 12 september 2011 16:25 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
mietjuuuuhhhh ga naast sperzieboon staan in een hoekje dan
groente nietquote:Op maandag 12 september 2011 16:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Alsof je dat niet lekker vindt
Ik zie dat je een vrouw bentquote:Op maandag 12 september 2011 16:25 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
mietjuuuuhhhh ga naast sperzieboon staan in een hoekje dan
WEDDENSCHAP POOLquote:Op maandag 12 september 2011 16:26 schreef Trollscience het volgende:
Lieve moeder Maria, wat is dit?!
Hij is 14 , doe rustigquote:Op maandag 12 september 2011 16:27 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
WEDDENSCHAP POOL
Kan je niet lezen, moet ik het in br33zahtaal voor je typen ofzo
quote:Op maandag 12 september 2011 16:25 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Lijst:
Joaquin Phoenix
Antilurker
Cool15
Plastic zak
Hier maakt het toch niet uit of ze dit topic op slot flikkeren, dus kom maar op, ik wil deze haat jegens jou wel uitvechtenquote:
Waarom haat je mij ; ?quote:Op maandag 12 september 2011 16:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hier maakt het toch niet uit of ze dit topic op slot flikkeren, dus kom maar op, ik wil deze haat jegens jou wel uitvechten
awh ik heb je kleine hartje geraakt zo te zien, wat een poepie ben je tochquote:Op maandag 12 september 2011 16:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hier maakt het toch niet uit of ze dit topic op slot flikkeren, dus kom maar op, ik wil deze haat jegens jou wel uitvechten
Omdat je een mentaal beperkte klapjosti bent met een ooglapje en maar een been.quote:Op maandag 12 september 2011 16:29 schreef Plastic_zak het volgende:
En waarom heb je me van DM geblockt
Zo te zien heb ik jouw kleine hartje geraakt, want je reageert wel. Neuken?quote:Op maandag 12 september 2011 16:29 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
awh ik heb je kleine hartje geraakt zo te zien, wat een poepie ben je toch
dat was jij toch?quote:Op maandag 12 september 2011 16:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Omdat je een mentaal beperkte klapjosti bent met een ooglapje en maar een been.
ben maagd trol, mij zul je nooit krijgen (dit is geen weddenschap).quote:Op maandag 12 september 2011 16:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zo te zien heb ik jouw kleine hartje geraakt, want je reageert wel. Neuken?
Jij kan niet eens antwoorden op een simpele vraagquote:Op maandag 12 september 2011 16:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zo te zien heb ik jouw kleine hartje geraakt, want je reageert wel. Neuken?
EYYY ONBESKOFT! Laten we ontopic blijven anders stop ik je in een plastic zak en dump die in je wc! KONJO!quote:Op maandag 12 september 2011 16:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij kan niet eens antwoorden op een simpele vraag
Wat is de simpele vraag?quote:Op maandag 12 september 2011 16:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij kan niet eens antwoorden op een simpele vraag
Het is Troll. En nee.quote:Op maandag 12 september 2011 16:31 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
ben maagd trol, mij zul je nooit krijgen (dit is geen weddenschap).
anywayyyy doe je mee in de pool of niet?
De vraag was : Heb jij toestemming van je ouders gekregen om een FOK! account te maken ?quote:Op maandag 12 september 2011 16:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat is de simpele vraag?
Tevens:
Hoor wie het zegt
watquote:Op maandag 12 september 2011 16:35 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Okey dan heb je hier niks te zoeken. Bash klootzak ga je moeder please ofzo bitch
Nou ga naar de supermarktquote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
ik heb chocola nodig snell
Oh, beetje jammerquote:Op maandag 12 september 2011 16:37 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Lijst:
Joaquin Phoenix
Antilurker
Cool15
Plastic zak
TWP
chocolate chick doe jij ook mee= Of ben ik de enige chick met balle hier=
ga in je hyves tijdperk leven mapangpangquote:Op maandag 12 september 2011 16:35 schreef Trollscience het volgende:
Wat een belabberd Hyves-trollaccount of wat het dan ook is
Oke is goedquote:Op maandag 12 september 2011 16:37 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Lijst:
Joaquin Phoenix
Antilurker
Cool15
Plastic zak
TWP
chocolate chick doe jij ook mee= Of ben ik de enige chick met balle hier=
Dat heb ik nog nooit gevraagd. Hier je simpele antwoord, nu je tyfusmuil gesloten houden in UDOWU.quote:Op maandag 12 september 2011 16:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
De vraag was : Heb jij toestemming van je ouders gekregen om een FOK! account te maken ?
Wat?!quote:Op maandag 12 september 2011 16:35 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Okey dan heb je hier niks te zoeken. Bash klootzak ga je moeder please ofzo bitch

Dit.quote:Op maandag 12 september 2011 16:37 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
ga in je hyves tijdperk leven mapangpang
Oh ja, Hyves is niet meer hip.quote:Op maandag 12 september 2011 16:37 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
ga in je hyves tijdperk leven mapangpang
Omdat ik het ook heb gevraagdquote:Op maandag 12 september 2011 16:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gevraagd. Hier je simpele antwoord, nu je tyfusmuil gesloten houden in UDOWU.
[..]
Wat?! [ afbeelding ]
Wat een niveau, moedergescheld
Nee, seks met jou bedoel je. Jij bent die gebruikte voorwerp hier, niet ik , ik ben maagdquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 16:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oke ik doe wel mee dan, omdat jullie zo aandringen.
Trio mag ook, als jullie dat liever hebben.quote:Op maandag 12 september 2011 16:39 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nee, seks met jou bedoel je. Jij bent die gebruikte voorwerp hier, niet ik , ik ben maagd
lol![]()
![]()
ik ben de gebruikte voorwerp? wat?quote:Op maandag 12 september 2011 16:39 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nee, seks met jou bedoel je. Jij bent die gebruikte voorwerp hier, niet ik , ik ben maagd
lol![]()
![]()
sorry, als ik ga, dan ga ik hard.,quote:Op maandag 12 september 2011 16:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gevraagd. Hier je simpele antwoord, nu je tyfusmuil gesloten houden in UDOWU.
[..]
Wat?! [ afbeelding ]
Wat een niveau, moedergescheld
Als je dit meent, reageer ik niet om je nog enigzins in de illusie te laten wanen dat je uberhaupt wat waard bent.quote:Op maandag 12 september 2011 16:39 schreef Plastic_zak het volgende:
En ik ben de harde kern van UDOWU, jij bent slechts iemand die af en toe post
In feite wel, tenzij je ook maagd bent,quote:Op maandag 12 september 2011 16:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben de gebruikte voorwerp? wat?
Okidokiquote:Op maandag 12 september 2011 16:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Als je dit meent, reageer ik niet om je nog enigzins in de illusie te laten wanen dat je uberhaupt wat waard bent.
klein kindje, blijf bij je auto"s.quote:Op maandag 12 september 2011 16:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Trio mag ook, als jullie dat liever hebben.
Oei. SPANNOND.quote:Op maandag 12 september 2011 16:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gaan we wedden denk ik.
Ik ben nu al zenuwahctig
Ik ben geen maagdquote:Op maandag 12 september 2011 16:40 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
In feite wel, tenzij je ook maagd bent,
Okey, dan heb ik niks meer toe te voegen.quote:
oh oke.. dat zal wel nee zijn dan denk ik mjaquote:Op maandag 12 september 2011 16:41 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
klein kindje, blijf bij je auto"s.
jouw ui heeft een pijpsmoelquote:Op maandag 12 september 2011 16:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat moeten we nu doen ?
gr gr P_z.
Jouw UI trek 2 denkbeeldige lullen afquote:Op maandag 12 september 2011 16:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jouw ui heeft een pijpsmoel
Grote lullen danquote:Op maandag 12 september 2011 16:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jouw UI trek 2 denkbeeldige lullen af
TS begint.quote:Op maandag 12 september 2011 16:47 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
De weddenschap:
Hold je breath in for 4 minutes
and die
En wat als het lukt ?quote:Op maandag 12 september 2011 16:47 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
De weddenschap:
Hold je breath in for 4 minutes
and die
pannekoeken zijn julliequote:Op maandag 12 september 2011 16:47 schreef TWP het volgende:
HAHAHA ZO EEN LEUKE WEDDENSCHAP XDDDD JIJ BENT ECHT GRAPPIG IK WIL JE
Jawel, je begon er zelfs mee. Dus zoals ik al zei, TS begint. Als je het haalt krijg je een tientje.quote:Op maandag 12 september 2011 16:48 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
pannekoeken zijn jullie
ik ben een dame ik wed niet!~
ik ken genoeg dames die wedden, en meestal verven ze als ze verliezen ook hun haar blauwquote:Op maandag 12 september 2011 16:48 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
pannekoeken zijn jullie
ik ben een dame ik wed niet!~
je bent jezus nietquote:Op maandag 12 september 2011 16:49 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben gestorven
Over 3 dagen kom ik weer tot leven.
ik verveel me ookquote:Op maandag 12 september 2011 16:50 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
nee echt, maar hoe denken jullie virtueel een weddenschap te houden dan?
dit topic gaat nergens over, tenzij je je verveelt.
Ja nu je het zegt, dat kan helemaal niet! Had je ons ff goed te pakkenquote:Op maandag 12 september 2011 16:50 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
nee echt, maar hoe denken jullie virtueel een weddenschap te houden dan?
dit topic gaat nergens over, tenzij je je verveelt.
EAT SHIT AND FUCKING DIEquote:Op maandag 12 september 2011 16:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben verraden voor 30 zilverstukken
quote:Op maandag 12 september 2011 16:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben verraden voor 30 zilverstukken
nee je vliegt eroverheenquote:Op maandag 12 september 2011 16:52 schreef Plastic_zak het volgende:
Gelukkig kon ik wel op water lopen enzo.
Ja 20 cm diep, en nog riep je dat je aan het verdrinken was.quote:Op maandag 12 september 2011 16:52 schreef Plastic_zak het volgende:
Gelukkig kon ik wel op water lopen enzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |